Toivoisin, että sinäkin tekisit nyt johtopäätökset menneestä kaudestasi.
Kotkassa tarvitaan nyt bisneksen kehittäjiä. Vanhat juustohöylääjät ja sukankutojat saisivat nyt tällä kertaa odotella helpompia aikoja.
Hilppa Kimpanpää, harkitse!
10
841
Vastaukset
- jkhlkhkljhl
Koko SDP:n on syytä katsoa peiliin!
Jatkuva kompastelu kuitteihin, työttömyyden hoitoon, perusteettomiin palkankorotuksiin, rämpivään palvelutuotantoon ja epämääräisiin oikeuden käynteihin on nostamassa kaupunginjohtaja Henry Lindelöfin aseman keskeiseksi vaalikysymykseksi lokakuun kunnallisvaleissa.
Henry Lindelöfin kaudella Kotka on taantunut ja kriisiytynyt monella tavoin:
- Kouluverkon perusteettomat supistukset
- Kuittisotkut Cannesissa
- Terveydenhuollon rämpiminen
- Johtajien käsittämättömät kannustinpalkankorotukset
- Hämärät oikeuden käynnit Kervisen asiassa
- Työttömyyden kasvu
- Vientiteollisuuden toimintaedellytysten vähättely
- Tarpeettomiin monumentteihin panostaminen - oikolukija xx
Ritva Niemelle samat terveiset!
- ...----...
kaikille demareille samat sanat painukaa vit-t-t-tuu
- No mutta
...----... kirjoitti:
kaikille demareille samat sanat painukaa vit-t-t-tuu
Siinähän sai peruspersu yhdessä lyhyessä lauseessa koko henkisen kapasiteettinsa käyttöön ja näkyville.
- hgjklgkjgkjhgkjg
Kotka on nyt kriisissä. Syntipukit ovat nykyinen valtuusto ja Henry Lindelöf.
- senkin tupensyöjät.
Älkääpäs nyt porukalla aukoko päätänne ja yhtä miestä syyttäkö.
Minä syntyperäisenä kotkalaisena olen kyllä nähnyt kuinka Kotka on mennyt joka suhteessa eteenpäin.
Ennen niin mustavalkoinen ja tulipunainen Kotka on tänä päivänä oikein mukava kaupunki asua ja olla.
Ja sitten...Ettekö pöljät osaa lukea lehtiä ? Joka puolella tiukennetaan ja pyritään säästämään siellä missä voidaan.
Syylliset apatiaanne löytyvät kyllä etelä-euroopasta, eikä suinkaan meidän Henry Lindelöffistä. - jfgjgjfg
senkin tupensyöjät. kirjoitti:
Minä syntyperäisenä kotkalaisena olen kyllä nähnyt kuinka Kotka on mennyt joka suhteessa eteenpäin.
Ennen niin mustavalkoinen ja tulipunainen Kotka on tänä päivänä oikein mukava kaupunki asua ja olla.
Ja sitten...Ettekö pöljät osaa lukea lehtiä ? Joka puolella tiukennetaan ja pyritään säästämään siellä missä voidaan.
Syylliset apatiaanne löytyvät kyllä etelä-euroopasta, eikä suinkaan meidän Henry Lindelöffistä.Henry Lindelöf on sotkenut Kotkan talouden ja palvelutuotannon. Ihan siitä syystä hän joutuu nyt lähtemään.
- Häh?
senkin tupensyöjät. kirjoitti:
Syylliset apatiaanne löytyvät kyllä etelä-euroopasta, eikä suinkaan meidän Henry Lindelöffistä.Mitä ihmettä? Kreikastako löytyvät syylliset kotkassa tehdyille idioottimäisille investoinneille ja päätöksille? Ei kai nyt sentään? Mietipä uudelleen.
- Kymin kylli
Hilppa katsoppa peiliin nyt tarkasti.
- ä.änestäjä
Kyllähän se on aina niin että se harkitsija on äänestäjä. Jos kannatusta löytyy niin johtopäätös ehdolle asettumisesta on oikea. Jos taas ääniä ei tule niin ei tule paikkaakaan. Yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517053Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414794HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1442006
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3971530- 171497
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki221306Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111203