Jaaha MIEHET, mites tällänen kuuluu ymmärtää???

Justnii

Nyt esittäisin kysymyksen (mieluiten miehille, vaikka toki naistenkin mielipiteet huomioidaan :D).
Elikkä tota joo... Mulla on pelkkä seksisuhde yhteen aivan uskomattomaan upeaan mieheen. pidän juttua vain seksi-juttu-tasolla, koska 1) en usko, että voisin ikinä pitää häntä kovinkaan kauan itselläni (kyseessä tosiaan suosittu ja melko tunnettukin persoona) 2) hän on itse sanonut, ettei aika riitä kuin satunnaisseksiin (miel. saman tutun ja turvallisen partnerin kanssa) 3) olen hiljain eronnut, en halua taas ihan heti uuteen suhteeseen.
Eli meillä ei ole mitään selitys- tai muitakaan velvollisuuksia (ainakaan mun mielestä) ja kun yhtenä iltana sitten möläytin, että mulla oli kiire kotiin, koska yksi kaveri (miespuolinen) oli tulossa käymään luonani, koska hänen piti hakea mun läppärin huoltoon (en siis maininnut, että ko. kaveri on mun ystävättären mies), koska en sillä hetkellä edes ajatellut puhua asiasta sen enempää.. siis mulla oli kiire kotiin, koska kaveri tulee hakee läppärin huoltoon ja JÄTKÄ sekoo, jos mä en oo kotona kun hän tulla tupsahtaa... Oliko tosa lauseessa jotain vikaa?? Varsinkin kun meillä ei pitäs olla mitään rajoituksia tai muutakaan tässä meidän jutussa...
Noh eipä menny kahtakaan päivää (yleensä me nähää n. pari- enint.kolme kertaa kuukaudessa), kun jätkä laittaa mulle viestiä, joka kuuluu tyylii, "Moi! Yks Lissu tulee käymään mun tykönä ja asuu sitte viikon täällä mun kaa., joten musta ei sitte kuulu viikkoon mitään, älä ihmettel"!, Noh mä iha äimän käkenä., ku musta asian ei pitäs mulle kuulua ja kun asutaan kumminki sen verra kaukan toisistamme, että ei tod. törmäillä vahingossakaan toisiimme...
Mikä toi viesti sitten oikein oli!? Kun koitin asiaa varovasti udella, "Oookooo., pitäkää hauskaa. Miks muute kerrot mulle"?, vastaus oli, "No kun mä kunnioitan sua ja haluan olla rehellinen ja näin...mut hän on vaa pelkkä kaveri", mä taas, iha vitsillä, "No voi ku kiva! kiitti vaan rehellisyydestä! Ihanaa, että hän on pelkkä kaveri, mä melkein olin täs jo mustasukkaisuudessani hirttosilmukkaa itelleni tekemäs"., "Heehhhee...Mut hei,hän on NYT kaveri., ei sitä tiiä, jos hänest tulee viä jotain vakavampaa"... En viittinyt vastata enää mitään...
Kysymys kuuluu,.MITE TON PITÄÄ TULKITA??? Siis...suuttuko hän mun ajattelemattomasta ja merkitsettömästä Riku-läppärinhuoktaja-jutusta ja halus kostaa? Ja ennenkaikkea jos kyse kostosta, ni MIKSI VITUSSA??? Onko tyypillä ehkä sittenki jotain oikeita tunteita mua kohtaan?

hei, kiitti kovasti teille kaikille, jotka jaksoitta lukea ja jotka oikeesti viittii vastata ASIALLISESTI :D

17

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • If You Were A Woman

      Kaikessa yksinkertaisuudessaan; Sinulle tapaamiset ovat edelleen sitä, joiksi ne yhdessä olette, seksiä. Miehen motiivit ovatkin sitten muuttuneet.Hänellä on tunteet heränneet sinua kohtaan ja häntä riepoo, kun et koe itse samoin.
      Hänen mielessään odotat tapaamisianne malttamattomana eikä hän ole varmasti aiemmin tajunnut, ettet sinä tuijota kaihoisasti jonnekin, ajatuksissa vain yksi asia; Milloin hän saapuu ? Hän joutui nokakkain sen tosiasian kanssa, että hän on yksi osa elämääsi, mutta ei kaikki. Taisi siis kirpaista vähän. Myös yritys saada sinut mustasukkaiseksi ilmoittamalla naisystävän vierailusta oli tavallaan liikuttavaa mutta myös lapsellista.

    • B00RIS

      Sait ap maistaa omaa lääkettäs, kun yritit tehä sen miehen mustasukkaiseksi. Hänelläpä kun oli jo varahoito valmiiksi katottuna, eikä jäänyt ruikuttamaan perääsi.

    • ap

      Kiitoksia kannanotostanne! Booris; ai ruikuttaa perääni!?? Siis ei missään tapauksessa ollut edes käynyt mun mielessä! Niinkuin sanoin, oli mielestäni ihan sovittu juttu, että pidetään kivaa, ilman sen kummempia selityksiä ja "peräänruikuttamisia" ja tasan niin kauan, ku molempia kiinnostaa... Siinä vaiheessa, kun ei enää nappais, ilmotettas siitä suoraan... Ja toi sana "varahoito" on täs yhteydes aika väärä... Koska taas kerra kuten jo aijemmi sanoin; EI MITÄÄ SELITYSVELVOLLISUUKSIA, vaan jos panee jonkun muun kanssa, ni toisellehan se ei edes kuulu!
      If You Were A Woman; aivan samaa mieltä kanssasi siitä, että käytös oli lapsellinen., toisaaltra ite en koe sitä juurikaan liikuttavana :/ Mutta jos siis olet oikeassa, että hänellä olikin jopa oikeita tunteita mua kohtaan ja käytös johtui siitä, asia ei ole kannaltani yhtään positiivinen, koska kuten jo kerroinkin, en ole itse valmis mihinkää vakavampaa, enkä vasinkaan "popoläärin" kanssa. En vaa millää usko sen johtavan muuhun, kuin sydänsuruihin ja niitä en tod. kaipaa!
      Mutta jotenkin niin varmasti ja pätevästi vastasit mun kysymykseen, että tuli oikein sellainen olo, että olet itse hän ;D (tämä siis vitsi).
      Täytyypi alkaa sitten tässä miettiä, mitäs helvettiä sitä nyt sitten tekisi ja miten menetellä tästä etiäpäin...

    • If You Were A Woman

      Oisko siinä mitään ajatusta, että et enää tapaisi tuota sälliä. Voi vielä heittäytyä mustankipeäksi ja siitäkös sirkus syntyy. Musta tuntuu, että miesten on vaikea sulattaa ajatusta, että naiset voivat myös valita sen vaihtoehdon, että kun alkaa kihelmöidä, voi tyydyttää tuon tarpeen ja that`s it. Ei siihen tarvitse tunteita sotkea. Emme olekaan niin tunnehömppää jengiä, kuin uroot ajattelevat.
      Take care sister :))

      • ap

        Mä olen ihan tasan täysin samaa mieltä kanssasi!!!Olet oikeessa,mä oon kanssa miettiny tota lopettamista ja niin mun täytyski tehä..mutku voi että,ku kyseessä o niin täydellinen mies sängyssä että!!!Rehellisesti,mul ei oo ikin ollu yhtä hyvää seksipartneria :/
        Mut thanks alot,sis! and take care too ;D


    • jepjep

      seksisuhde vaan ja olette jo toisistanne mustasukkasia. Mun nykysen suhteen lähtökohdat oli samat.

      Toisaalta voi tuntee olevansa loukattu jos kelaa et se on vaa sun ainoa panokaveri. Jos silläkää ei muuta oo. se saattaa olla ihan tollanen pikku juttuki mikä loukkaa.

      Itellä aina yks panokaveri ollu kerrallaa ja tulee siit kyl aika ihme fiilis jos panee menee jonku jakorasian kans mut jokaisel tietysti omat mielenkiinnon kohteensa. Kyl sitä on tullu naista vaihdettua jos o tullu fiilis et sil o liikaa muijii. Ja ok, vaik mulle oli parempi seksijuttu vaa yhes vahees. Ni kyl sitä seksiiki mielummi harrastaa sellasen "naapurin tytön kans".. jos tajuut mitä ajan takaa..

      Se o just se miten asiat käsittää.

      • jepjep

        h. nii siis liikaa miehii. Sori. yks panojuttu päätty siihen ku nainen ilmotti olevansa lesbo. jääny siit vähä "traumoi". hah


      • ap

        Kiitti mielipiteestäs!Niinhä sil o tietääkseni vaa yks kanssa kerrallaa (siks sano mulleki,et ei oo aikaa monee ja hakea uusia,siks haluu yhden vakion).,mut siis se vaa hämää,et onk sil ny sit kumminki ne tunteetki mukan,vaikkei alunperi pitäny ol ja jos on,ni pitäskö koko juttu vaa sitte kylmästi lopettaa...


      • äpkuht
        ap kirjoitti:

        Kiitti mielipiteestäs!Niinhä sil o tietääkseni vaa yks kanssa kerrallaa (siks sano mulleki,et ei oo aikaa monee ja hakea uusia,siks haluu yhden vakion).,mut siis se vaa hämää,et onk sil ny sit kumminki ne tunteetki mukan,vaikkei alunperi pitäny ol ja jos on,ni pitäskö koko juttu vaa sitte kylmästi lopettaa...

        Jospa nyt ihan reilusti puhuisit asiasta hänen kanssaan.


      • ap
        äpkuht kirjoitti:

        Jospa nyt ihan reilusti puhuisit asiasta hänen kanssaan.

        Mutku asiat on jo puhuttu moneen kertaan läpi...siinäpä se onkin, että ei pitäs olla mitään epäselvyyksiä X( Eikä hän edes halua puhua asiasta., vaan toimii just tollai kostomielisesti tai jotain...Ongelmana just, ku en tiiä, mistä moinen toimintatapa häneltä... :I


    • En tie onko totta

      Ap:lle. Olen mies ja voin vakuuttaa että seuraava on totta.

      Mies ajattelee vehkeellään. Meidän romantiikka ja tunteet syntyy vasta seksin jälkeen.

      toisin sanoen kun tää sun kaveris on painannut sinua, niin hän on ihastunut sinuun.

      Ja mies on oikeastaan aina valmis antamaan porkkanaa naiselle kuin naiselle.

      • AP

        No niinhä mäki oon kuullu ja naisena voin sanoa,et niin se on naisillaki usein (ainaki mulla),että se oikea ihastumine tapahtuu vasta seksin jälkeen MUTTA mullapa on se harvinainen taito,että pystyn pidättäytymään rakastumiselta...Eli vaikka mä oon tähän miehee ihastunut,niin en ole antanu itelleni lupaa rakastua häneen (ed.mainituista syistä)...
        kiitti valtavasti asiallisesta vastauksesta,arvostan sitä ;)


      • ap
        AP kirjoitti:

        No niinhä mäki oon kuullu ja naisena voin sanoa,et niin se on naisillaki usein (ainaki mulla),että se oikea ihastumine tapahtuu vasta seksin jälkeen MUTTA mullapa on se harvinainen taito,että pystyn pidättäytymään rakastumiselta...Eli vaikka mä oon tähän miehee ihastunut,niin en ole antanu itelleni lupaa rakastua häneen (ed.mainituista syistä)...
        kiitti valtavasti asiallisesta vastauksesta,arvostan sitä ;)

        ..niin ja siis jatkoa vielä edelliseen...kun kerta sanot,että mies on aina valmis antamaan porkkanaa naiselle ku naiselle...niin ei kai hän kumminkaa jokaisee ihastu sen jälkeen??Eli mahtaakoha mul olla kumminki vielä toivoa,ettei hän ole minuun mitenkään vakavasti ihastunut ja voitaisiin jatkaa tätä samaa juttua samoilla säännöillä!??


    • täysin nolla

      Se miehes on selvästi mustasukkainen. Yrittää tehdä susta kans mustasukkkaista kun ilmoittaa et joku nainen tulee sen luokse viikoksi. Ehkä sille
      miehelle eiole ihan selvää et mikä teidän suhde on. Luulee et sulla on muita miehiä ja on kateelline, haluaa pitää sut yksinään ja yrittää jotenkin tehdä sut mustasukkaiseksi. haluaa niinku omia sut itelleen ja pelkää kai et löydät jonkun uuden miehen. Jotenkin näin se menee. Sun pitää varmaan puhua sen kanssa teidän jutusta vakavasti..

      • AP

        kiitti mielipiteestä ja vinkistä :) Jännä juttu,et ku nähtiin sitten pari viikkoa tapahtuneen jälkeen.,ni hän oli iha ku ei mitää...enkä mäkää viittiny ottaa sitten asiaa puheeks (ku en halunnu tunnelmaa pilata ja sitten oli myös hiukan kiire muutenkin,hiukan reilu tunti aikaa),ei oikein jääny aikaa keskusteluille...mutta täytyy kai ottaa asia puheeks taas sitten JOS hän antaa aihetta taas epäillä, että onko meen järkevää jatkaa tätä juttua enää (jotta ei menis liia syvälliseksi) =)


    • nyt ahistaa ja

      tätä se seksirippuvus teettää, mustasukkaisuutta molemminpuolin ja pelko siitä... että toinen löytää paremman sängynlämittäjän..ajaa ihmisen mitä kummallisempaan käyttäytymisen. Kyllä pitää aika epätoivoinen olla jos tuosta jotain pitkä-aikaisempaa sisältöä pitäisi saada elämäänsä.

      • ap

        Nimenomaan ei mitään kovin pitkäkestoista vaan väliaikaista hauskanpitoa ilman sen kummempia sitoumuksia... Ja seksiriippuvuus..hmm... Mä oon aina ollut sitä mieltä, et ihminen tarvii elämässää kolmea perusasiaa voidakseen hyvin ja ollakseen tasapainoinen; 1) Breathing= hengittämättä kuolee jo vajaassa 4 minuutissa! 2) Eating= ilman ravintoa/ syömistä nääntyy nälkään jo parissa viikossa, ilman nesteytystä sitäkin aikaisemmin! 3) Having sex= seksin puutteeseen tuskin (?) kuolee, mutta nääntyy, vanhenee ennen aikojaa ja elää onnettomana miettien, että vaikka sen elämän pitäs olla niin ihanaa, ku ei mitää puutu., nii kumminkin jokin jää puuttumaan...on tyhjä olo...
        Siks musta seksin tarve ei ole enää mikään häpeä tai hyshys-asia, vaan luonnollinen tarve, jota pitää tyydyttää kaikille osapuolille soveltuvalla tavalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe