Mikäs tässä palstassa nyt oikeen mättää, kun oman ex-kuntalaiset eivät sorru kirjoittamaan täällä?
Onko Poltsissa nyt kaikki asiat kunnossa ja aurinko paistaa jo risukasaankin?? :)
No hoi Polvijärveläiset!
9
1254
Vastaukset
- Rumat Ruvakset
Ruvaslahden Rumimmat eronneet juuri Suomen Keskustasta. Siis viimeinkin kansalaiset uskaltaa hengittää vapaasti kepuhegemonia kunnassaan.
Joensuuhun kepulit ovat menossa tukkka suorana. Nyt vaalien alla se vain salataan kansalaisilta. - Repolaiset
Vie kissa piiloon ladon alle
- Tärkeä vaaliteema
Kuka ampui kissan
- Kuka kissan ampui
Tärkeä vaaliteema kirjoitti:
Kuka ampui kissan
Voi noita poloisia Polvijärveläisiä
- Anonyymi
Kuka kissan ampui kirjoitti:
Voi noita poloisia Polvijärveläisiä
Enhän vaan tullu myöhään kommentoimaan?
- Anonyymi
Polvijärvi on hyvä paikkakunta asua ja elää, muutin tuppukylältä (Outokumpu) aikoinaan Polvijärvelle.
Tuppukylä on masentava paikkakunta, ilmapiiri syvältä perseestä.. Polvijärven ilmapiiri on lämminhenkinen, välitön ja vapaa, nautin elostani Polvijärvellä noin 10 vuoden ajan.
Rakastuin ja muutin rakkaan kainaloon toisaalle, suuremmalle paikkakunnalle palvelujen äärelle..
Ex. Polvijärveläinen ja ylpeä menneisyydestä paikkakunnalla..- Anonyymi
Olihan se poltsi ihan eläväinen kylä vielä reilu 10 vuotta sitten. Ei tietysti niin eläväinen kuin 1990- luvulla vielä oli, mutta virkeä kylä verrattuna tähän päivään
- Anonyymi
Ei ole. Siwa ja ostola lopettanut kaupoista ja ravintola mutakatti viihteestä. Nykyään K- kauppa ja S- market enää ja ravintolana kusinen louhos
- Anonyymi
Kusilouhos ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328