Miltä miehet tuntuu ?

pariSP(M)

Elikkä miltä tuntuu katsoa kun oma vaimoa on muitten miesten riisuttavana ja hyväiltävänä.
Itse tuntuu tosi kiihottavalta katsella kun vaimo on kuumana miesten käsittelystä ja alkaa koitteleen miesten jalkojen väliä. Tosin vaimon mielestä kun on nainen mukana se tuntuu vittelevämmältä ja pehmeemältä, mutta joskus miesten kiide tuo pientä rajuutta mukaan.

33

13140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että näinkin voi,,,

Sain kesällä houkuteltua vaimon kahden kaverini, mutta hänelle vieraan miehen kanssa saunaan, jonne hän aikansa emmittyään sitten hieman vapisevin jaloin menikin, vaikkei ollut juuri mitään juonutkaan.
      Vaan se ilmeisesti johtui siitä, että tuota hetkeä oli jo pitempään suunniteltu, kun tuo miesjoukko oli mökillämme ollut useammankin kerran kalassa ja vaimo oli kiinnittänyt huomionsa, että näillä oli lepotilassakin todella isokokoiset ja paljaspäiset kalut, jotka hän oli nähnyt miesten ollessa kuivailemassa ja/tai vilvoittelemassa saunan terassilla.

Otin sitten kerran ne isot kalut puheeksi naidessamme ja voi sitä pillun lotinaa, kun vaimo niistä puheista kiihottui ja alkoi villinä liikkua allani ja kysyi tykkäisinkö huonoa, jos hän sellaista haluaisi, vaikkei siihen mahdollisuutta enää ole, koska olemme aviossa ja kun sanoin, etten siitä huonoa tykkäisi, vaan päinvastoin, jos hän kerran niitä haluaa, niin voisin yrittää järjestääkin sellaista hänelle.

Sitten kerran vähän kosteamman kalareissumme jälkeen otinkin näiden kookkaan omistavien kanssa suoraan asian puheeksi, että tulkaahan pojat terassille kylmälle bisselle, Hilkka toi ja samalla tulisitte näyttämään Hilkalle niitä isoja vehkeitänne, kun hän on maininnut ne nähneensä ja on tykästynyt niihin ja jopa kuulemma haluaisi saadakin niitä.
      Saunan ovi aukesi raolleen, mutta pojat olivat todella epäuskoisia, eivätkä meinanneet tulla, mutta kun näkivät, että Hilkka oli terassilla kylmien oluiden kanssa, niin sitten tulivat.
      Toinen kuitenkin otti pyyhkeensä ja peitti sillä vehkeensä.

Sanoin Hilkalle poikien kuullen, että mene vaan poikien kanssa saunaan, he varmaan auttavat sinulta nuo vaatteet pois.
      Minä tulen sitten hetken päästä perässä ja lähdin muka mökillä käymään ja hakisin lisää juotavaa, vaikka sitä oli kylmälaukullinen jo Hilkan toimesta tuotu.
      Tosiasiassa menin mökkiin tirkistelemään, miten nopeasti siellä vaatteet lähtikin innokkaiden käsien kopeloidessa sieltä sun täältä, enkä juuri mitään sitten sieltä nähnytkään, kun jo katosivat sisään saunaan.
      Menin kiireellä saunan taakse ilmanvaihtoventtiilin luo kuuntelemaan ja siellä oli jo Hilkan ulinasta päätellen jo täysi nainti meneillään ja arvatenkin seisaaltaan ja takaapäin.
      Ei siinä mielestäni kuitenkaan pitkään mennyt, kun ensimmäiseltä lasti lähti, mutta toinen meni samantien hänen tilalleen ja alkoi uudelleen vaimon ulina, joka kuulosti nyt paljon kovemmalta, kuin aiemmin ja jälkeenpäin selvisi, että jälkimmäisellä oli jumalattoman pitkä ja paksu kalu, joka oli vaimon pilluun aivan liian iso, mutta otti sen spermaiseen ja muutenkin märkään pilluunsa kivusta huolimatta kuitenkin vastaan.
      Tuo nainti saattoikin kestää joitakin minuutteja pitempään ja minulla seisoi niin kalu, kuin varmaan järkikin, kun kuulin vaimoni ulinan ja hänen naivan todella isokyrpäisen vieraan kanssa.
      Sitä kuunnellessani oli pakko ottaa oma "naperoni" esiin, vetää muutama kerta edestakaisin ja sitten lensi minulta ja samaan aikaan sai vaimoni elämänsä ensimmäisen kerran orgasmin naidessaan.
      Pojat vielä jotakin tuumasivat uusinnasta, mutta Hilkka tuntui sanovan saaneensa riittävästi sillä kertaa, mutta ehkä sitten toisella kerralla.
      Hilkka jäi vielä huuhtelemaan itsensä ja pojat menivät terassille oluelle.

Minulla oli aikamoinen homma kiertää ryteikössä mökkiin, josta sitten muina miehinä menin saunalle poikien kanssa juttelemaan, kunnes Hilkka tuli posket hehkuen ja hieman huojuen terassille kuivailemaan itseään.

Asia jäi sillä kertaa sikseen, mutta kun menimme Hilkan kanssa illalla mökkiin nukkumaan, hän kiitti minua kokemastaan ja naimme todella pitkään Hilkan muistellessa ja kertoessa tapahtuneesta hän oli todella kiimainen ja sai minunkin kanssa naidessamme orgasmin ja häneltä tuli itkukin, eikä se minultakaan kaukana ollut, kun hänen tunteenpurkauksensa tuli, niin liikutuin minäkin.

Olemme jatkaneet tapaamisiamme entiseen malliin ja tuo pienempikaluinen veijari on ollut usein lakanoillamme mukana ja Hilkka on saanut oikein hyvää kyytiä meiltä kummaltakin, jopa peppuseksiäkin on harrastettu.

Lopputulema minun mielestäni on, että ei se avioliitto niin vakava asia ole, etteikö voisi tehdä asioita joista kumpikin nauttii, tai meidän tapauksessa meitä himohiiriä onkin nykyisin kolme.

• aisurinapu

Piti oikein painaa peukaloa tuolle tarinalle.

• Kovana..

Kun olen ollut vanhempien parien kanssa on aina nuorena saada seisokki jos nainen on vanhempi ja heti haluu. Kyllä toimii kun alkuun pääsee niin kunnolla. Joskus on 4-8 humalaiset naiset 50-70v kun haluu riisutumista ja kulli pystyssä ohjelmaa niin pitää pitää psyykkaa että ottaa eteen ja pystyy hoitelemaan jokaisen, saa hyvät tipit kun jaksaa painaa..

• Sami2123

Tältäkö se tuntuu....kun löytää oikean..panoseuran. Vaimoni oppi saamaan isoa "musta tuntuu" menetelmällä

• pariSP (M)

Minun luvalla viikonloppuna kaksi miestä sai luvan laivalla riisua vaimoltani vaatteet. Homma lähti siitä kun oltiin tanssimassa ja ite kävin välissä tupakalla, niin toinen miehistä oli hakenu vaimoa tanssimaan ja kysynyt et minkä väriset alkkarit hänellä on. Muuutenkin oli kuulemma hyvä viemään ja sit ajateltiin et vaimo voisi hakea kun taas olen pois, tosin miehistä toinen ehtikin hakee ja oli kysyny et voisko tarjota jotain. Sit vaan sovittiin et vaimo hakee toista tanssimaan ja siinä illanmittaan molemmat tanssitti välissä kun olin pois ja lopuksi mentiin jutteleen heille hyttijatkoista. Hytissä sit kerroin et voivat kyllä tarkistaa vaimon alkarit ihan mun luvalla, miehet osasivat kyllä aika hyvin homman ja kun vaimo kerto ettei tästätä miehet ihan näin selviä vaan haluais kolmenmiehen käsittelyn. Ite nautin kyllä katsoo kun vaimo on kiihottuneen useamman miehen koskettelusta ja lopuksi ottaa suoraan sanottuna orgasmin ja katsoo minua samalla. Ite saan melkein pelkästä katselusta jo. Tosin jälkiliukkaat on se kohokohta.

• Naisena kiva

Kaverini kanssa ollaan 22v molemmat, ei ennen kokemuksia asiasta. Vanhempi naisystäväni oli kylässä ja huppelissa miehenin kainaloon jäi lepäilemään. Huomasin kun sen käsi rupes puristelemaan munia, sanoin että avaa housut. Rupes heti imemään kullia ja sanoin että naikaa. Oli vaan kiihottavaa katsoo takaapäin kun akka pani mieheni kyrpää oikein kunnolla. Kai tykkäs vanhasta, ei haitannut?

• Nuorta katsellessa

Mulle tuli kolme eukkoo saunomaan ja ei tienneet että mulla onli nuori salarakas. Huomasin saunassa kun naiset katselivat nuoren kullia. Loppuillassa kun oltiin humalassa niin sanoin että viekää poika nukkumaan. Katselin kun kolme puuttessa olevaa naista oli ison kullin päällä vuoronperään.Kun lähtivät niin runkkasin ja nain että teki hyvää muitten jälkeen ?? Kiva kysellä miltä kukin eukko tuntu (48-64v poitsu vasta 18v). Ei ennen tullut mieleen katsella, kiihottavaa oli kun kaveritkin sai.

• Mies käytettänä

Minulla käy 17vpoika ja saan katsella sitä alasti ja naina kun haluan. Vaikka olen 51 niin tekee mitä haluan. Kerran oli kylässä kolme rouvaa ja poika tuli käymään, huomasin kun kaverini katseli komeeta poikaa. Siinä riisun pojan housut että muutkin sai katsoa, kun seiso heti (18cm) niin sanoin naikaa vaan jos haluu. Sitten panivat kaikki, ei voinut kun katsella kun humalassa runkkas ja naivat vuoron perään.

• Utelias,,
        Mies käytettänä kirjoitti:

Minulla käy 17vpoika ja saan katsella sitä alasti ja naina kun haluan. Vaikka olen 51 niin tekee mitä haluan. Kerran oli kylässä kolme rouvaa ja poika tuli käymään, huomasin kun kaverini katseli komeeta poikaa. Siinä riisun pojan housut että muutkin sai katsoa, kun seiso heti (18cm) niin sanoin naikaa vaan jos haluu. Sitten panivat kaikki, ei voinut kun katsella kun humalassa runkkas ja naivat vuoron perään.

Kysymys mies käytettävä. Patotikko niehen olemaan sun kavereiden naitavana ???

• Mie käytettynä
        Utelias,, kirjoitti:

Kysymys mies käytettävä. Patotikko niehen olemaan sun kavereiden naitavana ???

Uteliaalle, käskin vaan olemaan naisten mielikse. Aamulla vaan kyselin miltä tuntu kun 49-67 vuotiaat naiset naivat nuorta kullia.. On mulle pelkkä pano puu ja monet tutut rouvat käy kylässä kun miehellä ei toimi. Ei se käytössä kulu sitä voi jakaa puutteissa oleville kun on jatkuvasti kovana.

• Kokeiltu
        Mie käytettynä kirjoitti:

Uteliaalle, käskin vaan olemaan naisten mielikse. Aamulla vaan kyselin miltä tuntu kun 49-67 vuotiaat naiset naivat nuorta kullia.. On mulle pelkkä pano puu ja monet tutut rouvat käy kylässä kun miehellä ei toimi. Ei se käytössä kulu sitä voi jakaa puutteissa oleville kun on jatkuvasti kovana.

Käytiin naisen luona mikä on työ kaveri, en aluksi uskonut juttuja nuoresta mutta oli pakko uskoa kun riisu siltä housut pois ja käski meidän väliin istumaan. Lähti yläkertaan ja poika jäi muna pystyssä meidän väliin Minä iso nainen ja kaverini liisa on pitkä ja laiha. Siinä sain liisankin innostumaan nuoresta miehestä kun laitoin sen käden seisovaan kulliin. Naitiin sitä aamuun asti (luvalla) että sai lihavaa ja laihaa, mutta tyydytti molemmat. Vähän on ikävä sellaista panokaveria.

• Hetki vain

Jännäähän se oli kun se eteen sattui ikään kuin vahingossa. Kimppajutuista tai muusta sellaisesta emme olleet koskaan aiemmin jutelleetkaan. Olimme kahdestaan viettämässä hotelli viikonloppua itä suomessa. Päivä lojuimme kylpylässä ja illalla mentiin syömään ja juhlimaan. Yökerhossa suurin osa oli 50 miehiä. Me taas nelikymppisiä. Vaimoni olikin sitä mieltä että voisimme vaihtaa paikkaa, kun porukasta ilmeatyi vanha työkaverini kaverinsa kanssa. Aloimme tarjota kilvan paulkuja toisillemme. Herrat tanssittelivat vuorotellen vaimoani ja kehuivat hänen ulkonäköään. Mari tosin valitteli että tanssiessa kourivat häntä ja koittivat suudella. Sanoin että sedät vähän innostuvat vihteellä olessaan ja kun eivät ole ennen saanet tanssia noin hyvännäköisen naisen kanssa. Jos vähän pyllystä kokeilevat, niin se menee hyväntekeväisyyteen. Kumpikin miekkonen oli lyhyt ja aika vatsakas. Harmittomia äijiä! Ainakin ex työkaverin vaimo on eri luokkaa kuin omani.

Valomerkki tuli puoli kahdelta ja sovimme että menemme vielä meidän huoneeseen ottamaan pari ennen nukkumaan menoa, vaikka aika hyvässä jo oltiiinkin. Sviittimme oli yläkerrassa, johon viimeinen kerros noustiin rappuja pitkin. Vaimoni nousi rapuissa ensimmäisenä, herrat seuraavana ja minä viimeisenä. Olimme huoneemme ovella kun toinen miehistä laittoi kätensä vaimoni hameen alle ja toisella nosti hametta ylös. Paljas takapuoli tuli esiin ja selvisi että toinen käsi oli livahtanut stringien välistä suoraan pillulle. Herranen aika sanoi tuttuni vierestä. Vaimoani tuntien olisi normaali oloissa kourija saanut nyrkistä, mutta nyt hän pysähtyi, avasi hieman jalkojaan ja työnti aavistuksen takapuoltaan meihin päin sormen olessa sisällä. Samalla tuttuni nousi hieman ylös rapuissa ja tarrasi vaimoni rintoihin kiinni. Tilanne kesti varmaan viisi sekunttia toisen pitäessä kättä pillulla ja toisen kouriessa tissejä vaimoni päästäessä syvän huokauksen. Karjaisin että nyt paskiaiset vittuun tai tulee turpaan. Herrar pelästyovät pahan päiväisesti ja ppytelivät anteeksi.

Huoneessa kysyin että mitä se äskeinen oikein tarkoitti. Vaimoni sanoi että eihän tiennyt että tuntui vain tosi hyvältä. Paljasti samalla että toinen paksukaisista oli tanssiessa häntä pilusta hieronut ja hän oli ajatellut että menköön papalle hyväntekeväisyyteen tämäkin.

Tuo muutaman sekuntin tilanne on jälkeen päin kiihottanut aika kovastikin javsitä jälkeen päin lämmöllä muisteltu.

• "Huoneessa kysyin että mitä se äskeinen oikein tarkoitti. Vaimoni sanoi että eihän tiennyt että tuntui vain tosi hyvältä. Paljasti samalla että toinen paksukaisista oli tanssiessa häntä pilusta hieronut ja hän oli ajatellut että menköön papalle hyväntekeväisyyteen tämäkin."

...hehhee.. :D Nyt on sitten vittuvelat maksettu takaisin maailmalle :D -parinN-

• Hetki vain

Kaivelin vanhoja viestejä sillä että onko kukaan vastaillut. Tämä kylpylä visiitti nimittäin jatkui niin että ex duunikaveri soitti kuukausi tapahtuneen jälkeen ja pyyteli kovasti anteeksi tapahtunutta. Pyysi samalla vaimoni ja minut heille syömään. Kerroin tästä Marille ja hän ilmoitti heti ettei sille pervolle lähde kyläilemään. Sanoin että kyllä nyt mennään ettei viimeksi haitannut, vaikka ukko hieroi tisseistä ja kouri perseestä. Olinpientä nikottelua ja sovittiin että mennään.

