Mikä on vaaliohjelmanne johon kaikki ehdokkaanne on sitoutuneet ?
Pyhäjärven keskusta !
9
235
Vastaukset
- narutettavana
senkin vielä kun näkis. Mutta, kuka sikä toteuttaa. Ihan juoksevat tikanmäen,leskisen,sarkkisen lehtomäen a kaurasen ja näiden narussa.
- vodova
Ennenvanhaan sitä pyrki aina yksi ehokas stilisoimaan mielensä mukaan ja apujoukot rinnalla juoksi. Miten lie nykyään. Liekö vielä osasto voiaintunnossa.....
- Yhteenkö hiileen !
Mielestäni puoluetta joka on kyhätty kahden eri suuntaa vetävien edustajista, on vaikeaa äänestää jatkossa.
Keskustahan on tullut tunnetuksi että joku juoksettaa ja toiset juoksee silloin kun pitäisi hoitaa kuntalaisten yhteisiä asioita. Tällaisia on hyvin epävarmaa mennä äänestämään. - puolesta tai vastaan
Vaaliohjelma on keskustalla selkeästi kaksijakoinen:
1) toinen porukka on kuntaliitosta vastaan
2) toinen porukka ajaa kuntaliitosta
Kaikki mitä tälläkin vaalikaudella on tapahtunut, on tapahtunut rintamalinjoilla jotka kuntaliitospäätöksen aikana syntyi. Siis Pyhäjärven puolesta tai Pyhäjärveä vastaan. - onko sitte perSU
eli tuo perusteella en voi ääntäni antaa kun on nuin kaksjakonen. ja en pro lle vaikka siträ jo ehin ajatella ja syy näkyi eilen namossa
- Arja J
Ole hyvö ja käy lukemassa Bligi osoitteessa persut-pyhajarvi.ehdolla.fi. Ei ainakaan näillä näkyvin "persut" oo myymässä pyhäjärveä. Hyvä kirjotus.
- gdfhjjuyhg
Arja J kirjoitti:
Ole hyvö ja käy lukemassa Bligi osoitteessa persut-pyhajarvi.ehdolla.fi. Ei ainakaan näillä näkyvin "persut" oo myymässä pyhäjärveä. Hyvä kirjotus.
Voi hyvä tyttönen, anna ees toimiva linkki.
- pää jää katee
kylläminä niin toivoin ja odotin että kepu saa hyviä ehdokkaita ..no onhan niitäkin mutta on niin sekalainen seurakunta ettei tuohon voi kannustavasti enää suhtautua. Eli kaikkien aikojen kompromissi tuo historian huonoimman tuloksen. Ja se tarvitaan uudistuksen kyytipojaksi
Tuo ohjelma kiinnostas.
Eikös joka poppoolla ole sellainen jonka mukaan tehdään kausi töitä ?
Antakkaapa nyt keskustasta kuulua, kysyy entinen jäsen evp -83
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419