Löytyykö täältä naisia jotka tykkäävät katsella kun nuori mies, ihan normaalivartaloinen hyväpeppuinen :) pukeutuu stay uppeihin ja stringeihin ja pitsimekkoihin? Kiihotun tosi kovasti jos joku katselee minua.
naisten alusvaatteisiin pukeutuminen
16
1068
Vastaukset
- Hi - Bi
Kiihoittuisin varmaankin, olenhan bi ... En ole kokenut sellaista, halua olisi kylläkin. Haluaisin antautua anaalisesti söpöpojulle, kävisikö se päinsä ?
- söpöpoju
kiihottaako se siksi, että kyseessä olisi "tyttö" joka voisi panna sinua?
- Hi - Bi
söpöpoju kirjoitti:
kiihottaako se siksi, että kyseessä olisi "tyttö" joka voisi panna sinua?
Kyllä, ehdottomasti ... Olisi uusi kokemus, kiihoittaa .... !
- söpöpoju
Hi - Bi kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti ... Olisi uusi kokemus, kiihoittaa .... !
minkäslainen nainen olet? Tykkäätkö itse pukeutua hepeneisiin? Olisi kiva pukeutua jonkun kanssa ;)
- söpöpoju
Hi - Bi kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti ... Olisi uusi kokemus, kiihoittaa .... !
minkäslainen nainen olet? Tykkäätkö itse pukeutua hepeneisiin? Olisi kiva pukeutua jonkun kanssa ;)
- Hi - Bi
söpöpoju kirjoitti:
minkäslainen nainen olet? Tykkäätkö itse pukeutua hepeneisiin? Olisi kiva pukeutua jonkun kanssa ;)
Olen kokeillut entisen tyttöystäväni kanssa aikoinaan. Asut tallella, kirjoituksesi provosoi pukeutumaan niihin ... Olen pitänyt niitä piilossa tähän saakka :)
- Hi - Bi
söpöpoju kirjoitti:
minkäslainen nainen olet? Tykkäätkö itse pukeutua hepeneisiin? Olisi kiva pukeutua jonkun kanssa ;)
Olen valmis. Rintsikat täytteillä, stringit, mustat sukat sukkanauhaliiveillä ... Stringit pullottavat !
- pulunnussija
Haista vittu senkin biseksuaali:-D
- Hi - Bi
Pitkä, tumma ja solakka olen, takaapäin katsottuna kävisin naisesta ...
- jaskammmm
Get a room, you faggots !
Oletko harkinnut jonkinlaisen blogin pitämistä aiheen tiimoilta? Voisit ottaa kuvia tai videoita ja rajata vaikka pään pois kuvista jos siltä tuntuu. Niin minä varmaan vastaavassa tilanteessa tekisin.
- söpöpoju
naisien mielipiteitä olisin halunnut, voisiko niitä joku laittaa :) ?
- tiina 30
söpöpoju kirjoitti:
naisien mielipiteitä olisin halunnut, voisiko niitä joku laittaa :) ?
missäs tälläinen poju on ? Voisihan se olla aika kiihottavaa jos olisit oikein seksikkäästi pukeutunut ;) voisin vaikka panna sua sit strap onilla.
- Fimi
Voisimme katsella mieheni kanssa, ehkä jotain muutakin.
Minulla on vakituinen tyttöystävä, tapailemme säännöllisesti mieheni hyväksymänä. Mieheni kiihoittuu pukeutumalla tyttöystäväni hepeneisiin joita hän käyttää rakastellessamme, sukkanauhaliivit ja mustat sukat ovat hänelle kaikkein mieluisammat, mainittakoon että ko. asusteiden on tuoksuttava tyttöystävälleni. Kolmisin emme rakastele.- Hookkan Strumpf
Tyttöystäväsi varmaan haluaisi oman Robin Hoodinsa. . Eli sukkispoikaa tarjolla neljänneksi pyöräksi. Sukkahousuvarpaat haaroissanne ja spermat huulillanne. Seisoo ihanasti pelkästä ajatuksesta; in pantyhose of course until sperm fills my tight panties.
- Nylons
Kyllä sukat ja sukkanauhaliivit ovat kiihttavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664