oon 13 veee ja mua on kiusattu kulus koht 8 vuotta ja mä riitelen kokoaja vanhempie kaa ku ne TAHALLAA ärsyttää mua kokoaja enkä saa EDES käyä kaupassa yksin!!! prkl
ja tänää koulus tyypit lukitsi mut yhtee varastoo ni en päässy hissan tunnille vittu
haluun KUOLLA ja nopee
3
132
Vastaukset
- töill
kiva tietää? Mitä tähän muka pitäisi sanoa? Antaa palaa vaan luuseri? Siis olet kyl ihan älytön nössö jos johonkin noin säälittävää ku itsariin vajoat
- Necrolai
Puhu aikuisille asiasta (oikeasti se auttaa jos ne vähääkään välittää)
Ja ku mä vaihdoin koulua, kiusaaminen loppui täysin kun menin sinne uutena ihmisenä. Olet ihan yhtä arvokas kuin muutkin, joten älä tee itsaria! Oikeasti, minäkin joskus ajattelin noin, mutta nyt kun ajattelen sitä, en ymmärrä mikä minuun oikein meni.
Sry aika tönkköä tekstiä, mutta mutta yritä jaksaa. Moi!
Tilanteesi kuulostaa todella ikävältä ja on jatkunut jo pitkään. Oletko kertonut siitä vanhemmillesi tai muille aikuisille? On tärkeää, että puhut asiasta jonkun luotettavan aikuisen kanssa, joka voi auttaa sinua, esimerkiksi opettajan tai koulukuraattorin kanssa. Heidän tehtävänsä on puuttua kiusaamiseen, ja tarvittaessa voidaan myös selvittää, onko kotona kaikki niin kuin pitäisi. Kodin ja koulun pitäisi olla lapselle ja nuorelle paikkoja, joissa on turvallista olla. Sinulla on oikeus käydä koulua ilman, että tarvitsee pelätä kiusaamista. Älä jää enää asian kanssa yksin.
Jos avun hakeminen omalta paikkakunnalta tuntuu vaikealta, voit ensin kysyä apua vaikka MLL:n nuortennetin lasten ja nuorten puhelimesta tai kirjepalvelusta. Sivuilta löytyy myös lomake, jonka avulla voi olla helpompi kertoa asioista aikuisille. Katso http://www.mll.fi/nuortennetti/mista_apua/
Voimia tilanteeseesi!
T: Julia
Erityisnuorisotyönohjaaja
NettiSaapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh169832- 65775
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538