ottaa päähän kun oon mustis..syystäkö??

mm...aa..aa

no siis miehellä on tälläinen naispuoleinen ystävä ja heillä on myös ollut seksisuhde.
olen tavannut naisen muutaman kerran ja hän v*ttuilee mulle niin ettei mieheni ole sitä tajunnut eli niin sanottua piilov*ttuilua kaikesta pienestä. mieheni ei vain näe tuossa ystävässään muuta kuin hyvää.
puhelevat puhelimessa aina useita tunteja ja puhuvat ihan kaikesta keskenään. en ole koskaan saanut vastausta miksi ovat olleet sängyssä useaan otteeseen, mies oli silloin sinkku kylläkin, sanoi vain että ei siihen mitään syytä tarvitse?? mua epäilyttää et heidän välillään on jotain enemmän, onko mulla aihetta epäillä/olla mustis?

3

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prioriteetit

miehen olisi pitänyt jo itse tajuta heivata tämä naikkonen mikäli on sinun kanssa tosissaan. Itse en katselisi hetkeäkään jos mieheni joku ekspano alkaisi pyörimään nurkissa. Onneksi oma mies on sentään sen verrran fiksu että suhteeseen alettuamme laittoi välit poikki kaikkiin näihin eks panoihin jne.

• aloittanut

no ongelma on ollut siinä että hänen mielestään naisen käytös on ihan normaalia ja on niin hyvä tyyppi, et hohhoijaa.. mutta selkeää flirttailua on ilmassa. heidän välillään ei kuulemma ole mitään ja jos on niin vain naisen puolelta kuulemma. siinäpähän sitten facettelevat ja naikkonen ihatselee miehen kuvia yms. facessa.. en tiiä mitä tekisin.

• hiiteen tollaset

ei kuulosta kivalta. kerrot miehelle sievästi, mutta selkeästi, että et tykkää tästä toiminnasta. jos mies ajattelee sinun tunteita, niin lopettaa yheyden mokoman naikkosen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se olet todella sinä

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️
      Ikävä
      146
      2408
    2. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      135
      1372
    3. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1232
    4. Pim pom ovikello soi :)

mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse :)
      Ikävä
      90
      972
    5. Mitä ikävöimäsi sanoi sinulle viimeisen

Kerran kun juttelitte?
      Ikävä
      47
      964
    6. Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?

Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i
      Maailman menoa
      294
      942
    7. Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .

Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali
      Maailman menoa
      140
      893
    8. Asiat olisivat voineet olla toisin

jos olisit näyttänyt että välität hänestä. Vain hänestä.
      Ikävä
      40
      804
    9. Olen nyt virallisesti homo

Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku
      Sinkut
      70
      718
    10. Minulla on vain yksi jouluntoive

Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.
      Ikävä
      30
      675
    Aihe