Taas kerran nähtiin, että vaikka Jokereilla on paperilla vertaansa vailla oleva nippu maailmanluokan pelimiehiä, ei porukka osaa pelata joukkueena! Jääkiekko ei ole yksilölaji ja siksi nämä nimimiehet eivät menesty. Töitä pitäisi tehdä nöyränä ja oikealla asenteella.
Mistä kiikastaa, että joukkue ei menesty? Voiko syytä etsiä vierastyöläsiten aikaerosta, uusien nimimiesten palaamattomuudesta vai mistä? Mikä on Jokerien heikoin lenkki, se lenkki, joka merkitsee kuinka hyvä joukkue tosiaan on? Sanonpa sen nyt sitten ääneen! Jokerien heikoin lenkki on valmennus. Ja joukkue on juuri niin huono kuin sen huonoin lenkki!
EI NIMIMIEHET JOUKKUETTA TEE
Vaihtoja kehiin!
1
81
Vastaukset
- Outoa peluuttamista
Kekäläinen ostaa ja hankkii miehiä otsa hies, mutta Lämsä ei peluuta heitä oikealla tavalla! Pitäisi antaa vastuuta ja peluuttaa tiettyjä vieruskavereita käytäen, mutta kaikki on sotkettu! Luisteluvoimaa kyllä joukkueessa on, mutta ei sillä tee mitää, jos ei ole kiekkokontrollia ja oikeat ketjukaverit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086