Kun mikään ei auta akneen

avun löytänyt

Heippa.

Aknen syitähän kukaan ei varsinaisesti tiedä. Tiedetään vain apukeinoja ja hoitomenetelmiä sen pois-saamiseksi. Itse olen kärsinyt noin viisi vuotta aknesta. Ensimmäisinä vuosina akne oli osaltaan vain otsassa ja leuassa, jolloin söin antibiootteja ja käytin mm basironia. Akne ei hävinnyt.

Sittemmin näpyt levisivät poskiin ja kaulaan, jolloin aloitin roaccutan kuurin. Kuuri hoitui hienosti ja iho pysyi hyvänä seuraavat kaksi kuukautta. Tämän jälkeen finnejä rupesi tulemaan entiseen tahtiin ja iho oli entistä kamalampi. Naama kauttaaltaan täynnä punaisia finnejä ja mustapäitä. Ilman meikkiä en kehdannut näyttäytyä ja silloisen poikaystävän kanssa nukuin suurinpiirtein meikit naamassa. Söin sitten toisen roaccutan kuurin, kun mitkään voiteet eivät taaskaan meinanneet auttaa. Kuurin aikana ihosta tuli melkein terve, posket olivat punaisilla arvilla ja muutama näppy jäi vielä ihoon kuurin loputtua.

Toisesta roaccutanista on nyt noin 3 kuukautta, ja iho on taas menossa huonoon suuntaan. Otsassa on paljon finnejä, poskissa ei vielä toistaiseksi kovin paljoa. Olen käyttänyt salisyylihappoa ja aknea poistavia kuorintavoiteita, mutta ei tunnu kovin paljoa auttavan. Ihon väriä ne hieman tasoittavat mutta näppylöitä ne eivät poista. Itsetuntoni on kärsinyt tämän takia aivan valtavasti. Olen omasta mielestäni nätti tyttö, ja terveellä iholla en varmasti enempää voisi ulkonäkööni olla tyytyväinen.

Nyt olen löytänyt uuden hoitomenetelmän. Lähdimme perheemme kanssa lomalle floridaan, jossa aurinko helotti päivät pitkät iholle. Hotelliaamiainen oli täynnä ihania ja tuoreita hedelmiä joita sitten tottakai söin kun hintaan kuuluivat. Iho parani kahden viikon aikana aivan älyttömästi.. Ei aivan roaccutanin tasolle, mutta niin paljon että varmasti jokaisella ihmisellä on joskus ollut tämä muutama finni naamassa. Olen tosiaan tullut siihen tulokseen, että ruokavaliolla ja ulkona olemisella on valtava merkitys ihon kuntoon! Nyt olen jatkanut valohoitoa käymällä solariumissa ja ostamalla kaupasta kasan hedelmiä välipalaksi( vaikkeivat yhtä tuoreita olekkaan kuin floridassa) ja näpyt ovat pysyneet poissa. Kokeilkaa!!!

2

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MATTI.L.

Hei nätti tyttö!Olen seitsenkymppinen "guppe".Sain apua 55-vuoden kärsimisen jäl-
      keen, vedestä ja omega3:sta.Eli, otetaan 1,5-2.0 litraa h2o ja kolme e-epa ampu-
      lia, 650mg:sta,Vesi 15 min välein lasillinen,8kpl tekee noin 1,5l.Mieluiten aamupäi-
      vällä,kuitenkin 0,5h ruokailuun(muuten sotkee ruokapuolta).Roskaruoka minimiin,
      eli omega 6:n.Se aiheuttaa tulehdusta ja omega 3:n parantaa sitä.Suhde 3/6 ome-
      gojen välillä pitäisi olla 1-4.Länsiruoka sisältää jopa 1/30.Professori SIMOPOULOS
      on tutkinut e,m,asiaa .Minulla "valohoito"(alppilamppu)ei auttanut akneen,ei myös-
      kään pirtu(olkoisesti),Roaa en ole kokeillut voimakkaiden haittojen johdosta.

• Varpaaharmunen

1.)Oletko kokeillut viljattomuutta?Et varmasti ole jos sinulla vieläkin
      on finnejä,kokeile,se toimii
      2.)Etkä myöskään ole varmasti käyttänyt merisuolaa ja mootttoriöljyä(vähäokttanista) jos olisit kokeillut olisit jo finnitön.

3.) Ja jos vieläkin löytyy näppyjä pyydä tätiäsi tai naapurin mummoa apuun,heiltä liikenee litra aamuvirtsaa jolla peset kasvosi kahdesta päivässä,
      vastapalvelukseksi hoidat mummon kaupassakäynnit,mutta muista oma virtsasi ei kelpaa sen on oltava vanhemman naispuolisen menopaussin ohittaneen ihmisen,estrogenipitoisuuden vuoksi.
      punaiset läiskät ja pienet arvet hoidat parhaiten rikkihapolla( max 75%)
      sitä vahvempi polttaa kasvot välittömästi,heikommalla aikaa kuluu
      enemmän ja kuorintavaihe on tehokkaampi,mahdolliset syöpäkasvaimet
      hoituu laserilla.
      Siis on olemassa monta luonnollista tapaa hoitaa aknea,kysykää minulta vaan,voitte myös ostaa kirjojani asiasta: http://harmaavarpunen.blog.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe