no siis miehellä on tälläinen naispuoleinen ystävä ja heillä on myös ollut seksisuhde.
olen tavannut naisen muutaman kerran ja hän v*ttuilee mulle niin ettei mieheni ole sitä tajunnut eli niin sanottua piilov*ttuilua kaikesta pienestä. mieheni ei vain näe tuossa ystävässään muuta kuin hyvää.
puhelevat puhelimessa aina useita tunteja ja puhuvat ihan kaikesta keskenään. en ole koskaan saanut vastausta miksi ovat olleet sängyssä useaan otteeseen, mies oli silloin sinkku kylläkin, sanoi vain että ei siihen mitään syytä tarvitse?? mua epäilyttää et heidän välillään on jotain enemmän, onko mulla aihetta epäillä/olla mustis?
ottaa päähän kun oon mustis..syystäkö??
3
376
Vastaukset
- prioriteetit
miehen olisi pitänyt jo itse tajuta heivata tämä naikkonen mikäli on sinun kanssa tosissaan. Itse en katselisi hetkeäkään jos mieheni joku ekspano alkaisi pyörimään nurkissa. Onneksi oma mies on sentään sen verrran fiksu että suhteeseen alettuamme laittoi välit poikki kaikkiin näihin eks panoihin jne.
- aloittanut
no ongelma on ollut siinä että hänen mielestään naisen käytös on ihan normaalia ja on niin hyvä tyyppi, et hohhoijaa.. mutta selkeää flirttailua on ilmassa. heidän välillään ei kuulemma ole mitään ja jos on niin vain naisen puolelta kuulemma. siinäpähän sitten facettelevat ja naikkonen ihatselee miehen kuvia yms. facessa.. en tiiä mitä tekisin.
- hiiteen tollaset
ei kuulosta kivalta. kerrot miehelle sievästi, mutta selkeästi, että et tykkää tästä toiminnasta. jos mies ajattelee sinun tunteita, niin lopettaa yheyden mokoman naikkosen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181