Heippa! Syön lyricaa ja zonegrania ja nyt nenästä on alkanut tulemaan verta, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Onko vika lääkkeissä vai jossain muussa?
Nenäverenvuoto
Marsu32
1
410
Vastaukset
- Hugo.
Kuivuneet nenän limakalvot. Yleensä pöly ja kuiva sisäilma tuottaa. Parhaiten sen itse sain sen lääkärin ohjeiden mukaisesti pois, kun niistin kovasti veret pois lavuaariin ja siihen loppu. Niistäminen tapahtui toista sierainta kiinni pitämällä ja todella kovaa nenällä "puhaltamalla".
Kaverit väitti, että minulla tulee kuukautiset nenästä kun ne tuli noin kuukauden välein, mutta taisivat olla väärässä:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923830- 1883601
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405