Uimahallien pukkarit

kaalepik

Uteliaisuutta kysyn löytyykö saman henkisiä kundeja jotka nauttivat uimahalleissa toisten miesten munien tiirailuista. Itse toki haluan myös uida mutta nautin kun saan olla pukkarissa,suihkussa ja saunassa alasti muna vapaasti heiluen. Samalla tietysti itse aina etsin kaappi välin jossa on nuori hyväkroppanen kundi vaihtamassa vaatteita. Erityisesti on tullut pk seudun uimahalleja kierrettyä. Mikäli joku tunnistaa samoja ominaisuuksia itsestään niin koska ja missä kenties käyt uimassa? :-)

Ja ei, en ole likainen pervo 50 . Vain likainen pervo 30v :-)

123

19199

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ympärileik.60.

Katson hyvin varustettua alastonta miestä suihku, sauna tiloissa mielelläni. Mikäli vielä sheivattu, ajeltu jolloin vehkeet hyvin esillä, isot pallit, kalu niin johan kelpaa. Hivelee itsetuntoa kun suihkussa sivelee omaajoka alkaa paisua, terska paljaana, ja päät kääntyvät nautin.

• jepelis

Moi, toki tulee tuota harrastettua! Joskus sattuu samalle vuorolle esim varusmiehiä ja palomiehiä. Nam. Joskus myös mustia herkkuja.

• Pappa62

Kyllä minäkin katselen, mielelläni upeita vartaloita ja koneita kaluja. Olen huomannut, että jotkut miehet ja pojat näyttelevät ja esittelevät paikkojaan, sekä vehkeitään suihkussa ja pukutiloissa. Muutamia kertoja olen saanut ihailla, tummapintaisten kavereiden upeita suuria kaluja, silloin on ollut vaikeuksia pitää omaa veitikkaa kurissa.

• pallit roikkuu ooooo

Mulla täs laitto jo farkuis seisoo ja alko hiljaa valuttaaa tv pete

• pervot roviolle !

Juuri teidän takia en käy yleisissä uimahalleissa.

• Anonyymi

Ymmärrän yskän. Itse en ole aikoihin käynyt uimahalleissa, kun joskus teininä joku vuosikymmen sitten viimeksi, mutta silloin ei käynyt edes mielessä, että jotkut olisivat sellaisista jutuista kiinnostuneita, joten siinä yksi lisäsyy, minkä takia ei huvita mennä niihin jatkossakaan.

• uimari 198/100

Minua ei ainakaan haittaa vaikka katselevat, onhan mitä näyttää, ei se siitä kulu-.
      Kuluuko sinun vai miksi et uimassa käy?

• T*nan k*ttääjät

Niitähän riittää valitettavasti.
      Kesällä savossa kylpylässä käydessä yksi tälläinen tölläsi ja pudotti tarkoituksella pyyhkensä esitelläkseen itseään.

• Uimari poika.

Ei minuakaan haittaa jos joku katselee, minäkin katson jos jollain miehellä on suuri varustus. (varsinkin suuret ja roikkuvat pussit ovat tosi komeat)

• Roikkuvat pallit.

Moi Uimari poika, missä uimahallissa käyt. Voisin joskus tulla sinne ja esitellä sinulle ruppukiveksiäni.

• Minnoon
        Roikkuvat pallit. kirjoitti:

Moi Uimari poika, missä uimahallissa käyt. Voisin joskus tulla sinne ja esitellä sinulle ruppukiveksiäni.

Minnuu ei ruppukivekset kiinnosta. Minnoon potkinu munille aina semmosta joka tullee sen suoronsa kans häiriköimään uimahallisa. Ne on vitjamunakki vettäytyny aika ruppuun sen jäläkeen.

• kiitos ei

Juuri tuollainen 30v pervo tuli aikanaan ehdottelemaan minulle suihinottoa Tikkurilan uimahallissa. Itse taisin olla peräti 15 vee. Meni uimahalut pitkäksi aikaa.

Älkää ihmetelkö jos saatte turpiinne tuijottelun kohteelta tai hänen isältään.

• kaikkeasitä

Näin on. Namusedät ne nuorten poikain munia vahtaa kulli suorana uimahallissa. Tiiliskivikastraatio olis noille sopiva hoito, eikä se käy edes kipeää jos ei kivien käyttäjä jätä sormiaan niiden väliin.

• anttizxc

Sepä se jos alkais tapella pojan kaa ja sit sen isä vielä tulis kulli heiluen mukaan

• Anonyymi
        anttizxc kirjoitti:

Sepä se jos alkais tapella pojan kaa ja sit sen isä vielä tulis kulli heiluen mukaan

wau

• gggggggggggggggg

Kerran vedin kuonoon yhtä tiiraajaa uimahallissa kaverilla lasit lenti kyllä hävis paikalta nopeesti.

