En tiennyt mihin osastolle kirjoittaa.. mutta kyse on imetyksestä johtuva hiusten lähtö ja masentaahan se.. eli hiuksia lähtee ihan tolkuttomasti ja päänahka jo paistaa osittain :( tiedän tämän olevan usean ongelma eikä tämä nyt maailman loppu ole, mutta tosi ikävää kun muutenkin ohut tukka. kertokaa kuinka yleistä on ettei tukka kasva takaisin? Olen kuullut ettei näin välttämättä käy vaan tukka jää ohueksi, varsinkin kuulemma yli 30 vuotiailla, pitääkö paikkansa? Kokemuksia?
hiusten lähtö
2
145
Vastaukset
- nyssykkä
Hei!
Tuntuu tutulta, eli kyllä minullakin lähti ihan tukkoina hiuksia imetyksen aikana.
Kävin varmuuden vuoksi kilpirauhaskokeissa, kun lääkäri kehotti. Arvo oli ihan ok. Muistelen, että kun lopettelin imetystä, oli tammikuun loppu. Hiuksia lähti vielä toukokuussakin ihan kiitettävästi. Mutta hiljalleen se siitä loppui.
Voithan pyytää lähetteen sinne kilpirauhaskokeeseen, jos ajattelet, että se on liian voimallista tuo hiustenlähtö nyt. Mutta kyllä niitä lähtee ihan urakalla, enkä usko, että se olisi vain vähän vanhempien äitien ongelma. Olin 40-vuotias, kun sain lapseni, eli aivan "loppumetreillä", joten kaljuksihan minun sitten olisi sen teorian perusteella melkein pitänyt jäädä. Nykyään on edelleen ihan vahva kuontalo, kuten ennen raskautta.
Ohi se menee, mutta voithan varuiksi käydä lääkärillä, niin rauhoitut.
Tsemppiä! - hapsuhupsuhius
Mulla on kans ohut tukka ja vaaleakin vielä niin, että päänahka tosissaan paistaa. Olen myös yli 30 vuotias. Hiuksia lähti imetyskuukaudet 3 - 5 ihan tupottain, siis ihan käsittämättömät määrät. Nyt, kun synnytyksestä on 9 kuukautta, otsalla näkyy uutta hiusta. Se on sellaista pari senttiä pitkää ja näyttää ihan hassulta ... Ihan kuin olisin leikannut erittäin epäonnisen otsatukan :D Se on vissiin lähteny heti kasvaan, kun on edellinen hius tippunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551806Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111204Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797- 47780
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775