Olen rakastunut varattuun naiseen!

Rähmäkäpälä

Mitä helvettiä teen, en vaan pääse naisesta irti vaikka meillä ei edes ole mitään varsinaista suhdetta. Kukaan muu ei vaan kiinnosta. Haluan vain hänet, naimisissa olevan täydellisen naisen.

142

17905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helvetin HUULLUUU

Olen rakastunut varattuun mieheen!

olen rakastunut hänen sieluunsa, ainutlaatuiseen, ainutkertaiseen, ihastuttavaan, vihastuttavaan sieluunsa, ärsyttävään, kiihottavaan, hillittömään, hävyttömään, herkkään sieluunsa, enkä pääse irti, en unohda vaikka mitä tekisin

minä tiedän kyllä mistä sinä puhut

• Ota yhteyttä

Ai minuunko olet rakastunut?

Täällähän se selviääkin, joopajoo

• Anonyymi

Narsku paljasti itsensä.

• nainen tämä

Ota hyvä mies yhteys ja selvitä asia! Asioilla on tapana järjestyä, usko pois.

• 9HT

Olen myös rakastunut "varattuun" naiseen. Tosin se tapahtui jo ennen hänen naimisiin menoa ja hulluinta tässä on se, että molemmat tiedettiin toistemme tunteista mutta näin siinä kuitenkin kävi. Ymmärrän tuon tunteen ja siihen liittyvät ongelmat. Ikävintä on se ne tunteet omassa tapauksessani ei puolin eikä toisin ole muuttuneet mihinkään vaikka kieltämättä konfliktejakin on tullut. Paha nyt mennä neuvomaan, mutta sinuna selvittäisin millaisia tunteita ja kuinka voimakkaita ne toisella on. Minun on vaikea mennä sotkemaan kenenkään parisuhdetta enkä sellaista oikeastaan haluaisi tehdä kun toinen on ns. vähän hukassa, mutta aika näyttää miten tässä käy.

• Varatun kaipaajalle

Kannattais varmaan kertoa tuo sille naiselle :D sillaihan se selviää onko tunteet molemminpuolisia.

• ootko hullu??

no ei todellakaan emnnä varatulle kertomaan mitään tunteita!!!! Aloittaja pitäköön vaan näppinsä erossa varatuista! Sen naisen sydän kuuluu hänen miehelleen.

Vähän kunnioitusta toisen parisuhteita kohtaa horoperseet.

• Rähmäkäpälä

Naimisissa oleva, täydellinen nainen kyllä tietää tunteeni.

• Varatun kaipaajalle
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Oot siis kertonu? no ehkä hän kaipaa sitten vain vahvistusta ehkäpä kutsua syliisi? ;)

• Anonyymi
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Nyt otat sen puhelimen käteesi ja alat näpyttää whatsappin kautta viestiä ja kerrot että on ikävä ja mitä kuuluu ja sanot että haluat nähdä kahden kesken että voitaisko tavata?
        Tai kysy kasvotusten jos uskallat.

• Anonyymi
        ootko hullu?? kirjoitti:

no ei todellakaan emnnä varatulle kertomaan mitään tunteita!!!! Aloittaja pitäköön vaan näppinsä erossa varatuista! Sen naisen sydän kuuluu hänen miehelleen.

Vähän kunnioitusta toisen parisuhteita kohtaa horoperseet.

Höpö höpö. Itsellä salasuhde varattuun mieheen jo vuodesta 2018. Omakseni en halua,vain niitä hyviä helliä hetkiä;) Mies avioliittoonsa pettynyt,mutta erossa joutuisivat firman asiat jakamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Itsellä salasuhde varattuun mieheen jo vuodesta 2018. Omakseni en halua,vain niitä hyviä helliä hetkiä;) Mies avioliittoonsa pettynyt,mutta erossa joutuisivat firman asiat jakamaan.

Eli mies haluaa saada kaiken tekemättä uhrauksia. 🤔 Rahan kanssa on vaikea kilpailla rakkaudesta.

• jöky

Mitäpä kun on varattuna ihastunut toiseen mieheen, jota ei edes juurikaan tunne, mutta johon törmää harva se päivä? Avioliitto on aika jäässä, syistä joita en täällä ala kertomaan. Ihastuminen kävi todella yllättäen, liiton ollessa jo kuralla. Tuo toinen ihminen on koko ajan mielessä ja kiinnostaisi tietää hänestä lisää. Vaikuttaa siltä, että ihastus on molemminpuolista. En enää tiedä mitä tekisin, pää hajoaa. Olen jopa miettinyt lähettäväni viestiä tälle ihmiselle kysyäkseni mitä hän ajattelee. Mutta se moraali. Se kun ei anna periksi. Nyt mietin vaan, kuinka kauan tätä jatkuu..

• 7+4

Oletko yrittänyt miehesi kanssa saada vielä liittoa toimimaan? Pariterapeutillakin kannattaa käydä, jos ei mies lähde niin yksinkin voi mennä ja siitäkin saada apuja. Eri asia sitten, jos on vaikka päihderiippuvuutta tai muuta mutkistavaa, mutta kyllä tavallisten ihmisten tavallisen liitonkin eteen joutuu tekemään töitä, jotta se sujuu.

• jöky
        7+4 kirjoitti:

Oletko yrittänyt miehesi kanssa saada vielä liittoa toimimaan? Pariterapeutillakin kannattaa käydä, jos ei mies lähde niin yksinkin voi mennä ja siitäkin saada apuja. Eri asia sitten, jos on vaikka päihderiippuvuutta tai muuta mutkistavaa, mutta kyllä tavallisten ihmisten tavallisen liitonkin eteen joutuu tekemään töitä, jotta se sujuu.

Ollaan yritetty kyllä, mutta se henkinen laiminlyönti on tehnyt musta tunnekylmän miestä kohtaan, enkä tiedä voiko se enää korjaantua, vaikka mies nykyään yrittää muuttua. Kuinka paljon suhteessa voi antaa anteeksi tai unohtaa?

• 7 -> 4 (ei ed.)
        7+4 kirjoitti:

Ei mun liitossa mitään vikaa ole. Älä työnnä nenääsi toisten liittoon. Voisitko välittää
        viestin myös sille ahdistelevalle "ystäväpariskunnallesi". Oksettavia narsisteja
        olette koko porukka. Lopettakaa toisten ahdistelu ja kyylääminen.
        Olkaa keskenänne. Sovitte hyvin yhteen.

Terv. Heli Kopteri

• tiedäntunteen
        jöky kirjoitti:

Ollaan yritetty kyllä, mutta se henkinen laiminlyönti on tehnyt musta tunnekylmän miestä kohtaan, enkä tiedä voiko se enää korjaantua, vaikka mies nykyään yrittää muuttua. Kuinka paljon suhteessa voi antaa anteeksi tai unohtaa?

Luin kuin kertomusta omasta liitostani. Juuri tuo vuosia jatkunut henkinen laiminlyönti on saanut aikaan sen että tunteet toista kohtaan ovat pikkuhiljaa vuosien kuluessa jähtyneet ja jo vuosia sitten kuolleet kokonaan. Yhdessäolo ahdistaa ja nyt kun toinen vielä kuvittelee ja olettaa että pienillä muutoksilla pyyhitään pois monien vuosien aikana kehittynyt paha olo niin ahdistus yhdessäolosta sen kun kasvaa. Samaa olen minäkin kysynyt itseltäni että kauanko tätä vielä jatkuu ja voi kun se minusta kiinnostunut toinen mies (josta myös itse olen kiinnostunut) tajuaisi avioliittoni tilan ja uskaltaisi tulla vaikka aluksi vain juttelemaan ihan yleistä ja voisimme saada selville kohtaisiko meillä kemiat ihan oikeasti...

• jöky
        tiedäntunteen kirjoitti:

Luin kuin kertomusta omasta liitostani. Juuri tuo vuosia jatkunut henkinen laiminlyönti on saanut aikaan sen että tunteet toista kohtaan ovat pikkuhiljaa vuosien kuluessa jähtyneet ja jo vuosia sitten kuolleet kokonaan. Yhdessäolo ahdistaa ja nyt kun toinen vielä kuvittelee ja olettaa että pienillä muutoksilla pyyhitään pois monien vuosien aikana kehittynyt paha olo niin ahdistus yhdessäolosta sen kun kasvaa. Samaa olen minäkin kysynyt itseltäni että kauanko tätä vielä jatkuu ja voi kun se minusta kiinnostunut toinen mies (josta myös itse olen kiinnostunut) tajuaisi avioliittoni tilan ja uskaltaisi tulla vaikka aluksi vain juttelemaan ihan yleistä ja voisimme saada selville kohtaisiko meillä kemiat ihan oikeasti...

No ihan samoja asioita olen keilaillut! Olen myös miettinyt, olenko huono ihminen, kun en tunne enää juuri mitään puolisoani kohtaan. Hän myös tietää sen, asiasta on puhuttu. Olen sanonut, etten tiedä korjaantuuko tilanne enää. Pahinta on se, etten enää osaa luottaa kumppaniini, koska hän jätti vaikeassa elämäntilanteessa minut henkisesti ja oikeastaan konkreettisesti tekojenkin tasolla yksin. Voiko ns. normaali käytös (henkisen lannistamisen sijaan) ja anteeksipyyntö kumppanilta enää korjata tilannetta kun peli on jo kerran menetetty? Hankalaa se ainakin tulee olemaan. Toisaalta, miksi minun tulisi yrittää palauttaa niitä tunteita ihmiseen, joka on käyttänyt henkistä väkivaltaa ihmistä kohtaan, jota pitäisi rakastaa ja tukea eniten?

• jöky
        tiedäntunteen kirjoitti:

Siis kelaillut, ei keilallut... :D

• pettynyt roope
        jöky kirjoitti:

No ihan samoja asioita olen keilaillut! Olen myös miettinyt, olenko huono ihminen, kun en tunne enää juuri mitään puolisoani kohtaan. Hän myös tietää sen, asiasta on puhuttu. Olen sanonut, etten tiedä korjaantuuko tilanne enää. Pahinta on se, etten enää osaa luottaa kumppaniini, koska hän jätti vaikeassa elämäntilanteessa minut henkisesti ja oikeastaan konkreettisesti tekojenkin tasolla yksin. Voiko ns. normaali käytös (henkisen lannistamisen sijaan) ja anteeksipyyntö kumppanilta enää korjata tilannetta kun peli on jo kerran menetetty? Hankalaa se ainakin tulee olemaan. Toisaalta, miksi minun tulisi yrittää palauttaa niitä tunteita ihmiseen, joka on käyttänyt henkistä väkivaltaa ihmistä kohtaan, jota pitäisi rakastaa ja tukea eniten?

Mulla myös luotto täysin mennyt, vaimo pelasi nettipeleissa 4 vuoden aikana 20000 piikin, tosin itselleen, ensin kertoi et kyse on muutamasta tonnista, mut viimein totuus tuli ilmi. Kun luotto oli mennyt, selasin ja löysin puhelimestaan intiimejä viestejä ulkomaalaiselta työkaverilta, kiisti olleensa sängyssä ja et ymmärsin muka viestin väärin...näistä nyt pari vuotta aikaa. Rakastan kuitenkin häntä, mutta epäilys ja tuska on niin suuri, että petän häntä aina kun on tilaisuus, vaiikken haluaisi, teen sen kaiken varalta ettei pettymys ole niin suuri kun kaikki loppuu jos loppuu, hän ei käy juuri koskaan missään, mutta epäilen silti koko ajan kun luotto kerran meni, pitäisikö vaan päästää irti?

• Anonyymi

Hienoa, unhoda se toinen mies ja rupea hoitamaan liittoasi. Ihmisen pitää tajuta, et jos on jonkun kanssa alkanut ja vieläpä mennyt naimisiin on tyydyttävä häneen loppuiäkseen.
        Olet hänet joskus ottanut, niin oltava on olla loppuun saakka. Samoin on omien päätöksien kanssa. Jos olet jonkun asian sanonut tai päättänyt se on pidettävä myös loppuun asti. Mielipiteitään ei voi vaihdella koskaan. NS. takinkääntäjät ovat ihmiskunnan pohjasakkaa kuten Marin yms.

• Helmi13

Ymmärrän tunteesi. Täydellinen naisesi voi ajatella ihan juuri samoin. Kannataisiko kysyä suoraan häneltä. Liittoja ei kannata ruveta rikkomaan hetken mielijohteesta, varsinkin jos on pieniä lapsia. Silloin kannattaa ottaa etäisyyttä. :) Itselläni se tilanne,, että n. 5 v. nuorempi mies, perheellinen, on kiinnostunut minusta tai on siis ollut kiinnostunut jo ennen lasta minusta. En ikinä voisi rikkoa perhettä! :)

• Sivusta seuraaja...

Meillä on vaan yksi elämä, miks se pitää elää järkeillen ja tylsästi kun sen voi elää täysillä sydämen mukaan mennen vaikka se joskus satuttaakin aivan helvetisti. Mutta eipä kiikkustuolissa kaduta että "voi miks en tehny niin tai" tai "voi kun olis ollu elämä..."

Kuka on sanonu että elämä on helppoo :)

• Elänyt jo

Asiaa.. .)

• Älä valehtele

Ei sinulla ainakaan ole vastuuntuntoo ihmisistä. Pelaat ja pelehdit minkä ehdit, sekö muka on elämää. Vasta sittenkö ymmärrät kun itse joudut piru.ti kärsimään. Yleensä sadistit haluaakin kärsiä.

• äöloi

Tuskin tulen koskaan katumaan asioita mitä olen tehnyt mutta en missään nimessä halua myöskään katua sitä, että olen jättänyt jotain tekemättä! Vain yksi elämä.

• Sama vene, eri kuski

Ensinnäkin, tunteeko nainen sua kohtaan jotain? Oletteko puhuneet asiasta? Tietääkö hän tunteesi?

Kysy itseltäsi, miksi juuri tämä nainen on se, kenet sinä vain haluat? Mitä ominaisuuksia hänessä on, jotka tekevät hänestä sinulle sen Oikean?

Joskus, yllättävää kyllä, ne ominaiisuudet löytyvät sinusta itsestäsi myös. Tai ehkä ne ovat sinun vastakappaleita.
      Mitä toivot naiselta kumppanina? Vaimona? Rakastajana? Mihin näihiin kolmeen osioon hänet parhaiten liittäisit, vai osuuko hän kaikkiin? Miten hyvin tunnet hänet?

• 0,005

Nimenomaan, kaikki nämä kysymykset kysyt ja vielä kaikki että kuinka hyvin tunnet hänet ja mikä on tarpeellista tuntea loppujenlopuksi? Mikä on tuntemista "hyvin"

elää kymmenen vuotta parisuhteessa arkea, niin sittenkö, että tietää missä joustaa ja missä pitää pintansa? Erilleen kasvamisen tuloksena tiedätte, kuinka pitää yllä parisuhteen keskinäistä kipinää eli seksiä??

Mikä on elämän tarkoitus kun ynnäät nämä asiat keskenään!?

• Tiedäntunteen

Se varatun naisen liitto on saattanut rakoilla ja natista liitoksissaan jo pitkään ja se nainen vain odottaa että osoittaisit kiinnostuksesi selvästi ja voisitte tutustua toisiinne koska vain siten selviää onko kyseessä muutakin kuin vain pinnallinen ihastus. Tiedän tämän koska olen tuollaisessa tilanteessa elävä varattu nainen joka on havainnut mielenkiintoisen miehen kiinnostuksen ja toivoo sydämensä pohjasta että saisi tutustua tuohon mieheen...

• Rähmäkäpälä

Täydellisen naiseni avioliitto on todellakin rakoillut jo pitkään. Olen täydellistä naistani lohdutellut ja saanut pitää sylissäni. Täydellinen nainen tietää, että ottaisin hänet ihan milloin tahansa.

• kuten minä esim

Onhan meitä monia miehiä jotka toivoisivat tuon olevan juuri sen tietyn naisen kirjoittama.

• Eräs ketjun naisista
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Täydellisen naiseni avioliitto on todellakin rakoillut jo pitkään. Olen täydellistä naistani lohdutellut ja saanut pitää sylissäni. Täydellinen nainen tietää, että ottaisin hänet ihan milloin tahansa.

Sitten sun on vain "otettava" hänet. Hän odottaa miehen aloitetta, vaikka onkin varattu ja olet korrekti mies, hän tietää varmasti senkin, mutta hän ei VOI tehdä aloitetta itse vaan pallo on todellakin nyt sulla Rähmäkäpälä. Uskallatko ehdottaa naiselle yhteistä elämää... Voi olla ettet saa vastausta, melko varmastikaan, heti siinä paikassa, etkä ehkä hetkeen mutta annat naiselle ajatuksen siemenen itämään. Ja jäät odottamaan...Odotathan sä muutenkin jotakin koko ajan, tätä naista.
        Mikset sitten rohkaistu ja ota riskiä? Mikä estää? En ymmärrä. Vai etkö saa vastakaikua? Vai pelkäätkö olevasi sitten laastari?

• Älä...
        Eräs ketjun naisista kirjoitti:

Sitten sun on vain "otettava" hänet. Hän odottaa miehen aloitetta, vaikka onkin varattu ja olet korrekti mies, hän tietää varmasti senkin, mutta hän ei VOI tehdä aloitetta itse vaan pallo on todellakin nyt sulla Rähmäkäpälä. Uskallatko ehdottaa naiselle yhteistä elämää... Voi olla ettet saa vastausta, melko varmastikaan, heti siinä paikassa, etkä ehkä hetkeen mutta annat naiselle ajatuksen siemenen itämään. Ja jäät odottamaan...Odotathan sä muutenkin jotakin koko ajan, tätä naista.
        Mikset sitten rohkaistu ja ota riskiä? Mikä estää? En ymmärrä. Vai etkö saa vastakaikua? Vai pelkäätkö olevasi sitten laastari?

Yllytä tuollaiseen.Naisen tehtävä on olla epätyydyttävästä suhteesta vapaa, ennen uuden alkua.Kuka hullu tekee tulevaisuutta koskevia päätöksiä niinkin epävarmalta pohjalta? nainen ehkä lähtee, mutta exä lupaa taas kuun taivaalta tähtineen...siinä se.

• jlkjhggg
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

jos kerran nainen jo tietää asian, niin sitten vaan pidät itsestäs huolta ja elät elämääs. Ja kerrot sen usein tälle naiselle. Kyllä asiat selviävät.

• Unohda...

unohda ja unohda.Jos et voi, ajattele naisen tuulikaapissa olevia hikisiä lenkkareita, jotka eivät ole sinun, eikä ne sieltä poistu ajatuksen voimalla, eikä sillä että rakastat.

• summer of ninety...

Mä olen itse varattu ja rakastan varattua miestä... olen rakastanut jo.. hmm.. 15 vuotta .. Ollaan oltu suhteessa ja ei-suhteessa ja kaikkea siltä väliltä. Lasten takia avioliittoani en ole lopettanut vaikka mitään avioelämää ei enää olekaan. Joka päivä kuitenkin uneksin siitä varatusta miehestä, jota rakastan yli kaiken ! Ehkä joskus hänet saan.. tai sitten en ! Välillä tuntuu kyllä että elämä menee tässä hukkaan, haaveillessa..

• Sua on vedätetty!

15 vuotta! Hullu!

• life is touhg

No voi vittu! Kyllä huomaa mikä ero siinä on kun mies on rakastunut varattuun naiseen ja nainen varattuun mieheen? Missä on ne h**rittelijat nyt? Ei näy. Päinvasoin annetaan lohduttavaa olkapäätä.

Todellisuus on että Rähmäkäpälä on syvästi ihastunut naiseen jota ei välttämättä tunne kovinkaan hyvin, varattu nainen lähettelee signaaleja koska avioelämä ei olekaan niin auvoista.

Pystyisikö Rähmäkäpälä todella sitoutumaan tähän naiseen hänet saadessaan? Todellako? Vai onko kyseessä vielä henkistä kehitystään läpikäyvä nuorehko mies joka tuntee osin poikamaista ihastusta ns. täydelliseen naiseen jota ei kuitenkaan todellisuudessa kovinkaan hyvin tunne, saati tiedä mitä itse elämältään vielä haluaa. Jos viimeisin pitää paikkansa, häivy naisen elämästä ja anna olla sotkeutumatta muiden avioliittoon. Luuletko että sinulle tulisi siitä hyvä mieli jos rikot toisten liiton ja sitten kumminkaan et kykenekään tätä naista rakastamaan. Siinä särkyy 3 sydäntä. Mieti sitä pieni hetki.

• Rähmäkäpälä

Minä kyllä tunnen täydellisen naiseni, olen tuntenut jo kauan. Minä olen aikuinen mies ja täydellinen naiseni on aikuinen nainen. Minä tiedän mitä haluan, ja todellakin kykenisin häntä rakastamaan. Sitä paitsi hänen miehensä on jo hänen sydämensä särkenyt, enkä sääli sitä miestä yhtään.

• jhgdsa
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Minä kyllä tunnen täydellisen naiseni, olen tuntenut jo kauan. Minä olen aikuinen mies ja täydellinen naiseni on aikuinen nainen. Minä tiedän mitä haluan, ja todellakin kykenisin häntä rakastamaan. Sitä paitsi hänen miehensä on jo hänen sydämensä särkenyt, enkä sääli sitä miestä yhtään.

sitten vaan muistat pitää huolta itsestäsi, että olisit houkutteleva. Pidä myös huolta kodistasi.Näinkin sinusta tulee entistä haluttavampi.. Jos voit, hakeudu samoihin harrastuksiin naisen kanssa. Muista että sinulla voi olla aloitteen tekijän rooli. Äläkä loukkaannu jos nainen ei ole valmis. vfielä. Puolisosta eroaminen on pitkä prosessi.

• kjähkjäh

Kovin on epävarmaa porukkaa kun tunteistaankaan ei saisi kertoa :D Onko oma liitto niin huonoissa kantimissa että kolmannen osapuolen tunteet sen kaatavat? Voi luoja teitä. Avioliitto ei ole muuta kuin paperinpala. Toista ei sen perusteella voi omistaa. Jos oikein kovasti rakastaa, toivoo ennen kaikkea toisen parasta epäitsekkäästi ja jos se on joku kolmas ihminen niin olkoon.

• nou vei

ei se maailma noin toimi
        ihminen on itsekäs ja se haluaa saada sen mitä se haluaa kenet se haluaa
        kyllä se hetken hurmos voi hyvänkin liiton (perheineen) kaataa
        mä en kertois tunteista aviossa olevalle
        nou vei

• Anonyymi

Ajattelen aivan samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen aivan samoin.

Siis kuten tuo kjähkjäh

• Nainenihanainen

Minä kannatan tunteiden kertomista. Itse haluaisin kuulla. Varattunakin.

• Rähmäkäpälä
    • Nainenihanainen

Kun olette kahden seuraavan kerran niin kerro. Kerrokerrokerro.

• Rähmäkäpälä

Kyllä täydellinen naiseni tietää jo. Minä ottaisin hänet varattunakin, mutta hän haluaa katsoa liittonsa loppuun. Jos hänen liittonsa päättyy, niin minulla voisi olla saumaa. Olen niin rakastunut, etten voi tehdä muuta kuin odottaa. Voi vaan olla, että saan odottaa loppuelämäni.

• saman-kokenu
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Kyllä täydellinen naiseni tietää jo. Minä ottaisin hänet varattunakin, mutta hän haluaa katsoa liittonsa loppuun. Jos hänen liittonsa päättyy, niin minulla voisi olla saumaa. Olen niin rakastunut, etten voi tehdä muuta kuin odottaa. Voi vaan olla, että saan odottaa loppuelämäni.

Fiksu nainen. Etkö sinäkin hänen miehenä haluais, että vaimos katsoo ensin teidän suhteen loppuun ennenku ryntää toiseen sänkyyn ongelmia pakoon?
        Mutta ei sun tartte selitellä kenellekään mitään eikä puolustella itseäs, eikä varsinkaan kuunnella "viisaita neuvoja" miten pääsisit tilanteesta eroon. sä elät elämäsi just niin kuin katsot hyväksi ja oikeaksi.
        Varotan vaan että jos nainen eroaa hän saattaa nähdä sutkin ihan eri valossa, ja myös muut miehet, eli ehkä hänen tuleva valintansa ei osukaan sinuun. En siis manaa mut pidä realiteeti mielessä nii pettymys ei ole kovin suuri. Sitten myös onnen tunne on suurempi jos hän sinun luoksesi tuleekin.

• Anonyymi
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Sairas mieli.

• Onneton rakkaus

No siinä onkin ongelma mulla sama juttu, olen rakastunut mieheen jolla on vaimo minä taas olen vapaa mut hän ei halua jättää vaimoa eikä minuakaan, yritettiin erota viikon se kesti ja taas tuli mun luo, meillä kun on niin hyvä seksi suhde ja muutenkin, mut minä olen se joka kärsin. Kerran viikossa tavataan muuten soitellaan ja tekstaillaan, rakastan häntä ihan sairaasti koko aika mun mielessä en juuri pysty muuta ajattelemaankaan, on tosi sairasta vai onko? sitä kysyn usein itseltäni minkä voi jos rakastuu minkä voi jos toisen kosketus ja suudelmat saa pään sekaisin, ei mitään rakkaus ei kysy lupaa koska se iskee, kun vain se oikea on kohdalle tullut siinä se ongelma vain on, kun kohde on varattu!!! siinä mulla sama juttu mitä teen? tätä veivaan minäkin olla kakkos nainen ja toivoa parasta tai pettyä pahasti ja mennä siipi maassa, ymmärrän sinua meillä on yhteinen asia mut miten ratkaista se onkin vaikeaa, mut rakasta nyt huomisesta kun ei tiedä.

• Mies mustissa

Onko onnetonta rakkautta kestänyt kauankin? Sattuu varmasti jos ei voi soittaa eikä nähdä sillon kun haluais. Hyvin olette pitäneet salassa jos vaimo ei tiedä...

• Onneton rakkaus
        Mies mustissa kirjoitti:

Onko onnetonta rakkautta kestänyt kauankin? Sattuu varmasti jos ei voi soittaa eikä nähdä sillon kun haluais. Hyvin olette pitäneet salassa jos vaimo ei tiedä...

Hei mies mustissa, suhde on kestänyt nyt kolmekuukautta, on helppo varmaan pitää salassa asuu eri kaupungissa, ja tapaillaan mun luona joskus käydään jossain. Sattuu kyllä on raastavaa, kun näkee yhtenä päivänä viikossa joskus yön, silloin haaveilen et pysähtyisipä aika, ja kestäisi tämä yö loputtomiin vaan ei se kestä tulee aamu, ja sit hän pian lähtee.Rakastan häntä ja se on vaikeaa ero olisi suurta tuskaa, mut jotenkin toivon sitä välillä, jos löytäisin sen vapaan joskus mut pelottaa sekin, koska jos ei voikkaan enää rakastua näin intohimoisesti ja aidosti, itken usein yöni kyyneliin.

• Soita mulle ensin

Ai, että Minutko haluat?

Niin vaikeetahan se tulee olemaan, mutta voithan sä yrittää, etenkin, jos olisitkin eräs mies, josta olen kiinnostunut:)

• Mies mustissa

Mitä ihmettä kertoo kotona-jos on yön sinun kanssasi? Ihmettelen ettei vaimo tietäis.

• Onneton rakkaus

Hei mies mustissa, en osaa sanoa mitä kertoo kotona koskaan en kysy hänen kotiasoista mitään, koska en halua tietää edes tämä on mullekin vaikeaa enkä koskaan tahtoisi olla se vaimo. Siksi tätä koko juttua ei saisi olla, ja mietin joka päivä miten tän kanssa on ja elää, mut mitä tehdä? oletko koskaan ollut rakastunut? niin että mikään muu ei merkitse mitään, rakkaus on mun kohdalla sokea ei nää ei kuule.

• Pysy kaukana siitä

Sama tilanne täälläkin, olen rakastunut varattuun naiseen, jota en voi saada ikinä. Olen päättänyt pysyä hänestä kaukana, jotta unohtaisin hänet. En halua nähdä häntä enkä kuulla hänen ääntään. Viikonloppuisin nain merkityksettömiä naisia vain unohtaakseni. Toisinaan vihaan häntä. Miksi minun piti koskaan edes kohdata hänet. Voisin tyytyä paljon vähempään, jollen olisi häntä tavannut.

• ei muuta

Ootko sä nyt ihan varma ettet voi saada???!!! Mielestäni ei ole oikein taas noita muita naisia kohtaan, että nait ja heität pihalle. Entä tämä varattu nainen, mitä mieltä hän on teidän tilanteesta ja mahdollisuuksista???!! Jos sussa on yhtään miestä, niin sä selvität asian perin pohjin ja jatkat sitten matkaasi loukkaamatta sen enempää enää yhtään ketään, myöskään tätä varattua. Tämä tänne siksi, koska itse olen kokenut tuon puhumattomuuden ja asioiden selvittämättä jättämisen. Se loukkaa ja jättää surulliseksi. Ei se karkuun juokseminen ole ratkaisu.

• Merkityksetön nainen

Oletpa katkera! Kamalaa luettavaa.

• Amor vincit omnia.

Jos tämä nainen on se mitä haluat ja niin selvästi on, voi vain toivoa että teet niille muille naisille selväksi mikä on tilanne. Ettet voi heille tarjota mitään. Ja että he tietävät olevansa merkityksettömiä. Se on reilua. Sinä olet valinnut tuon naisen. Sinä olet niin tehnyt. Ei ole kenenkään muun syy jos et häntä saa. Ole rehellinen. Älä loukkaa muita.

• Vihersimmut

Täällä on myös yksi kohtalotoveri. Tosin olen nainen joka on varattu ja olen rakastunut mieheen joka on myös varattu. On se kummallista mitä yksi yö( ei edes ollut seksiä) voi muuttaa koko maailman ja hajoittaa sydämen palasiksi :(

• elämä yllättää

O/ sama täällä, mies ei tosin ole varattu..karseeta kun ei voi tehdä mitään.

• Onneton rakkaus

Tapasin tänään hänet jota rakastan koko sydämmestäni, ja johon mulla ei ole oikeutta sydämmeni on murtunut. Odotan taas ensiviikkoon että näemme, elän vääryydessä mieleni ja ajatukseni ovat jakautuneet kahtia, järki sanoo muuta tunteet toista ja ne hallitsee minua täysin, toivon että järkeni olisi vahvempi vaan ei ole. En ole lapsi enää vaan aikuinen nainen, eikä mieskään ole enää nuori poikanen vaan oikea mies rakkautemme on väärin, mutta emme vain voi mitään.

• pohjoista

Olin suhteessa kunnolliseen värittömään mieheen, jota kohtaan yritin tuntea rakkautta puoliväkisin monta vuotta,väritön mies kun rakasti minua paljon. tapasin toisen miehen viime kesänä johon ensi silmäyksellä rakastuin intensiteetillä jota en ole tuntenut yli 10v, kätkin tunteeni koska halusin olla silloin uskollinen miehelle jota en rakastanut. jätin nyt kunnollisen miehen,koska koin olevani valheellinen.ja harmittaa että en lähennellyt kesän miestä jota kohtaan oli ja on enemmän tunnetta kun halusin olla niin siveellinen ja uskollinen toiselle, minun olisi pitänyt antaa palaa!

• habbis

pikarakastumisissa tuppaa olemaan sekin puoli että sitten kun arki koittaa häneen vasta alkaa tutustua ja ehkä se hullaannus menee ohi. niitä tapahtuu ihan sinkuillekin tämän tästä. eli et ehkä sittenkään menettänyt elämäsi rakkautta vaikka et vakkariasi rakastaisikaan. oli oikein lopettaa suhde jolla ei ollut rehellistä pohjaa, vaikka se varmasti sattui.

• Oliko mies

väritön, hajuton ja mauton? Ehkä jopa näkymätön mies?

• tsot tsot

No voi ei, me varatut naiset ollaan aika ihquja :-D. Vara parempi vapaassa, ei muuta kuin vapa käteen ja takaisin lammelle!

• Toinen mies

Tervetuloa kerhoon, brother. Minulla on suhde naimisissa olevaan naiseen, ja eipä ole helppoa tämäkään. Odota, että nainen eroaa sillä tämä on yhtä helvettiä.

• Onneton rakkaus

Hei sinä Toinen mies! kuin kauan olet ollut suhteessa tähän naiseen? minä olen nyt tuntenut tämän oman miehen neljäkuukautta, yritettiin tässä välillä erota vaan ei se niin yksin kertaista ole. Ei rakkautta voi sammuttaa kuin virta kytkimestä, laitetaan päälle ja pois päältä vaan nyt tiedän et asia on vakava, ei erokaan onnistunut olen elämäni aikana rakastunut kaksikertaa, ja toinen on tämä en tiedä kuin toimia on niin avuton olo rakastan häntä, ja vain häntä mikään ei muu kiinnosta on tosi kurjaa, kun näin on käynyt.

• Still married

Voisit olla minun Rähmäkäpäläni. Kaipaisikohan hän minua epätoivoisesti. Jos kaipaisi, niin haluaisin tietää sen. Helpottaisi minun ratkaisuani suunnattomasti.

• sairas maailma

Miten se sun ratkaisuasi helpottaisi? Miten sen toisen Ihastuminen vaikuttaa siihen mitä tunnet aviopuolisoasi kohtaan. Sairas olet.

• Still married
        sairas maailma kirjoitti:

Miten se sun ratkaisuasi helpottaisi? Miten sen toisen Ihastuminen vaikuttaa siihen mitä tunnet aviopuolisoasi kohtaan. Sairas olet.

Oletpa pahalla päällä! Jos voisin luottaa omaan Rähmäkäpälääni, lähtisin tästä liitosta tältä istumalta. Minun aviopuolisoani ei kiinnosta mitä minä tunnen häntä kohtaan, hänellä on ihan omat kuvionsa.

• Sydänvarkaalle

Olet sinäkin. Ympärilläsi on vapaita naisia ja kärtät toisen omaa! Pelkäät ihan oikeasti tunteitasi, koska et uskalla rakastua vapaaseen naiseen. Kukaan ei myöskään ole täydellinen - ei kukaan!

• Rähmäkäpälä

Niin, haluan toisen oman. En voi sille mitään, että rakastuin varattuun naiseen hullun lailla. Täydellinen hän on minulle. Sopivan kokoinen ja näköinen. Hiljainen ja puhelias. Pehmeä ja kova. Surullinen ja iloinen. Tyrmätty ja lattiasta ylös noussut. Älykäs ja ihan seinähullu. Ainoa vika on se, että hän on naimisissa miehen kanssa, joka ei typeryyttään häntä arvosta. Minä arvostan ja otan varmasti kopin, hyppään voltin, teen ihan mitä vaan hänen takiaan.

• sinun murhe
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Niin, haluan toisen oman. En voi sille mitään, että rakastuin varattuun naiseen hullun lailla. Täydellinen hän on minulle. Sopivan kokoinen ja näköinen. Hiljainen ja puhelias. Pehmeä ja kova. Surullinen ja iloinen. Tyrmätty ja lattiasta ylös noussut. Älykäs ja ihan seinähullu. Ainoa vika on se, että hän on naimisissa miehen kanssa, joka ei typeryyttään häntä arvosta. Minä arvostan ja otan varmasti kopin, hyppään voltin, teen ihan mitä vaan hänen takiaan.

Valitettavaa!
        Valitettavaa!!

• Big foot
        sinun murhe kirjoitti:

Valitettavaa!
        Valitettavaa!!

Rähmäkäpälä siis ole vaan luja, eikä mikään arkajalka.

• - Kukka -
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Sanoisipa joku joskus minusta noin. Olisi niin ihanaa olla noin rakastettu, mutta minua ei rakasta kukaan. Ei vaikka, minulla olisi niin paljon antaa rakkautta ja hellyyttä jollekin.

• Onneton rakkaus
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Hei Rähmäkäpälä, älä anna periksi jos se mies ei kerta arvosta sitä naista, niin sun rakkaus voittaa pidät vain pintasi, lopussa kiitos seisoo. mäkin olen niin rakastunut siihen mun mieheen, ja nyt sekin hokee koko aika rakkautta mulle ja ensiviikolla taas nähdään, rakastan sitä miestä ei voi mitään, rakastan hänen silmiään hänen huuliaan ja kaikkia hänessä hän mun täydellinen mies.

• niin juur taas
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Juu juu aivan varmasti ;)
        huomiota haet vain tällä aloituksellasi, edelliseltä tais tulla turpiin et pitäis saada tasotusta joltain jolla menee hyvin, mut älä mitään ei me uskota sua! eikä me tueta sua yhtään, varattujen vikittelijöitä ei suporata koskaan, tuskin olisit edes tosissasi olet vian pikkupoika joka haluaa leikkiä hetken eikö niin myönnä pois. Et edes tunne tuota naista ja oletko edes valmis suhteeseen, mietipä SITÄ pikku hetki.

• Miinäää

Mistä päin olet Rähmäkäpälä?

• kähmäräpälä
      • ihana yölintu,rakast

an myös samuli edelmannia.kiitos linkittäjä ;)

• kävisikö tämä?
        ihana yölintu,rakast kirjoitti:

an myös samuli edelmannia.kiitos linkittäjä ;)

sopii naiselle sekä miehelle

http://youtu.be/e-J-gU2JLmM

• Jännityksellä

odatamme saako Rähmis vihdoin naisensa.

• Koettakaa pärjäillä!

Joo, meihin varattuihin naisiin kannattaa rakastua, sillä onhan se niin ihanaa, kun se on vain kaukorakkautta, ja meitä kun ei saa mukaan toimintaan:) Saatte kaukorakastuneet vain tyytyä omin käsin onneen MIELIKUVITUKSENNE avustuksella!

• nähty niin monesti

pelimiehen syndroomasta kärsivä saa kaikesta kielletystä kicksit, etenkin varatuista

• dippajoo

Olen aina ihmetellyt sitä, miten joku voi haaveilla ja olla rakastunut toisen omaan, kun tietää miten siellä makuuhuoneessa nämä kaksi rakastavaista viettävät toisiinsa kietoutuneina ihania öitä kuiskien toistensa korvaan suloisia rakastan sinua ja muita sulosanoja ? Jotain on pielessä.

• Rähmäkäpälä

Satunpa tietämään, että siellä makuuhuoneessa on hyvin hiljaista eikä taatusti kuiskita mitään sulosanoja. Siellä nukutaan metrin päässä toisistaan puhumatta mitään, toivottamatta edes hyvää yötä. Miksipä en siis haaveilisi ihanasta naisestani, minulla on hänelle annettavaa niin paljon. Jotain on pielessä, nimittäin siinä liitossa.

• mä tiedän
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Satunpa tietämään, että siellä makuuhuoneessa on hyvin hiljaista eikä taatusti kuiskita mitään sulosanoja. Siellä nukutaan metrin päässä toisistaan puhumatta mitään, toivottamatta edes hyvää yötä. Miksipä en siis haaveilisi ihanasta naisestani, minulla on hänelle annettavaa niin paljon. Jotain on pielessä, nimittäin siinä liitossa.

Dear Rähmis! Jos jollakin on tuollainen tilanne, hän ansaitsee kaiken pienenkin tipan rakkautta, jota joku voi hänelle antaa. Onnea matkallenne!

• haloo järki
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Joo voihan se olla että sen mies onkin oikeasti vaikka homo.
        Mitä sinä siitä saat jos menet toisen liiton väliin?
        Kaipaako utelias luoteesi jännitystä? Haluatko leikkiä hetken sankaria?

Oikeasti. Mitä sinä oikeasti haluat, sitä et edes tiedä!

• Rähmäkäpälä
        haloo järki kirjoitti:

Joo voihan se olla että sen mies onkin oikeasti vaikka homo.
        Mitä sinä siitä saat jos menet toisen liiton väliin?
        Kaipaako utelias luoteesi jännitystä? Haluatko leikkiä hetken sankaria?

Oikeasti. Mitä sinä oikeasti haluat, sitä et edes tiedä!

Eikö ole jo tullut selväksi, että täydellisen naiseni mies on jatkuvasti vieraissa juokseva häntäheikki. Ei, en ole menossa väliin, en kaipaa jännitystä enkä halua leikkiä sankaria. Ihastuin pitkään tuntemaani täydelliseen naiseen jo vuosia sitten.

http://www.youtube.com/watch?v=xnL82AlIwa8

• pieni muistutus
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Eikö ole jo tullut selväksi, että täydellisen naiseni mies on jatkuvasti vieraissa juokseva häntäheikki. Ei, en ole menossa väliin, en kaipaa jännitystä enkä halua leikkiä sankaria. Ihastuin pitkään tuntemaani täydelliseen naiseen jo vuosia sitten.

http://www.youtube.com/watch?v=xnL82AlIwa8

Eli haluat leikkiä sankaria josta tulet saamaan hetken aikaa nautintoa. Sitten kun huomaat että naisessa on omat heikkoutensa ja erosta yli pääseminen ottaa aikansa, eikä naisen ennen miehelleen tekemät selkähieronnat ja ilon hetket siirrykään sinuun hetkessä, tulet mustasukkaiseksi ja lopulta kyllästyt. Vaikka leikkisit kuinka sankaria tahansa muista että naisella on tunteita miestä kohtaan joka tapauksessa, ne voivat olla ristiriitaisia ja riippuvuutta täynnä.

• Rähmäkäpälä
        pieni muistutus kirjoitti:

Eli haluat leikkiä sankaria josta tulet saamaan hetken aikaa nautintoa. Sitten kun huomaat että naisessa on omat heikkoutensa ja erosta yli pääseminen ottaa aikansa, eikä naisen ennen miehelleen tekemät selkähieronnat ja ilon hetket siirrykään sinuun hetkessä, tulet mustasukkaiseksi ja lopulta kyllästyt. Vaikka leikkisit kuinka sankaria tahansa muista että naisella on tunteita miestä kohtaan joka tapauksessa, ne voivat olla ristiriitaisia ja riippuvuutta täynnä.

Ehkä miehinen egoni haluaakin olla sankari ja pelastaa täydellisen naiseni parisuhdehelvetistään. Ymmärrän senkin, että erosta ja pitkästä avioliitosta yli pääseminen voi kestää kauan. Olen käynyt itsekin todella vaikean eron pitkästä parisuhteesta. Haluan naiseni vain kainalooni nukkumaan ja silittää hänen hiuksiaan. Pahin pelkoni on se, että hän loppujen lopuksi eroaisi, mutta valitsisi jonkun muun kuin minut. Hän on oikeasti aika täydellinen nainen ja tiedän, että kyllä häntä muutkin katselevat.

• Kuule tätä

Ota omasi Rähmis! Go on.

• Näkökulma.

Toisaalta ymmärrän ap.ta mutta varoitan ettei satuta itseään tuossa. Kun pitkään unelmoi toisesta toinen muuttuu täydellisen tuntoiseksi ja todellisuus ei ehkä vastaa kuvitelmia. Kukaan ei ole täydellinen, rakkaus saa näyttämään ehkä siltä.

Ap.n nainen on naimisissa mikä tarkoittaa sitä että hän kuuluu jollekkin miehelle, laittaa miehelle ruokaa, pesee miehen pyykit, kuuntelee miehen työ huolia, hieroo miehen kipeitä niskoja, makaa miehen kanssa iltaisin,,, Se on totuus mikä pitää tiedostaa eli haaveilla saa mutta varatun ollessa kyseessä ole varovainen ettet loukkaa itseäsi.

• selät pesemme kyllä

Näkökulma veistelee paikka paikoin asiaakin, vaan jossain kohtaa ei pidä mun kohdalla paikkansa, sillä minä en laita miehelleni ruokaa, vaan hän tekee sen yleensä, koska hän on parempi siinä hommassa, en pese kuin joskus harvoin mieheni pyykkejä, koska en koske pitkällä tikullakaan mieheni hikisiin lenkkiasuihin, saatika hänen paskaisia tummia aluspöksyjään en edes halua laittaa omieni vaaleiden alkkareitteni joukkkoon pyykkikoneeseen. En edes silitä mieheni paitoja enkä housuja, vaan hän on tekee nekin jutut ihan itse; on tehnyt alusta lähtien jo seurusteluaikana, avoliitossa ja avioliitossamme.

Joku voi ajatella, että olenpa laiska aviovaimo, mutta mulle sama, mitä joku tuntemattomuudestaan ajattelee; meillä nyt vaan sattuu hommat menemään näin, että molemmat hoitelemme omat pyykkimme ja silittämisetkin.

Teen sitten vastaavasti paljon muita asioita yhteiseksi hyväksi, mitä mieheni ei tarvitse tehdä kotihommien puitteissa.

noh, rähmäkäpälä tuskin minusta haaveileekaan, ja samapa tuo mulle. Ei minusta mitään kaiken tekevää kotitalouskonetta saisikaan. Pääasia, että olen täydellinen omalle miehelleni, se riittää mulle vallan hyvin.

• selät pesemme kyllä
        selät pesemme kyllä kirjoitti:

Näkökulma veistelee paikka paikoin asiaakin, vaan jossain kohtaa ei pidä mun kohdalla paikkansa, sillä minä en laita miehelleni ruokaa, vaan hän tekee sen yleensä, koska hän on parempi siinä hommassa, en pese kuin joskus harvoin mieheni pyykkejä, koska en koske pitkällä tikullakaan mieheni hikisiin lenkkiasuihin, saatika hänen paskaisia tummia aluspöksyjään en edes halua laittaa omieni vaaleiden alkkareitteni joukkkoon pyykkikoneeseen. En edes silitä mieheni paitoja enkä housuja, vaan hän on tekee nekin jutut ihan itse; on tehnyt alusta lähtien jo seurusteluaikana, avoliitossa ja avioliitossamme.

Joku voi ajatella, että olenpa laiska aviovaimo, mutta mulle sama, mitä joku tuntemattomuudestaan ajattelee; meillä nyt vaan sattuu hommat menemään näin, että molemmat hoitelemme omat pyykkimme ja silittämisetkin.

Teen sitten vastaavasti paljon muita asioita yhteiseksi hyväksi, mitä mieheni ei tarvitse tehdä kotihommien puitteissa.

noh, rähmäkäpälä tuskin minusta haaveileekaan, ja samapa tuo mulle. Ei minusta mitään kaiken tekevää kotitalouskonetta saisikaan. Pääasia, että olen täydellinen omalle miehelleni, se riittää mulle vallan hyvin.

P.S. eikä mun mieheni ole mikään häntäheikki, eikä pidetä metriä välissämme sängyssä.....

• sjjfeiuhfölkhjäkjl

No meillä tuo on mennyt niin, että minä yritän. Tavallisesti silitys kuuluu minulle, sillä se onkin ainoa kotityö, jonka teen kun vuori on kasvanut huoneen korkuiseksi. Hän siivoaa, puunaa pyykkää, organisoi, hoitaa, huoltaa, kasvattaa. Mun ei tarvitse tehdä kuin tuo silitys. Ja kommentoida lapsien riitoihin, mutta jos minä sanon heille, saan toistaa 10 kertaa ja kun mieheni sanoo, he seisovat asennossa. Joskus minun pitää antaa selitys sille, miksi olen laittanut likaiseen koneeseen kaikki perunankuorimaveitset.

Kuopukseni äitienpäiväkortissakin oli muistelmia äidistä, niin siinä luki että silittää jos on silitettävää ja käy lenkillä. Paras ruoka on kalapuikot ja sagetti!

Mieheni vittuili minulle asiasta. Se on kuitenkin karu totuus.

Minä istun koneella ja juon kaljaa. Tämän mieheni ei hyväksy/hyväksyy. Toivossa on saada pillua ja päästä nussimaan eli naimaan, ja jos ehdin sammua ennen sitä hän on ymmärrettävästi käärmeissään ja osoittaa mieltään kunnes taas saa.

Hänellä ei ole koskaan mitään asiaa minulle, ennenkuin olen ns. lunastanut vaimouden ja ihmisyyden olemalla ahkera pikkuvaimo, jolloin hän voi alkaa kertoa vähäsanaisesti kuluneesta päivästään. Omahyväinen. Empaattinen.

Tavallisesti emme puhu emmekä pukahda. Hän ei elä tunteella, vaan suorittaa ja saa siitä kiksejä. Minä taas tykkäisin, että hän olisi spontaanimpi, eläväisempi, omaisi muutakin kuin ironista huumoria liittyen minuun joko elämäntyyliini tai sitten kauneuteeni.

Toisaalta, kun päätän , selviän päivässä niistä asioista, joihin hänellä menee noin viikko miettiessä, jahkaillessa, suunnitellessa ymym... Sitten olen taas kätevä emäntä, johon hän ihastuu ikihyviksi.

Tiedän, taitoni, tiedän puutteeni.

• sjjfeiuhfölkhjäkj

Ostin hänelle isänpäivälahjaksi Peak Performancen goretex -sormikkaat, koska hän tekee lumityöt, uurastaa pihalla, ajaa moottorikelkalla retkiä, huoltaa, laittaa, korjaa, asentaa. Säällä kuin säällä. Ostin mahdollisimman laadukkaat ja kalliit. Koska hän sanoi, että ei voisi pukeutua niihin tavalisiin sormikkaisiin, joissa on ne vekit silleenkämmenluiden mukaisesti - tiedättekö?

Joululahjaksi olen ajatellut ostaa hänelle jotakin todella arvokasta (kylpytakin) ei Marimekkoa, vaan ehkä Gantia tms. n. 200-300 euroa olen budjetoinut siihen. Ja hyvää froteeta. Hän ei nimittäin pidä siitä, että uusi frotee ei kuivaa. Olenkin ajatellut, että pitäisikö minun esipestä lahja valmiiksi, jotta se olisi käyttökunnossa sitten korkkauspäivänä?!

• ed11
        sjjfeiuhfölkhjäkj kirjoitti:

Ostin hänelle isänpäivälahjaksi Peak Performancen goretex -sormikkaat, koska hän tekee lumityöt, uurastaa pihalla, ajaa moottorikelkalla retkiä, huoltaa, laittaa, korjaa, asentaa. Säällä kuin säällä. Ostin mahdollisimman laadukkaat ja kalliit. Koska hän sanoi, että ei voisi pukeutua niihin tavalisiin sormikkaisiin, joissa on ne vekit silleenkämmenluiden mukaisesti - tiedättekö?

Joululahjaksi olen ajatellut ostaa hänelle jotakin todella arvokasta (kylpytakin) ei Marimekkoa, vaan ehkä Gantia tms. n. 200-300 euroa olen budjetoinut siihen. Ja hyvää froteeta. Hän ei nimittäin pidä siitä, että uusi frotee ei kuivaa. Olenkin ajatellut, että pitäisikö minun esipestä lahja valmiiksi, jotta se olisi käyttökunnossa sitten korkkauspäivänä?!

Joskus haaveilen ihan tavallisesta sohvaperunasta. Tekisi hommansa, toisi leivän ja mä saisin elää kuten haluan.

Tänään sanoin hänelle että hän saa jotakin tyydytystä mun epätäydellisyydestä. Että miksi et sitten eroa? Jos kerran mun elämäntyyli ei miellytä??

Hän toisti sanomani ja asetti pojat järjestykseen. Mä korkkasin kaljan ja menin tupakalle. Se lähti pelaamaan sulkapalloa.

• mikäs tässä on olles
        ed11 kirjoitti:

Joskus haaveilen ihan tavallisesta sohvaperunasta. Tekisi hommansa, toisi leivän ja mä saisin elää kuten haluan.

Tänään sanoin hänelle että hän saa jotakin tyydytystä mun epätäydellisyydestä. Että miksi et sitten eroa? Jos kerran mun elämäntyyli ei miellytä??

Hän toisti sanomani ja asetti pojat järjestykseen. Mä korkkasin kaljan ja menin tupakalle. Se lähti pelaamaan sulkapalloa.

Aikuisuus? Parisuhde? Seksuaalisuus? Rakkaus?

Meidän Audiin vaihdettiin just jakopäähihna. 1000 euroa. Mä haluan kotieläimen. Hän ei missään tapauksessa. Häntä inhottaa ajatuskin likaisista tassuista, jyrsijöitä ( miehen suurimpia vihollisia vintillä) ei koskaan tule meille. Akvaariota ei, undulaatit levittää roskia, jotka hän joutuu siivoamaan..... Ei. Ei siis millekään. Kissa? Never!!

Koira? viheliäinen vaiva, kuin uusi lapsi... hänen isänsä on samaa mieltä.

Joten mitäs tässä valittamaan, käydään Prismassa, syödään koko kaupunginosa saman valmistajan perunaa. Lihoja emme edes sieltä enää osta, koska mieheni haluaa laatua, ja Prisman lihat maistuvat huonolle. Ostamme Stokmannilta siis. (kokolihat) Lidlistä haetaan kaikki muu mahdollinen Suomalainen tuote. Pitää olla taloudellinen.

"Ennen nainen osasi laskea talouden päälle" hän ajattelee.

• edfwddfsd
        mikäs tässä on olles kirjoitti:

Aikuisuus? Parisuhde? Seksuaalisuus? Rakkaus?

Meidän Audiin vaihdettiin just jakopäähihna. 1000 euroa. Mä haluan kotieläimen. Hän ei missään tapauksessa. Häntä inhottaa ajatuskin likaisista tassuista, jyrsijöitä ( miehen suurimpia vihollisia vintillä) ei koskaan tule meille. Akvaariota ei, undulaatit levittää roskia, jotka hän joutuu siivoamaan..... Ei. Ei siis millekään. Kissa? Never!!

Koira? viheliäinen vaiva, kuin uusi lapsi... hänen isänsä on samaa mieltä.

Joten mitäs tässä valittamaan, käydään Prismassa, syödään koko kaupunginosa saman valmistajan perunaa. Lihoja emme edes sieltä enää osta, koska mieheni haluaa laatua, ja Prisman lihat maistuvat huonolle. Ostamme Stokmannilta siis. (kokolihat) Lidlistä haetaan kaikki muu mahdollinen Suomalainen tuote. Pitää olla taloudellinen.

"Ennen nainen osasi laskea talouden päälle" hän ajattelee.

Entäs matkustaminen? Olisi kiva matkustaa johonkin kapunkilomalle. Ei mitään mielenkiintoa isännässä. Lentopelkoa. Ylimäräistä kulua. Mitä me siellä? Meillähän on suvun mökki!! Lapsetkin viihtyy siellä.

Mutta meidän olisi hyvä tarjota heille kokemuksia ja avartaa näkemyksiä---- Mutta kaikki kirkot ovat miehstä samannäköisiä, ruoka on huonoa hotelleissa, eikä paikallisista ravintoloista tiedä...Jos olemme käyneet, hän ottaa tomaatti pitsan, jotta tieää mitä saa.....Kotia päästessä kauhea nälkä---

• edlll
        edfwddfsd kirjoitti:

Entäs matkustaminen? Olisi kiva matkustaa johonkin kapunkilomalle. Ei mitään mielenkiintoa isännässä. Lentopelkoa. Ylimäräistä kulua. Mitä me siellä? Meillähän on suvun mökki!! Lapsetkin viihtyy siellä.

Mutta meidän olisi hyvä tarjota heille kokemuksia ja avartaa näkemyksiä---- Mutta kaikki kirkot ovat miehstä samannäköisiä, ruoka on huonoa hotelleissa, eikä paikallisista ravintoloista tiedä...Jos olemme käyneet, hän ottaa tomaatti pitsan, jotta tieää mitä saa.....Kotia päästessä kauhea nälkä---

Sitä on itsekin huojentunut päästessään kotiin, koska täällä on turvallista valita lähikauposta ilman kielimuuria. Kauhean vaikeata, jos ei oikein hallitse tuota kieltä täydellisesti. Sitä tuntee itsesnsä vajaaksi jotenkin, ja silloin on hyvä turvautua tuon jonkinverran kieltä osaavaan naiseen. Kadehdittavaa, mies tuntee pienuutta kun muut osaa ja hän ei..... Kadehdittvaa on myös se, että nainen todella selviää maassa kuin maassa alkeellisellakin kielellä. Ja entä skun mies ei osaa tunnustaa itselleen milloin pitää olla nöyrä ja milloin arvostaa osaajaa....

Pois kaikki matkustelun aiheuttama epätietoisuus tulevasta, pois kaikki suorite ja minuuttiaikataulu! Konekin on turvallisesti noussut ja laskenut, joten yksi huoli pois,eikö niin.

• Makkara-Arska
        edlll kirjoitti:

Sitä on itsekin huojentunut päästessään kotiin, koska täällä on turvallista valita lähikauposta ilman kielimuuria. Kauhean vaikeata, jos ei oikein hallitse tuota kieltä täydellisesti. Sitä tuntee itsesnsä vajaaksi jotenkin, ja silloin on hyvä turvautua tuon jonkinverran kieltä osaavaan naiseen. Kadehdittavaa, mies tuntee pienuutta kun muut osaa ja hän ei..... Kadehdittvaa on myös se, että nainen todella selviää maassa kuin maassa alkeellisellakin kielellä. Ja entä skun mies ei osaa tunnustaa itselleen milloin pitää olla nöyrä ja milloin arvostaa osaajaa....

Pois kaikki matkustelun aiheuttama epätietoisuus tulevasta, pois kaikki suorite ja minuuttiaikataulu! Konekin on turvallisesti noussut ja laskenut, joten yksi huoli pois,eikö niin.

Mikäs parisuhteen parjaus täällä on menossa. Hei miehille vähän arvoa :D

• edellll
        edlll kirjoitti:

Mennäänkö siten sukuun seuraavaksi??

Voin sanoa, etti mikään yksiselitteinen tekijä selitä yhtään mitään.

En voi olla musta lammas ja selittää tänne kaikkea, muuta kuin sen, että suoritus palkitaan ministeriötasolta asti ja ollaan oaj:n leivissä hyvin pitkälti.

Mikä anoppi? Mikä rakkaus appeen?Kuka luuli? Mikä on harhaa, kenellä oli harhoja, kuka hausi tappaa, kukua joi liikaa, kenen viaton miniä, entäs lapset? Sattuuhan sitä virheitä täydellilsyyksissäkin, mikä kärsimys, kenen kärsimys, mikä on kulissia, mikä on epätoivoa, mikä on mitä ja niin edes päin.

Joten: Minä olen rehellinen, menen aviomieheni kanssa saunaan. Hän pesee selkäni, hän saa myös rasvata sen.

Sanotaan toisillemme hyvää yötä. Ja kaikki mitä kirjoitin tänne, on minun tajunnanvirtaa.

• Rähmäkäpälä
        edellll kirjoitti:

Mennäänkö siten sukuun seuraavaksi??

Voin sanoa, etti mikään yksiselitteinen tekijä selitä yhtään mitään.

En voi olla musta lammas ja selittää tänne kaikkea, muuta kuin sen, että suoritus palkitaan ministeriötasolta asti ja ollaan oaj:n leivissä hyvin pitkälti.

Mikä anoppi? Mikä rakkaus appeen?Kuka luuli? Mikä on harhaa, kenellä oli harhoja, kuka hausi tappaa, kukua joi liikaa, kenen viaton miniä, entäs lapset? Sattuuhan sitä virheitä täydellilsyyksissäkin, mikä kärsimys, kenen kärsimys, mikä on kulissia, mikä on epätoivoa, mikä on mitä ja niin edes päin.

Joten: Minä olen rehellinen, menen aviomieheni kanssa saunaan. Hän pesee selkäni, hän saa myös rasvata sen.

Sanotaan toisillemme hyvää yötä. Ja kaikki mitä kirjoitin tänne, on minun tajunnanvirtaa.

Et selvästikään ole täydellinen, varattu naiseni. Hänellä on kaunis sielu.

• edfwddfsd
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Et selvästikään ole täydellinen, varattu naiseni. Hänellä on kaunis sielu.

en olettanutkaan, että oisin.Minulla ei ole sielua. En pääse taivaaseen, vaan joudun helvettiin.

Käytin ketjuasi ajatuksenpurkuun. Kiitos.

Ps. Me nukumme aika lähekkäin.Me harrastamme seksiä ja joskus minä menen mieheni peiton alle lämmittelemään. Kirjoitin elämästä ja parisuhteen arjesta. :)

• Rakkailleni
        edfwddfsd kirjoitti:

en olettanutkaan, että oisin.Minulla ei ole sielua. En pääse taivaaseen, vaan joudun helvettiin.

Käytin ketjuasi ajatuksenpurkuun. Kiitos.

Ps. Me nukumme aika lähekkäin.Me harrastamme seksiä ja joskus minä menen mieheni peiton alle lämmittelemään. Kirjoitin elämästä ja parisuhteen arjesta. :)

Mutta mä en usko taivaaseen enkä helvettiin. Minut tuhkataan ja se ripotellaan mereen. Näin olen läsnä lapsilleni aina.

"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
        saan kulkea rajalla ajattomuuden.
        Olen kimallus tähden,
        olen pilven lento,
        olen kasteessa aamun pisara hento.
        En ole poissa, vaan luoksenne saavun
        mukana jokaisen nousevan aamun.
        Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
        toivotan teille hyvää yötä. "

• Saat tai et

Kun lukee viestiketjua pitemmälle huomaa että haluat suojella tuota "täydellistä naista". Täydellinen hän on sinulle koska olet häneen rakastunut. Kun tunnet häntä paremmin, särötkin tulee esiin selvemmn.
      Ongelma on että nainen on vielä jostakin syystä kiinni miehessään. Ero hänen olisi viisasta tehdä ensin, vasta sitten voitte rakentaa omaa suhdettanne eteenpäin. Eroratkaisut puoleen tai toiseen eivät ole helppoja. Miten varman päälle haluat itse toimia? Ei ole sanottu että tuo nainen valitsisi sinut uudeksi miehekseen. Selvitä syyt miksi nainen ei eroa miehestä joka pettää häntä. Joskus eroon tarvitaan toista ihmistä. En ole avioerojen puolesta, mutta joskus se on parempi ratkaisu.

• Rähmäkäpälä

Varmaan haluan suojella täydellistä naistani, haluan suojella häntä menemästä enempää rikki. Täydellinen hän oli jo kauan sitten, jolloin häneen ihastuin. Annoin itseni rakastua siinä vaiheessa, kun tajusin millaisessa liitossa hän elää päivästä toiseen. Täydellinen naiseni on varmaan elänyt siinä liitossa liian kauan, jotta hän siitä enää helposti tai nopeasti pääsisi irti. Kun asiat pitkittyy, ne mutkistuu.

Ei todellakaan ole sanottu, että minä olisin se onnellinen sälli, kenet hän haluaisi. Sehän tässä suurin murheeni onkin, että joku muu hänet kaappaa matkalla vapauteen. Toisinaan kun hän katsoo minuun, ajattelen että hänellä on varmasti jo joku, muttei kerro sitä minulle. Jos hän eroaisi ja valitsisi jonkun muun, pelkkä ystävyys hänen kanssaan olisi painajainen.

• Maddog

Olisitpa minun rähmäkäpälä. Kunpa se ketä rakastan minua kohtaan sinä.

• en se ole minä

Rähmäkäpälä...
      Mistä sut tunnistaisi? Siis se nainen?

• Rähmäkäpälä

Täydellinen naiseni on tuntenut minut vuosia ja olemme käyneet hänen kanssaan monet, monet keskustelut elämästä, rakkaudesta ja uskottomuudesta. Kyllä hän tietää kenestä on kysymys, siitä kivusta hänen pepussaan. Kyllä hän arvaa minun häneen rakastuneen.

• kerro kerro kuvastin
        Rähmäkäpälä kirjoitti:

Täydellinen naiseni on tuntenut minut vuosia ja olemme käyneet hänen kanssaan monet, monet keskustelut elämästä, rakkaudesta ja uskottomuudesta. Kyllä hän tietää kenestä on kysymys, siitä kivusta hänen pepussaan. Kyllä hän arvaa minun häneen rakastuneen.

Toinen ei välttämättä lue ajatuksiasi. Ehkä sinun pitäisi kertoa hänelle tunteistasi...

• Rähmäkäpälä
        kerro kerro kuvastin kirjoitti:

Toinen ei välttämättä lue ajatuksiasi. Ehkä sinun pitäisi kertoa hänelle tunteistasi...

Kyllä täydellinen naiseni tietää, olen varma siitä. Hän vain kuittaa puheeni nätisti huumorilla ja on kuin ei huomaisikaan. Olen sanonut hänelle, että ottaisin hänet milloin vain. Ehkä hän on vain liian tottunut miesten iskuyrityksiin, ettei ota todesta enää mitään. Ehkä täydellinen naiseni ei vaan usko, että joku voisi hänestä oikeasti välittää niin paljon.

• Rähmäkäpälä

Olisin voinut oksentaa mustasukkaisuudesta, kun äijäporukka ympärillä pohti kuinka pantavan näköinen täydellinen naiseni on ja missä asennossa häntä pantaisiin.

• kumma juttu

äsken ajattelin,että voi kumpa uskaltaisin sanoa sille ukkolaumalle,että painukaa helvettiin kyttäämästä mua kiimaisin silmin ;D

• Mikä niitä

miehiä riivaa! Nainenko muka joku saalis.?

• Aikuinen nainen

Oletko rähmis jo saanut naisesi? Et oo tainnu kertoa tunteitasi.

• on se nin väärin

uijui

• niiiiin

et ole päivääkään asunut hänen kanssaa. Sano sitten vasta, että täydellinen nainen.

• Aikuinen nainen 1

Ei rähmis tarkoittanut, että ko. nainen on täydellinen vaan juuri hänelle sopiva. Kyllä aikuinen mies tietää, että kukaan ei ole täydellinen, ei hän itsekään.

• nii...

varattuihin ei kosketa

• voivoi...

Ei koskea tartte, mutta kyllä tunteensa voi kertoa. Jos toinenkin tuntee samoin.

• Anonyymi

Mt lääkityksellä niitä tunteita on niin perkeleesti
        että jos löydät jonkun ota heti,koska ei sinua
        selväjärkiset katso.

• just näin..

samaa mieltä...

• Rähmäkäpälälle

Viestissäsi luki: kyllä hän arvaa minun häneen rakastuneen. Oikeeeeesti. Ei aikuiset arvaile. Taidat pelätä oman "turvallisen" elämäsi muuttumista. Sitä se rakkaus teettää, jos uskaltaa. Ei kaiken tarvi niin paljoo kuitenkaan muuttua. Taidatkin olla pelimies vai meneekö maine?

• yliviisivuotta

Nämä sun jutut: " Rähmäkäpälä
      Täydellinen naiseni on tuntenut minut vuosia ja olemme käyneet hänen kanssaan monet, monet keskustelut elämästä, rakkaudesta ja uskottomuudesta. Kyllä hän tietää kenestä on kysymys, siitä kivusta hänen pepussaan. Kyllä hän arvaa minun häneen rakastuneen. "

• Miten.on

Miten suhteesi on käynyt näinä vuosina. Pääsitkö rakastamasi naisen kanssa yhteen?

• Kaikkimerkitviittaa

Voi ei tämä rähmäkäpälä on taatusti otm 😆

• Anonyymi

Samma här. Olen vain tehnyt sen visun päätöksen, että pidän tunteet sisälläni, koska en todellakaan halua häiritä ihmisten elämää oman pääni sekamelskalla. Niin kuin zen-buddhalaisuudessa todetaan, tämäkin menee ohi.

• Anonyymi

Olenko tuo nainen? Rakastan häntä...siis Sinua, jos olet Hän!

Matka tänne ja tähän asti on ollut raastavan tuskallinen.

Toivon, että tämä jo ratkeaisi. 20-vuottako pitää odottaa...vai 14;sta?

• Anonyymi

Vieläkö aloittaja on rakastunut siihen naiseen ja onko asiat edenneet yhtään?

• Anonyymi

Rakastuin erääseen naiseen, Janetteen (nimi muutettu) Janette on täydellinen, kaunis, juuri sellainen mistä olen aina haaveillut. Olen ollut häneen ihan lääpällään jo pitkään, kunnes kuulin tänään, että hän säätää erään toisen äijän kanssa. Voi sitä pettymyksen määrää. Se kuka on hänen säätönsä, on minun tuttujani ellei jopa kaverini. Ainakin ollaan oltu samoissa porukoissa. Miks mulle käy aina näin. Rakastun varattuihin naisiin...Perkele!

• Anonyymi

Ootko nyt ihan varma, että säätää tämän kanssa? Olisko kuitenkin vaan huhu.

• Anonyymi

Ehkä hän ei alottaja ole enää niin täydellinen, kun ei ole varattu.

• Anonyymi

Rahaa&salarakkaita,com...

• Anonyymi

Kysy siltä naiselta mitä hän haluaa?

• Anonyymi

Hei, on todella sairasta ajatella toisen omaa! Jätäkää varatut hänelle jolle se kuuluu. Olen myös rakastunut varattuun, kun sain tiedon, että ko. henkilö oli varattu, niin lopetin saman tien hänen kanssaan vehtailun. Menkää itseenne ihmiset aiheutatte vain tuhoa jahtaamalla varattuja ihmisiä. Pitäisi olla itse kullakin moraalia kuolettaa tunteensa varattuja kohtaan.

• Anonyymi

Sama täällä. Ollaan pitkään oltu työkaverita ja viimeiset 4 vuotta tehty samaa työvuoroa. Tapamme ovat tarttuneet toisiimme ja aistimme toisistamme kaiken vaikka toinen ei sanoisi mitään. Silti emme toisiamme voi saada tai siltä ainakin tuntuu. Kaikki on niin monimutkaista. Hänellä on perhe ja aistin että en voi edes ottaa asiaa puheeksi. Mitä enemmän olemme tekemisissä toistemme kanssa sen enemmän minua kuristaa. Ajattelen häntä koko ajan. Edes kuluneet vuodet eivät ole sammuttaneet paloa häneen. Olen itsestäni huomannut että olen alkanut työssäni kiukutelemaan enemmän ja olen allapäin vaikka on ihanaa että näen häntä työpaikalla. Haluaisin enemmän ja se purkautuu väsymyksenä ja turhautumisena ulos, vaikka en haluaisi. Se saa kaiken näyttämään siltä että en pidä hänestä vaikka kaikki on täysin päinvastoin.

• Anonyymi

Epätoivoinen mulkvist,antaako edes joku homo
      sille perhettä,kun ei muille kelpaa.Itkettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe