KIIMINGIN uimahallihanke!

Kannanotto

MItä olette mieltä tuosta että Kiiminkiin muka uimahalli? Ja witut sanon minä! Miettikää kuka jaksaa ajaa sinne hevon vitun korpeen uimahalliin sellaista tietä pitkin jossa koko ajan jarruvalot loistaa ja töpeksitään velaksi ostetuilla kotteroilla kun ei osata ajaa?
Uimahallin sijoituspaikaksi sopisi parhaiten Rusko - Korvenkylä - ja -onkohan se nyt välikylää se Ideaparkille suunniteltu alue (Kukkiva kunnas).
Kiiminki on liian kaukana ja siellä asuu kaikki tampiot ja lestoja pirusti! Nehän pukka sitten lapsellen lestatki sen lippurahan kouraan ja käskee mennä uimahalliin päiviksi kun siellä on valvontaa!

Ruskokaan ei siis paha paikka uimahallille!

16

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkahsyeyrr

      Kiiminki joutas maantasalle koko paska, nihkein kunta koko Suomessa.

      • Toni Törppö

        Jääli ja Kiiminki, vittu mitä pascoja mulkerokyliä. Ja ne apinat kuntalaiset; eiiiii.. Sama joku Haukipudas - eiiii!! Jääliin ja Kiiminkiin asutetaan kaikki koilismaan mulkut! Haukiputaalle lappalaiset. Kempelessä - Kaakkurissa kaikki etelän juntit!

        Kiiminkiin uimahalli sellaisella ehdolla, että siellä juntit saa uida vain sementtikengät jalassa pohjaa!!


      • Raivo Aivo
        Toni Törppö kirjoitti:

        Jääli ja Kiiminki, vittu mitä pascoja mulkerokyliä. Ja ne apinat kuntalaiset; eiiiii.. Sama joku Haukipudas - eiiii!! Jääliin ja Kiiminkiin asutetaan kaikki koilismaan mulkut! Haukiputaalle lappalaiset. Kempelessä - Kaakkurissa kaikki etelän juntit!

        Kiiminkiin uimahalli sellaisella ehdolla, että siellä juntit saa uida vain sementtikengät jalassa pohjaa!!

        Millon täytät 12v?


      • Vihaan juntteja!!
        Raivo Aivo kirjoitti:

        Millon täytät 12v?

        Uikaa Kiiminkijoessa juntit! Sukeltakaa oikeen pitkään ja olkaa hengittämättä. Pysykää pois ihmistenilmoilta!!


      • 22546899785444
        Vihaan juntteja!! kirjoitti:

        Uikaa Kiiminkijoessa juntit! Sukeltakaa oikeen pitkään ja olkaa hengittämättä. Pysykää pois ihmistenilmoilta!!

        Njoo vissiin 9 vuotias kaveri uhoaa,ei kannate ottaa tosissaan.


      • kalle342
        Toni Törppö kirjoitti:

        Jääli ja Kiiminki, vittu mitä pascoja mulkerokyliä. Ja ne apinat kuntalaiset; eiiiii.. Sama joku Haukipudas - eiiii!! Jääliin ja Kiiminkiin asutetaan kaikki koilismaan mulkut! Haukiputaalle lappalaiset. Kempelessä - Kaakkurissa kaikki etelän juntit!

        Kiiminkiin uimahalli sellaisella ehdolla, että siellä juntit saa uida vain sementtikengät jalassa pohjaa!!

        Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mistä päin itse olet?


    • voi jestas

      Kiiminkiläiset ehkä jaksavat ajaa ja tulisi oulun halleihin tilaa, meille jotka asutaan lähempänä.

    • älyhoi.

      Onpa korkean tason kirjoittajaporukkaa, taitavat nämä juntit olla itse Kiimingistä!

      • Halli......

        Kiiminkiläisille ei yhtään mitään uimahalleja! Ennemmin Yli-iihin tai Ylikiiminkiin se halli! kulkekoot juntit kepulaiset ja lestat Kiimingistä sinne uimaan!


    • markspiz

      ei lestat saa uimahallissa käydä, näkyy liikaa paljasta pintaa. Ne olleet koko ajan vastaan koko halli hanketta

    • Uimahalli Kiiminkiin

      Kiiminki on kasvava kunta joka kylläkin liittyy Ouluun ensivuoden alusta. Miksi siellä ei saisi olla uimahallia. Oululaiset käy Oulussa ja kiiminkiläiset ja lähipitäjistä käy Kiimingissä. Oulun uimahallit on aina täysiä, joten ei sinne tahdo päästäkään kuin iltamyöhään.
      Te oululaiset, voitte käydä Oulun uimahalleissa, eihän sinne Kiiminkiin ole pakko mennä.
      Kait kiiminkiläisilläkin on oikeus palveluihin. On siellä muitakin ihmisiä kuin lestoja.


      Näitä lestareita on Oulussakin kuin Kiimingissäkin ja koko Pohjois-Pohjanmaalla ihan tarpeeksi. Heillä on omat kummalliset arvot. Vaikka me emme niitä ymmärräkään, emme voi heille mitään. Toivotaan, että tulevat jossain vaiheessa järkiinsä, eivätkä kulje yhden saaranamiehan sääntöjen mukaan.

      • Kiiminki EI Ouluun!!

        Kiiminki voisi liittyä Venäjään ..


    • ookkonääoulusta?

      Ja kuinka moni näistä Kiiminkiä vihaavista Pikku-Jonneista on oikeasti käynyt Kiimingissä? Veikkaampa ettei kovin moni. Kiimingin ja Oulun muiden kaupunginosien ainoa ero on välimatka keskustaan.

      • Kiiminki Siperiaan

        Olen minä käynyt Kiimingissä asioilla ja kapakoissa, ja vittu mikä persereijästä tempaistu, ristiinussittu paskassa se on. Pillua sieltä olen aina saanut Kiimingistä, mutta varattuja olleet.
        Tunnen kiiminkiläisiä ikävä kyllä -tai ei ne kiiminkiläisiä ole, vaan jostakin Lapista monet.


    • mielipide1

      Kiiminki Siperiaan: Säälittävää teinipojan itkua. Taitaa serlan imukupit olla se ainoa paikka johon sinäkin siemenesi lasket..

    • Anonyymi

      Tuo joka vastustaa ei ymmärrä koko uimahallia. Kiimikiläisillä on pitkä matka Ouluun tai haukitutaalle. Nimimerkillä vähän jo liikunta vammainen 70v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe