Paul Mccartney

reregrgreg

hei! oon 14 vuotias poika ja rakastan beatlesiä! Lempi beatleni on Paul Mccartney ja omistan kaikki beatlesin (Studio levyt ei sinkkuja ja muita!) LP-levyinä ja sit mulla on se stereo remasteroitu cd boksi! mun mielipide beatlesistä on että se on maailman paras yhtye ja en tajua miksi pitää valittaa esim Paul Mccartney n pukeutumistyylistä ja levyista! Jos paulin jotkut asut voi näyttää hieman "liian nuorelta" niin ei se mun mielestä haittaa ja alkää valittako jos musiikki ei ole enää vaan normi beatles poppia vaan hieman "moderninpaa" Jos haluaa pysyä pinnalla vielävanhanakin niin onhan musiikki tyyliäkin muutettava hieman koska eihän muuten esim nii useat nuoret kaan kuuntelis!

26

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yöhoitaja

      Iltalääkkeet pitäisi ottaa nyt.

      • lr4fj4rjf4rf

        Täysikuu lähestyy ja dhommin meno kovenee


    • junttitollukka

      ...sinullahan se meno tuntuisi olevan pääsemässä irti...!

    • ,Dhommi,

      Kun on täysikuu niin lähden ulvomaan kuutamoa! Silloin se meno vasta kovaa on ja viinaa menee!

    • Dhommi´

      Aloittajalle: Periaatteessa, jos olet lähtenyt jostain räpistä liikkeelle, niin askel rautaista viihdemusiikkia (60-luvun poppi) kohti on järkevä ja hyvä ratkaisu. Mutta kaikki kevyt musiikki on kuitenkin vain kevyttä, joten suosittelisin sinua jo nyt tässä Beatles on ihana -vaiheessasi tutustumaan musiikin elementteihin ja sitä kautta arvioimaan, mikä on parasta. Ennen pitkää oivallat että maailman parasta on Mozart, Beethoven ja muut klassiset säveltäjät. Tämä on nuorena helpompi tehdä, omaksua musiikkisivistys, kuin tehdä se vanhana - kuten monesta eri esimerkistä näkee.

      • Dpooper

        Aloittajalle: Kevyt musiikki on hyvää ja harmitonta musiikkia, ja pitää sisällään kaikki musiikkiin liittyvät tärkeät elementit. Kevyt musiikki pitää ihmiset iloisina ja siksi se on niin suosittua, ja soi joka paikassa.

        Ei ole mitään syytä tutustua klassiseen musiikkiin, koska sen tiedetään aiheuttavan pönötystä ja ylenkatsontaa. Jo vähäisellä kuuntelulla oivallat Mozartin, Beethovenin ja muun klassisen olevan roskaa. Tämä on nuorena helpompi todeta, sillä nuori mieli erottaa roskamusiikin oikeasta musiikista. Sivistyneet kuuntelevat kevyttä musiikkia.


    • turhuuden taisto

      Vastakkainasettelu, johon ette löydä yhteisymmärrystä.

      Musiikki on myös sosiaalinen ilmiö, johon kiinnittyy monenlaisia tekijöitä. Beatles onkin osa monen identifioitumisprosessia, josta ei ole perusteita sanoutua irti. Tämä on fakta siitäkin huolimatta, että jälkimmäinen kirjoittaja on musiikillisesti täydellisen epäkompetentti ja yrittää peittää tämän faktan itsevarman alkeellisella kirjoituksellaan. Edellinen taas musiikillisessa kompetentissaan menee metsään vaatiessaan "ammattilaisen otetta" jokaiselta kuuntelijalta - tunnetusti tämä ei toimi millään muullakaan alalla.

      • Assketeer

        "jälkimmäinen kirjoittaja on musiikillisesti täysin epäkompetentti ja yrittää peittää tämän faktan alkeellisella kirjoituksellaan"

        Voi ristus! Siinä taas yksi sokea, joka ei osaa erottaa kieli poskessa heitettyjä vastapalloja. Dhompelle annetaan samalla mitalla takaisin aina ja kaikkialla missä hän vain kirjoittaakin niitä samoja latteuksiaan ja perättömiä vaittämiään. Oikea musiikkikeskustelu käydään ihan muualla kuin täällä. Tämä on vain hupia, jota jankuttava Dhomppe saa aikaan :D


    • turhuuden taisto

      Hupia kyllä juu - vastapallot on toki bongattu, mutta tuo toinen kaveri ei ole musiikillisesti kompetentti. Tämän saanee todeta, vaikka keskustelu (vastakkainasettelu) meitä kuinka naurattaisikin...niin, ja ennen kaikkea siksi, että kompetenssin puute on turhankin yleistä Beatlesporukoissamme.

      • Tunnistaja

        Epätoivoinen yritys olla kompetentti, mutta kirjoittajan (turhuuden taisto = Dhommi) käyttämä tyyli paljasti kirjoittajan.


      • turhuuden taisto
        Tunnistaja kirjoitti:

        Epätoivoinen yritys olla kompetentti, mutta kirjoittajan (turhuuden taisto = Dhommi) käyttämä tyyli paljasti kirjoittajan.

        Epätoivoisen tyhmä yksilö, joka väittää potaskaa vuodesta toiseen. Tyyli paljastaa kirjoittajan, mutta ei tietenkään idiootille. En ole mainitsemasi nimimerkki (siis se klassinen pianisti): kuuntelen ja harrastan poppia, mutta Beatles on silti yliarvostettu varsinkin tällä palstalla.

        Ajattelepa kuinka noloa on tulkita jokin "epätoivoiseksi yritykseksi esiintyä tunnistamattomana", vaikka kyse olisi vain jonkin kirjoittajan musiikillisen kompetentin puuttumisen toteaminen!


      • Dhommi´
        turhuuden taisto kirjoitti:

        Epätoivoisen tyhmä yksilö, joka väittää potaskaa vuodesta toiseen. Tyyli paljastaa kirjoittajan, mutta ei tietenkään idiootille. En ole mainitsemasi nimimerkki (siis se klassinen pianisti): kuuntelen ja harrastan poppia, mutta Beatles on silti yliarvostettu varsinkin tällä palstalla.

        Ajattelepa kuinka noloa on tulkita jokin "epätoivoiseksi yritykseksi esiintyä tunnistamattomana", vaikka kyse olisi vain jonkin kirjoittajan musiikillisen kompetentin puuttumisen toteaminen!

        Palstalla vallitsee suunnaton idiotismi.

        Kysyin kerran "Onko oppi menny perille missään suhteessa?" ja ei ollut mennyt: edelleen uskottiin että järkikirjoittajia on palstalla vain yhden Dhommi´n verran, mutta onhan meitä monia, jotka ymmärrämme miten heikko Beatles on.


      • Erittäin noloa
        Dhommi´ kirjoitti:

        Palstalla vallitsee suunnaton idiotismi.

        Kysyin kerran "Onko oppi menny perille missään suhteessa?" ja ei ollut mennyt: edelleen uskottiin että järkikirjoittajia on palstalla vain yhden Dhommi´n verran, mutta onhan meitä monia, jotka ymmärrämme miten heikko Beatles on.

        Osuit taas asian ytimeen, rakas Dhommi, ja arvaapa miten? Mainitsit palstalla vallitsevan suunnattoman idiotismin. Siinä olet, rakas Dhommi, täysin oikeassa. Sinun idiotismisi täyttää palstan laidasta laitaan ja ääriään myöten. Jutuistasi puuttuu substanssi ja sinulta kompetenssi. Ajattelepa kuinka noloa.


      • Dhommi´
        Erittäin noloa kirjoitti:

        Osuit taas asian ytimeen, rakas Dhommi, ja arvaapa miten? Mainitsit palstalla vallitsevan suunnattoman idiotismin. Siinä olet, rakas Dhommi, täysin oikeassa. Sinun idiotismisi täyttää palstan laidasta laitaan ja ääriään myöten. Jutuistasi puuttuu substanssi ja sinulta kompetenssi. Ajattelepa kuinka noloa.

        Myönnät siis että palstalla vaikuttaa suunnatonta idiotismia. Erimielisyytemme kohdistuu siihen, ketkä ovat näitä hönöjä.

        Minun näkemykseni:

        - ihmiset joilla on huono musiikkitietämys

        - ihmiset jotka puhuvat musiikista, josta eivät tiedä mitään eli toisin sanoen jotka eivät välitä huonosta musiikkitietämyksestään jos kommentoitavaksi tulee asia, joka ei omaan musiikkitietämykseen mahdu

        -. ihmiset jotka kieltäytyvät laajentamasta musiikkisivistystään


    • Gurun Muru

      Aloittajalle: Periaatteessa, jos olet lähtenyt jostain räpistä liikkeelle, niin askel rautaista viihdemusiikkia (60-luvun poppi) kohti on järkevä ja hyvä ratkaisu.
      Mutta kaikki kevyt musiikki on kuitenkin vain kevyttä, joten suosittelisin sinua jo nyt tässä Beatles on ihana -vaiheessasi tutustumaan musiikin elementteihin ja sitä kautta arvioimaan, mikä on parasta.
      Ennen pitkää oivallat että maailman parasta musiiikkia on Intialainen klassinen musiikki, mutta sensijaan Beatlesit, Mozart, Beethoven ja muut eurooppalaiset klassiset säveltäjät ovat pelkkiä askelia harhaan musiikin historiassa.
      Tämä on nuorena helpompi tehdä, omaksua musiikkisivistys, kuin tehdä se vanhana - kuten monesta eri esimerkistä näkee.

      Aloita vaikka tästä:
      http://www.youtube.com/watch?v=rVNwcmB1jCU

      • Ihanaa suklaata

        Kylläpä sinä Dhommi kirjoitit taas niin ihanasti. Sä oon salanimien mestari ja puupparien puuppari.


      • Kling Klang

        Onhan niitä, saksalaisia:
        http://www.youtube.com/watch?v=fdjpwxYup3k
        Yksi kaikkien aikojen parhaista albumeista... Musiikillinen sisältö muuten irvailee myös 60-luvun poppia ja Beatlesia.
        Ja nyt hyvää yötä. Beatlesiin jämähtäneiden valistus jatkuu ensi viikonloppuna.


      • gfdsabfd
        Kling Klang kirjoitti:

        Onhan niitä, saksalaisia:
        http://www.youtube.com/watch?v=fdjpwxYup3k
        Yksi kaikkien aikojen parhaista albumeista... Musiikillinen sisältö muuten irvailee myös 60-luvun poppia ja Beatlesia.
        Ja nyt hyvää yötä. Beatlesiin jämähtäneiden valistus jatkuu ensi viikonloppuna.

        Se, että tehdään albumi irvailemaan Beatlesia, kertoo bändin merkityksestä.

        Dhönnivapaaviikko?


    • Selvänäkijä Dhommi´

      Minä julistan teidät ihmisiksi, joilla on huono musiikkitietämys, sillä minä näen selvästi, että teillä on huono musiikkitietämys. Tämän selvemmin ei asiaa voi nähdä. Olen ylivertainen selvänäkijä.

      Minä kuitenkin näen, että teillä on toivoa. Toivoa paremmasta ja se parempi on taivaallisen palatsin musiikki. Klassinen musiikki vie teidät vilvoittavien sävelten tykö, jos vain annatte sille sydämenne. Sallikaa klassisen musiikin tulla teidän tykö, sillä teidän on taivaalisen musiiki palatsi. Te ette voi kieltäytyä lajemmasta musiikkisivistyksestä ja se tulkoon teidän kohtaloksi.

      Jos edellä oleva ei teidän musiikkitietämystänne ja sen puutteita ravistele, niin jatkan jankuttamistani kuten olen tähänkin asti jankuttanut. Minä olen ylimaallisen ylivertainen jankuttaja ja tällä kellon lyömällä julistan itseni jankuttajien kuninkaaksi ja musiikkitieteen neroksi. Ai että minä olen hyvä!

    • Dhommi´

      Kirjoituksesi oli parodia, mutta osui. Kyllä minä teitä aion sivistää ja vaadin että sivistytte!!!

    • 1 + 8

      "...
      Ennen pitkää oivallat että maailman parasta musiiikkia on Intialainen klassinen musiikki, mutta sensijaan Beatlesit, Mozart, Beethoven ja muut eurooppalaiset klassiset säveltäjät ovat pelkkiä askelia harhaan musiikin historiassa.
      ...
      Aloita vaikka tästä:
      http://www.youtube.com/watch?v=rVNwcmB1jCU"

      Ei tuo edellä linkitetty ollut Intialaista klassista musiikkia, mutta nämä sen sijaan on:
      http://www.youtube.com/watch?v=x07N5uoWpIo
      samoin tämä
      http://www.youtube.com/watch?v=wzyTj2MZ7k8
      ja tämäkin taitaa olla?
      http://www.youtube.com/watch?v=VFkCGz28QQ8&feature=related

    • Dhommi´

      Beatles on länsimaista kansanmusiikkia. Miten se liittyy intialaiseen? Klassinen länsimainen on ylivertaista verrattuna kaikkeen kansanmusiikkiin ja populaarimusiikkiin, mahdollisesti myös intialaiseen klassiseen.

      Klassinen on takuuvarma sijoitus, vaikka toki Intiassa ja Kiinassa voi olla musiikkia, johon myös kannattaa tutustua. Mielestäni tämä ei kuitenkaan ole välttämättömyys.

      • Nuoret tietävät

        Beatles on länsimaista huippumusiikkia. Mutta miten se liittyy klassiseen???!!!???

        Nuoriso (ja kaikki muutkin) pitää Beatlesista. Klassinen ei nuorisolle kelpaa. Nuoriso karkotettiin ostarilta soittamalla heille klassista musiikkia.


    • Dhommi´

      "Beatles on länsimaista huippumusiikkia."

      Millä perusteella?

      "Nuoriso (ja kaikki muutkin) pitää Beatlesista."

      Kukaan ammattimuusikko ei pidä Beatlesista, Rollareista tai muusta viihteestä.

      "Klassinen ei nuorisolle kelpaa. Nuoriso karkotettiin ostarilta soittamalla heille klassista musiikkia."

      Kaikki musikaaliset nuoret kuuntelevat ja soittavat klassista!

      • adfdfdfdffd

        "Beatles on länsimaista huippumusiikkia."

        Millä perusteella? Dhommi, kyllä sinäkin tämän myönnät.


        "Nuoriso (ja kaikki muutkin) pitää Beatlesista."

        Kukaan ammattimuusikko ei pidä Beatlesista, Rollareista tai muusta viihteestä.

        Todista väitteesi. Lausunto jokaiselta ammattimuusikolta. Sillä esim Beatlesin levyillä esiintyneet ammattilaissoittajat ovat ylpeitä siitä. Omalla alalla tunnettuisuudesta huolimatta he olisivatkin muuten vaipuneet unhoon.

        "Klassinen ei nuorisolle kelpaa. Nuoriso karkotettiin ostarilta soittamalla heille klassista musiikkia."

        Kaikki musikaaliset nuoret kuuntelevat ja soittavat klassista!
        Sibbeakatemia alkoi vuotaa, kun Beatles pisti musiikkimaailman uusiksi.


    • Poolinbooli

      POOLI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe