Raskasta joulua solistit julkaistu
20
316
Vastaukset
- HEIPPA,IÄKSI
jaha...aloitanpa jokavuotisen raskaan vinkumisen keikkapaikkakunnista.taaskaan siis Aria ei nähdä Kuopiossa,eikä edes lähitienoillakaan.että silleen.on jo kolmas joulu peräkkäin.joka vuosi on Marco ja Tuple.kaikki kunnia heille .mutta kun haluuaa vaan Arin.. RGGRRRRRÄÄÄÄ!! PITÄNEE SIIRTYÄ JARKON FANIKSI.
- EIKÄ....
jos ari ei tule sun luo niin sun pitää tulla arin luo - simple as that
- Kaikkea ei
EIKÄ.... kirjoitti:
jos ari ei tule sun luo niin sun pitää tulla arin luo - simple as that
voi saada, mutta itse olen aikas tyytyväinen solistijakoon. Olen Tampereella, menen Turkuun, mihin voisi ehkä jatkoksi liittää Euran ja Lahti on harkinnassa. Hämmästyttävää, että Ari on kolmatta vuotta peräkkäin T:reella, nyt on varmaan tullut joku karmea moka suunnittelussa. :D
- pitäskö muuttaa..
hyvähän teidän on ...kun muutenkin kaikki Arin duokeikat ja Amoralin ym.keikat on teilläpäin. hoeh!
- just,just
vois muuten kiertää solistit joka vuosi eri paikkakunnilla,niin olis paljon enemmän vaihtelua.ei ois aina vuositolkulla samat esiintyjät samoilla paikkakunnilla!
- Jarkko Ahola
julkaisee oman joulualbumin 9.11. Ari on ollut RJ-menossa mukana vasta 5 vuotta, joten koskahan häneltä voisi vastaavaa ootella. Olisi niin loistavaa! :)
- en tonttuile
Jarkko Ahola kirjoitti:
julkaisee oman joulualbumin 9.11. Ari on ollut RJ-menossa mukana vasta 5 vuotta, joten koskahan häneltä voisi vastaavaa ootella. Olisi niin loistavaa! :)
no joulu on niin lyhyt aika,ettei meikäläisellä ainakaan tuu kuunneltua joululevyjä kuin just se joulun aika. en oo mikään joulufriikki. raskasta joulua keikat riittää meikäläiselle vallan mainiosti!
- ari-on-upea
en tonttuile kirjoitti:
no joulu on niin lyhyt aika,ettei meikäläisellä ainakaan tuu kuunneltua joululevyjä kuin just se joulun aika. en oo mikään joulufriikki. raskasta joulua keikat riittää meikäläiselle vallan mainiosti!
On kyllä aikalailla kummallista ja uskomatonta, että siihen typerään hoilottajaan satsataan tuossa määrin kuin mitä tiedotteista voi lukea. Varmaan sitten tyrkyttänyt itseään oikein olan takaa. Ari on niin paljon lahjakkaampi ja parempi kuin nämä tusina Jarkot, Marcot ym Leppäluodot.
Jo muutoinkin harmittaa, että Ari joutuu Raskaan Joulun keikoilla niin monta Jarkon kanssa jakamaan. - Somewhere over
ari-on-upea kirjoitti:
On kyllä aikalailla kummallista ja uskomatonta, että siihen typerään hoilottajaan satsataan tuossa määrin kuin mitä tiedotteista voi lukea. Varmaan sitten tyrkyttänyt itseään oikein olan takaa. Ari on niin paljon lahjakkaampi ja parempi kuin nämä tusina Jarkot, Marcot ym Leppäluodot.
Jo muutoinkin harmittaa, että Ari joutuu Raskaan Joulun keikoilla niin monta Jarkon kanssa jakamaan.Jaa. Jarkon sivuilta voi lukea, että aloite tuli Warnerilta ja ilmeisesti sieltä päin oli jouduttu vähän suostuttelemaankin. Amazonin saitilla on jo katkelmia, ja niiden perusteella ei kyllä kauheasti ihmettele, miksi levy-yhtiö aktivoitui. Jopa kulutettu Nessun Dorma. Harva niistä, jotka eivät ammattioopperalaulajia ole, pystyy pätkän perusteella noin puhtaalta ja kirkkaalta vaikuttavaan suoritukseen.
http://www.amazon.co.uk/s/ref=ntt_srch_drd_B001EUO1A0?ie=UTF8&field-keywords=Jarkko Ahola&index=digital-music&search-type=ss
Mulle yhdistelmä Ari ja Jarkko RJ:ssä käy siis paremmin kuin hyvin. Tietty toivon kovasti, että Arikin saa mahdollisuuden omaan soololevyyn joskus, jos sellaisesta on ylipäänsä kiinnostunut. Montaks yötä tässä on enää Raskaaseen Jouluun ;) . - Olisko 17 yötä,
Somewhere over kirjoitti:
Jaa. Jarkon sivuilta voi lukea, että aloite tuli Warnerilta ja ilmeisesti sieltä päin oli jouduttu vähän suostuttelemaankin. Amazonin saitilla on jo katkelmia, ja niiden perusteella ei kyllä kauheasti ihmettele, miksi levy-yhtiö aktivoitui. Jopa kulutettu Nessun Dorma. Harva niistä, jotka eivät ammattioopperalaulajia ole, pystyy pätkän perusteella noin puhtaalta ja kirkkaalta vaikuttavaan suoritukseen.
http://www.amazon.co.uk/s/ref=ntt_srch_drd_B001EUO1A0?ie=UTF8&field-keywords=Jarkko Ahola&index=digital-music&search-type=ss
Mulle yhdistelmä Ari ja Jarkko RJ:ssä käy siis paremmin kuin hyvin. Tietty toivon kovasti, että Arikin saa mahdollisuuden omaan soololevyyn joskus, jos sellaisesta on ylipäänsä kiinnostunut. Montaks yötä tässä on enää Raskaaseen Jouluun ;) .nyt pitäisi olla joulukalenteri myös tähän tarkoitukseen, ettei käy odottavan aika liian pitkäksi. :)
Eikä tosiaan ruveta taas vertailemaan RJ-artisteja, ainakaan ikävällä tavalla eli lyttäämällä ei-niin-mieleisiä esiintyjiä. Minä ainakin oottelen Arin mahdollisia duettoja Jarkon ja/tai Iljan kanssa oikein positiivisella mielellä. - jouluyöt
Somewhere over kirjoitti:
Jaa. Jarkon sivuilta voi lukea, että aloite tuli Warnerilta ja ilmeisesti sieltä päin oli jouduttu vähän suostuttelemaankin. Amazonin saitilla on jo katkelmia, ja niiden perusteella ei kyllä kauheasti ihmettele, miksi levy-yhtiö aktivoitui. Jopa kulutettu Nessun Dorma. Harva niistä, jotka eivät ammattioopperalaulajia ole, pystyy pätkän perusteella noin puhtaalta ja kirkkaalta vaikuttavaan suoritukseen.
Mulle yhdistelmä Ari ja Jarkko RJ:ssä käy siis paremmin kuin hyvin. Tietty toivon kovasti, että Arikin saa mahdollisuuden omaan soololevyyn joskus, jos sellaisesta on ylipäänsä kiinnostunut. Montaks yötä tässä on enää Raskaaseen Jouluun ;) .Haluaisin tuollaisen klassikkolevyn Arin laulamana. Upean äänen lisäksi Arilla on luontainen lahja tulkita lauluja loistavasti tunteella.
Yllättäisiköhän Ari tänä vuonna opettelemalla jonkun uuden joululaulun? Vaikka hienoahan se on taas kuulla nekin laulut, joita se on esittänyt viisi vuotta. - IHAN EMAKKONA
Olisko 17 yötä, kirjoitti:
nyt pitäisi olla joulukalenteri myös tähän tarkoitukseen, ettei käy odottavan aika liian pitkäksi. :)
Eikä tosiaan ruveta taas vertailemaan RJ-artisteja, ainakaan ikävällä tavalla eli lyttäämällä ei-niin-mieleisiä esiintyjiä. Minä ainakin oottelen Arin mahdollisia duettoja Jarkon ja/tai Iljan kanssa oikein positiivisella mielellä.kaikki ovat hyviä ja monesta erityyppisestä laulajasta varmasti löytyy jokaiselle jotain.omat suosikkini ovat Ari ja Jarkko,ei sille vaan mitään voi.nämä pojjaat kun laulaa niin olen ihan sianlihalla!
- uskomatontenori
aivan ylimahtavaa toni !
- taivaallista
uskomatontenori kirjoitti:
aivan ylimahtavaa toni !
toni kakko on ylilahjakas laulaja katselin tuossa -10 raskasta joulua esitystä ihan mieletön tulkinta , aiemmin olen seurannut hietalan markon esityksiä ja hän on myös ehdoton suosikkini .
- no no
raskas joulu on kyl perseest. lopettaisivat jo ton pelleilyn.
- bögäle
Prups prööt plöts plöts
- Sulla raukalla
bögäle kirjoitti:
Prups prööt plöts plöts
tuntuu olevan krooninen ripuli, joten oiskohan korkea aika mennä lääkäriin eikä täällä avautua vaivoistaan? :D
- anna vaan laulaa
bögäle kirjoitti:
Prups prööt plöts plöts
missä on se pieriä joka kertoi omat ja vaimon pieruasiat meille tänne yksityiskohtaisesti
- PieruPera
anna vaan laulaa kirjoitti:
missä on se pieriä joka kertoi omat ja vaimon pieruasiat meille tänne yksityiskohtaisesti
Kiitos vaan kysymästä. Täällähän minä ajoittain kytiksellä heh heh. Pierusota jatkuu kotonani edelleen. Akkanikin kyttää tätä palstaa ja hyppää tiikeriemona puolustamaan Arpukkaa ja amoraalia, jos teen pyhäinhäväistyksen pieraisemalla väärässä paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004606630- 262491
- 2172437
- 1411724
- 1141688
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103- 741103
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62887