hiusten lähtö

kalju u

En tiennyt mihin osastolle kirjoittaa.. mutta kyse on imetyksestä johtuva hiusten lähtö ja masentaahan se.. eli hiuksia lähtee ihan tolkuttomasti ja päänahka jo paistaa osittain :( tiedän tämän olevan usean ongelma eikä tämä nyt maailman loppu ole, mutta tosi ikävää kun muutenkin ohut tukka. kertokaa kuinka yleistä on ettei tukka kasva takaisin? Olen kuullut ettei näin välttämättä käy vaan tukka jää ohueksi, varsinkin kuulemma yli 30 vuotiailla, pitääkö paikkansa? Kokemuksia?

2

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyssykkä

      Hei!

      Tuntuu tutulta, eli kyllä minullakin lähti ihan tukkoina hiuksia imetyksen aikana.

      Kävin varmuuden vuoksi kilpirauhaskokeissa, kun lääkäri kehotti. Arvo oli ihan ok. Muistelen, että kun lopettelin imetystä, oli tammikuun loppu. Hiuksia lähti vielä toukokuussakin ihan kiitettävästi. Mutta hiljalleen se siitä loppui.

      Voithan pyytää lähetteen sinne kilpirauhaskokeeseen, jos ajattelet, että se on liian voimallista tuo hiustenlähtö nyt. Mutta kyllä niitä lähtee ihan urakalla, enkä usko, että se olisi vain vähän vanhempien äitien ongelma. Olin 40-vuotias, kun sain lapseni, eli aivan "loppumetreillä", joten kaljuksihan minun sitten olisi sen teorian perusteella melkein pitänyt jäädä. Nykyään on edelleen ihan vahva kuontalo, kuten ennen raskautta.

      Ohi se menee, mutta voithan varuiksi käydä lääkärillä, niin rauhoitut.

      Tsemppiä!

    • hapsuhupsuhius

      Mulla on kans ohut tukka ja vaaleakin vielä niin, että päänahka tosissaan paistaa. Olen myös yli 30 vuotias. Hiuksia lähti imetyskuukaudet 3 - 5 ihan tupottain, siis ihan käsittämättömät määrät. Nyt, kun synnytyksestä on 9 kuukautta, otsalla näkyy uutta hiusta. Se on sellaista pari senttiä pitkää ja näyttää ihan hassulta ... Ihan kuin olisin leikannut erittäin epäonnisen otsatukan :D Se on vissiin lähteny heti kasvaan, kun on edellinen hius tippunu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe