On mukavaa huomata että viime aikoina ilmestyneet lehtijutut ovat Daewoon suhteen olleet perussävyltään myönteisempiä kuin aikaisemmat. Johtunee siitä että merkkiä aletaan jo tuntea ja sille on löytynyt konkreettinen asiakassegmentti. Itse olen lehtijutun suhteen toimittajan kanssa aika tavalla samaa mieltä monien jutun yksityiskohtien suhteen.
Ihmettelen vaan vertailuperusteita, kun toimittaja väitti että sisätilojen viimeistelyn taso olisi huonoa (itsellä kangasverhoilu - ei siis nahkaa) ja halvan näköistä. Millaisen suurennuslasin kanssa sisustaa on mahdettu tutkia ja millaisia muiden merkkien (Renault, Mitsu, Mazda, VW jne) viimeistelytaso on, jotta ko. tulokseen oli päädytty? Myöskään mitään irtonaisia johtoja en omassa autossani ole todennut sen paremmin näkyvillä kuin istuinten allakaan.
Mielestäni on selvää että Lacetti:n tarkoituskaan ei ole kilpailla missään luksus-sarjassa vaan tarjota riittävästi juuri sellaisia turvallisuus- ja ajo-ominaisuuksia, mitä itsekin työ- ja yksityisajossa tarvitsen (n. 30.000 km/v).
http://www.iltasanomat.fi/autot/koeajot.asp?id=819331
IS- lehtijuttu
2
866
Vastaukset
- -ah-
Minuakin ovat ihmetyttäneet joidenkin julkaisujen kommentit Daewoon sisustasta. Itse en löytänyt etsimälläkään yhtä tyylikästä sisustusta saman hintaisista autoista kuin mitä Nubira CDX:ssä on. Eihän se Daewoon käyttämä nahka tietenkään ole niin hienoa kuin jossain E-sarjan Mersussa, mutta onpahan hinta erokin huikea. Samanhintaisista autoista esim. Focuksen, Meganen ja Almeran karkea kangas-verhoilu näytti ja tuntui mielestäni todella karulta verrattuna Nubiran nahka-sisustaan. Makuasioitahan nämä tietysti on, mutta ei ainakaan CDX:n nahka-sisustaa voi mielestäni mitenkään sanoa halvan-näköiseksi kun katsoo millaisia monien kilpailijoiden sisustat ovat.
Työnlaadussa en ole huomannut mitään vikaa. Osien sovitukset ovat hyvät, mikään ei istu huonosti paikalleen, roikkuvia johtoja ei ole löytynyt eikä mikään natise. - johdot
Toimittajan ilmeisen asiantuntevaan silmään ovat todennäköisesti sattuneet penkinlämmittimen johdot, joiden liitin on yleensä näkyvillä penkin alla.
Koska etupenkeissä on yleensä pituussuuntainen säätö, niin penkilämmittimien johdoissa pitä olle liikevaraa, niitä ei pienin kustanuksin laitetakaan kiinni koko matkalta. Siksi ne "roikkuvat" pankin alla irtonaisen näköisinä. Voitaisiin tietenkin käyttää esim. työstökoneista tuttua "telaketju vientiä" (mikähän lie oikea termi?), mutta se on tarpeetonta rahan tuhlausta tämän tason autoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 942485
Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu1012173- 831829
Hei A, osaatko
sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en441621- 781586
- 111565
- 341518
Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.
Onko kenellekään yllätys?591384Synnittömänä syntyminen
Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.891319Mitä tämä tarkoittaa,
että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?411254