Olin muutama vuosi sitten neljä viikkoa päihdehoidossa laitoksessa. Siellä aloitettiin silloin melko uutena ja "hyväksi havaittuna" lääkityksenä TOPIRAMAATTI. Korkki pysyi kiinni kotiin päästyäni, mutta kahden viikon kuluttua löysin itseni suljetulta, koskapa kuvittelin pystyväni lentämään. Asun kerrostalossa.
Muutaman viikon kuluttua samat sosiaalityöntekijät jotka hommasivat sen päihdehuoltopaikan, veivät lapseni. Koska olen kerta niin mielenvikainen. Revi siitä.
Päihdehoidosta ikävät seuraukset
koekaniinitar
1
209
Vastaukset
- koekaniinitar
Lisään äskeiseen, että tietty lopetin heti ko. lääkkeen käytön, Tilanne normalisoitui, olen pystynyt käymään töissä ja opiskelemaan. Lapsi pysyi kuitenkin huostassa 18-vuotiaaksi saakka. Meillä on ihanat välit, eikä kukaan maallikko tajua, miksi meidät piti silloin erottaa. Lastensuojeluviranomaisille kai kenen tahansa lääkärin lausunnot ovat kuin Jumalan sanaa.
Minulle tuli tämä asia mieleen, kun luin jonkun henkilön kokemuksia kannabiksesta tai jostain huumeesta. Että näköjään voi laillinen lääkekin aiheuttaa jotain yhtä karmivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715