Lähtö ilta tuli, taksi odotti rapun alla ja hoputin Että ala tulla. Mari oli vetänyt päälleen asun, joka sopi aivan muuhun kuin illalliselle puolituttujen luo. Korkkarit, saumasukat, kotelo mekko mallia makkaran kuori, josta liian helposti näkyi ettå alla on sukkanauhaliivit. Kysyin että mitä helvetiä tämä on kun itselläni oli farkut. Vaimo sanoi vähän huvittelevansa papan kustannuksella. Taksikuski oli ajaa metsään kun tuijotti vuorotellen tisseihin ja sääriin. Olihan näky kyllä sellainen että olisi tehnyt mieli perua koko juttu ja jäädä kotiin vetämään viikseen. Oltiin ennen lähtöä tyhjennetty pullo skumppaakin. Taksissa vaimo alkoi suutelemaan ja kuiskasi että laittaisin käden hameen alle. Tähän ei tarvinnut kahta kertaa käskeä. Saatana pikkarit oli jätetty kotiin ja sormet alkoi heti leikkiä pillulla. Kuski huomasi tilanteen ja ajoi suoraan päin punaisia. Jos ei oltaisi pikaisesti tultu perille, takapenkillä olisi varmaan mennyt paneskeluksi. Arvelin vielä että ukko saa sydärin, jos vaimo alkaa liiaksi esitellä paikkoja.

Näin meinasi käydäkin. Kale ei saanut sanaa suustaan Marin halatessa häntä ja vaimonsa katsoi kuin huoraa. Syötiin, juteltiin ja viinipullot tyhjeni. Sanoin että lähdetään kotiin, mielessä kun sykki päästä puikkaan oikein kunnolla. Mari ja etenkin isäntä oli sitä mieltä että mihinkään ei mennä. Istuimme nimittäin sohvalla pariskunnat vastakkain ja Kale katse oli naulattu Maron tisseihin ja sääriin. Varmaan koitti myös tirkistellä pillupuolellekin.

Kello oli lähes kaksitoista kun Kalen vaimo meni nukkumaan ja me avasimme kuudennen viinipullon. Alettiin olla pikku kännissä ja Mari vähän enemmänkin. Äkkiä Mari kysyi Kalelta miltä tuntui kouria häntä tisseistä portaissa ja yrittää sormettaa tanssilattialla. Eikö Kale tiedä että tämä on vain aviomiehen oikeus. Kale oli aika vaikeana, pyyteli anteeksi ja kehui vaimoani tosi seksikkääksi muijaksi. Mari hame oli noussut tosi ylös ja sukkanauhaliivit näkyivät sevästi sekä se ettei pikkarit kuuluneet illanan varustuksee. Kalea oli kiva seurata, koska mieli olisi selvästi tehnyt hyökätä Marin kimppuun, mutta uskallus ei antanut myötä.

Sitten tapajtui jotain mitä en olisi lähtiessä uskonut tapahtuvan. Mari alkoi hieroa munaani housun päältä samalla kun vetelimme kielareita Kalen istuessa mykkänä kiimasta edessämme. Marin jalat olivat täysin auki ja kuiskasi että pistä sormet pilluun. Näin tehtiin. Kale alkoi vetämään käteen. Tätä kului hetki ja mietin omassa kiimassa että nussinko nyt kaunista vaimoani tuon pullukan runkkarin edessä. Ihme ettei Kalen muija herännyt litinään ja huohotukseen. Olin ottamassa kyrpää housusta kun Mari sanoi että nyt mennään kotiin ja pyysi Kalea soittamaan taksin. Kale pystyi hädin tuskin tämän tekemään. Taksin kerrottiin olevan parin minuutin päästä paikalla. Mari sanoi että Kale saa kokeilla häntä kerran pillusta, jos haluaa ja saa minulta luvan. Olin niin sekaisin että sanoin että äkkiä sitten. Mar nosti hieman hametta ja Kalen käsi sujahti vaolle toisen olessa kullisa. Taksi tuli pihaan ja Kale jäi ovelle nuuhkimaan sormiaan.

Olimme molemmat hirveässä kiimassa. Taksi oli tilataksi. Lupasin kuskille että hän saa kyydin lisäksinsatasen jos saamme panna hänen autossa. Tämä sopi. Mari istui syliin ja alkoi ratsastamaan. Samalla kun ajoimme kaupungn läpi kaivoi vaimon tissit kouriini mekon alta samalla kun illan lämmitelty pillu tuntui munassa. Kuski kun huomasi että tissit oli esillä ja paneminen vain yltyi, niin ehdotti että satasta ei tarvi maksaa jos hän pääsee mukaan. Vaimoni sanoi että vieraalle hän ei anna ja mies ei ole homo, niin paras jatkaa ajamista. Livauti sormen Marin perseen ja orkku tuli samalla molemmilta. Kotona oli pakko otta vielä pari lasia viiniä ja nussia vielä kerran.

Vaimo luki tämän kerran läpi, kehoitti seuraavalla kerralla korjaamaan virheet ja vaati myös munaa, koska muistelut alkoi taas panettaa.

Minä rakastan kultaani!!!!!!!!!

• Saa hakea

Vaimo kysi yhtäkkiä viimme perjantai, että vieläkö fantasiani hänestä toisen miehen kimpussa kiinnostaa. Sanoin että jos vain hänellä rohkeutta riittää niin kyllä, joten sovittiin lähöstä tanssimaan ja että hän saa yrittää iskeä sopivan miehen ja siinä illan aikana tuntui kivalta katsoa vaimon tanssivan yhen kanssa lähekkäin. Loppuillasta vaimo sanoi että nyt kokeillaan ja toi miehen mukana ja lähettiin.
      Kotona mies alkoi katsoa kun riisuin vaimolta vaatteita ja näytin että ota vaan minä katson ja vaimo ohjas miehen kädet rintsikoitten alle. Ite katselin kun vieras mies ja vaimo touhusi sohvalla. Ite tunnusta että ilan anti oli niin kiihottava että sain varmaan ite alta aikayksikön. Seuraava kerta luvattiin toteuttaa jos löytyy rohkeutta tai ties vaikka löytys toinen pari mukaan.

• Ukkomies50++

On se todella kiihottavaa kun vierasmies halaa, suutelee, hyväilee, riisuu, nuolee ja rakastelee vaimoa:)
      Olen saanut katso kun vaimo saa nauttia vieraasta mihestä.
      Vaimo istuu vieraan miehen vierassä, miehen kädet vaeltava vaimoni rinnoilla, reisillä... Mies ottaa vaimoa kädestä vie hänet sängyn viereen ja alkaa riisumaan häntä. Kaksi alastonta sängyn viressä vaimo polvistuu miehen eteen ja .......
      Tällaista vaimoni saa nauttia:)

• Nuoleva koira

Makuasioista ei voi kiistellä, sanoi takamustaan nuoleva koira.

• Isäntä vain
        Nuoleva koira kirjoitti:

Makuasioista ei voi kiistellä, sanoi takamustaan nuoleva koira.

Meilä on tollainen koira mutta kun se nuolee niin ei nuole omaa takamustaan

• Vanha mies

Tiedän eukkoni halut nuoriin poikiin ja hyväksynyt kun tulee kotiin naimaan. Saavat mennä yläkertaan ja kuuntelen kun eukkoni huutaa. Kerran toi viisi kollia ja piti mennä oven raosta katsoo kun akka huusi kun kaikilla seiso ja panivat sitä molempiin samaan aikaan.

• Mietis vähän!

Kysymyksen pohjalla tuntuu olevan vakaa käsitys, että jokainen mies ajattelee ja tuntee samoin.

Noinhan asia ei ole!

• Remini

Olen antanut vaimon käydä vieraissa ja se jos jokin kiihottaa. On huikea tunne kun tietää vaimon olevan vieraan miehen käsissä, mies näkee kultani kauniin perseen ja pillun ja herkuttelee hänen tisseillään ja nai palkjaalla kalullaa vaimoa ja laukaisee spermansa rakkaani sisään. Minusta on kiihottavaa että en näe taphtumaa, voin nähdä tapahtuneen hymystä vaimoni kasvoilla. Upeaa!!

• Nainen..

Ollaan oltu 24v naimisissa ja mulla on halut vielä jäljellä. Mieheni antaa mennä ja olen ollut nuorten poikien kanssa hotellissakin kun haluu kimppakivaa.On kivaa kun kuusikin nuorta panee toisten katsellessa. Kyllä parin päivän jälkeen on tyytyväinen.

• Nuori nainen
        Nainen.. kirjoitti:

Ollaan oltu 24v naimisissa ja mulla on halut vielä jäljellä. Mieheni antaa mennä ja olen ollut nuorten poikien kanssa hotellissakin kun haluu kimppakivaa.On kivaa kun kuusikin nuorta panee toisten katsellessa. Kyllä parin päivän jälkeen on tyytyväinen.

