Moro. Vien ekaa kertaa Mitsu ASX vm -11 huoltoon. Onko sama viekö Länsi autoon tai Delta autoon pääkaupunkiseudulla. Tiedän että on näitä jokamerkki pajoja, jotka tekee muutaman kympin halvemmalla, mutta vaihtoehtoni ovat liikkeet jotka ovat myös valtuutettuja uusien Mitsujen myyjiä. Kiitoksia etukäteen vinkeistä.
Määräaikaishuolto
4
235
Vastaukset
- ascwcwecwcwcwcwe
Tuskin on hirveästi eroa. Kysy hinnat molemmista vai ovatkohan samoja. Itselläni oli viimeksi Konalan Deltassa huollossa ja kaikki meni ihan ok, vaikka Deltalla ei mikään maailman paras maine ole.
- Ahneella...
Käytin just asxn deltassa määräaikaishuollossa. Huollon hinta oli erittäin kallis, lähes 500e, ilman mitään korjauksia tai edes nesteiden vaihtoja - öljyt toki! Mahtaako länsi-autossa olla yhtään edullisempi hinta. Itse ainakin etsin ensi vuonna halvemman huoltopaikan, en tullut kysyneeksi huollon hintaa etukäteen.
- Ei ikinä.
Jos öljynvaihto maksaa 3000 mummon markkaa, on se kallista
öljyy, minä vaihtaisin itse..................... - cuppe.
Mazdaan maksoi eka huolto 200€, se on jo kohtuurajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038