Fretillä ikävä?

Elikkä.. tuli tässä mieleen että ikävöikö fretti enenmmän kotia vai ihmistä? Olen huomannu että jos olen ollut paripäivää poissa ja vanhempani ovat hoitaneet sitä niin frettini on ihan erilainen käytökseltään.. Pussailee kauheest ja ääntelee kun tulen kottin. Mutta sama pätee jos käydää vanhalla kämpällä missä asuin ennen.. Siellä se on todella innostunut vanhasta paikasta kun on sukkalaatikot jne.. Mietin että tottuukohan fretti jossai vaiheessa tään uuteen kottin? Vai ikävöikö se vanhaa.. hmm..

5

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsessa

Hmm.. meillä ainakaan fretit ei mun mielestä paikkoja ikävöi. Enemmänkin se on aina ollut innostusta uutta/vanhaa paikkaa kohtaan, kun sinne pääsee tutustumaan ja haistelemaan. Yleensä eripaikoissa on eri hajut ja kolot, joten fretti uteliaani eläimenä innostuu niistä.
      Ikävä noilla kyllä tuppaa olemaan, jos olen reissussa ja äitini/siskoni hoitaa niitä. Viikko on iha maksimi minkä voin olla poissa ilman huonoa omaatuntoa, sillä pojilla on lopulta jo nii ikävä, että ne lakkaa syömästä... :( Sitten kun tulen kotiin niin ruoka maistuu ja pusuista ei tule loppua :))
      Tämä on vain minun mielipide asiaan, mutta toki kaikki fretit eivät käyttäydy samalla tavalla.

• wardance

Meillä aina innostutaan, kun mennään esim. mökille. Paikka on tuttu ja siellä on tuttuja hajuja ja siellä on hauska rellestää. En kuitenkaan usko frettien kaipaavan sinne. Tärkeämpi on se oma "lauma" ja kotiintulo. Töistäkin kun tulee, ni yleensä aina on vähintään joku innoissaan hyppimässä vastaan. :)

• fretin omistaja

Tuo on oire frendfeaverista. Se on tauti joka saa fretin tekemään noin. Suosittelen viemään pikimmiten lääkärille, koska tauti on pahimmillaan tappava. Ja kokemuksesta voin sanoa, että se tappaa sit yhtäkkiä vaan.

• xd

haha kannattais sunki käydä siel piikillä:)

• totuudenkertoja

Fretti on sen verran pieni eläin pienillä avoilla, ettei se tunne ikävää. Kivahan se on inhimillistää lemmikki ja ajatella että sillä on varmaan minua ikävä. Oikeasti näin ei kuitenkaan ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      270
      3354
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1843
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1517
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      82
      1379
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1038
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1004
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      64
      839
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      766
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      697
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      676
    Aihe