ottaa päähän kun oon mustis..syystäkö??

mm...aa..aa

no siis miehellä on tälläinen naispuoleinen ystävä ja heillä on myös ollut seksisuhde.
olen tavannut naisen muutaman kerran ja hän v*ttuilee mulle niin ettei mieheni ole sitä tajunnut eli niin sanottua piilov*ttuilua kaikesta pienestä. mieheni ei vain näe tuossa ystävässään muuta kuin hyvää.
puhelevat puhelimessa aina useita tunteja ja puhuvat ihan kaikesta keskenään. en ole koskaan saanut vastausta miksi ovat olleet sängyssä useaan otteeseen, mies oli silloin sinkku kylläkin, sanoi vain että ei siihen mitään syytä tarvitse?? mua epäilyttää et heidän välillään on jotain enemmän, onko mulla aihetta epäillä/olla mustis?

3

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prioriteetit

miehen olisi pitänyt jo itse tajuta heivata tämä naikkonen mikäli on sinun kanssa tosissaan. Itse en katselisi hetkeäkään jos mieheni joku ekspano alkaisi pyörimään nurkissa. Onneksi oma mies on sentään sen verrran fiksu että suhteeseen alettuamme laittoi välit poikki kaikkiin näihin eks panoihin jne.

• aloittanut

no ongelma on ollut siinä että hänen mielestään naisen käytös on ihan normaalia ja on niin hyvä tyyppi, et hohhoijaa.. mutta selkeää flirttailua on ilmassa. heidän välillään ei kuulemma ole mitään ja jos on niin vain naisen puolelta kuulemma. siinäpähän sitten facettelevat ja naikkonen ihatselee miehen kuvia yms. facessa.. en tiiä mitä tekisin.

• hiiteen tollaset

ei kuulosta kivalta. kerrot miehelle sievästi, mutta selkeästi, että et tykkää tästä toiminnasta. jos mies ajattelee sinun tunteita, niin lopettaa yheyden mokoman naikkosen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 364
      5264
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      18
      2309
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      197
      2164
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1506
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      82
      1448
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1022
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      58
      1017
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      979
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      895
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      796
    Aihe