no siis miehellä on tälläinen naispuoleinen ystävä ja heillä on myös ollut seksisuhde.
olen tavannut naisen muutaman kerran ja hän v*ttuilee mulle niin ettei mieheni ole sitä tajunnut eli niin sanottua piilov*ttuilua kaikesta pienestä. mieheni ei vain näe tuossa ystävässään muuta kuin hyvää.
puhelevat puhelimessa aina useita tunteja ja puhuvat ihan kaikesta keskenään. en ole koskaan saanut vastausta miksi ovat olleet sängyssä useaan otteeseen, mies oli silloin sinkku kylläkin, sanoi vain että ei siihen mitään syytä tarvitse?? mua epäilyttää et heidän välillään on jotain enemmän, onko mulla aihetta epäillä/olla mustis?
ottaa päähän kun oon mustis..syystäkö??
3
315
Vastaukset
- prioriteetit
miehen olisi pitänyt jo itse tajuta heivata tämä naikkonen mikäli on sinun kanssa tosissaan. Itse en katselisi hetkeäkään jos mieheni joku ekspano alkaisi pyörimään nurkissa. Onneksi oma mies on sentään sen verrran fiksu että suhteeseen alettuamme laittoi välit poikki kaikkiin näihin eks panoihin jne.
- aloittanut
no ongelma on ollut siinä että hänen mielestään naisen käytös on ihan normaalia ja on niin hyvä tyyppi, et hohhoijaa.. mutta selkeää flirttailua on ilmassa. heidän välillään ei kuulemma ole mitään ja jos on niin vain naisen puolelta kuulemma. siinäpähän sitten facettelevat ja naikkonen ihatselee miehen kuvia yms. facessa.. en tiiä mitä tekisin.
- hiiteen tollaset
ei kuulosta kivalta. kerrot miehelle sievästi, mutta selkeästi, että et tykkää tästä toiminnasta. jos mies ajattelee sinun tunteita, niin lopettaa yheyden mokoman naikkosen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1462408Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1351372Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91232- 90972
- 47964
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i294942Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140893- 40804
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70718Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30675