myynti sakkaa..

ei autoksi!

"Tässä koko Euroopan ensirekisteröinnit merkeittäin: (Elokuu 2012 verrattuna elokuuhun 2011)
•Alfa Romeo -31,5
•Audi 8
•BMW -11,1
•Chevrolet -12,7
•Citroën - 17,3
•Dacia 15,9
•Fiat -15,4
•Ford -28,7
•Honda 18,4
•Hyundai -3,3
•Jaguar -16,5
•Jeep 4,9
•Kia 12,3
"

70

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LSDE
    • b56y

      Dacialla menee vahvasti. Siitä on autoksi. osta Dacia.

      • Keke.

        Dacia on sitä rellu laatua.


      • Kalle....

        Olen pannut merkille, että automerkkejä haukkuvat ihmiset eivät yleensä koskaan ole omistaneet ensimmäistäkään haukkumansa merkin tuotetta.


    • Laskutaitoinen

      Näyttää siltä, että konsernin sisällä on tapahtunut siirtymää. Kia on saanut Hyundailta osuutta, mutta sama firma. Että turha ilvehtiä. Ja yhtymä julkaisee eri mallit eri aikoina Kialla ja Hyundailla, joten sitä kautta voi toinen "merkki" saada väliaikaista etua.

      Minulle on ainakin aivan sama, ostanko Kian vain Hyundain. Molemmat ovat samaa hyvää laatua. Valinta tapahtuu tarkan hinnan ja varustelun perusteella.

      Yhteensähän tuo tarkoittaa 9 prosentin nousua. Sillä kasvuvauhdilla on hyvä, jos tuotanto pysyy perässä. Ja sitä kautta tullaankin siihen, että Kia ja Hyundai joutuvat joillakin malleilla myymään koko ajan eioota, kysynnän vuoksi. Sekin pitää myyntiä matalampana kuin kysyntä edellyttäisi.

    • ffffffffffffffffffff
      • Käyrät nousussa

        Aloituksessa oleva lista oli lisäksi puutteellinen. Sieltä puuttui muutamia automerkkejä, joilla reilu pudotus. Taitaa aloittajalla olla oma elukka ojassa, kun peittelee. Mutta Hyundai-Kia-yhtymälle siis selvä voitto kuitenkin. Myynti on ollut kasvussa ja kasvaa yhä.


    • cee43

      Alfa Romeo -31,5
      Audi 8
      BMW -11,1
      Chevrolet -12,7
      Citroën - 17,3
      Dacia 15,9
      Fiat -15,4
      Ford -28,7
      Honda 18,4
      Hyundai -3,3
      Jaguar -16,5
      Jeep 4,9
      Kia 12,3
      Lancia/Chrysler -24,8
      Land Rover 73,5
      Lexus -23,7
      Mazda -8,9
      Mercedes-Benz 0,5
      Mini -18,9
      Mitsubishi -31,7
      Nissan -4,8
      Opel/Vauxhall -18,8
      Peugeot -8,0
      Renault -21,4
      Seat -1,3
      Skoda 3,9
      Smart -8,0
      Suzuki -7,4
      Toyota -4,5
      Volkswagen -3,3
      Volvo -14,9

    • ,,,,,

      ,,,,,,

      • -----------

        ...---...


    • weweww
    • jatkuu alamäki

      Ei ollut hyundai 10 eniten rekisteröidyn merkin listalla 2/2013. Voi voi.

      • miksi ei osteta?

        Hiljaiseksi vetää nuo Hyundain myyntiluvut. Alaspäin mennään vauhdilla.


      • eikä ollut

        3/13 kympin sakissa. Markkinaosuuskin ( 3,5 % ) tippuu alaspäin. Melkein puolet myydyistä on i20:siä. Miksi kalliimmat ja isommat mallit ei myy?


    • -16%

      Jos niitä autoja ei taaskaan ole saatu maahan. Tietysti ne pitäisi jonkun ensin ostaa .

    • luetaan tilastoja,,

      Niinkö. Trafin tilasotn mukaan Tammi- helmikuulla 2013 esim. Hyundai i30 myynti on kasvanut vuodessa 24,2% ja Hyundai kuuluu menestyjiin.
      Oheisena liite.
      http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/bmw voitti, ford havisi/201303372329?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_content=Versio1&utm_campaign=Boksi

      • toinen tulkinta

        Samassa tilastossa i40 myynti on laskenut 22, 9% ja i20 myynti laskenut 14, 6%. Edelleenkinkö on menestyjä?


