Löytyykö täältä naisia jotka tykkäävät katsella kun nuori mies, ihan normaalivartaloinen hyväpeppuinen :) pukeutuu stay uppeihin ja stringeihin ja pitsimekkoihin? Kiihotun tosi kovasti jos joku katselee minua.
naisten alusvaatteisiin pukeutuminen
16
1057
Vastaukset
- Hi - Bi
Kiihoittuisin varmaankin, olenhan bi ... En ole kokenut sellaista, halua olisi kylläkin. Haluaisin antautua anaalisesti söpöpojulle, kävisikö se päinsä ?
- söpöpoju
kiihottaako se siksi, että kyseessä olisi "tyttö" joka voisi panna sinua?
- Hi - Bi
söpöpoju kirjoitti:
kiihottaako se siksi, että kyseessä olisi "tyttö" joka voisi panna sinua?
Kyllä, ehdottomasti ... Olisi uusi kokemus, kiihoittaa .... !
- söpöpoju
Hi - Bi kirjoitti:
minkäslainen nainen olet? Tykkäätkö itse pukeutua hepeneisiin? Olisi kiva pukeutua jonkun kanssa ;)
- söpöpoju
Hi - Bi kirjoitti:
minkäslainen nainen olet? Tykkäätkö itse pukeutua hepeneisiin? Olisi kiva pukeutua jonkun kanssa ;)
- Hi - Bi
söpöpoju kirjoitti:
Olen kokeillut entisen tyttöystäväni kanssa aikoinaan. Asut tallella, kirjoituksesi provosoi pukeutumaan niihin ... Olen pitänyt niitä piilossa tähän saakka :)
- Hi - Bi
söpöpoju kirjoitti:
Olen valmis. Rintsikat täytteillä, stringit, mustat sukat sukkanauhaliiveillä ... Stringit pullottavat !
- pulunnussija
Haista vittu senkin biseksuaali:-D
- Hi - Bi
Pitkä, tumma ja solakka olen, takaapäin katsottuna kävisin naisesta ...
- jaskammmm
Get a room, you faggots !
Oletko harkinnut jonkinlaisen blogin pitämistä aiheen tiimoilta? Voisit ottaa kuvia tai videoita ja rajata vaikka pään pois kuvista jos siltä tuntuu. Niin minä varmaan vastaavassa tilanteessa tekisin.
- söpöpoju
naisien mielipiteitä olisin halunnut, voisiko niitä joku laittaa :) ?
- tiina 30
söpöpoju kirjoitti:
naisien mielipiteitä olisin halunnut, voisiko niitä joku laittaa :) ?
missäs tälläinen poju on ? Voisihan se olla aika kiihottavaa jos olisit oikein seksikkäästi pukeutunut ;) voisin vaikka panna sua sit strap onilla.
- Fimi
Voisimme katsella mieheni kanssa, ehkä jotain muutakin.
Minulla on vakituinen tyttöystävä, tapailemme säännöllisesti mieheni hyväksymänä. Mieheni kiihoittuu pukeutumalla tyttöystäväni hepeneisiin joita hän käyttää rakastellessamme, sukkanauhaliivit ja mustat sukat ovat hänelle kaikkein mieluisammat, mainittakoon että ko. asusteiden on tuoksuttava tyttöystävälleni. Kolmisin emme rakastele.- Hookkan Strumpf
Tyttöystäväsi varmaan haluaisi oman Robin Hoodinsa. . Eli sukkispoikaa tarjolla neljänneksi pyöräksi. Sukkahousuvarpaat haaroissanne ja spermat huulillanne. Seisoo ihanasti pelkästä ajatuksesta; in pantyhose of course until sperm fills my tight panties.
- Nylons
Kyllä sukat ja sukkanauhaliivit ovat kiihttavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1254544Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693274"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043154Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392601Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071553
- 491096
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3271062- 49842
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55671