Ajattelin pitää halloween juhlat ja haluaisin niisstä oikein pelottavat ilman kauhurataa. AUTTAKAA!!!!
Auttakaa halloweenjuhlan järjestelyissä!
1
139
Vastaukset
- oisko tästä apuu
öäää.... pelatkaa spiritismii tai cluedoo tai jotain, l
ukekaa pimeessä kauhu juttui taskarin valos voit ite valita parhaat netistä ja sit tulostaa ne. Laita vieraat keksii omii juttui paras tarina voittaa
kattokaa joku kauhu leffa (saw, paranormal aktivity,kauna, jotain vämpyyri tain zombi juttui yms.) Joku kauhu komedia vois olla paras jos et haluu tappaa kamujas kauhuun. Sit jos katotte jotain tyyliin kaunaa niin palkkaa joku siskos yms. säikäyttää kaikki jossain jännäs kohas tai hävii ite vähin äänin ja sit kaverit ihmettelee minne menit. Eikä leffakaan jää väliin ku meet vaan semmoseen piiloon ettei ne nää sua mut ite näät leffan XD.
Lukekaa juttui bloody marysta ja sit menkää ite tekee se vessaan. yms. kyllä sä itekki keksit ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312