Elikkä.. tuli tässä mieleen että ikävöikö fretti enenmmän kotia vai ihmistä? Olen huomannu että jos olen ollut paripäivää poissa ja vanhempani ovat hoitaneet sitä niin frettini on ihan erilainen käytökseltään.. Pussailee kauheest ja ääntelee kun tulen kottin. Mutta sama pätee jos käydää vanhalla kämpällä missä asuin ennen.. Siellä se on todella innostunut vanhasta paikasta kun on sukkalaatikot jne.. Mietin että tottuukohan fretti jossai vaiheessa tään uuteen kottin? Vai ikävöikö se vanhaa.. hmm..
Vastaukset 5
- Tsessa
Hmm.. meillä ainakaan fretit ei mun mielestä paikkoja ikävöi. Enemmänkin se on aina ollut innostusta uutta/vanhaa paikkaa kohtaan, kun sinne pääsee tutustumaan ja haistelemaan. Yleensä eripaikoissa on eri hajut ja kolot, joten fretti uteliaani eläimenä innostuu niistä.
Ikävä noilla kyllä tuppaa olemaan, jos olen reissussa ja äitini/siskoni hoitaa niitä. Viikko on iha maksimi minkä voin olla poissa ilman huonoa omaatuntoa, sillä pojilla on lopulta jo nii ikävä, että ne lakkaa syömästä... :( Sitten kun tulen kotiin niin ruoka maistuu ja pusuista ei tule loppua :))
Tämä on vain minun mielipide asiaan, mutta toki kaikki fretit eivät käyttäydy samalla tavalla. - wardance
Meillä aina innostutaan, kun mennään esim. mökille. Paikka on tuttu ja siellä on tuttuja hajuja ja siellä on hauska rellestää. En kuitenkaan usko frettien kaipaavan sinne. Tärkeämpi on se oma "lauma" ja kotiintulo. Töistäkin kun tulee, ni yleensä aina on vähintään joku innoissaan hyppimässä vastaan. :)
- fretin omistaja
Tuo on oire frendfeaverista. Se on tauti joka saa fretin tekemään noin. Suosittelen viemään pikimmiten lääkärille, koska tauti on pahimmillaan tappava. Ja kokemuksesta voin sanoa, että se tappaa sit yhtäkkiä vaan.
- xd
haha kannattais sunki käydä siel piikillä:)
- totuudenkertoja
Fretti on sen verran pieni eläin pienillä avoilla, ettei se tunne ikävää. Kivahan se on inhimillistää lemmikki ja ajatella että sillä on varmaan minua ikävä. Oikeasti näin ei kuitenkaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881273Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27809- 13787
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.38756- 90705
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17687Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.79684- 46678
- 58628
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27627- 65600
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan85595- 41571
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47546Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa54538- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129527Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13502Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31485Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27467