ottaa päähän kun oon mustis..syystäkö??

mm...aa..aa

no siis miehellä on tälläinen naispuoleinen ystävä ja heillä on myös ollut seksisuhde.
olen tavannut naisen muutaman kerran ja hän v*ttuilee mulle niin ettei mieheni ole sitä tajunnut eli niin sanottua piilov*ttuilua kaikesta pienestä. mieheni ei vain näe tuossa ystävässään muuta kuin hyvää.
puhelevat puhelimessa aina useita tunteja ja puhuvat ihan kaikesta keskenään. en ole koskaan saanut vastausta miksi ovat olleet sängyssä useaan otteeseen, mies oli silloin sinkku kylläkin, sanoi vain että ei siihen mitään syytä tarvitse?? mua epäilyttää et heidän välillään on jotain enemmän, onko mulla aihetta epäillä/olla mustis?

3

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prioriteetit

miehen olisi pitänyt jo itse tajuta heivata tämä naikkonen mikäli on sinun kanssa tosissaan. Itse en katselisi hetkeäkään jos mieheni joku ekspano alkaisi pyörimään nurkissa. Onneksi oma mies on sentään sen verrran fiksu että suhteeseen alettuamme laittoi välit poikki kaikkiin näihin eks panoihin jne.

• aloittanut

no ongelma on ollut siinä että hänen mielestään naisen käytös on ihan normaalia ja on niin hyvä tyyppi, et hohhoijaa.. mutta selkeää flirttailua on ilmassa. heidän välillään ei kuulemma ole mitään ja jos on niin vain naisen puolelta kuulemma. siinäpähän sitten facettelevat ja naikkonen ihatselee miehen kuvia yms. facessa.. en tiiä mitä tekisin.

• hiiteen tollaset

ei kuulosta kivalta. kerrot miehelle sievästi, mutta selkeästi, että et tykkää tästä toiminnasta. jos mies ajattelee sinun tunteita, niin lopettaa yheyden mokoman naikkosen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe