Moro! Tilasin viime vuonna nuo lehdet. Tänään tuli postissa tämän vuoden lehtien lasku. No, aattelin sitten kun tuossa kirjeessä höpötetään kestotilauksesta että olen tajuamattani tehnyt sellaisen, vaikka tarkoitukseni oli vain sille joululle lehdet tilata. Menin ja kirjauduin ohjeitten mukaisesti a-lehtien verkkosivujen asiakaspalveluun peruakseni tilauksen, mutta siellä lukikin että "sinulla ei ole vielä tilauksia, tilaa tästä!".
Päättelisin tästä, että minulla ei ole tällä hetkellä siis tilausta voimassa ellen maksa tuota laskua. Mutta jos tuuduttaudun tähän ajatukseen, niin takuulla sieltä tulee lehdet ja muhkea karhukirje. Onko kellään tietoa tästä? Ei huvittais soittaa sinne, tyrkyttävät kuitenkin jotain.
Kotivinkin joululehdet
3
454
Vastaukset
- hämmästynyt
Moikka? Täällä myös kiinnostaisi tietää miten toimia? Tilasin viime jouluksi ja äsken tippui postiluukusta tämän vuoden lehtien lasku.
- vinkitön
Hei, jos joku asiaa vielä miettii niin vastaan itse omaan kysymykseeni. :) Eli kyseessä on kestotilaus ja syy siihen miksi sitä ei omilla sivuilla näkynyt on se, että tässä on kustantaja vaihtunut välissä. Sain selvyyden asiaan sähköpostilla. Yritin aluksi soittaa asiakaspalveluun, mutta hetken linjoilla roikuttuani kyllästyin ja päädyin perumaan tilauksen heidän puhelinautomaattinsa kautta. Tämän jälkeen lähetin vielä sähköpostia että onko tämä nyt tällä selvä vai pitääkö nuo tämän vuoden lehdet vielä maksaa. Ei onneksi tarvitse.
- uurmeli
3 viikkoa sitten tilasin apu lehden joka luvattiin toimittaa heti seuraavasta numerosta lähtien.
odottelin torstain ja perjantain lehteä ei kuulunut eikä näkynyt.
otin apuun yhteyttä monta kertaa peruakseni tilauksen eivät kuitenkaan alkaneet perumaan sitä.
onnistuin kuitenkin netin kautta perumaan ja sähköpostiin tulikin vahvistus lehden perumisesta .
ei mennyt kuin muutama päivä niin lehtitilaus oli laitettu uudestaan voimaan ilman lupaa uudella alkamispäivällä.
senkin onnistuin perumaan netin kautta mutta ei tiedä vielä että montako kertaa se vielä laitetaan voimaan ilman lupaa
niinkö huonosti apulehellä menee että yritetään väkisellä tilauksia laittaa voimaan
varoituksen sana avun tilaajille älkää tilatko ei koskaan tiedä montako kertaa tilaus tulee voimaan ettet itse sitä tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851