meillä kävi vahinko ja kuitenkin vahingosta huolimatta päätettiin pitää lapsi. nyt ongelmamme on sellainen että itse olen 6 vuotta vanhempi kuin "mies" ja mies on täyttänyt juuri sen 18 ja aikoo nyt tulevana tammikuussa käydä intin joten joudun yksin olemaan lapsen kanssa about sen 2-3kk.
tämä tilanne stressaa minua vahvasti kun muutenkaan ihmiset pienessä kylässämme ei asiaa katso hyvällä kun omistan koiria jotka tuottavat noille idiooteille kyläkyylille ongelmia.
noh, mutta kysyisin että onko muilla tulevilla "teiniäideillä" samankaltaisia ongelmia?
mielestäni on periaatteessa hyvä että mies käy nopeasti intin läpi ja voi sitten olla arjessamme mukana. mutta pelottaa että joudun yksin olemaan esim. synnytyksessä jos mies ei saa/kerkiä sinne tulemaan. ja sitten nuo isyys vapaat on intissä myös yksi ongelma. ei paljoa lohduta jos isä on siinä sen muutaman päivän kotona.
ja tietenkin muutenkin näin ensimmäisen lapsen kohdalla pelottaa tuo yksin jääminen ja pelottaa sekin että kun mies vklp:isin pääsee kotiin niin lähtee kuitenkin juomaan ja rellestään.
välinpitämätön ja tuleva isä
1
235
Vastaukset
- 1+1=3
Niin no, et ole enää aikoihin ollut teini-ikäinen.......24 v ei tosiaankaan ole enää teini.
Ei auta sitten muu kuin hommata esim. doula sinne synnytykseen.
Siis onko lapsen isä nyt jo tässä vaiheessa väkinpitämätön? Vai miksi otsakkeessa on sana välinpitämätön?
Mietit tuota 2-3 kk jotka joudut viettämään lapsen kanssa kaksin, yh:t joutuvat olemaan jatkuvasti yksin (aika suuri osa)....
Sinusta on nyt tulossa äiti, äideillä on paljon vastuuta....
"ja pelottaa sekin että kun mies vklp:isin pääsee kotiin niin lähtee kuitenkin juomaan ja rellestään" ei kovin kummoiselta perhe-elolta kuulosta, kirjoitat _niin lähtee_, et jos lähtee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657