      • lue tilastoa oikein.
        toinen tulkinta kirjoitti:

        Samassa tilastossa i40 myynti on laskenut 22, 9% ja i20 myynti laskenut 14, 6%. Edelleenkinkö on menestyjä?

        Kärkikahinoissa surkeimmin kävi Skoda Octavialle, miinus 60,0 prosenttia. Toyota Yaris laski 50,3 ja Toyota Avensis 44,7 prosenttia.Listan kärkipään alapuolella nähtiin erityisen rumia lukuja. Jeep rojahti 81,7, Alfa Romeo 80,2 ja Subaru 70,1 prosenttia.Ford, sukelsi 42,5 prosenttia .
        Nämä merkitkö sitten ovat menestyjiä?
        Autokauppa on yleisesti lamassa. Olisi perin outoa, mikäli esim Hyundai jatkaisi koko ajan kasvua, vaikka lähes kaikki merkit tulevat lala myynneissä.
        Katso suhteessa Hyundain myynti on laskenut lähes vähiten.


      • tässä laskua lisää..
        lue tilastoa oikein. kirjoitti:

        Kärkikahinoissa surkeimmin kävi Skoda Octavialle, miinus 60,0 prosenttia. Toyota Yaris laski 50,3 ja Toyota Avensis 44,7 prosenttia.Listan kärkipään alapuolella nähtiin erityisen rumia lukuja. Jeep rojahti 81,7, Alfa Romeo 80,2 ja Subaru 70,1 prosenttia.Ford, sukelsi 42,5 prosenttia .
        Nämä merkitkö sitten ovat menestyjiä?
        Autokauppa on yleisesti lamassa. Olisi perin outoa, mikäli esim Hyundai jatkaisi koko ajan kasvua, vaikka lähes kaikki merkit tulevat lala myynneissä.
        Katso suhteessa Hyundain myynti on laskenut lähes vähiten.

        1. Volkswagen -18,8%

        2. Toyota -38,0%

        3. Volvo -23,0%

        4. Kia -11,6%

        5. Ford -42,5%

        6. Skoda -41,8%

        7. Nissan -33,6%

        8. BMW 17,1%

        9. Mercedes-Benz -11,7%

        10. Audi -35,3%


      • huono auto
        toinen tulkinta kirjoitti:

        Samassa tilastossa i40 myynti on laskenut 22, 9% ja i20 myynti laskenut 14, 6%. Edelleenkinkö on menestyjä?

        on hyny


      • no innovation

        i30:n myyntimäärä huhtikuussa 2013 oli hurjat 60 kpl. Hyundaita pitää pinnalla halvin malli i20, jota myytiin melkein 60 % koko Hyundain myynnistä.


      • vufvelivug
        no innovation kirjoitti:

        i30:n myyntimäärä huhtikuussa 2013 oli hurjat 60 kpl. Hyundaita pitää pinnalla halvin malli i20, jota myytiin melkein 60 % koko Hyundain myynnistä.

        Myydäänhän halpoja polkupyöriäkin hurjat määrät vaikka niillä ei mitään tee. Niillä hinnoilla kun ei saa ees kunnon laakereita. Itsellä kolmas Hyundai ja kun aika tulee vaihdan neljännen. Mutta tämä nykyinen näyttäisi kestävän vanhaan malliin, kilometrejä vaan lisää. Koirat haukkuu ja karavaanit kulkee.


      • haluttavuus 0
        no innovation kirjoitti:

        i30:n myyntimäärä huhtikuussa 2013 oli hurjat 60 kpl. Hyundaita pitää pinnalla halvin malli i20, jota myytiin melkein 60 % koko Hyundain myynnistä.

        Ompahan hyundailaisten uho laantunut, kun totuus merkin myyntimääristä on paljastunut.


      • jostakin syystä
        haluttavuus 0 kirjoitti:

        Ompahan hyundailaisten uho laantunut, kun totuus merkin myyntimääristä on paljastunut.

        hiljaista on. Niin täällä kuin hyundain myyjillä.


      • tilannekatsaus 5/13
        no innovation kirjoitti:

        i30:n myyntimäärä huhtikuussa 2013 oli hurjat 60 kpl. Hyundaita pitää pinnalla halvin malli i20, jota myytiin melkein 60 % koko Hyundain myynnistä.

        Hyundaita laitettiin toukokuussa rekisteriin 228 kpl, joista 110 kpl oli i20:siä. Markkinaosuus 2,3% ja myyntitilastossa sija 16. Mikähän myynnissä on ongelmana?


      • valoa vihdoin
        tilannekatsaus 5/13 kirjoitti:

        Hyundaita laitettiin toukokuussa rekisteriin 228 kpl, joista 110 kpl oli i20:siä. Markkinaosuus 2,3% ja myyntitilastossa sija 16. Mikähän myynnissä on ongelmana?

        Hyundain myynnissä on alettu viimein tekemään duunia. Kesäkuun markkinaosuus oli 4,4%. Autoja rekisteröity yhteensä 384 kpl. Tosin hyundai olisi pulassa ilman pienintä mallia (i20), sillä sen osuus merkin rekisteröinnistä oli 54% ( 207 kpl ).


      • Paluu arkeen
        valoa vihdoin kirjoitti:

        Hyundain myynnissä on alettu viimein tekemään duunia. Kesäkuun markkinaosuus oli 4,4%. Autoja rekisteröity yhteensä 384 kpl. Tosin hyundai olisi pulassa ilman pienintä mallia (i20), sillä sen osuus merkin rekisteröinnistä oli 54% ( 207 kpl ).

        Elokuussa markkinaosuus 2,9%. Kilpiin laitettu 220 kpl pääosin halpoja malleja ( i20 ja i30).


      • Harvinaisuus
        Paluu arkeen kirjoitti:

        Elokuussa markkinaosuus 2,9%. Kilpiin laitettu 220 kpl pääosin halpoja malleja ( i20 ja i30).

        Elokuussa rekisteröitiin 13 kappaletta ix35:sta, 18 kpl i40:sta. Synkkää on hynyn myyjillä.


      • mahdollisia syitä
        Harvinaisuus kirjoitti:

        Elokuussa rekisteröitiin 13 kappaletta ix35:sta, 18 kpl i40:sta. Synkkää on hynyn myyjillä.

        Malliston halvin ( i20 ) menee jollain tavalla kaupaksi. Mutta eikös niissä ole myös pienin kate myyjän kannalta? Jotain positiivista huonosta myynnistä on, että huoltoajan saa varmaankin nopeasti merkkihuollosta.


      • uutta tietoa
        mahdollisia syitä kirjoitti:

        Malliston halvin ( i20 ) menee jollain tavalla kaupaksi. Mutta eikös niissä ole myös pienin kate myyjän kannalta? Jotain positiivista huonosta myynnistä on, että huoltoajan saa varmaankin nopeasti merkkihuollosta.

        Uusimmassa autobildissä oli tulokset tutkimuksesta, jossa vertailtiin autokaupan asiakaspalvelua ( mystery shopping ). Siinä oli tutkittu 16 suurimman automerkin merkkiliikkeet suomessa. Hyundai oli sijalla 12. Maininta oli "hyvät puitteet, huonot myyjät" ja asiakkaat kokivat myyjät kaikkein myyntihengettömimmiksi. Onko niin, että hyundain myyjät eivät usko tuotteeseensa? Kannattaa lukea lehti.


      • SWWW,,,,
        uutta tietoa kirjoitti:

        Uusimmassa autobildissä oli tulokset tutkimuksesta, jossa vertailtiin autokaupan asiakaspalvelua ( mystery shopping ). Siinä oli tutkittu 16 suurimman automerkin merkkiliikkeet suomessa. Hyundai oli sijalla 12. Maininta oli "hyvät puitteet, huonot myyjät" ja asiakkaat kokivat myyjät kaikkein myyntihengettömimmiksi. Onko niin, että hyundain myyjät eivät usko tuotteeseensa? Kannattaa lukea lehti.

        Kyllä Hyundai myyjät saisivat olla innokkaampia tuotteensa puolesta.


      • mystistä on
        SWWW,,,, kirjoitti:

        Kyllä Hyundai myyjät saisivat olla innokkaampia tuotteensa puolesta.

        Mitähän ne muualla ( esim. Hollannissa ) tekevät paremmin, kun saavat merkkiä kaupaksi?


      • sdsswsw
        mystistä on kirjoitti:

        Mitähän ne muualla ( esim. Hollannissa ) tekevät paremmin, kun saavat merkkiä kaupaksi?

        Tuntuu että suomessa täytyy mennä massan mukana.Ostetaan Toyota kun naapurillakin on Toyota.Suomalaiset on sitäpaitsi myös asiassa kuin asiassa kovin ennakkoluuloisia, kaiken uuden suhteen.Myyjille enemmän innokkuutta tuotetteensa puolesta.Ei Hyundai merkkiä tarvitse arastellen myydä.


    • näkeväpera

      Hjundait on niin kamalan näköisiä, että niitä voivat ostaa vain soekat, mutta niillähän ei ole korttia.

    • Nosta wanhoja

      Tuo sama paskapäää kiertää foorumia viiiituilemassa joka asiasta.

    • vak.yht.autoryhmä

      Hiljaista on tällä hetkellä autoliikkeissä, kaikki myyjät valittavat heikkoa kaupankäyntiä.

    • .............-......

      Rioa ja i20 vertailtuani päädyin ostamaan Rion. Reilu 4kk takana eikä kaduta. Oli vertailussa muitakin merkkejä mutta ei niistä sen enempää ettei jotkut pahoita mieltään.

      • Kia vai Hyundai

        Miksi Kia myy paremmin kuin Hyundai? Onko Kiat laadukkaampia vai mistähän johtuu?


      • saas nähdä
        Kia vai Hyundai kirjoitti:

        Miksi Kia myy paremmin kuin Hyundai? Onko Kiat laadukkaampia vai mistähän johtuu?

        Taitaa farkku Auris vähentää entisestään korealaisten, erityisesti i30 kauppaa ? Ainakin Auriksen myynti on lähtenyt hyvin käyntiin täällä meillä. Korealaisilta tulee varmaankin kohta taas joku halpa erikoismalli markkinoille.


      • halpaa ja halpaa..
        saas nähdä kirjoitti:

        Taitaa farkku Auris vähentää entisestään korealaisten, erityisesti i30 kauppaa ? Ainakin Auriksen myynti on lähtenyt hyvin käyntiin täällä meillä. Korealaisilta tulee varmaankin kohta taas joku halpa erikoismalli markkinoille.

        Hyundaitko halpoja?? Katsokaa Fiat. Nissan, opel yms. löytyy todella huomattavasti halvempia malleja. Juuri hinnan vuoksi taidan ostaa seuraavaksi jonkun edullisemman merkin kuin Hyundai esim. Hyundai i20 alken 14590€ Nissan Micra 12840€ Oplel corsa 13946€ ovat saman kokoluokan autoja.
        Vai ovatko huonoja kun ovat noin edullisia?


      • kiasportage
        Kia vai Hyundai kirjoitti:

        Miksi Kia myy paremmin kuin Hyundai? Onko Kiat laadukkaampia vai mistähän johtuu?

        Kiat on paljon tyylikkäämpiä kuin hyundait ja myyntiorganisaatio motivoituneempi. Siitä se johtuu.


      • sdwdww

      • Kiakiakia
        kiasportage kirjoitti:

        Kiat on paljon tyylikkäämpiä kuin hyundait ja myyntiorganisaatio motivoituneempi. Siitä se johtuu.

        Jos pitäisi valita kumman ottaa, Kian vai Hyundain, niin ehdottomasti Kia. Niissä on mm. seitsemän vuoden takuu ja yleensä nuorekkaampi muotoilu.


      • Keke....

      • edelleen sakkaa
        Kiakiakia kirjoitti:

        Jos pitäisi valita kumman ottaa, Kian vai Hyundain, niin ehdottomasti Kia. Niissä on mm. seitsemän vuoden takuu ja yleensä nuorekkaampi muotoilu.

        Näköjään hynyn organisaatiolla/auton haltijoilla on hymy hyytynyt, kun autot ei mene kaupaksi SUOMESSA. Pitänyt palata hyyskän vanhaan markkinointitapaan eli haukkua muita merkkejä ja linkitellä maailman tapahtumia. Valitettavasti hynyn jälleenmyyntiarvo ja markkinaosuus SUOMESSA ei noilla toimenpiteillä nouse.


      • HOJO HOJO
        edelleen sakkaa kirjoitti:

        Näköjään hynyn organisaatiolla/auton haltijoilla on hymy hyytynyt, kun autot ei mene kaupaksi SUOMESSA. Pitänyt palata hyyskän vanhaan markkinointitapaan eli haukkua muita merkkejä ja linkitellä maailman tapahtumia. Valitettavasti hynyn jälleenmyyntiarvo ja markkinaosuus SUOMESSA ei noilla toimenpiteillä nouse.

        SANO TOJO ;)


      • ei voi mitään
        edelleen sakkaa kirjoitti:

        Näköjään hynyn organisaatiolla/auton haltijoilla on hymy hyytynyt, kun autot ei mene kaupaksi SUOMESSA. Pitänyt palata hyyskän vanhaan markkinointitapaan eli haukkua muita merkkejä ja linkitellä maailman tapahtumia. Valitettavasti hynyn jälleenmyyntiarvo ja markkinaosuus SUOMESSA ei noilla toimenpiteillä nouse.

        Ei auta mikään, vaan myynti sakkaa ja pahasti. 94 rekisteröityä autoa kesäkuussa.

        Tuulilasikin ihmetteli asiaa sanoin "Käsittämätön ilmiö on Hyundain myynnin romahtaminen, miinusta tuli huimat 47 prosenttia".


      • Kake,,,
        ei voi mitään kirjoitti:

        Ei auta mikään, vaan myynti sakkaa ja pahasti. 94 rekisteröityä autoa kesäkuussa.

        Tuulilasikin ihmetteli asiaa sanoin "Käsittämätön ilmiö on Hyundain myynnin romahtaminen, miinusta tuli huimat 47 prosenttia".

        Tässä Hollannin myynti 2014
        http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2014


      • Kake,,
        ei voi mitään kirjoitti:

        Ei auta mikään, vaan myynti sakkaa ja pahasti. 94 rekisteröityä autoa kesäkuussa.

        Tuulilasikin ihmetteli asiaa sanoin "Käsittämätön ilmiö on Hyundain myynnin romahtaminen, miinusta tuli huimat 47 prosenttia".

        Hollanti 2013
        http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?verkoopjaar=2013


      • voi hyny parkaa

      • dazzia
        voi hyny parkaa kirjoitti:

        Nyt se sitten tapahtui. Heinäkuun ensirekisteröintien mukaan Daciaa myytiin enemmän kuin Hyundaita.

        Daciassa onkin hinta ja laatu kohdallaan.


    • WDWWW

      HYUNDAIN MYYNTI VAIN KASVAA JENKEISSÄ:
      file:///C:/Users/Seppo/Downloads/35739_1_1.pdf

      • ssqqqq

      • Suomisuomisuomi

      • Kake,,,
        Suomisuomisuomi kirjoitti:

        Linkitä SUOMEN myyntitilastot hynyn kohdalta myös tänne, SUOMESSA kun ollaan ja SUOMEKSI keskustellaan.

        Tätä vaan yritän sanoa kun metsäkansa ostaa vain Skodaa ja Tojoa. Täytyy mennä harmaan massan mukana ettei vaan erotu massasta.


      • selisepi
        Kake,,, kirjoitti:

        Tätä vaan yritän sanoa kun metsäkansa ostaa vain Skodaa ja Tojoa. Täytyy mennä harmaan massan mukana ettei vaan erotu massasta.

        Eihän hynyn omassa pesässä ole ikinä mitään vialla, vaan syy huonoon myyntiin löytyy jostain muualta, vai? Jos ei muuta keksitä, niin mollataan muitten merkkien omistajia.

        Mikä muuten harmaassa värissä on vikana? Vai tykkäävätkö hynyläiset sateenkaarenväreistä?

        Tähän pätee hyvin vanha sanonta " kyllä kansa tietää", joten pulinat pois.


      • T Maaginen
        selisepi kirjoitti:

        Eihän hynyn omassa pesässä ole ikinä mitään vialla, vaan syy huonoon myyntiin löytyy jostain muualta, vai? Jos ei muuta keksitä, niin mollataan muitten merkkien omistajia.

        Mikä muuten harmaassa värissä on vikana? Vai tykkäävätkö hynyläiset sateenkaarenväreistä?

        Tähän pätee hyvin vanha sanonta " kyllä kansa tietää", joten pulinat pois.

        Vanhat reseptit maahantuonnissa käyttöön. Joku vävy tai kalakaveri toimariksi, myyntipalkkiot alas, ikkuna-autot laskutetaan, jatketaan linjatonta markkinointia, haukutaan myyjät, muutellaan takuu käytäntöjä, piperretään joidenkin älyttömyyksien kanssa ja unohdetaan perus asiat. Sokeriksi pohjalle voisi vielä myyjät vaihtaa (vaihteeksi) vaikka Toyota-kauppiaisiin, niin saataisiin sitten kunnon sukellus. Jaa, nämähän taisikin olla jo liki kaikki käytössä....

        Olisihan se hienoa, jos kaikki myyjät pääsisivät myös johonkin kalliiseen (turhaan) koulutukseen. Kallishan on tunnetusti parasta.

        Kaikkea hyvää ja jaksamisia uudelle toimarille. Viisas oppii muiden virheistä, tyhmä ei omistakaan.

        JAKSUHALI!!


      • Myyntifiasko
        T Maaginen kirjoitti:

        Vanhat reseptit maahantuonnissa käyttöön. Joku vävy tai kalakaveri toimariksi, myyntipalkkiot alas, ikkuna-autot laskutetaan, jatketaan linjatonta markkinointia, haukutaan myyjät, muutellaan takuu käytäntöjä, piperretään joidenkin älyttömyyksien kanssa ja unohdetaan perus asiat. Sokeriksi pohjalle voisi vielä myyjät vaihtaa (vaihteeksi) vaikka Toyota-kauppiaisiin, niin saataisiin sitten kunnon sukellus. Jaa, nämähän taisikin olla jo liki kaikki käytössä....

        Olisihan se hienoa, jos kaikki myyjät pääsisivät myös johonkin kalliiseen (turhaan) koulutukseen. Kallishan on tunnetusti parasta.

        Kaikkea hyvää ja jaksamisia uudelle toimarille. Viisas oppii muiden virheistä, tyhmä ei omistakaan.

        JAKSUHALI!!

        Tiukkaa tekstiä, mutta lienee asiaa. Joten ei ole ihme, jos myyjillä on motivaation puutetta kaupata autoja.

        Alueellisista myyntitilastoista näkee sen, missä päin maata ei erityisesti kiinnosta kaupata Hyundaita.


      • raagi
        Myyntifiasko kirjoitti:

        Tiukkaa tekstiä, mutta lienee asiaa. Joten ei ole ihme, jos myyjillä on motivaation puutetta kaupata autoja.

        Alueellisista myyntitilastoista näkee sen, missä päin maata ei erityisesti kiinnosta kaupata Hyundaita.

        Noilla myyntimäärillä voi olla vaikea rekrytoida uusia jälleenmyyjiä. Koska autoja ei mene kaupaksi, niin ei ole huollettaviakaan. Ja huollostahan katteet otetaan.

        Taitaa pitää paikkansa se teoria, että taantuma on iskenyt eniten Hyundain ostajiin. -47,4 % myynnin romahdus on jotain uskomatonta noin isolta organisaatiolta. Isommat negatiiviset lukemat iskivät tauluun vaan Chevrolet ja Fiat. Kaikkihan tietää mitä niille on käynyt.


      • Kal,,
        raagi kirjoitti:

        Noilla myyntimäärillä voi olla vaikea rekrytoida uusia jälleenmyyjiä. Koska autoja ei mene kaupaksi, niin ei ole huollettaviakaan. Ja huollostahan katteet otetaan.

        Taitaa pitää paikkansa se teoria, että taantuma on iskenyt eniten Hyundain ostajiin. -47,4 % myynnin romahdus on jotain uskomatonta noin isolta organisaatiolta. Isommat negatiiviset lukemat iskivät tauluun vaan Chevrolet ja Fiat. Kaikkihan tietää mitä niille on käynyt.

        Olen pannut merkille, että automerkkejä haukkuvat ihmiset eivät yleensä koskaan ole omistaneet ensimmäistäkään haukkumansa merkin tuotetta.


      • ex-hyundai
        Kal,, kirjoitti:

        Olen pannut merkille, että automerkkejä haukkuvat ihmiset eivät yleensä koskaan ole omistaneet ensimmäistäkään haukkumansa merkin tuotetta.

        Vai olet sinä pannut merkille. No hyvä juttu, että ilmoitit mielipiteesi.

        Kun kerran olet tarkkaillut asioita, niin kerro miksi Hyundain myynti laskee Suomessa? Ja sitten ihan oma mielipide, eikä linkkejä muihin sivustoihin.

        Faktojen esiintuominen ei ole haukkumista, vaan totuuden kertomista.


      • Kall,,
        ex-hyundai kirjoitti:

        Vai olet sinä pannut merkille. No hyvä juttu, että ilmoitit mielipiteesi.

        Kun kerran olet tarkkaillut asioita, niin kerro miksi Hyundain myynti laskee Suomessa? Ja sitten ihan oma mielipide, eikä linkkejä muihin sivustoihin.

        Faktojen esiintuominen ei ole haukkumista, vaan totuuden kertomista.

        Vaikea sanoa. Automerkissä ei ainakaan ole mitään vikaa. Kolmas Hyundai menossa ja hyvin on pelanneet.


      • T Maaginen
        T Maaginen kirjoitti:

        Vanhat reseptit maahantuonnissa käyttöön. Joku vävy tai kalakaveri toimariksi, myyntipalkkiot alas, ikkuna-autot laskutetaan, jatketaan linjatonta markkinointia, haukutaan myyjät, muutellaan takuu käytäntöjä, piperretään joidenkin älyttömyyksien kanssa ja unohdetaan perus asiat. Sokeriksi pohjalle voisi vielä myyjät vaihtaa (vaihteeksi) vaikka Toyota-kauppiaisiin, niin saataisiin sitten kunnon sukellus. Jaa, nämähän taisikin olla jo liki kaikki käytössä....

        Olisihan se hienoa, jos kaikki myyjät pääsisivät myös johonkin kalliiseen (turhaan) koulutukseen. Kallishan on tunnetusti parasta.

        Kaikkea hyvää ja jaksamisia uudelle toimarille. Viisas oppii muiden virheistä, tyhmä ei omistakaan.

        JAKSUHALI!!

        Avelisin maahantuonnissa olevan käynnissä exit:ti. Raportteja vaaditaan kaikesta mahdollisesta. Yleensä se on tarkoittanut sitä. Markkinaosuuden romahdus lienee vauhdittanut toimia. Ei siihen ole vähiten vaikuttanut markkinointirahojen loppuminen.


      • Avelis?
        T Maaginen kirjoitti:

        Avelisin maahantuonnissa olevan käynnissä exit:ti. Raportteja vaaditaan kaikesta mahdollisesta. Yleensä se on tarkoittanut sitä. Markkinaosuuden romahdus lienee vauhdittanut toimia. Ei siihen ole vähiten vaikuttanut markkinointirahojen loppuminen.

        Jos tarkoitat Avensista, niin miksi Hyundain keskustelupalstalla pitää Toyotasta keskustella?


      • T Maag...
        Avelis? kirjoitti:

        Jos tarkoitat Avensista, niin miksi Hyundain keskustelupalstalla pitää Toyotasta keskustella?

        Joo en tarkoittanut. Puuttuva r-kirjain sai sinut tojo-ukkeli hermostumaan. Sana mitä yritin kirjoittaa on ARVELISIN, ja silla ei ole tekemistä avensiksen kanssa sitten yhtään mitään.

        Maahantuoja voisi vaikka kerätä markkinointirahaa piirimyyjiltä. Ai niin, sehän jo kokeiltiin....


    • Honda

      Sonta ei mene kaupaksi näin on

      • sxsee

        Hus, hus Hondan romupalstalle siittä.


    • kolmepyttynen

      Hyny on kuin sunnuntai jenkkilässä, kait niis malleissa on veekoneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1115
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      845
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe