DX.com KIIREINEN ! :(

godhelpme!

että näin, tilasin dx.comista 2e jotain , millä ei nyt ole merkitystä, no nyt se on kuitenkin valitellut epäonnistunutta maksua kolmella viestillä. noh, koitin maksaa uudelleen mutta tuli erillainen virheilmoitus. jätin asian sikseen odottamaan maanantaita, kunnes sain sähköpostiini viestin jossa luki että odottaa maksua , mutta alla oli teksi"THE ORDER IS SHIPPED TO" ja tuon tekstin alla oli osoitteeni. Voiko nyt olla käynyt niin että dx on lähettänyt tuotteen ilman että on saanut maksua? maksoin visa electronilla, ja siinä on electronin tiedot. Kaverini sanoi , että heidän maksujärjestelmä vain joskus sekoilee, ja että ovat jo ehkä saaneet maksun. voiko näin olla ? ja tarkoittaako tuo "THE ORDER IS SHIPPED TO" että se on jo matkalla?? olen erittäin kiitollinen kaikista viesteistä ! kiitos !!

17

3466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DX.com

      Jos se on maksettu Visalla niin ei kiinanpoijaat oo mitään pölliny, hähää. Ilmoittaa Visalle ettei ole tullut tavaraa niin eivät peri rahaakaan. Hähää. Mutta onko kellään oikeasti kokemuksia kyseisestä firmasta?

    • Deeäksäilijä

      Itel ihan hyvii kokemuksii ainaki viime vuodelta.. Varmaan sellaset 5-6 erillistä tilausta tullu tehtyy sieltä, maksu on Nordean Visa Electronilla onnistunu aina hyvin ja samantien on tilaus menny eteenpäin ja tavara toimitukseen. :)

      Tietty pitää olla verkkokäyttö pankkikortilla sallittu sun pankin puolelt ja DX.comistahan voi ainoostaa PayPal-maksunvälityspalvelulla maksaa, ainaki viel viime vuonna näin oli.

      Usein vaan kestäny useempi viikko, joskus tais mennä kolmisenki viikkoo, et tuli tavara perille, vaikka pien paketti. Mut kiinastahan ne tulee ja halpaa on ku mikä :D

    • dx23456

      Hyvähän tuo paikka on ite tilannu kahteen otteeseen ja molemmat tullu alle kuukauden sisällä

    • ama7

      Ihan hyvä paikka tuo DX, liian halvat hinnat ja tappaa kaikki suomalaiset webbikaupat, sekä osa tavaroista on sekä hinnan että kuvienkin puolesta joko valmistajan kakkosmerkkiä tai sitten puhtaita feikkejä.

      Kaikki tavarat on tosta puljusta saapunu ongelmitta, mikäli ei huomio pitkäksi venyvää toimitusaikaa ja sitä että osa noista tuotteista on jo tilatessa aika selvästi feikkejä tai ei vastaa esim. standardia minkä avulla niitä markkinoidaan. (USB2 / USB3)

      Mutta jos ostaa kiinalaisesta webbikaupasta, nini aina kantaa itse vastuun, ja noi on kuitenkin vain välikäsi sen tuotteen matkalla valmistajalta sulle, eikä mikään liike, niinkuin täällä se asia käsitetään.

      Pariin otteeseen ei ole tuote vastannu mitä on kuvauksessa "luvattu" ja olen saanu 100% korvauksen seuraavassa tilauksessa. Tosin ehkä noi 2 € tavarat on semmosia, että tolla hinnalla ja toimituksella en paljon perään huutelis vaikka ei ihan olis priimaa, hinta on tuomessa moninkymmenkertainen ilman postitusta.

      Olen paljon tyytyväisempi noitten asiakastukeen (englanniksi) kuin mitä olen tähän mennessä saanu saksalaisista vastaavista.

      Ai niin ja noitten työntekijät tuskin saa ammattiliiton (heh heh) vaatimaa minimipalkkaa tai noudattaa muitakaan pelastakaa maailma sopimuksia, joten aina joku maksaa ilmaiselta näyttävän lounaan.

    • JetroS

      Mä tilaan tuolta partakoneeseeni terät :) Ja miksi en tilaisi? Yhtä 4 terän pakkausta kohden säästän lähes 9 euroa. Maksuton kuljetus. Toimitus tosin kestää n. 3 viikkoa mutta ei sillä ole väliä. Kokemukset teristä ovat hyviä - ei siis feikkejä :)

      En keksi yhtään syytä, miksi mun pitäisi maksaa ylikorkeita hintoja, jos jostakin saa reilusti halvemmalla.

      Niin, täsmennän vielä: olen tilannut muutaman kerran, maksanut luottokortilla ja kertaakaan en ole joutunut pettymään.

      Kaveripiirissäni tehdään ostoksia samasta paikasta. Tyytyväisiä ovat hekin olleet.

    • taitonautti

      DealExtreme myy halpoja kiinan tuotoksia. Ei käyttöohjeita, ei turvallisuusselosteita, ei laatua, ei veroja, ei aitoja - perussettiä. Sitä saa mitä tilaa eli on ihan luotettava toimittaja, vaikka toimitus kestääkin viikkoja. Maksu on ollut minulla ongelmaton.

      Olen tilannut tuolta viime vuosien aikaina muutaman kerran erilaisia tuotteita, joista suurin osa on jo roskissa. Koska hinta on noin halpa niin en minäkään ole jaksanut reklamoida kaikesta paskasta mitä lähettävät. Suurin osa kuitenkin toimii aikansa.

      DX on kertakäyttökulttuurin ja globalisaation ilmentymä. Koitan välttää tätä liikettä.

    • walex

      voiko deal extremestä tilaa postiennakolla?

      • 2+6

        EI.


      • walez
        2+6 kirjoitti:

        EI.

        ok


    • HyvinTulevatPerille

      Noin vuoden aikana dx:stä 22 tilausta ja kaikki tulleet perille. Maksan PayPalillä. Toimitusten kesto vaihtelee 2-4 viikkoon. Melko usein n. 2,5 viikkoa.

    • DXFU

      Mites nykyään kestää toimitus? Itse kyllästyin aikoinaan kauppaan kun toimitukset alkoivat venymään yli kuukauden.

      • 1320

        Tilasin pitkästä aikaa DX:stä ja sellaisen tuotteen, jonka kohdalla lukee "Staff picks". Se ilmoitettiinkin seuraavana päivänä lähteneeksi. Ilmestyi Kiinan Postin seurantaan kolmen päivän päästä. Jäi tilaan "dispatched". Katsoin DX-tililtäni tilannetta. Seurantanumero oli vaihtunut Kiinan Postin numerosta Singaporen Postin numeroon. Kiinan Posti tai tulli oli palauttanut paketin DX:lle, joka laittoi sen sitten Singaporen Postin kautta tulemaan. Mitään ilmoitusta en sähköpostitse asiasta saanut. On 25.4. lähtenyt kohti Suomea. Aikaa tilauksesta meni noin 2 viikkoa tähän. Ebayn kautta tehtyjen tilausten perusteella Singaporen Posti on toiminut nopeasti. Odotan saapuvaksi viikon sisällä.

        Olen vältellyt DX:ä sen takia, että tuli liian paljon tietoa, että ei ole varastossa eikä tietoa milloin tulee. Pääasiassa olenkin tilannut Ebayn kautta, myös jonkin verran Aliexpressin kautta. Tavara on myyjien hallussa paremmin jo ennen myyntiä.

        Sinänsä Kiinan Posti on vähän ongelmallinen. Joskus lähetykset tulevat jopa viikossa lähettämisestä. Usein jäävät tekemään ainakin seurannan mukaan viikkokausiksi luuppia, jonka jälkeen lähtevät Suomeen. Välillä käy niin, että paketti palautetaan myyjälle ilman selityksiä turvatarkastuksen toimesta, vaikka olisi tilannut vaín kännykän suojakoteloita. Hongkongin ja Singaporen Posti toimivat kuin junan vessa. Eivät jää jumimaan. Joskus on kuitenkin ruuhkia ja voi viedä vähän pitempään.


      • 1320
        1320 kirjoitti:

        Tilasin pitkästä aikaa DX:stä ja sellaisen tuotteen, jonka kohdalla lukee "Staff picks". Se ilmoitettiinkin seuraavana päivänä lähteneeksi. Ilmestyi Kiinan Postin seurantaan kolmen päivän päästä. Jäi tilaan "dispatched". Katsoin DX-tililtäni tilannetta. Seurantanumero oli vaihtunut Kiinan Postin numerosta Singaporen Postin numeroon. Kiinan Posti tai tulli oli palauttanut paketin DX:lle, joka laittoi sen sitten Singaporen Postin kautta tulemaan. Mitään ilmoitusta en sähköpostitse asiasta saanut. On 25.4. lähtenyt kohti Suomea. Aikaa tilauksesta meni noin 2 viikkoa tähän. Ebayn kautta tehtyjen tilausten perusteella Singaporen Posti on toiminut nopeasti. Odotan saapuvaksi viikon sisällä.

        Olen vältellyt DX:ä sen takia, että tuli liian paljon tietoa, että ei ole varastossa eikä tietoa milloin tulee. Pääasiassa olenkin tilannut Ebayn kautta, myös jonkin verran Aliexpressin kautta. Tavara on myyjien hallussa paremmin jo ennen myyntiä.

        Sinänsä Kiinan Posti on vähän ongelmallinen. Joskus lähetykset tulevat jopa viikossa lähettämisestä. Usein jäävät tekemään ainakin seurannan mukaan viikkokausiksi luuppia, jonka jälkeen lähtevät Suomeen. Välillä käy niin, että paketti palautetaan myyjälle ilman selityksiä turvatarkastuksen toimesta, vaikka olisi tilannut vaín kännykän suojakoteloita. Hongkongin ja Singaporen Posti toimivat kuin junan vessa. Eivät jää jumimaan. Joskus on kuitenkin ruuhkia ja voi viedä vähän pitempään.

        Lähetys näyttää olevan nyt HELSINKI 00000:ssa. Saan siis en huomenna. Kaksi viikkoa vain meni, vaikka työnnettiin Kiinan postista takaisin DX:lle välillä.


      • Anonyymi

        Mulla ollut autolaturi nyt matkalla 1.5 kuukautta,aina tulee mitä ihmeellisimpiä selityksiä viivästyksestä!Paska lafka,ei jatkoon!


    • hahaurpot

      kyllä noi paketit tulee perille ellei oo vammanen tai muuten vaa idiootti. ei kannata tilata jos oot tyhmä joka ei osaa enkkua

    • eafwegwrg

      Hyvin ovat lähetykset löytäneet perille, välillä nopeammin useammin hitaammin. retkeilytavaraa olen enimmäkseen tilaillut, tuluksia, reppuja, retkiruokailuvälineitä jne..
      kauppa on luotettava kokemukseni mukaan.

    • Anonyymi

      Kyllä kaikki tilaukset on tullut perille alle 30 pv. Pari viimeistä kertaa ei toiminut Visa /pankki maksunvahvistus vaan näkyi tilillä vain avoimena varauksena ja Dx:kin ehti huolestua.

      Dispatched tai shipped to on sama asia eli tavara on toimituksessa koska maksuvahvistus on kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe