Pyhäjärven keskusta !

Millainen on

Mikä on vaaliohjelmanne johon kaikki ehdokkaanne on sitoutuneet ?

9

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narutettavana

      senkin vielä kun näkis. Mutta, kuka sikä toteuttaa. Ihan juoksevat tikanmäen,leskisen,sarkkisen lehtomäen a kaurasen ja näiden narussa.

    • vodova

      Ennenvanhaan sitä pyrki aina yksi ehokas stilisoimaan mielensä mukaan ja apujoukot rinnalla juoksi. Miten lie nykyään. Liekö vielä osasto voiaintunnossa.....

    • Yhteenkö hiileen !

      Mielestäni puoluetta joka on kyhätty kahden eri suuntaa vetävien edustajista, on vaikeaa äänestää jatkossa.
      Keskustahan on tullut tunnetuksi että joku juoksettaa ja toiset juoksee silloin kun pitäisi hoitaa kuntalaisten yhteisiä asioita. Tällaisia on hyvin epävarmaa mennä äänestämään.

    • puolesta tai vastaan

      Vaaliohjelma on keskustalla selkeästi kaksijakoinen:
      1) toinen porukka on kuntaliitosta vastaan
      2) toinen porukka ajaa kuntaliitosta

      Kaikki mitä tälläkin vaalikaudella on tapahtunut, on tapahtunut rintamalinjoilla jotka kuntaliitospäätöksen aikana syntyi. Siis Pyhäjärven puolesta tai Pyhäjärveä vastaan.

    • onko sitte perSU

      eli tuo perusteella en voi ääntäni antaa kun on nuin kaksjakonen. ja en pro lle vaikka siträ jo ehin ajatella ja syy näkyi eilen namossa

      • Arja J

        Ole hyvö ja käy lukemassa Bligi osoitteessa persut-pyhajarvi.ehdolla.fi. Ei ainakaan näillä näkyvin "persut" oo myymässä pyhäjärveä. Hyvä kirjotus.


      • gdfhjjuyhg
        Arja J kirjoitti:

        Ole hyvö ja käy lukemassa Bligi osoitteessa persut-pyhajarvi.ehdolla.fi. Ei ainakaan näillä näkyvin "persut" oo myymässä pyhäjärveä. Hyvä kirjotus.

        Voi hyvä tyttönen, anna ees toimiva linkki.


    • pää jää katee

      kylläminä niin toivoin ja odotin että kepu saa hyviä ehdokkaita ..no onhan niitäkin mutta on niin sekalainen seurakunta ettei tuohon voi kannustavasti enää suhtautua. Eli kaikkien aikojen kompromissi tuo historian huonoimman tuloksen. Ja se tarvitaan uudistuksen kyytipojaksi

    • Tuo ohjelma kiinnostas.
      Eikös joka poppoolla ole sellainen jonka mukaan tehdään kausi töitä ?
      Antakkaapa nyt keskustasta kuulua, kysyy entinen jäsen evp -83

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe