Jouduin toissa päivänä kahden kiljuvan kakaran huutoterrorin uhriksi ja korvat soivat vieläkin. Seuraavan kerran vedän äitiänsä / isäänsä / taluttajaansa turpaan ja laitan niiden korvat soimaan vuorostaan.
Pitäisivät mokomat mölyapinansa jossain häkissä tai koettaisivat kasvattaa ne käymään ihmisistä.
Kullovaurio kiljuvista kakaroista
3
93
Vastaukset
- kaikkikotona?
Ei taida kuulovaurio olla ainoa ongelmasi?
- mummonmielipide
Olen ihmetellyt, kuinka päiväkodeissa ja kodeissakin sallitaan lasten kiljuminen ja kailottaminen.
On eri asia, jos lapsi itkee pahaa mieltään tai kipuaan, se kuuluu tietenkin hyväksyä. Mutta nykylapset ovat tottuneet että kun kiljuvat tarpeeksi kauan ja kimeästi ja tarpeeksi lujaa, niin saavat tahtonsa läpi.
Kiljuvien lasten omakin kuulo ja äänijänteet on vaarassa. - järki hoi**
mummonmielipide kirjoitti:
Olen ihmetellyt, kuinka päiväkodeissa ja kodeissakin sallitaan lasten kiljuminen ja kailottaminen.
On eri asia, jos lapsi itkee pahaa mieltään tai kipuaan, se kuuluu tietenkin hyväksyä. Mutta nykylapset ovat tottuneet että kun kiljuvat tarpeeksi kauan ja kimeästi ja tarpeeksi lujaa, niin saavat tahtonsa läpi.
Kiljuvien lasten omakin kuulo ja äänijänteet on vaarassa.Missä sallitaan, missä ei...ei pidä yleistää. Monissa kodeissa vanhemmatkin huutavat ja möykkäävät, niin onko ihme, jos lapsetkin? Ja yleisellä paikalla jokainen kärsivä voi kiljuvia lapsia pyytää lopettamaan, turha sitä netissä on valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472