Kunnallisvaalit

pyhtääläinen

Katselin tossa noita Pyhtään ehdokkaita ja huh huh sentään, eikö niitä hyviä ehdokkaita ole ollenkaan saatavilla? Katsotaan nyt viitsinkö äänestää ollenkaan.

13

458

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaan narisija

No olisit sitten lähtenyt itse mukaan?? Kuuleman mukaan kaikki ovat kaapineet pitkin kyliä, jotta tilaisuuksia on varmasti ollut mukaan lähteä. Mutta ei lähdetä, sitten kitistään.

• pyhtääläinen

Kyllä minulla on oikeus narista ja valittaa asioista jos haluan, vai olisko kiinan tai pohjois-korean malli parempi. Totta tosin sekin että itse olisin ollut parempi ehdokas,mutta en vain ehdi joka paikkaan.

• on siellä yks

onhan siellä hyvä ehdokas. joka ajaa koko pyhtään asiaa, eikä ole kenenkään käskytettävissä. Hienoa että lähti mukaan, vaikka empi loppumetreille saakka. Saamme edes jotainkautta tietää mitä kunnassa hölmöillään.

eiköhän tuo taas ole se ääniharavakin.

• ääni jaossa

ja kukahan tämä mahtaa olla?

• Tittityy

Oisko se, joka sai viimeksi vain oman äänensä?

• hyviä oooon

Radiossa tänään oli varsinkin 11-12 ryhmässä hyviä ehdokkaita. JA kait tuon 2 ryhmän porukallekin äänestäjät löytyy. Nokelainen vas oli ainoa, jolla oli sukka suussa. Tjeder keskusta, oli myös mitään sanomaton.

• miä vaan

Onhan siellä kuulema taannoin ollut ehdolla ja mennyt jopa läpi täysin "sopimattomia" Purolan pellejäkin. Se että on "suuna päänä" paikassa kuin paikassa, ei pitäisi olla meritti. Yleensä se tapahtuu kuitenkin väärään aikaan ja väärässä paikassa näillä kandidaateilla.
      Toivottavasti löytyy asiansa osaavia "päättäjiä", näin viimeisissä vaaleissa ennen kuntaliitosta.

• huvitettu

Juu se on tietyille tahoille kurjaa, jos kuntalaisetkin saavat tietää kunnan asioista. Aina hämärät hommat tulevat vääräänaikaan julkisuuteen :)

Tällaiset sopimattomat valtuutetut jotka eivät kuulu hyväveliverkostoihin, ovat toki leimattava, jos ei niitä vaijettuakaan saa. Vähälahjaisimpiin äänestäjiin nämä leimaukset varmaan uppoavat :)

• pjj.

Hyvät ehdokkaat eivät valitettavasti lähde mukaan vaaleihin.

• pyhtääläinen

Niinpä se sitten näkyikin äänestys prosentissa. Ei ollut ketä äänestäisi.

• ikävää ja omituista

on hiton kurjaa että rasistit tuplasivat määränsä.
      Kenen etu se on???

• oma maa meille

Se on selkeästi suomalaisten etu. Emme tarvitse elättejä.

• sit outu maton

ei kai rkp tuplannu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      389
      1387
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      664
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      642
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      378
      595
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      87
      517
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe