Olen 12- vuotias tyttö.Ennen sain hyviä numeroita kokeista, mutta nykyään saan vain seiskoja. Minua itkettää melkein aina. Jos en osaa vastata oikein johonkin kysymykseen, tulee kauhea tunne ja syke nousee, sitten kaikki alkavat huutaa "Oot ihan punanen!" "Itkeksää?" "Kui se itkee?". Kaikki tuntuu tylsältä. En jaksa syödä mitään, koko ajan nukuttaa.. Vaikuttaako se, jos olen alipainoinen, äidilläni on masennus, ja vanhempani ovat eronneet? Pahinta on se, että itken joka asiasta. On vaikeaa olla tunneilla, kun itkettää ja väsyttää koko ajan.
Onko minulla masennus?
Voiko sitä parantaa?
Olenko masentunut?
3
199
Vastaukset
- Keissa
Olet varmaan nyt masentunut. Ei setkat veilä mitään hunoja ole ja ei maailma kaadu jos koulussa aina jaksa vetää kiitettäviä. Sinä olet ihan hyvä tyttö ihan omana itsenäsi, silloinkin kun et jaksa pingoitella. Mielialaan vaikuttaa varmaan tuo että vanhemmat ovat eronneet ja äidin masennus. Sinulla olisi nyt hyvä saada olla jonkun läheisn aikuisen seurassa. Asuuko lähellä mummo ja vaari, tätejä ym. sukulaisia. Touhua myös kavereiden ja harrastusten kanssa. Tuo on typeryyttä luokassa, että huudetaan noin, mutta sellaista usein tapahtuu koulussa, mutta musiota että nuo huutajat eivät ole itse yhtään sinua perempia. Typeryyttä tuollainen on.
- Sigh.
Kiitos paljon vinkeistä :)
- jktyuuu
Taidat olla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289