On mukavaa huomata että viime aikoina ilmestyneet lehtijutut ovat Daewoon suhteen olleet perussävyltään myönteisempiä kuin aikaisemmat. Johtunee siitä että merkkiä aletaan jo tuntea ja sille on löytynyt konkreettinen asiakassegmentti. Itse olen lehtijutun suhteen toimittajan kanssa aika tavalla samaa mieltä monien jutun yksityiskohtien suhteen.
Ihmettelen vaan vertailuperusteita, kun toimittaja väitti että sisätilojen viimeistelyn taso olisi huonoa (itsellä kangasverhoilu - ei siis nahkaa) ja halvan näköistä. Millaisen suurennuslasin kanssa sisustaa on mahdettu tutkia ja millaisia muiden merkkien (Renault, Mitsu, Mazda, VW jne) viimeistelytaso on, jotta ko. tulokseen oli päädytty? Myöskään mitään irtonaisia johtoja en omassa autossani ole todennut sen paremmin näkyvillä kuin istuinten allakaan.
Mielestäni on selvää että Lacetti:n tarkoituskaan ei ole kilpailla missään luksus-sarjassa vaan tarjota riittävästi juuri sellaisia turvallisuus- ja ajo-ominaisuuksia, mitä itsekin työ- ja yksityisajossa tarvitsen (n. 30.000 km/v).
http://www.iltasanomat.fi/autot/koeajot.asp?id=819331
IS- lehtijuttu
2
924
Vastaukset
- -ah-
Minuakin ovat ihmetyttäneet joidenkin julkaisujen kommentit Daewoon sisustasta. Itse en löytänyt etsimälläkään yhtä tyylikästä sisustusta saman hintaisista autoista kuin mitä Nubira CDX:ssä on. Eihän se Daewoon käyttämä nahka tietenkään ole niin hienoa kuin jossain E-sarjan Mersussa, mutta onpahan hinta erokin huikea. Samanhintaisista autoista esim. Focuksen, Meganen ja Almeran karkea kangas-verhoilu näytti ja tuntui mielestäni todella karulta verrattuna Nubiran nahka-sisustaan. Makuasioitahan nämä tietysti on, mutta ei ainakaan CDX:n nahka-sisustaa voi mielestäni mitenkään sanoa halvan-näköiseksi kun katsoo millaisia monien kilpailijoiden sisustat ovat.
Työnlaadussa en ole huomannut mitään vikaa. Osien sovitukset ovat hyvät, mikään ei istu huonosti paikalleen, roikkuvia johtoja ei ole löytynyt eikä mikään natise. - johdot
Toimittajan ilmeisen asiantuntevaan silmään ovat todennäköisesti sattuneet penkinlämmittimen johdot, joiden liitin on yleensä näkyvillä penkin alla.
Koska etupenkeissä on yleensä pituussuuntainen säätö, niin penkilämmittimien johdoissa pitä olle liikevaraa, niitä ei pienin kustanuksin laitetakaan kiinni koko matkalta. Siksi ne "roikkuvat" pankin alla irtonaisen näköisinä. Voitaisiin tietenkin käyttää esim. työstökoneista tuttua "telaketju vientiä" (mikähän lie oikea termi?), mutta se on tarpeetonta rahan tuhlausta tämän tason autoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889