onko kuusamossa millaiset baarit? Mitä pubeja ja yökerhoja/discoja löytyy? Ovatko auki myös keskiviikkoisin? Kiitti tiedoista.
Disco/yökerho kuusamo
9
814
Vastaukset
- trerte
Ensimmäiseen vastaus:löytyy! Ja toiseen en tiiä
- 11111111111111111111
Olipa taas järkeviä vastauksia. Kiitos! :/
- sdasdasda
DIONE, nuorille & on keskiviikkoisin auki. Minusta iha menevä paikka, en monesti oo käyny ku en baareis istu joka vkonloppu mut kyl se menee.
Sitte on nuo perusräkälät. - oohhaaan se
Dione on teinihelewetti,Karhunkierros päivisin alanmiehille,eikä varmaan iltaisin paljon kummempaa.Pystis kuin oma olohuone,Weijossa sekalainen seurakunta,hotkussa sinä tarjoilija
- Gpulaaho
Dione on teinihelvetti, vailla vertaa
- Anonyymi
Mitä baareja nyt kuusamossa auki?
- Anonyymi
Kaikki koronalingot on auki joten teretulemas etelän saastuttajat tuliaistenne kans, avosylin otetaan rahanne ja tuliaisenne vastaan.
- Anonyymi
Todella"aikuismainen" kommentti taas
- Anonyymi
martin baari t, kaahari90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408