naisten alusvaatteisiin pukeutuminen

söpöpoju

Löytyykö täältä naisia jotka tykkäävät katsella kun nuori mies, ihan normaalivartaloinen hyväpeppuinen :) pukeutuu stay uppeihin ja stringeihin ja pitsimekkoihin? Kiihotun tosi kovasti jos joku katselee minua.

16

1058

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hi - Bi

Kiihoittuisin varmaankin, olenhan bi ... En ole kokenut sellaista, halua olisi kylläkin. Haluaisin antautua anaalisesti söpöpojulle, kävisikö se päinsä ?

• söpöpoju

kiihottaako se siksi, että kyseessä olisi "tyttö" joka voisi panna sinua?

• Hi - Bi
        söpöpoju kirjoitti:

kiihottaako se siksi, että kyseessä olisi "tyttö" joka voisi panna sinua?

Kyllä, ehdottomasti ... Olisi uusi kokemus, kiihoittaa .... !

• söpöpoju
        Hi - Bi kirjoitti:

minkäslainen nainen olet? Tykkäätkö itse pukeutua hepeneisiin? Olisi kiva pukeutua jonkun kanssa ;)

• söpöpoju
        Hi - Bi kirjoitti:

minkäslainen nainen olet? Tykkäätkö itse pukeutua hepeneisiin? Olisi kiva pukeutua jonkun kanssa ;)

• Hi - Bi
        söpöpoju kirjoitti:

Olen kokeillut entisen tyttöystäväni kanssa aikoinaan. Asut tallella, kirjoituksesi provosoi pukeutumaan niihin ... Olen pitänyt niitä piilossa tähän saakka :)

• Hi - Bi
        söpöpoju kirjoitti:

Olen valmis. Rintsikat täytteillä, stringit, mustat sukat sukkanauhaliiveillä ... Stringit pullottavat !

• pulunnussija

Haista vittu senkin biseksuaali:-D

• Hi - Bi

Pitkä, tumma ja solakka olen, takaapäin katsottuna kävisin naisesta ...

• jaskammmm

Get a room, you faggots !

• Oletko harkinnut jonkinlaisen blogin pitämistä aiheen tiimoilta? Voisit ottaa kuvia tai videoita ja rajata vaikka pään pois kuvista jos siltä tuntuu. Niin minä varmaan vastaavassa tilanteessa tekisin.

• söpöpoju

naisien mielipiteitä olisin halunnut, voisiko niitä joku laittaa :) ?

• tiina 30
        söpöpoju kirjoitti:

naisien mielipiteitä olisin halunnut, voisiko niitä joku laittaa :) ?

missäs tälläinen poju on ? Voisihan se olla aika kiihottavaa jos olisit oikein seksikkäästi pukeutunut ;) voisin vaikka panna sua sit strap onilla.

• Fimi

Voisimme katsella mieheni kanssa, ehkä jotain muutakin.
      Minulla on vakituinen tyttöystävä, tapailemme säännöllisesti mieheni hyväksymänä. Mieheni kiihoittuu pukeutumalla tyttöystäväni hepeneisiin joita hän käyttää rakastellessamme, sukkanauhaliivit ja mustat sukat ovat hänelle kaikkein mieluisammat, mainittakoon että ko. asusteiden on tuoksuttava tyttöystävälleni. Kolmisin emme rakastele.

• Hookkan Strumpf

Tyttöystäväsi varmaan haluaisi oman Robin Hoodinsa. . Eli sukkispoikaa tarjolla neljänneksi pyöräksi. Sukkahousuvarpaat haaroissanne ja spermat huulillanne. Seisoo ihanasti pelkästä ajatuksesta; in pantyhose of course until sperm fills my tight panties.

• Nylons

Kyllä sukat ja sukkanauhaliivit ovat kiihttavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6490
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5392
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3745
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3387
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      198
      3104
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2345
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2098
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      45
      1684
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1656
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1356
    Aihe