Mitä näet minulle rahassa ja yleensäkin elämässä?
KESKIYÖLLE!
4
79
Vastaukset
Hei
lyhyeen kysymykseen lyhyt vastaus:
näen lapsia ja kitkaa kirjanpidossa.
t. Keskiyö- nonna+2
Eikö esim. rakkaudessa mitään? elämänmuutoksessa? muuttoa? kestävää parisuhdetta? pitkäänkin jatkuvaa kitkaa kirjanpidossa? lapsia...näetkö kumpaa sukupuolta? onko lapset minun omia?
- nonna+2
Eikö esim. rakkaudessa mitään? elämänmuutoksessa? muuttoa? kestävää parisuhdetta? pitkäänkin jatkuvaa kitkaa kirjanpidossa? lapsia...näetkö kumpaa sukupuolta? onko lapset minun omia? Voivatko lapset hyvin ja ovatko terveitä?
- ärsyyntyny
Ärsyttää näkijän puolesta kun jokku laittaa vain muutaman sanan. Eli ole hyvä. jos sinä niin näkijäkin. He näkevät paremmin jos hieman kuvailet itseäsi enempi. Ei tarvi 5 kertaa pumpata tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867