Käyn usein naapurin sedän luona, sillä on iso kulli ja seisoo vaikka on 56v. haluu panna kun olen vasta seitsämäntoista. Joskus sen luona on ukkoja juomassa käskee riisumaan ja antaa muidenkin antaa munaa kun toiset katselee. Kiihottavaa olla keski keskipisteessä kun kaikki haluu. En muille kertonut mut välillä meen kun sillä on muitakin kylässä, siihen on jäänyt koukkuun kun irstaat miehet kimpassa pitävät patjana.

• Nuori tyttö
        Nuori nainen kirjoitti:

Käyn usein naapurin sedän luona, sillä on iso kulli ja seisoo vaikka on 56v. haluu panna kun olen vasta seitsämäntoista. Joskus sen luona on ukkoja juomassa käskee riisumaan ja antaa muidenkin antaa munaa kun toiset katselee. Kiihottavaa olla keski keskipisteessä kun kaikki haluu. En muille kertonut mut välillä meen kun sillä on muitakin kylässä, siihen on jäänyt koukkuun kun irstaat miehet kimpassa pitävät patjana.

Vaikka olen 18v nainen niin ollut monessa sessiossa miesten patjana. Käyn 1-2 kertaa kussa missä on miehiä. Pidän siitä kun miehet tökkii munaansa takaa, halun olla joukko raiskanuna kymmenelle miehelle vaikka ovatkin vanhoja. On raukee olo kun kävee kotiin kun on pikkarit märkänä kun spermat valuu. Kotona en kerro.

• Mami.

Mulla oli kolme työkaveria saunassa ja akkojen kanssa tuli otettua kaljaa. Poikakin kävi saunassa (17v) ja akat perässä katselemaan poikaani. Nukahdin ja heräsin ääniin makuuhuoneesta, eukot nai kimpassa mun poikaani. Ei siinä voinut kun katsella oven raosta, kiihottavaa oli katsella kun en tiennyt että pojallani on niin iso kulli. Kaverini olivat ainakin tyytyväisiä aamulla, poikani vähän nolona kippa PANOSTA. En tiedä oliko eka kerta tai tykkääkö monesta, ainakin sillä seiso pitkään kun naiset halus.

• Vierasmies48

Itse olen vain ollut vieraana, mutta aina on ollut hienoa katsoa miehen ilmettä hänen seuratessaan vieraan aseen uppotessa hänen vaimonsa liukkaaseen...

• Okkona munkaa

Ite katson mieheni ilmettä ku toisen parin mies upottaa peniksensä minun sisään. Siis oma mieheni on ihan kiihottuneen näkönen ja suoraansanotusti ite kiihotun kans ku oma mies katselee mitä touhuun.

• Ulkopuolinen1

Kyllähän se kiihottavaa on, kun oma nainen joutuu jonkun muun naimaksi. Yleensä annan vaimolle vapaat kädet miehen hankkimisesta, ja useimmiten hän valitsee oman makunsa mukaan melko lihaksikkaita miehiä. Kenties kiihottavinta on, kun oma nainen makaa miehen alla nautiskellen. Erityisen kiihottava oli se yksi ainut kerta, kun kohdalle osui isokokoinen ja hyväkuntoinen mies, jolla oli melkoisen iso kalu. Se oli se, kun tasaisen rytmikkäästi muuten hiljaisessa asunnossa kaikuvat vaimon terävät huokailut. Silloin tiesi jatkuvasti, että siellä minun naiseni saa joltain muulta mieheltä kyrpää, vaikka itse olisinkin mennyt laukeamisen jälkeen hetkeksi muuhun huoneeseen. Jonkunlaista avuttomuuden tunnetta tuo myös se, että itse en välttämättä saa vaimoani huutamaan niin kuin jotkut vieraista.

Paha sanoa kuitenkaan, mikä tekee siitä erityisen kiihottavaa, että vaimo on jonkun muun pantavana.

• Näytillä vierassa

Kun ukko antaa mennä niin käyn nuorten poikien kanssa naitattamassa. Kerran nuori halus sen kaverin 17v synttäreille srippaamaan. On osot rinnat ja muutenkin hyvännäköinen. Siellä olikin kuusi humalaista poikaa juhlimassa, Kysyin halutteko riisua minut ja kaikki osallistu, kyllä vaattet lähti ja poikien sormet olivat pillussa vuoron perään. Kyllä 55 vuotis nainen kiihottu, jokainen halus naida koko yön. Aamulla piti olla matolla kontallaan kun halusiva takaa. Kyllä teki hyvää olla keskipisteenä poikien haluille.

• En tiedä miksi mutta hyvältä se tuntuu. Aikoinaan ruvettiin tapailemaan kun vaimon silloinen poikaystävä oli intissä. En sitä pahemmin onnistunutun peittämään että olin itse kiihkeimmilläni niinä iltoina kun sotasankari oli heittänyt simenet sisään ja lähtenyt kasarmille. Senjälkeen meillä on aina ollut yksi jos toinenkin yövieras.

• Pikkukalu

Ei ole kokemusta mutta kyllähän toi pelkkä ajatuskin, on kiihottava varsinki jos olisivat iso kalusia. Jos vaimo tommosee joskus haluis ni suostuisin.

• kiihkoa&pelkoa

Ens viikolla vaimoni kanssa saadaan kolmas mies kimppaan.Kuvien perusteella miehellä on ainakin 5 centtiä pitempi kalu kuin mulla. Vaimokin innostui valitsemaan miehen kun näki sen kalun. Kohta nähdään miten käytännössä reagoi. Itse, kumma kyllä, olen tosi kiihkoissani ja ehkä hieman peloissani.

• mouses2

Parasta on vaimon alla 69-asennossa, kun vierasmies panee vaimoani samalla takaapäin. Siinä saa katsella lähietäisyydeltä kun vieras kalu uppoaa vaimon pilluun. Ja samaan tahtiin uppoaa oma kalu vaimon suuhun. Paljaalla tietysti naidaan, ja permat sisään. Se on parasta kun permat menee sisään ja saa sitten nuolla pillua sen jälkeen. Ahh sitä nawtintoa.

Seuraava haave olis mustamies. Sitä ei olla vielä koettu. Rouva on 45 ja minä 48. Rouvalta on siis "putket poikkaistu", joten permat voi laskea huoletta sissään.

Mutta musta mies saa odottaa, koska meillä on yksi vakimies, hän on meitä paljon nuorempi ja luotettava, 25-vuotias orhi, joka ei heti väsy petipuuhissa, ja isopitkä kalu. Tämä orhi käy meillä noin kerran viikossa. Lähinnä naimassa vaimoani. Tosin nyt kesällä touhu jälleen vilkastuu. Tällä viikolla käynyt naimassa jo pariin otteeseen, ja huomenna tulossa yökylään. Viime kesälomalla "orhi" kävi suunnilleen joka toinen päivä, taikka yö. Kohta se taas koittaa, kesäkuu on varmaan yhtä naimista, ja varmaan heinäkuukin. Eikä tähän kyllästy. Mahassa on perhosia kokoajan, ja jännitystä iltoihin riittää. Olen jo tottunut perman makuun, ja vaimo tulee nuoltua joka kerta kunnolla puhtaaksi.

Hyshys hommaahan tämä on, eikä kiinni huvita jäädä. Siitä jutut leviäis äkkiä. Tätä ei parane paljastaa. Joskus on ollut lähellä ettei olla jääty kiinni. Aina on keksitty joku selitys. Kesällä tosin kaikki luulevat että "orhi" on minun ryyppykaverini, ja että katsomme urheilua ja siemailemme kaljaa. No tietty sitäkin teemme, tullaan hyvin juttuun, mutta kyllä pääasia on että rouva saa kunnon panot. Rouvan halut ovat niin megaluokkaa, ettei oma miehuuteni riitä tyydyttämään sitä, siksi olemme päätyneet tällaiseen ratkaisuun. Eipähän tarvitse vaimoni olla uskoton, kun saa luvan takaa kalua ja kunnolla. Tämä on sellainen win-win-win -tilanne, huomioonottaen sellainen seikka että kaikkien pitää olla tietyllätapaa vinksahtaneita. Myönnän olevani vinksahtanut, mutta mitäs sen väliä, kun jokainen saa olla sellainen kuin on. Emme mahdu normeihin, mutta mitä väliä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4463
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3321
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2551
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      123
      2426
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      101
      2385
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2065
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2007
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1657
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe