olen loppu olemaan mustasukkainen, mikä avuksi?? osa miehen naispuolisista ystävistä ottaa oikein päähän kun lirkuttelevat keskenään vaikka olen paikalla. Ja jutellaan pitkiä puheluita aina juuri silloin kun olen paikalla. Miten tästä mustasukkaisuudesta pääsisi??
mustasukkaisuudesta
2
227
Vastaukset
- pienimustasukkasuus
Mikä on lirkuttelua? Meillä mies laittoi välit poikki kaikkiin naisiin jotka eivät suostuneet ymmärtämään hänen olevan suhteessa (ja siis ihan omasta alotteesta).. nyt sitten ongelmana onkin piekmminkin minun miespuoliset "ystävät", joille ei näytä menevän pääkoppaan että olen parisuhteessa ja tietyt asiat voisi jättää sanomatta jne...
- katerin---
Mulla samaa ongelmaa ja kaikista pahinta on ettei mies näe että naispuoleiset ystävät flirttaa hälle ja soittelevat kun omas suhtees menee huonosti mun miehelle. Naiset on tässä asiassa pahempia koska me ei sanota suoraan, miehet sanoo suoraan jos on kiinnostunut vaikka on parisuhteessa. Tää siis mun mielipide ja kokemus asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447596
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/613830Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka573776Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu583647- 963486
- 543097
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod442888Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302514IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2012025- 471601