• toppks

tänään katselee.... nam

• rehellinen hetero

kyllä minä tunnustan...mielelläni katselen isoa kyrpää...se kiihottaa, en kiellä.

• normaali

kyllä minäki tunnustan tuon...oon pesutiloissa nähny tosi isoja vehkeitä ja saunassa on ollu vaikea istua semmosen omaavan vieressä

• kaiken laista-

Olin tänään aamuuinnilla ja pari nuorempaa kundia selvästi kyttäsivät minua suihkussa. Vetelin oikein hartaasti saippua ja sampoota, kyrpä poikiin päin. Ja munat pesin oikein huolella. Saivatpahan pojat katsella, oikein kunnolla. Toisella puolikovana ja toinen lähti vessaan kiireelä. Ei minua ainakaan haittaa jos jotakin kiinnostaa katsella kaluani, ompahan mitä näytellä, ei se siitä kulu. Se on eri asia jos kiinni käyvät tai alkavat ehdottelemaan jotain. Silloin kyllä tietävät, että voin vaikka kouraista pikku palleista...niin että tuntuu... Ja varmasti.

• m36.ympärileikattu

Sama täällä, ei yhtään haittaa kun joku tuijottaa - jos siitä hyvän mielen saa niin siitä vaan. En ainakaan yhtään ujostele tai pane pahakseni.

• Minua ei haittaa.m45

Minä olen samoilla linjoilla, muiden kirjoittajien kanssa. Kyllä saavat katsella kulliani ja jos paikalle sattuu, joku jonka huomaan tuijottavan kulliani. Esittelen sitä mielelläni, olen huomannut että tuijottajan kulli saa eloa. Minulla on suuri paljas terskainen kulli, huomasin jo nuorena ollessa että paljas terska kerää katseita.

• rehellinen hetero

huh mielelläni katselisin...ja varmaan rupiais kullissa eloa tuleen...

• normaali2

oon 44v ja mun kullia saa kyllä katsella...tykkään vain kun joku saa siittä kiksejä...voi tulla porealtaaaseen koittamaanki jos kiinnostaa;)

• 1+5

Kyllä lihaksikas alaston mies komea katsella, mikäli kookas kalu nuppi paljaana, ja suuret ajellut pallit riippuu esillä, katselen mielelläni.

• Minnoon

Minnoon aina ihimetelly että minkä tähen te meettä esittelemään tai vahtaamaan mulukkuja sinne uimahallin pukuhuoneisiin. Eikös ne ole pukkeutumista varten eikä joittenki sairaitten perverssien mulukuntiirailupaikkoja? Ei kaikki siitä tykkää. Menkää kaappihomot keskenään jonnekki lattoon vahtaamaan toistenna kulleja ja laikkimään niillä. Minnoon aina potkinu pervoja kasseille.

• SM rules

Tulisitko minnoon potkimaan minua munille? Voisin olla esim sidottuna ja sinunlaisesi kunnon heterosadistin käsittelyssä!

• Minnoon
        SM rules kirjoitti:

Tulisitko minnoon potkimaan minua munille? Voisin olla esim sidottuna ja sinunlaisesi kunnon heterosadistin käsittelyssä!

Minen potki avuttomassa tilassa olevia, vaikka olisivat kuinka Suomen Mestareita.

• Tuituituijotus

Kyllä kysyntä ja tarjonta kohtaa tässäkin asiassa. Esittelijöitä kyllä on, että ei niitä tarvis aina todellakaan tiirailla, kun ihan muutenkin on esillä. Ja pakkoko siitä on tehdä niin iso numero ja ei se mitään tiirailua se tuijottelu ole.

• minooon

Sulla on selvä perverssio, munille potkimisesta. Ja hyvin olet perillä tiirailusta kun noin tarkkoja huomioita olet tehnyt - eli taidat olla melkoinen tiirailija.
      Perverssioissa ei mitään pahaa, jos se ei mene tuolle asteelle, että kosketaan toisen ihmisen koskemattomuuteen.
      Suosittelen sinua hakeutumaan hyvän terapeutin hoitoon.

• Näinseon

Sanoista on hyvin lyhyt matka tekoihin. Se on nähty liian monta kertaa. Nämä mulukuntujottajat ovat yleensä perversionsa vankeja ja ruokahalu kasvaa syödessä. Kohta on päästävä hipelöimään, ensin muka vahingossa ja sitten ropeloidaan jo estottomasti. Sitten kun tulee turpaan niin ollaan itkemässä ja vinkumassa.

• toppks

nyt päivällä taas höyrysaunaan katselee ;)

• yuioiui

Naapuritalon kundi esitteli kaulaan suihkussa. Komea treenattu kroppa ja ihan kookas kalu, karvaton alapää. Koko ajan etupuoli minuun päin ja pesi huolella kaluaa, joka kyl vähän keveni... Mun oli jo vaikeaa peitellä omaani, joka oli jo puoli kovana....

• Anonyymi
        yuioiui kirjoitti:

Naapuritalon kundi esitteli kaulaan suihkussa. Komea treenattu kroppa ja ihan kookas kalu, karvaton alapää. Koko ajan etupuoli minuun päin ja pesi huolella kaluaa, joka kyl vähän keveni... Mun oli jo vaikeaa peitellä omaani, joka oli jo puoli kovana....

oisit jo koskenut tai kyykistynyt suu auki

• Minä vain

Ei kai se mitään haittaa jos ei koskemaan tule ilman lupaa. Ei se katsomisesta kulu.

Kyllähän ihmiset katselevat toisiaan muutenkin, tykkäs siitä tai ei. Tietenkin jatkuva tuijottaminen tai itsensä tyrkyttäminen ei ole soveliasta.

Jos jollakulla puoliheijari uimahallissa niin älä noteeraa, ei se sulle sitä enempää rupee esittelemään.

• kivaa touhua

MIssäspäin olet tuota harrastanut...? Espoossa on Keski-Espoon uimahalli, jossa oikein mukava tuota harrastaa... Otappa yhteyttä [email protected] :P

• Käräyttäjä

Miä harrastaa? Itse käyn pe-iltaisin klo 18.00, punaiset uikkarit. Huomenna nähdään?

• runkku-uimari
        Käräyttäjä kirjoitti:

Miä harrastaa? Itse käyn pe-iltaisin klo 18.00, punaiset uikkarit. Huomenna nähdään?

Käyt perjantai-iltaisin missä uimahallissa,..?

• esittelijätiirailija

Käykö Turun Samppiksessa paljon tällasta porukkaa?

• Kokenutt

Olin joskus noin 16v, kun yksi 25vuotias tummaihoinen, jolla oli todella iso muna, niin tuli kysymään että haluaisinko harrastaa suihinottoa ja lähdettiin kaverin luokse ja kivaa oli ottaa tunnin tai 2 hänen isoa kaluaan :)

• kivaa

Joo mä oon 13 ja olin kuopiossa uikissa ja yks poika joku 16v tulibkysyy haluutko panna eka pidin sitä vaa vitsinä mu sit me mentiin uikin höyry saunaan ja ku uikis ei ollu juur ketää ku se oli kylpylä nii siellä me yli tunti pantiin ja suihin toisiltamme otettiin hauskaa oli

• Yläasteella bi poika
        kivaa kirjoitti:

Joo mä oon 13 ja olin kuopiossa uikissa ja yks poika joku 16v tulibkysyy haluutko panna eka pidin sitä vaa vitsinä mu sit me mentiin uikin höyry saunaan ja ku uikis ei ollu juur ketää ku se oli kylpylä nii siellä me yli tunti pantiin ja suihin toisiltamme otettiin hauskaa oli

Kyllhän niitä miehiä tulee katottua varusteineen. Etenkin vähä tummemmat ja karvasemmat 30 - 60 v miehet kiihottaa jos isot pallit löytyy lihaksien kera. Harvemmin on sen ikäisellä erektiossa nähnyt mutta se on ja ois nannaa, jos pääsis viel käsiks.

• boyboyman
        Yläasteella bi poika kirjoitti:

Kyllhän niitä miehiä tulee katottua varusteineen. Etenkin vähä tummemmat ja karvasemmat 30 - 60 v miehet kiihottaa jos isot pallit löytyy lihaksien kera. Harvemmin on sen ikäisellä erektiossa nähnyt mutta se on ja ois nannaa, jos pääsis viel käsiks.

Siinä ylempänä mikä on kikkis?;) ja juu kylhä.sitä tulee katottuu... nytki jo teltta heilahti :DDD

• homopoika2

Ei helvetti mitä pervoja, mutta ei haittais jos joku mies tulis puhumaan

• Vihtavasta

Minua tuijotellaan höyrysaunassa ja viime keväänä vieressä istuva mies tarttui kaluuni ja hieroi sitä. Minun toisella puolella istui mies joka tietysti näki tapahtuman. Koskin sen minua hierovan miehen kaluun ja siinä oli kiimatipat ja hieroin ne hänen terskan pintaan. Minulla on ympärileikattu kalu ja kai se sksi kiinnostaa. Istun kyllä myös sillä tavalla että kaluni näkyy hyvin että katselija saa ihailla esteettä. Nautin siitä että saan näyttää itseäni.

• mies36
        Vihtavasta kirjoitti:

Minua tuijotellaan höyrysaunassa ja viime keväänä vieressä istuva mies tarttui kaluuni ja hieroi sitä. Minun toisella puolella istui mies joka tietysti näki tapahtuman. Koskin sen minua hierovan miehen kaluun ja siinä oli kiimatipat ja hieroin ne hänen terskan pintaan. Minulla on ympärileikattu kalu ja kai se sksi kiinnostaa. Istun kyllä myös sillä tavalla että kaluni näkyy hyvin että katselija saa ihailla esteettä. Nautin siitä että saan näyttää itseäni.

Haluisiko joku joskus varattua miestä jossain uimahallissa helsingissä? Ehdotuksia?

• -roslöf-

Viimeviikolla olin viimeksi stadikalla uimassa. Koska ei ollut kovin lämpöinen päivä niin ei ollut pahaa ruuhkaa. Paljon kuitenkin eri ikäisiä komeita miehiä ja monen näköisiä komeita kulleja. Suihkutellessa meinasi ruveta keulimaan. Saunassa istuin aika pitkään ja kun lähdin sieltä niin kullin päästä venyi kiimatippa melkein lattiaan asti. Tuskinpa sitä kukaan muu huomasi... Olin tosiaan pitänyt näkemästäni!

• semihard

Koulut alkanu ja pennut poissa stadikalta. Aikamiehet uskaltaa näyttää enemmän kovaa ja puolikovaa. Kiinnostuneita katseita riittää...

• Eieiei-joo?

Siis kehtaako joku ihan rehellisesti antaa seisoa muitten nähden jos niin sattuu käymään esim. uimahallin suihkussa. Siis ettei sen kummemmin peittele tai käänny pois?

• Try,harder

Juu. Onhan niin käynyt monesti. Tosin nuppini on aika lyhyt ja pöheikkö tuuhea, että ei sitä välttämättä edes huomaa.

• Jappe9

On upeata katsoa, jos mies kulkee nuppi tanassa mutta ihan välinpitämättömänä siitä. Pari kertaa olen uimahallissa sellaista nähnyt. En usko että itse pystyisin sellaiseen suoraselkäisyyteen. Onneksi ei ole kauheasti missään näkösällä keulinut.

• Anonyymi

toivottavasti useempikin ei tarvis aina kuvitella miltä tuo näyttäs kovana

• bhez

Totta kai kehtaa!

• Anonyymi

kiitos komee näky

• nolo26

Minulle käy usein niin että, saunassa, saunailloissa, uimahallissa alkaa keulimaan ja kunnolla. Vaikka ajattelisin matematiikan yhtälöitä tai jotain todella ikävää, se vain tapahtuu, keppi jöpöttää napaa kohti. Tilanteet on tosi kiusallisia ja kun vielä pari kaveria on asiasta kuittaillut... niin aina nolompaa. Ei auta vaikka ennen saunaan menoa tumputtaisin, monta kertaa, niin että kipeää tekee ja nuppi punainen ja turvoksissa - se vain tapahtuu.
      Kohta jätettävä nämä keikat väliin, mutta kun työ esim. vaatii saunailtoihin osallistumista - niin ole tässä sitten.

• Jonttte

Sellaista sattuu, ei minusta sitä tarvitse häpeillä tai peitellä.

Eilen uimahallissa yksi kundi kulki muna pystyssä koko matkan suihkusta huoneen läpi saunaan. Minä taisin olla ainoa joka kiinnitti yhtään huomiota :)

Miksi jäädä jonnekin nurkkaan norkoilemaan, kun saunassa saa rauhassa istua?

• Näyttökoe

Itsellä kanssa aika usein alkaa keulia saunailloissa tms. Itse asiassa olen jopa hieman helpottunut että niin käy, nimittäin lepotilassa kaluni on ihan katkarapu kokoa ja on hauska näyttää kavereille että mittaa löytyy kyllä tosi tilanteessa.

• kova-katkarapu
        Näyttökoe kirjoitti:

Itsellä kanssa aika usein alkaa keulia saunailloissa tms. Itse asiassa olen jopa hieman helpottunut että niin käy, nimittäin lepotilassa kaluni on ihan katkarapu kokoa ja on hauska näyttää kavereille että mittaa löytyy kyllä tosi tilanteessa.

Mä en ole ollut kiitollinen niistä parista kerrasta kun on pamahtanut seisomaan, koska mulla on aika pieni kulli. Kaikki läsnäolijatkin sen sitten pystyivät toteamaan. Jospa vaan olisi iso, niin...

• Anonyymi
        Jonttte kirjoitti:

Sellaista sattuu, ei minusta sitä tarvitse häpeillä tai peitellä.

Eilen uimahallissa yksi kundi kulki muna pystyssä koko matkan suihkusta huoneen läpi saunaan. Minä taisin olla ainoa joka kiinnitti yhtään huomiota :)

Miksi jäädä jonnekin nurkkaan norkoilemaan, kun saunassa saa rauhassa istua?

minä viitoin tollasen kaverin viereeni heti kun muut lähti istuin päälle oli mahtava pano-kaveri

• kipuaboksereissa

Olisko Turun uimahalliin tulossa 6.9. aamupäivästä nuorta miestä tiirailemaan.
      Jos mulla vähän keulii - haittaaxe?

• Kallioon

Helsinginkadun uimahalliin tulijoita huomenna 2.10. illalla?

• Hiplallaa

Muutin jokin aika sitten uuteen kämppään ja vastapäisessä talossa asui yksi tyttö. Kerran olin alasti ja juttelin puhelimessa erään tutun kanssa. Samalla hiplasin penistäni ja vetelin pikku hiljaa edestakaisin. Vastapäätä asuva tyttö oli nähnyt hiplaukseni ja jäi tuijottamaan minua. Tuntui todella hyvältä ja lopulta lopetin puhelun ja menin vessaan hoitamaan homman loppuun.
      Olen monta kertaa jälkeen päin yrittänyt nähdä tyttöä, mutta kämppä pysyy pimeänä. Ihan kuin tyttö olisi muuttanut pois, eikä tilalle ole muuttanut ketään.

• hävetti pirusti

Itselleni kävi kyllä melkein päinvastoin.

Vastapäisessä ikkunassa ikäiseni kolmikymppinen nainen taisi nähdä omat tekemiseni alastomana se kourassa niin olin pikkaisen naama punaisena, kun tuli vastaan sellainen kiva ilme yllä..hävetti

No..jos hän tykkäsi niin eri asia toki, mutta itseäni hävetti.

• kysyn vaan

Mitä tällä on tekemistä tällä palstalla, Hiplaaja?

• Puoliksi vaan

Joillakin miehillä näyttää olevan uskomaton tahdonvoima pitää kullinsa mahdollisimman ison näköisenä puoliseisokissa ilman että koskaan nousee ihan kovaksi pystyyn. Jossain uimahallin suihkussa pystyvät minuuttitolkulla olemaan ja pesemään vielä muniaan puolikovana eikä missään vaiheessa mene veltoksi saati kovene kunnon erektioon. Itsellä kyllä pamahtaa ihan kovaksi, jos puolikovaan edes kosken tai ajattelen muuta kuin jotain tosi epäkiihottavaa. Olen aika kateellinen tuollaisesta tahdonvoimasta

• Täysillä huomiota

Jos antaisi seistä vaan eikä yhtään sitä peittelisi, niin rohkaisisiko se muita samanhenkisiä lähestymään? Vai mitä pitäisi tehdä? Toiveena vaikka yhteiset käteenvedot vessassa tms.

• Anonyymi

molemmin puoliset suu hoidot

• Kyllä varmaan.

Jos huomaisit että joku katselee sun seisokkiasi ja menisit vaikka sen jälkeen vessaan, se toinen saattaisi piankin seurata sinua. Niin minullekin on käynyt.

• Kaverirunkulle

Noinhan se menee. Vessaan vaan kaverirunkulle.

• Anonyymi

itte seurannut kun vvinkattiin suihin otto ja vielä kovana sain hyvän peppu panon kyllä kesti pitkään lopulta lasti peppuun

• tyghuj

Uimahalleissa on siis tämän keskustelun perusteella vaara joutua homojen katseiden kohteeksi. Tosin en ole ainakaan itse huomannut joutuneeni kenenkään tuijottelun kohteeksi, ja parempi niin. Heterona tällainen miesten keskeinen seksuaalisuus ei kiinnosta tippaakaan.

• uimari mies

Katsominen ei häiritse. Tuijottelu ja ehdottaminen häiritsevät ja todennäköisesti kävisin asiasta mainitsemassa valvojalle. Lupaa antamatta sukuelimiä koskettelevasta tekisin rikosilmoituksen.

Uimahalliin tulen uimaan, en seksiobjektiksi.

• tyghuj

" Uimahalliin tulen uimaan, en seksiobjektiksi. "

Itse en häiriintyisi seksiobjektinakaan olemisesta, jos kiinnostusta osoittaisivat naiset siellä altaassa polskiessani. Mutta niin ei taida tosielämässä tapahtua.

• Henrik Hetero
        tyghuj kirjoitti:

" Uimahalliin tulen uimaan, en seksiobjektiksi. "

Itse en häiriintyisi seksiobjektinakaan olemisesta, jos kiinnostusta osoittaisivat naiset siellä altaassa polskiessani. Mutta niin ei taida tosielämässä tapahtua.

Ja mä luulen että ei tosielämässä taida tapahtua niinkään että miehet katselevat uimahallissa toistensa kulleja. Runkkarien fantasioitahan nämä jutut ovat samoin kuin nuo parkkipaikkarunkkausjututkin.

• Kullit

Kyllä kunnon iso etenkin semi/erektiossa oleva kulli on kiihoittavan näköinen. En ole homo tai biseksuaalikaan. Siten voin myöntää ja tietyllä tavalla myös pitää ko. asiasta.

• Oot sie bi

No kyllä sinä vaan bi-henkinen olet, jos toisten miesten vehkeistä kiihotut. Olet vaikka et sitä itsellesi pystyisikään myöntämään.

• Anonyymi
        Oot sie bi kirjoitti:

No kyllä sinä vaan bi-henkinen olet, jos toisten miesten vehkeistä kiihotut. Olet vaikka et sitä itsellesi pystyisikään myöntämään.

suurin osa miehistä ei myönnä tykkäävänsä toisesta kullista

• teinipoikatre

Olisko Tampereella halukkaita tollasiin vessasessiohin? Uimahalleis tms?
      t. 18v tamperelainen :)
      [email protected]

• Lenkkimakkaraa

Pari viikkoa sitten Pirkkolan uimahallissa oli ehkä parikymppiset kaverukset, molemmat oikein timmissä kunnossa. Toinen suht karvanen, mutta alapää paljaaksi ajeltu. Pesivät vierekkäisissä suihkuissa ja tällä karvaisemmalla tapauksella alkoi ottaa hieman eteen. Ei täysillä mutta puoliseisokkiin asti. Komea pitkä ja paksu kulli. Ei itse kiinnittänyt siihen mitään huomiota, eikä kaverinsakaan. Lähtivät siitä saunaan ja kävellessä heilui kookas kulli puolelta toiselle. Oli niin kiihottavan näkönen että meikäläisen oli pakko käydä vessassa vetelemässä. Kohta tulivatkin molemmat saunasta takaisin suihkuun, mutta karvaisellakin oli taas kulli ihan lepotilassa. Muistelen tätä vieläkin melkein joka päivä.

• kalufani

Itse kattelen mielelläni uimalassa patukoita..

Monesti yllätynkin vartaloon nähden, kun kaluja on esillä.

• daad1

Olin impivaaran uimahallissa tänään ja kyllä sielä yksi 60 mies heppi pystyssä mulkoili omaa munaani ja kun menin vessaan, hän ehdotti suihinottoa ja tottakai oli kivaa ottaa mieheltä suihin :) Itse olen 13 vuotias

• jeppe

Itse myös katselen;)) kiihottaa;) saako seisokeist kuvii;)

• äääääm

On pakko myöntää että ala-asteella ollessani, luokkatoverini kulli oli taivaallisen kokoinen. Oltiin kerran uimassa ja hänellä oli puoliseisokki, oli upeaa ketsella hänen kullia puoli seisokkina, hänen ystävällään oli myös iso kulli. Sinä päivänä poikien saunasta oli pieni reikä tyttöjen saunaan ja hän katsoi sieltä reiästä. Hänellä meinasi nousta kokoseisokkiin, niinkuin hänen ystävälläkin. Ah se panettaa vieläkin..

• Triathlonisti

Harrastan uintia useamman kerran viikossa ja kyllähän sitä tulee noteerattua millaisia miehiä ympärillä on. Kyllä sitä on mukava katsella treenattua vartaloa, on se sitten miehen tai naisen. Ja olen huomannut, että kun on salitreenin seurauksena saanu oma kroppakin lisää lihasta, niin sitä on alkanu olla itekin katseiden kohteena. Kalun koon perusteella en katseita kerää, mutta itse tulee huomattua isokaluiset miehet. Varustus kun helppo huomata eikä moni heistä sitä juurikaan peittele, päinvastoin. Tuijottamaan ei kuitenkaan parane jäädä, mutta jokusen kerran oon jäänyt kiinni katseesta. Eipä ole kuitenkaan vaikuttanut kohdetta häiritsevän. Muutama isokaluinen perheenisä on tuntunut nauttivan huomiosta ja on selvästi viivytellyt pukeutumisen kanssa.
      Ja kyllähän sitä tulee omaakin treenattua kropaa esiteltyä kun huomaa sen jotain kiinnostavan. Saa vain olla tarkkana, ettei innostu liikaa.

• Anonyymi

omaa kroppaa joku katselee silloin suihkussa pyllistelen kunnolla aina saanut kullia myöhemmin

• Nauttija

Itekkin nautin, kun minua katsellaan peseytyessäni.

• Anonyymi

komee peppu kiva katsoo ja iso pehmee kalu

• toivottavasti

Huomenna tarkoitus mennä Porin uimahalliin katselemaan kaluja. Olisi mukava törmätä isoon puoliheijariseen kaluun. Toivottavasti joku on menossa kello 15 sinne myös.

• Anonyymi

Tule 20 maissa Pihlavaan perjantaisin pallit 15cm ja kulli myös seivatut.. tu juttelee

• Anonyymi

Kiva katsella 18v poikien munia. Kun lähtevät nopeasti liikkeelle, heppi heilahtaa vaakatasoon vauhdilla. Suihkussa sitten heppejä on mukava sivusilmällä katsella, kun tarkoituksella nuo poitsut näyttävät esittelevät ja hitaasti liikuttavat käsiä vartalollaan

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yleensä pukuhuoneessa annan kalun seisoa reilusti. Myös suihkussa yleensä kovana, saunaan pyrin menemään niin ettei kalu ole kova, lauteilla taas saa kovettua.

• Anonyymi

Kyllä sitä heti huomaa kuka on tullut katselemaan, kiva on esitellä suihkussa peppua ja alkavaa seisokkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä heti huomaa kuka on tullut katselemaan, kiva on esitellä suihkussa peppua ja alkavaa seisokkia

Minä tykkään käyttää tosi läpinäkyviä uimahousuja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama juttu. Jkl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tykkään käyttää tosi läpinäkyviä uimahousuja...

Missä päin käyt ,ois kiva nähä. 😝🩲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin käyt ,ois kiva nähä. 😝🩲

Mikkelin uimahalleiss,joskus Pieksämäellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hienoo myös katsella kutsun joskus vessaann mukaan syväkurkkuni toimii

• Anonyymi

Kullien katselun ja ihailun historiaa jo vuodesta xxxc !
      Tottakai katselen myös joskaan en sitä varten uimalaan mene! Se on uinnin ja saunomisen tuoma lisäetu eli huvi lähinnä.

Olen kirjoittanut aiheesta toisaalla ja kertonut vuosien kokemuksestani aihepiirissä. Ja ihailemistani jutuista.

Mua kiinnostaa mies joka on mies oäästä varpaisiin ja ei "esittele" koko komeuttaan vaikka tiedostaa häntä voidaan juuri senkin takia karsella!
      Homot huomaa heti ja heitä en seuraa päinvastoin!
      Tavalliset mutta miehekkään komeat jopa rumankomeat aikuiset miehet ovat upeita joiden kohdalla kokonaisuus tekee sen miten he kiinnostavat!
      Se on intuitio tms. joka vallitsee ...mutta silmälaseja tarvitsevan vaikeus sauna/ pesutiloissa on että pukuhuoneessa pääsee pääosin näkemään mitä väkeä on liikkeellä!
      Miehet ovat ihania kun ovat normaaleja itsejään, myös nuoret isät ovat upeita seurata he ovat niin helliä pienokaisilleen.

• Anonyymi

Kaikki isokulliset ym. aikaukot jne.uimalaan myös päivällä eli aamupäivästäkin!
        Teitä on ihana katsella ja istua saunassa vieressänne, tule iholle tuntuu kuvalta! Mäkelänrinne Hki on kiva paikka ja tilaakin on...
        😋😘😉

• Anonyymi

No ei.

• Anonyymi

Voisit tykätä joissain gay-paikoissa käymisestä, siis ihan uteliaisuudesta ainakin aluksi, kun niissä saattaisi olla enemmän saman henkisiä kundeja.

• Anonyymi

missä niitä paikkoja on

• Anonyymi

Jos näkee isokokoisen ja isokullisen karvaisen miehen, niin voi vilkaista muutaman kerran salaa. Kyylääminen yleisessä uimahallissa on epäkohteliasta.

• Anonyymi

Mukava on tiirailla munia suihkussa ja seurata kun pojat pesevät ne tarkkaan

• Anonyymi

Olen ja käyn Pihlavasa ...roikkuu Palit 15cm ja sama kuli...kyllä sitä katellaan.. Joka perjantaina 10 maissa...jos mieli tekee niin ehdotuksia.. katotaan

• Anonyymi

Oleko sina kuli-pilu immu ja tullut ihmemaa Soomi!?

Pilu 50€ kuli 100€ ok?😋

• Anonyymi

Ihmettelin jo nuorena, mistä jonkun homous johtuu. Ihmettelen edelleen.

• Anonyymi

kokeile niin tiiät

• Anonyymi

Itiksen uimahalli on etkot ja Black Bird on jatkot

• Anonyymi

Ja ainahan voi muuttaa Käpylään.

• Anonyymi

Toi on aika vaarallista puuhaa. Nimittäin mies, joka ei tykkää, että homot häntä kyttää ja runkkaa voi hyvin nostaa sellasen hintin narikan naulaan roikkumaan persreijästä.

• Anonyymi

Uimahllissa on kiva käydä. ukkojen alapäitä tulee vilkaistua, mutta ei tuijotettua. Sen olen pannut merkille, että useat tykkää kun katsellaan ja huomataan. Kyllä sopivissa tilanteissa hiplaan omaani ja joskus puoliseisokki suihkussa tulee.
      Maanantaina Raksilan uimahalliin, olispa samanhenkisiä kavereita taas samaanaikaan.

• Anonyymi

Käyn myöskin Raksilan uimahallissa. on aika eroottista kuljeskella alastomana pesuhuoneen ja saunan välillä. Kalu tahtoo suihkussa puoliseisokkiin nousta, pesen aina hyvin ja jos vieruskaveri katselee, niin aikaakin siinä kuluu.
        Pukuhuoneessa kuivatellaan pitkään ja jos vielä on juttukaveria niin on mahtava reissu käydä siellä. Kyllä siellä jokakerta on joku kiinnostunut katselemaan toisten varustuksia...minä myös

• Anonyymi

Kyllähä nuo toisten mulkut tulee kateltua varsinkin kun istuu saunassa niin aina sisään tulijan mulkku tulee ensin katottua. Isot tuppikullit säväyttää parhaiten.

• Anonyymi

Aika monella saunaan tulijalla on kullin terska paljaana ja joillakin ei ihan löysä. Kyllä niitää tulee katsottua. Kiihottavinta on katsella, kun jalat on lauteilla. Silloin tahtoo ajatus karata.

• Anonyymi

Joka kerta uimahallissa käydessä ei pysty olemaan kiihottumatta, kun näkee isomunasia miehiä. Itselläni on tyttömäisen isot pakarat ja tykkään kun minun peppua katsellaan. Tekisi mieli suihkussa mennä isomunasen miehen viereiseen suihkuun peseytymään ja kääntää selkä häneen päin ja alkaa suihkun alla pesemään ja hieromaan pakaroitani välillä pyllistäen. Sitten alkaisin hinkkaamaan peppuvakoani kädellä ylös alas koko ajan kovempaa. Vilkaisisin välillä alkaako hänellä seisomaan. Jos hänellä alkaa muna seisomaan, mutta ei ala runkkaan, niin siirtyisin aivan hänen eteensä, niin että minun pakarat hipaisee hänen munaa. Kysyisin sitten, että haluatko hinkata mun peppuvakoo kunnes sun mällit lentää pitkin mun selkää ja valuu mun pakaroille? Hän tietenkin suostuu ja ehdotta että mennään vessaan. Vessassa aloin varovasti runkata hänen isoa munaa, ja sanoin että en ole ennen ollut miehen kanssa. Hän katsoi minun isoa peppua ja sanoi, että ei olisi uskonut! Sitten minä käännyin selin ja tunsin heti kovan munan pakaroiden välissä. Parin minuutin hinkkaamisen jälkeen hän kysyi laukeetko sä? Minä sanoin että multa tulee mällit käteen heti kun tunnen sun kylmät roiskeet mun selässä! Sain munaa vielä toiset pari minuuttii kunnes hän alkoi yllättäen hinkkaan tosi hitaasti, ehdin juuri kysyä että tuleeko sulta, kun kylmät mällit lensi paineella muutaman kerran selkään ja valu suoraan peppuvakoon, minun vako oli ihan mällissä ja se on niin kiihottavaa, että en voinut pidätellä pidempään laukeamistani. Hän vielä hinkkasi puolikovaa mällistä munaansa vaossani, kun laukesin vessan seinään lujaa samalla runkaten.

Kiinnostaisko ketään mun peppuvakoon vetäminen ja laukeeminen?

• Anonyymi

Normaalisti ei tule katsottua mutta viimeksi kun kävin itiksen uimahallissa niin saunan lauteilla istui kaveri jalat lauteella ja haaroista roikku varmaan hk:n sinisen kokoinen kulli😳

Saunassa oli 6-7 henkilöä mutta jostain syystä kaikki istuttiin vastapäisellä lauteellla ja iso munanen yksin omalla lauteellaan.

Mies oli selvästi ylpeä vehkeestään kun käveli vielä pukutiloissa alasti..

• Anonyymi

oisin kyllä käynyt kysymässä etteikö tuota sais

• Anonyymi

ei kannata tiirailla vaan tuijottaa voi saada hyvät panot myöhemmin

• Anonyymi

Ei oikein uskaltanut tuijottaa. Kaveri oli melkoisen lihaksikas ja tatuoitu kaljupää..
        saunan jälkeen oleskeli melko pitkään pukuhuoneessa iso kulli paljaana..

Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      2188
    2. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1628
    3. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1295
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      277
      1189
    5. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      67
      969
    6. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      86
      945
    7. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      33
      903
    8. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      113
      882
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      876
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      846
    Aihe