On mukavaa huomata että viime aikoina ilmestyneet lehtijutut ovat Daewoon suhteen olleet perussävyltään myönteisempiä kuin aikaisemmat. Johtunee siitä että merkkiä aletaan jo tuntea ja sille on löytynyt konkreettinen asiakassegmentti. Itse olen lehtijutun suhteen toimittajan kanssa aika tavalla samaa mieltä monien jutun yksityiskohtien suhteen.
Ihmettelen vaan vertailuperusteita, kun toimittaja väitti että sisätilojen viimeistelyn taso olisi huonoa (itsellä kangasverhoilu - ei siis nahkaa) ja halvan näköistä. Millaisen suurennuslasin kanssa sisustaa on mahdettu tutkia ja millaisia muiden merkkien (Renault, Mitsu, Mazda, VW jne) viimeistelytaso on, jotta ko. tulokseen oli päädytty? Myöskään mitään irtonaisia johtoja en omassa autossani ole todennut sen paremmin näkyvillä kuin istuinten allakaan.
Mielestäni on selvää että Lacetti:n tarkoituskaan ei ole kilpailla missään luksus-sarjassa vaan tarjota riittävästi juuri sellaisia turvallisuus- ja ajo-ominaisuuksia, mitä itsekin työ- ja yksityisajossa tarvitsen (n. 30.000 km/v).
http://www.iltasanomat.fi/autot/koeajot.asp?id=819331
IS- lehtijuttu
2
944
Vastaukset
- -ah-
Minuakin ovat ihmetyttäneet joidenkin julkaisujen kommentit Daewoon sisustasta. Itse en löytänyt etsimälläkään yhtä tyylikästä sisustusta saman hintaisista autoista kuin mitä Nubira CDX:ssä on. Eihän se Daewoon käyttämä nahka tietenkään ole niin hienoa kuin jossain E-sarjan Mersussa, mutta onpahan hinta erokin huikea. Samanhintaisista autoista esim. Focuksen, Meganen ja Almeran karkea kangas-verhoilu näytti ja tuntui mielestäni todella karulta verrattuna Nubiran nahka-sisustaan. Makuasioitahan nämä tietysti on, mutta ei ainakaan CDX:n nahka-sisustaa voi mielestäni mitenkään sanoa halvan-näköiseksi kun katsoo millaisia monien kilpailijoiden sisustat ovat.
Työnlaadussa en ole huomannut mitään vikaa. Osien sovitukset ovat hyvät, mikään ei istu huonosti paikalleen, roikkuvia johtoja ei ole löytynyt eikä mikään natise. - johdot
Toimittajan ilmeisen asiantuntevaan silmään ovat todennäköisesti sattuneet penkinlämmittimen johdot, joiden liitin on yleensä näkyvillä penkin alla.
Koska etupenkeissä on yleensä pituussuuntainen säätö, niin penkilämmittimien johdoissa pitä olle liikevaraa, niitä ei pienin kustanuksin laitetakaan kiinni koko matkalta. Siksi ne "roikkuvat" pankin alla irtonaisen näköisinä. Voitaisiin tietenkin käyttää esim. työstökoneista tuttua "telaketju vientiä" (mikähän lie oikea termi?), mutta se on tarpeetonta rahan tuhlausta tämän tason autoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513259Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3830Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724- 17710
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es22611- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4577