olen loppu olemaan mustasukkainen, mikä avuksi?? osa miehen naispuolisista ystävistä ottaa oikein päähän kun lirkuttelevat keskenään vaikka olen paikalla. Ja jutellaan pitkiä puheluita aina juuri silloin kun olen paikalla. Miten tästä mustasukkaisuudesta pääsisi??
mustasukkaisuudesta
2
151
Vastaukset
- pienimustasukkasuus
Mikä on lirkuttelua? Meillä mies laittoi välit poikki kaikkiin naisiin jotka eivät suostuneet ymmärtämään hänen olevan suhteessa (ja siis ihan omasta alotteesta).. nyt sitten ongelmana onkin piekmminkin minun miespuoliset "ystävät", joille ei näytä menevän pääkoppaan että olen parisuhteessa ja tietyt asiat voisi jättää sanomatta jne...
- katerin---
Mulla samaa ongelmaa ja kaikista pahinta on ettei mies näe että naispuoleiset ystävät flirttaa hälle ja soittelevat kun omas suhtees menee huonosti mun miehelle. Naiset on tässä asiassa pahempia koska me ei sanota suoraan, miehet sanoo suoraan jos on kiinnostunut vaikka on parisuhteessa. Tää siis mun mielipide ja kokemus asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1533015
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja3922322Stefun tallilla helvetti irti
kertoo Seven. Sähkölasku maksamatta ja hevoset kituu tallissa kylmissään. Juoma-automaatit ei toimi yms. Martina samaan1642292Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?931564Perusnatsi piti palopuheen Kiovassa
Kremlissä oltiin tästäkin oikeassa; Ukraina on natsien hallussa.2751401Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k4601373- 521087
Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost101067Surullinen tarina kulissien takaa
Palstallahan on kovasti lgbtq-agendoja puolusteltu ja vihalla vastattu kun on epäilty että lapsia ja nuoria houkutellaan1281042Hyvää yötä halikaveri
Meenpäs sittenkin vaan nukkumaan. Tai tuskin uni tulee mutta jotain. Halitaan huomenna tai joskus. Ehkä. 💞 T. Itku-i177965