ympärileikatuista kokemusta

nahka

Kertokaa naiset kokemuksia leikkatuista.mitä mieltä?itseltä leikattu

8

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molemmat käy mulle

Eipä hirmu merkitystä naiselle. Ehkä enempi mies itse "tuntee eron nahoissaan".

• nasiehka

Eikös se nahka juuri oteta pois?

• molemmat käy mulle
        nasiehka kirjoitti:

Eikös se nahka juuri oteta pois?

Niinpä, tajusitko vitsin? Siksi käytin lauseessa "lainausmerkkejä".

• toimisto Leidi

Ei käyttökokemusta mutta ihan hyvältä on näyttänyt kun joskus semmoisen näin.

• Luomu on paras

Itse en pidä ympärileikatuista, vaikka nykyinen mieheni onkin leikattu. Luomu vaan tuntuu ja näyttää paremmalta. Olen huomannut, että nykyiseltä mieheltäni on leikattu hieman liikaa, joten iho kiristyy melko pian ja paljon erektiossa. Joskus hän valittaa että erektio koskee ja mielestäni se on juuri leikkauksen syytä. Terska on melkein täysin tunnoton ja kuivan ja epäterveen oloinen. Muuten vehje siis toimii moitteettomasti ja keulii melko herkästi, ei siinä valitettavaa, mutta naisena erona on, että yhdyntä on melko kuivaa ja ei vaan niin mielyttävää ja pehmeää kuin luomulla. Suuseksi piti myös harjoitella uudestaan, koska vehje on paljas koko ajan ja esinahka ei oo liukua helpottamassa. Kaiken kaikkiaan ympäileikattu vehje ei ole kovinkaan kaunis, koska aina on leikkausarpi tai ainakin ihon tumma-vaalea jälki siinä näkyvillä. Ja etenkin kun tässä kyse on lapsena leikatusta niin niskakarvat nousee pystyyn kun mietin mitä vanhemmat ovat ajatelleet kun viikon ikäisen vauvansa peniksestä leikkaavat normaalisti toimivan ja sinne tarkoitetun osan pois.

• 001001

Mielenkiintoista tuo kauneus. Jos tätä kysyisi amerikkalaiselta forumilta, niin suurin osa todennäköisesti sanoisi leikatun olevan kauniimpi. Tietenkään ei ihme, kun USA on vielä niitä silpomisen luvattuja maita.

En ole leikattu, muuten vaan kiinnostava aihe.

• Vaimo
        001001 kirjoitti:

Mielenkiintoista tuo kauneus. Jos tätä kysyisi amerikkalaiselta forumilta, niin suurin osa todennäköisesti sanoisi leikatun olevan kauniimpi. Tietenkään ei ihme, kun USA on vielä niitä silpomisen luvattuja maita.

En ole leikattu, muuten vaan kiinnostava aihe.

Mun mielestä leikattu on hieno. Mun miehellä on leikattu, ja ollaan oltu niin kauan yhes etten enää ees muista miltä näyttää tavalline ja oliko edellisillä millanen. Mut kesto ei oo miehellä mitää huippuluokkaa.. Monet sanoo et kestää kauemmin ku on leikattu mut mun miehellä on ennenaikane siemensyöksy eli kestää min-2...

• Riippuu leikkaajasta
        Vaimo kirjoitti:

Mun mielestä leikattu on hieno. Mun miehellä on leikattu, ja ollaan oltu niin kauan yhes etten enää ees muista miltä näyttää tavalline ja oliko edellisillä millanen. Mut kesto ei oo miehellä mitää huippuluokkaa.. Monet sanoo et kestää kauemmin ku on leikattu mut mun miehellä on ennenaikane siemensyöksy eli kestää min-2...

Leikattu voi olla hieno, tai vähemmän hieno. Tuon ymmärtää jokainen, joka on tehnyt joskus käsitöitä. Esim ala-asteella ensimmäiset ompelutyöt, toisilla niistä vaan tulee huippuhienoja, toisilla taas jotain täysin arvosteluasteikon ulkopuolelle kuuluvaa. Sama koskee tätä operaatiota, jotkut osaa, jotkut ei ja lopputulos on sen mukanen niin esteettisesti kuin toiminnallisestikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe