Star Wars -elokuvan aiheiset shakkinappulat ovat tulleet mm. R-kioskeihin. Ensimmäinen tavallista halvempi - alle viitosen maksava - nappula on musta Darth Vader joka nappulana on musta kuningatar, mustan puolen tehokkain nappula.
Nappuloita on kaksi sarjaa, ilmeisesti yhteensä 64 (=2*2*16) nappulaa. Onko tietoa tulevatko nämä kaksi sarjaa ilmestymään peräkäin vaiko sekaisin?
Star Wars -shakkinappulat
shakkinappulaliiga
2
603
Vastaukset
- hinnan kiroissa
En tiedä mutta vaikka sarjat tulisivat peräkkäinkin, niin hintoihinsa tulee yksikin sarja Star Wars -shakkinappuloita, lähes 320 € shakkilaudan 32 nappulaa yhteensä, sillä vain tämä eka nappula on tavallista halvempi.
- nappula olen määkin
Hinta-arviota täytyy ehkä tarkistaa alaspäin, sillä toisessa (11,95€ hintaisessa) osassa oli 2 nappulaa. Kolmannessa osassa tosin on taas luvassa vain yksi nappula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238