KIIMINGIN uimahallihanke!

Kannanotto

MItä olette mieltä tuosta että Kiiminkiin muka uimahalli? Ja witut sanon minä! Miettikää kuka jaksaa ajaa sinne hevon vitun korpeen uimahalliin sellaista tietä pitkin jossa koko ajan jarruvalot loistaa ja töpeksitään velaksi ostetuilla kotteroilla kun ei osata ajaa?
Uimahallin sijoituspaikaksi sopisi parhaiten Rusko - Korvenkylä - ja -onkohan se nyt välikylää se Ideaparkille suunniteltu alue (Kukkiva kunnas).
Kiiminki on liian kaukana ja siellä asuu kaikki tampiot ja lestoja pirusti! Nehän pukka sitten lapsellen lestatki sen lippurahan kouraan ja käskee mennä uimahalliin päiviksi kun siellä on valvontaa!

Ruskokaan ei siis paha paikka uimahallille!

16

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkahsyeyrr

      Kiiminki joutas maantasalle koko paska, nihkein kunta koko Suomessa.

      • Toni Törppö

        Jääli ja Kiiminki, vittu mitä pascoja mulkerokyliä. Ja ne apinat kuntalaiset; eiiiii.. Sama joku Haukipudas - eiiii!! Jääliin ja Kiiminkiin asutetaan kaikki koilismaan mulkut! Haukiputaalle lappalaiset. Kempelessä - Kaakkurissa kaikki etelän juntit!

        Kiiminkiin uimahalli sellaisella ehdolla, että siellä juntit saa uida vain sementtikengät jalassa pohjaa!!


      • Raivo Aivo
        Toni Törppö kirjoitti:

        Jääli ja Kiiminki, vittu mitä pascoja mulkerokyliä. Ja ne apinat kuntalaiset; eiiiii.. Sama joku Haukipudas - eiiii!! Jääliin ja Kiiminkiin asutetaan kaikki koilismaan mulkut! Haukiputaalle lappalaiset. Kempelessä - Kaakkurissa kaikki etelän juntit!

        Kiiminkiin uimahalli sellaisella ehdolla, että siellä juntit saa uida vain sementtikengät jalassa pohjaa!!

        Millon täytät 12v?


      • Vihaan juntteja!!
        Raivo Aivo kirjoitti:

        Millon täytät 12v?

        Uikaa Kiiminkijoessa juntit! Sukeltakaa oikeen pitkään ja olkaa hengittämättä. Pysykää pois ihmistenilmoilta!!


      • 22546899785444
        Vihaan juntteja!! kirjoitti:

        Uikaa Kiiminkijoessa juntit! Sukeltakaa oikeen pitkään ja olkaa hengittämättä. Pysykää pois ihmistenilmoilta!!

        Njoo vissiin 9 vuotias kaveri uhoaa,ei kannate ottaa tosissaan.


      • kalle342
        Toni Törppö kirjoitti:

        Jääli ja Kiiminki, vittu mitä pascoja mulkerokyliä. Ja ne apinat kuntalaiset; eiiiii.. Sama joku Haukipudas - eiiii!! Jääliin ja Kiiminkiin asutetaan kaikki koilismaan mulkut! Haukiputaalle lappalaiset. Kempelessä - Kaakkurissa kaikki etelän juntit!

        Kiiminkiin uimahalli sellaisella ehdolla, että siellä juntit saa uida vain sementtikengät jalassa pohjaa!!

        Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mistä päin itse olet?


    • voi jestas

      Kiiminkiläiset ehkä jaksavat ajaa ja tulisi oulun halleihin tilaa, meille jotka asutaan lähempänä.

    • älyhoi.

      Onpa korkean tason kirjoittajaporukkaa, taitavat nämä juntit olla itse Kiimingistä!

      • Halli......

        Kiiminkiläisille ei yhtään mitään uimahalleja! Ennemmin Yli-iihin tai Ylikiiminkiin se halli! kulkekoot juntit kepulaiset ja lestat Kiimingistä sinne uimaan!


    • markspiz

      ei lestat saa uimahallissa käydä, näkyy liikaa paljasta pintaa. Ne olleet koko ajan vastaan koko halli hanketta

    • Uimahalli Kiiminkiin

      Kiiminki on kasvava kunta joka kylläkin liittyy Ouluun ensivuoden alusta. Miksi siellä ei saisi olla uimahallia. Oululaiset käy Oulussa ja kiiminkiläiset ja lähipitäjistä käy Kiimingissä. Oulun uimahallit on aina täysiä, joten ei sinne tahdo päästäkään kuin iltamyöhään.
      Te oululaiset, voitte käydä Oulun uimahalleissa, eihän sinne Kiiminkiin ole pakko mennä.
      Kait kiiminkiläisilläkin on oikeus palveluihin. On siellä muitakin ihmisiä kuin lestoja.


      Näitä lestareita on Oulussakin kuin Kiimingissäkin ja koko Pohjois-Pohjanmaalla ihan tarpeeksi. Heillä on omat kummalliset arvot. Vaikka me emme niitä ymmärräkään, emme voi heille mitään. Toivotaan, että tulevat jossain vaiheessa järkiinsä, eivätkä kulje yhden saaranamiehan sääntöjen mukaan.

      • Kiiminki EI Ouluun!!

        Kiiminki voisi liittyä Venäjään ..


    • ookkonääoulusta?

      Ja kuinka moni näistä Kiiminkiä vihaavista Pikku-Jonneista on oikeasti käynyt Kiimingissä? Veikkaampa ettei kovin moni. Kiimingin ja Oulun muiden kaupunginosien ainoa ero on välimatka keskustaan.

      • Kiiminki Siperiaan

        Olen minä käynyt Kiimingissä asioilla ja kapakoissa, ja vittu mikä persereijästä tempaistu, ristiinussittu paskassa se on. Pillua sieltä olen aina saanut Kiimingistä, mutta varattuja olleet.
        Tunnen kiiminkiläisiä ikävä kyllä -tai ei ne kiiminkiläisiä ole, vaan jostakin Lapista monet.


    • mielipide1

      Kiiminki Siperiaan: Säälittävää teinipojan itkua. Taitaa serlan imukupit olla se ainoa paikka johon sinäkin siemenesi lasket..

    • Anonyymi

      Tuo joka vastustaa ei ymmärrä koko uimahallia. Kiimikiläisillä on pitkä matka Ouluun tai haukitutaalle. Nimimerkillä vähän jo liikunta vammainen 70v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe