Miksi olette neitsyitä?

YlpeäNeitsyt

Niin..otsikossa kysymys. Tai sitten te jo neitsyyden menettäneet mikä viivytteli pääsemään eroon neitsyydestänne?
Olen pian 19v nainen ja neitsyt. En tiedä onko ajattelutapani vanhanaikainen tai jotain mutta haluan kertoa että itselleni on jotenkin ihmeellisen tärkeää tavata ensin sellainen mies jonka kanssa olemme samalla aaltopituudella, tunnen oloni turvalliseksi ja että tämä tapaaminen sattuu osittain ns. vahingossa eikä väkipakolla tyyliin etsimällä baareista tai bongailemalla kaupungilta.
Toisin sanoen odotan "sen oikean" löytämistä jota en tähän päivään mennessä ole vieläkään tavannut, jotkut saattavat ajatella etten tällä tavalla ikinä ketään tule löytämäänkään. Odotan vain sitä päivää kun maltan antaa itseni kokonaan unelmieni miehelle säästettyäni itseni juuri hänelle (: Mutta asia on näin että en vain pysty kenelle tahansa neitsyydestäni luopumaan, sellaiselle jota kohtaan tunnen jotain syvää. Ps. uskontoni ei vaikuta tähän millään tapaan.

74

3962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20 v neitsyt

      huono itsetunto

    • häpeän elää

      Olen nyt kirjoittanut tästä ongelmastani muuallekin täällä... Tässä tulee:

      Olen siis 18v nuori ja ongelmana poikuuteeni on pieni penis josta oon kuullut yläasteelta alkaen ja pari vuotta sitten kävi vielä niin huono tuuri että sain kiveskiertymän. Kives oli ehtinyt jo mennä kuolioon kun pääsin sairaalaan ja sehän piti luonnollisesti poistaa. Miehenä olen pelkkä vitsi, hyväkroppainen mutta sukukalleudet pilaa kaiken. Pieni penis ja yksi kives... Varmasti jokaisen naisen unelma.

      Jännittää niin helvetisti tuo alkava armeija. Nauretaan varmaan ulos sieltä ensimmäisen suihkuvuoron jälkeen. Syö itsetuntoa tämä ongelma sen verran etten edes kehtaa lähestyä naista... Olen tässä ajan myötä onnistunut tiedostamaan itselleni etten tällä varustuksella yksinkertaisesti ansaitse naista. Sanotaan että luonto itse karsii tälläiset surkeat yksilöt pois parempien tieltä. Saa nähdä koska se lähtöö tulee :(

      Olisi muuten mukava kuulla ihan suora mielipide tästä naisilta ja muilta miehiltä. Mitä te miettisitte tälläisesta ihmisestä? Nauraisitteko, säälisittekö vai mitä miettisitte? Lisääntymiskykyni ei onneksi ole mennyt muttei se taida paljon nostaa arvoa hameväen silmissä tässä tilanteessa?

      • girl4

        Tärkeintä on se millanen oot ihmisenä. Koska ei kukaan rakastu sukupuolielimiin vaan ihmiseen. Eikä pieni penis tarkota, että olisit huono sängyssä !:)


      • ,,,,,,,,,

        Käy tarkistuttaan testosteronitasot koska ne varmasti laskivat entisestään tuon operaation jälkeen. Siirryt korvaushoitoon ja käyt laitattamassa kives implantin puuttuvan tilalle, niin kosmeettinen ongelma poistuu sillä.
        Penikseesikin tulee lisää kokoa kun saat testosteronia kroppaan.


      • Lopetas nyt.

        Hohhoh.

        Naiset haluaa inhimillisen miehen.

        Nojuu, paska tsägä sulla, mutta ei sitten varmaan kannata hankkiutua eroon siitä poikuudesta paikkakunnan pahimman baarilutkan kanssa, vaan jonkun, johon luottaa.

        Siitä en osaa sanoa, miten miehet suhtautuu, tai miten niitä naisia oikein pitäisi iskeä kun itsekin yltiöujo. :d Mulla tässä vaiheessa (20 v.) neljä miestä ts. "panoa" takana ja ainoa jota en kadu oli se pienimunaisin, koska ihmisenä ko. mies oli yksinkertaisesti hyvä tyyppi eikä mikään perus pillunperässä juokseva itseään täynnä oleva kyrpä.

        Lisääntymiskyky on muuten pitemmän päälle kova sana. Ei ehkä vielä moni 18-vuotias osaa sillä lailla ajatella, mutta kyllä se biologinen kello rupeaa lähes joka naisella jossain välissä tikittämään, toisilla ennemmin, toisilla myöhemmin...


      • nainen20v-

        No en todellakaan nauraisi sinulle. Enkä säälisi tai mitään sellaista. Höpsistä. Kenelläkään ei ole mitään syytä nauraa sinulle. Jos on olemassa ihmisiä, jotka vajoavat noin alas, niin jätä heidät omaan arvoonsa.

        Tuo on ihan mitätön asia, eikä se ole este parisuhteelle, saatikka seksin aloittamiselle. Kun löydät sopivan (ja lue: normaaliälyisen) kumppanin, ei sinulla ole mitään hätää. Sitä paitsi, onpa sinulla sentään toinen kives tallella, ja vaikkei olisikaan, niin olet silti ihminen ja mies, nuorukainen.

        Mutta ymmärrän tuon tunteen. Itse olen kärsinyt ihosairaudesta, joka on jättänyt paljon pysyviä arpia kasvoihini ja häpeän niitä yli kaiken. Aikaisemmin häpesin niin kovasti, että halusin tappaa itseni. Koulussa vähät kaverit katosivat ja jäin yksin. Ajattelin samoin kuin sinä... Luonnonvalinta karsii minut pois.

        Ja vaikka asia häiritsee minua vieläkin tunnepuolella, ymmärrän, että olen muutakin kuin ihoa. Ihoni tai ulkonäköni ei vaikuta siihen, kuinka arvokas olen ihmisenä. Itse olen saanut apua psykologille puhumisesta ja ehkä se auttaisi sinuakin? Miten muotoilisin tämän... Kun jää yksin omien ongelmiensa kanssa, on niitä enemmän aikaa murehtia ja ihmistä voi kohdata tilaansa koskien näköalattomuus. Siis että voi ylikorostaa omia poikkeavia puolia ja antaa niille liikaa painoa. Kaikki ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä ja erilaisia keskenään.

        Naisena en armeijamaailmasta tiedä, mutta ei sinun sielläkään tarvitese omaa mielenterveyttäsi saada romutetuksi. Voisitko saada lääkäriltä/psykologilta lausunnun vapautukseen koko roskasta, jos et sinne halua mennä?


      • sinappia rinnuksilla

        Minulla on tämän 18v pojan kanssa yhteinen asia...

        Kiveskirtymä ja se seuraukset.... ja muita asioita jotka tekee asioista vaikeampia.

        Mutta ei sitä puuttuvaa kivestä paria koulun uimahallia lukuunottamatta suuresti kukaan kommentoitu, korkeintaan opientä sanailua.... No, se siitä... ehkä se kaikkien "esteiden* keskellä saattoi pikkasen ujostuttaa....

        Mutta sitten kuitenkin kaiken jälkeen on aiankin ollut yksi nainen, jolla oli omat ongelmansa.... niin se kun otti käteensä miehuuden... niin kysyi asiaa.... ja en muistaakseni kertonut mitään niin syvällistä.

        Siitä on ainakin 18v kun olen ollut 18, ja kaikseta huolimatta on ollut ihmisiä jotka ovat kiinnostuneet minusta sellaisena kuin olen..... Ana ei paljoa ple hypitty riemista, mutta kyllä joskus on ollut oikea loppuun menevä flaksi ja toivon, että jollain naispuolisella riittäää hymy pikkuisen pidempäänkin...


      • 17ja neitsyt

        Elä nyt... Ei se laske sun arvoos mitenkään naisten seurassa! Luonne se on loppujen lopuks ainut joka merkihtee.... Jos juttu mennee sillä pilalle ni sitte on kyllä naisessa vika!
        Eikä kukkaan määrittele vehkeen perusteella kuka ansaihtee naisen!! Sää ainakin vaikutan tosi kivalta miehen alulta että sää kyllä IHAN VARMASTI löyät itelles tytön.
        Mutta tosissaa nää puhheet ei kyllä varmaa helpota sen enempää koska tiedän itestä miltä paineet tuntuu ku oon tämmönen pitkä 17 v rimpula tyttö... Ja vielä kaveripiiristä ainut neitsyt...

        Mutta oikeesti, kaikesta huolimatta, varmasti ansaittet naisen siinä missä muutkin ja ihan varmasti löytkin;) ja tsemppiä armeijaa muutes:)


      • mambaa
        girl4 kirjoitti:

        Tärkeintä on se millanen oot ihmisenä. Koska ei kukaan rakastu sukupuolielimiin vaan ihmiseen. Eikä pieni penis tarkota, että olisit huono sängyssä !:)

        öö itekki tykäät kongolaisista tykeistä myönnä pois


      • lusikallinenn
        sinappia rinnuksilla kirjoitti:

        Minulla on tämän 18v pojan kanssa yhteinen asia...

        Kiveskirtymä ja se seuraukset.... ja muita asioita jotka tekee asioista vaikeampia.

        Mutta ei sitä puuttuvaa kivestä paria koulun uimahallia lukuunottamatta suuresti kukaan kommentoitu, korkeintaan opientä sanailua.... No, se siitä... ehkä se kaikkien "esteiden* keskellä saattoi pikkasen ujostuttaa....

        Mutta sitten kuitenkin kaiken jälkeen on aiankin ollut yksi nainen, jolla oli omat ongelmansa.... niin se kun otti käteensä miehuuden... niin kysyi asiaa.... ja en muistaakseni kertonut mitään niin syvällistä.

        Siitä on ainakin 18v kun olen ollut 18, ja kaikseta huolimatta on ollut ihmisiä jotka ovat kiinnostuneet minusta sellaisena kuin olen..... Ana ei paljoa ple hypitty riemista, mutta kyllä joskus on ollut oikea loppuun menevä flaksi ja toivon, että jollain naispuolisella riittäää hymy pikkuisen pidempäänkin...

        lentääkö mälli kuitenkin normaaliintapaan?


    • ateisti.

      Mites teillä uskovaisilla on tuon seksielämän kans, et voitko esimerkiksi kuvitella ottavasi mieheltä suihin taikka antavasi takaa doggy tyyliin?
      Minulla on sellainen mielikuvitelma, että seksi uskovaisen kanssa olisi umpi tylsää. Onko mielikuvani väärä?

      • halllelujahh

        väärä palsta hei. tarkemmin ottaen älä kirjoita minnekään noita typeryyxiä


    • girl.96

      ateisti.: uskon,että jumala on olemassa,tiedä sitä olenko uskovainen. En ainakaan perinteinen sellanen. Olen ottanut mieheltä suihin, ja voisin harrastaa seksiä jos löytyisi hyvä kumppani. En usko, että seksin tylsyys riippuu sitä, mihin uskoo.

      • ateisti.

        Että et ikäänkuin tunne, että nyt se jumala katselee kun otan takaata kontillaan, vaan voit jopa antautua kiiman riepoteltavaksi, etkä tarvitse seuraavana pyhänä ehtoollista ja rippituolia kun tuli tehtyä syntiä.?


      • uskovainen123
        ateisti. kirjoitti:

        Että et ikäänkuin tunne, että nyt se jumala katselee kun otan takaata kontillaan, vaan voit jopa antautua kiiman riepoteltavaksi, etkä tarvitse seuraavana pyhänä ehtoollista ja rippituolia kun tuli tehtyä syntiä.?

        Joo ei tarvitse ajatella että Jumala katselee. Kun on naimisissa voi antautua kiiman vietäväksi.

        Et kai tuon asian takia ole ateisti.


      • Tuosevastasyntiäon
        uskovainen123 kirjoitti:

        Joo ei tarvitse ajatella että Jumala katselee. Kun on naimisissa voi antautua kiiman vietäväksi.

        Et kai tuon asian takia ole ateisti.

        uskonnot ovat ihmisen elinhistorian suurin kusetus, mutta jos siihen kaikkivoipaan taivaanherraan on pakko uskoa niin elkää ny herranjumala antako sexiin ainakaa vaikuttaa huoh


    • Mr.Raivopää

      Oma ongelma on varmaan se, että olen liian mukava. Ja tytöthän tietävästi näyttävät pitävän kovista pojista jotka loppujenlopulta loukkaavat tyttöystäviään verisesti koska kovasta pojasta paljastuu tytöllekkin täys mulkku, ja sitten tullaan itkemään minulle kuinka mulkeroja kaikki jätkät ovat.

    • hoijoi123

      olen liian kiltti mies ja yksi nainen on käyttänyt tätä kiltteyttäni hyväksi ja olen antanut hänelle rahaa kun hän on pyytänyt,hän sanoo ettei hänellä ole kyytiä kotiin ja tarvitsee rahaa ja valehtelee tottakai,sitä en vain kehtaa sanoa hänelle....

      • munaton^

        siinä tapauxessa et ole edes mies.


    • KumiAnga12

      Nuoruus pilasi kaiken ja traumanisoituneena en osaa päästää ketään tarpeeksi lähelle.
      Olen siis jo 27- vuotias, mutta edelleen neitsyt. Silloin harvoin kun olen edes pääsemässä pukille, ujous vie musta aina voiton. Vietin sellaset noin 8 vuotta yksin, melkeen vailla sosiaalisia kontakteja. Eli mulla jäi nää teini/parinkympin hullut kokeiluvuodet välistä ja nyt paria vuotta alle kolmekymppisenä oon saanu huomata et seksiin lähtö tuottaa mulle valtaisia ongelmia. En puhu seksistä, enkä sitä kovin ajattelekkaan henkilökohtaiselta kantilta. Katson aikuisviihdettä kyllä, mutten osaa kuvitella itseäni siihen asemaan, että se olisin oikeasti minä, joka siinä on tuottamassa jollekin mielihyvää.

      Ujous, usean vuoden eristyneisyys, peniskateus ja suorituspaineet yms, niistä on minun neitsyyteni tehty.

      • Virginboy85

        Olen myös 27v mies, ja vielä neitsyt. Minullakin on suunnilleen samat ongelmat, varsinkin tuo eristyneisyys resonoi kanssani aika voimakkaasti. Tuntuu tosin siltä, että olen vieläkin ihmisarempi kuin sinä, sillä en edes koskaan ole ollut lähelläkään seksin saamista, saati sitten mitään muutakaan intiimiä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

        Kumppanin löytäminen tuntuu jostain syystä niin tavattoman vaikealta. En oikein jaksa uskoa nettideittailuun, baareissa käymiseen tai työpaikkaromansseihin. Uuden harrastuksen aloittaminen pelkästään siinä mielesää, että tapaisi naisia tuntuu epärehelliseltä, enkä muutenkaan ole juuri kiinnostunut sellaisista asioista, jotka naisia kiinnostavat. Lukio- ja yliopistoaikojen sponttaanit tapaamiset (joita en tietenkään saanut hyödynnettyä) loistavat poissaolollaan aikuisten maailmassa, ja rakkauselämäni tulevaisuus vaikuttaa erittäin epävarmalta.

        Nojoo, tämä juttu meni vähän tangentiksi, mutta on kuitenkin hauskaa (ja tietenkin surullista) kuulla, että en ole ainoa tässä tilanteessa. Yhteiskunta ei oikein toimi fiksusti enää koulujen jälkeen, ainakaan minunlaisille ihmisille, jotka eivät välttämättä omin avuin saa ongelmiaan ratkottua.


      • Arkajalkamisu
        Virginboy85 kirjoitti:

        Olen myös 27v mies, ja vielä neitsyt. Minullakin on suunnilleen samat ongelmat, varsinkin tuo eristyneisyys resonoi kanssani aika voimakkaasti. Tuntuu tosin siltä, että olen vieläkin ihmisarempi kuin sinä, sillä en edes koskaan ole ollut lähelläkään seksin saamista, saati sitten mitään muutakaan intiimiä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

        Kumppanin löytäminen tuntuu jostain syystä niin tavattoman vaikealta. En oikein jaksa uskoa nettideittailuun, baareissa käymiseen tai työpaikkaromansseihin. Uuden harrastuksen aloittaminen pelkästään siinä mielesää, että tapaisi naisia tuntuu epärehelliseltä, enkä muutenkaan ole juuri kiinnostunut sellaisista asioista, jotka naisia kiinnostavat. Lukio- ja yliopistoaikojen sponttaanit tapaamiset (joita en tietenkään saanut hyödynnettyä) loistavat poissaolollaan aikuisten maailmassa, ja rakkauselämäni tulevaisuus vaikuttaa erittäin epävarmalta.

        Nojoo, tämä juttu meni vähän tangentiksi, mutta on kuitenkin hauskaa (ja tietenkin surullista) kuulla, että en ole ainoa tässä tilanteessa. Yhteiskunta ei oikein toimi fiksusti enää koulujen jälkeen, ainakaan minunlaisille ihmisille, jotka eivät välttämättä omin avuin saa ongelmiaan ratkottua.

        Itse olen kahdenkymmenenkuuden, naispuolinen, keskinkertaisen näköinen ja pyöreähkö, ja luonnollisesti yhä neitsyt (kun ei ne irstaat papat kelpaa, ajatelkaa nyt kuinka nirsoa). Tunnen neljä koskematonta 26-32 -vuotiasta kilttiä, hyvää ja viehättävää naista. Ei se ole NIIN harvinaista tässä keskinkertaisessa maailmassa. Pitäisi vain olla jotain, minkä kautta kohdata.

        Miksiköhän ei ole olemassa VA - Virgins Anonymous? Sekaporukka, jossa nimettöminä ja luottamuksella avauduttaisiin "kerran melkein meinas irrota" ja itkettäis ja... niin, ensisijainen pyrkimys olisi tietysti hankkiutua eroon jäsenyydestä. Yhdessä :-) Ensin vaikka nettiyhteisö pystyyn. Kukahan uskaltaisi sellaisen järjestää... tai edes sentyyppisen treffipalvelun, joka on tarkoitettu aroille ihmisille.


      • Sivuston laitto
        Arkajalkamisu kirjoitti:

        Itse olen kahdenkymmenenkuuden, naispuolinen, keskinkertaisen näköinen ja pyöreähkö, ja luonnollisesti yhä neitsyt (kun ei ne irstaat papat kelpaa, ajatelkaa nyt kuinka nirsoa). Tunnen neljä koskematonta 26-32 -vuotiasta kilttiä, hyvää ja viehättävää naista. Ei se ole NIIN harvinaista tässä keskinkertaisessa maailmassa. Pitäisi vain olla jotain, minkä kautta kohdata.

        Miksiköhän ei ole olemassa VA - Virgins Anonymous? Sekaporukka, jossa nimettöminä ja luottamuksella avauduttaisiin "kerran melkein meinas irrota" ja itkettäis ja... niin, ensisijainen pyrkimys olisi tietysti hankkiutua eroon jäsenyydestä. Yhdessä :-) Ensin vaikka nettiyhteisö pystyyn. Kukahan uskaltaisi sellaisen järjestää... tai edes sentyyppisen treffipalvelun, joka on tarkoitettu aroille ihmisille.

        Eikös tämä sivu ole VA - Virgings Anonymous? Kokemattomiahan tällä sivulla ilmeisesti eniten on ja kaikki me pysymme nimettöminä. Ja vaikka sellaisen sivun joku pistäisikin pystyyn, sinne voisi siltikin tulla lähes kuka vain veikkaisisin. Ajatus kyllä sinänsä järjestää tapaamisia mutta lähes kuka vain pystyisi osallistumaan, siis ihan kuka vain. Itse olen myös 26 vuotias ja kokematon mies, kaikin muutoin elämäni on hyvällä mallillaan, paitsi tämä yksi asia tietenkin puuttuu kokonaan. Kuitenkin mitä ilmeisemmin jos asialle haluaa tehdä jotain, se on tällä näkymin pystyttävä hoitamaan itse, ellei sitten tältä sivulta satu jotakuta löytymään mutta tällä sivulla se tosiaan taitaa olla hieman vaikeaa.


      • ryhmässäonkivenpaa
        Arkajalkamisu kirjoitti:

        Itse olen kahdenkymmenenkuuden, naispuolinen, keskinkertaisen näköinen ja pyöreähkö, ja luonnollisesti yhä neitsyt (kun ei ne irstaat papat kelpaa, ajatelkaa nyt kuinka nirsoa). Tunnen neljä koskematonta 26-32 -vuotiasta kilttiä, hyvää ja viehättävää naista. Ei se ole NIIN harvinaista tässä keskinkertaisessa maailmassa. Pitäisi vain olla jotain, minkä kautta kohdata.

        Miksiköhän ei ole olemassa VA - Virgins Anonymous? Sekaporukka, jossa nimettöminä ja luottamuksella avauduttaisiin "kerran melkein meinas irrota" ja itkettäis ja... niin, ensisijainen pyrkimys olisi tietysti hankkiutua eroon jäsenyydestä. Yhdessä :-) Ensin vaikka nettiyhteisö pystyyn. Kukahan uskaltaisi sellaisen järjestää... tai edes sentyyppisen treffipalvelun, joka on tarkoitettu aroille ihmisille.

        niille tuleville orgioille :ylös:


    • En tiedä miksi

      En tiedä syytä miksi minulla on vielä poikuus tallella, sitä pitäisi kysyä niiltä naisilta.

      Kasvoissa / kehossa tuskin ainakaan on ongelma, koska kun olen laittanut kuviani arvioitavaksi nettisaiteille, ne on ovat saaneet arvosanaksi ylensä yli 8 (välillä 1-10).

      Se kyllä ainakin vaikuttaa paljon, että en tunne kovinkaan montaa naista, koska en juo, joten ei minua myöskään kiinnosta käydä baareissa.

      • vettäväkevänpää

        et juo, siis olet tylsä, siinä syy


    • 19v-neitsyt

      Itse oon neitsyt koska haluan säästää itseni sille yhdelle ainoalle miehelle jonka kanssa tunnen oikeaa rakkautta, yhteenkuuluvuutta jne. Toivottavasti mieskin tulevaisuudessa sitä sitten arvostaa. (:

      • M.43

        Juuri näin sen kuuluisi ollakin.

        Vaikka itse menetinkin poikuuteni jo 15-vuotiaana, en menettänyt sitä siksi että siitä oli pakko päästä eroon. Sama oli silloisella tyttöystävälläni joka oli minua pari vuotta vanhempi ja neitsyt.

        Olimme seurustelleet siinä vaiheessa puolisen vuotta eikä kyse ollut mistään kännisekoilusta. Kokemus ei ollut maata järisyttävä, mutta siitä jäi hyvä mieli molemmille. Ja kyllähän se seurustelu vielä pitkään jatkuis ja monet hyvät seksikokemuksetkin tuli vielä saman tytön kanssa.

        Myöhemmässä elämässä on ollut myös yhdenillan panoja, mutta ei ne kyllä koskaan mitään parhaammasta päästä ole kun kumppania ei kuitenkaan tunne. Miksi ensimmäinen kerta sitten pitäisi olla jonkun irtonumeron kanssa?


      • kuten minäkään

        Uskon, että arvostaa.

        Muista, että ei se mieskään välttämättä ole päässyt kokeilemaan ketään.Hyvä kun on nähnyt vaginaa.

        Se on myös miehelle elämys..vaikket uskokaan kenties.


    • ehrr

      22v ja poikuus tallella, ja että miksi? tarkkaa syytä en tiedä mutta tässä muutama oletus: en ole mitenkään komea(tuskin edes keskitasoa), olen liian mukava, naispuolisia kavereita ei kovin monta ole niin ei tule heidän kauttansa tutustuttua uusiin naisiin, vaadin että naisella on neitsyys tallella, epäitsevarmuus, se että olen luovuttanut naisten suhteen, eli tyydyn siihen että en kelpaa naisille jotka täyttävät nämä järkyttävän suuret vaatimukseni(ulkonäöllisiä vaatimuksia ei ole), jne jne.

      lisäksi nykypäivänä neitsyyden vaatiminen naiselta on täysin mahdoton vaatimus, suurin osa tytöistä kun menettää neitsyytensä jo ylä-asteikäisenä vanhemmille pojille/miehille jotka vain hyväksikäyttävät heitä ja pahintahan siinä on että nämä tytöt tietävät kyllä sen että he tulevat vain hyväksikäytetyiksi mutta silti suostuvat siihen, minä en mitään kevytkenkäistä naista halua, mutta tietysti kunnollisiakin naisia on, mutta minä en vain heille kelpaa, ja siksi olen luovuttanut naisten suhteen ikävä kyllä miehiä on enemmän kuin naisia ja siksi osa miehistä karsiutuu pois ja joutuvat tyytymään siihen että elävät koko elämänsä yksin.

    • virginsuicides

      en yleensä tänne irjoittele mutta kerrankin mielenkiintoinen keskustelu ja jotain sanottavaa: itse olen 18 vuotias ja neitsyt. Olen todella "kyllästynyt" tähän ja kuuntelemaan kavereideni jatkuvia panojuttuja kun itse missaan kaiken tämän. Neitsyys on tallella monesta syystä, en usko avioliiton odottamiseen/ tosiraukkauksiin mutta en tosiaankaan halua olla mikään tunnettu jakorasia ja asun melko pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tietää loppujen lopukse kenen kanssa baarista kotiin lähti jatkoille...
      Useaan kertaan olen päätynyt tilanteeseen, jossa itse asiaan olisi päästy, muttei sitten kuitenkaan. Yhden kerran yritettiin kauan, muttei vaan mennyt sisään :( sitten seurustelin n. puoli vuotta ja monta kertaa meinattiin mutta homma kaatui joko erektion puutteeseen tai sitten poikaystäväni pelkäsi "satuttavansa" minua koska olin vielä kokematon jne. lopulta kyllästyin tähän ja jätin hänet (tietysti syitä oli muitakin, mutta tämä yksi merkittävä)
      joten nyt todella turhautunut olo, kovasti haluaisin vaan "get it over with" koska mitään herkkua ne ekat kerrat ei tosiaan ole. Muutenkin kun saisin pari kokemusta alle niin olisin paljon rohkeampi miesten suhteen kun vähän tietäis että mitä sielä oikein tekee...

      • ja vielä lisäksi

        miten niin olette liian mukavia miehiä? itse ainakin toivoisin välillä oikeasti mukavaa ja suloista miestä enkä niitä baarien ällöjä tyrkkyjä jotka luulee olevansa niin kovia jätkiä ja "voivansa iskeä kenet tahansa" ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa, itse arvostan luonnetta todella paljon


      • turhautunut olo?

        ”mitään herkkua ne ekat kerrat ei tosiaan ole. Muutenkin kun saisin pari kokemusta alle niin olisin paljon rohkeampi miesten suhteen kun vähän tietäis että mitä sielä oikein tekee...”

        No enempää ei voi olla väärässä. Hyvin onnistunut eka kerta on ainutkertaista herkkua.
        Rohkeus on sitten kokonaan toinen juttu. Pelon takia jännittäminen lienee tavallisin kivun ja epäonnistumisen syy.

        Keskenkasvuisilla miehillä on pornofilmeistä opittuja suorituspaineita. Ei sellaisista ole neitsyyden hoitajaksi.

        Ja eihän sulla vielä kiirettä. Parasta ennen ikä on n. 27 v


      • vellihousumiehiä
        ja vielä lisäksi kirjoitti:

        miten niin olette liian mukavia miehiä? itse ainakin toivoisin välillä oikeasti mukavaa ja suloista miestä enkä niitä baarien ällöjä tyrkkyjä jotka luulee olevansa niin kovia jätkiä ja "voivansa iskeä kenet tahansa" ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa, itse arvostan luonnetta todella paljon

        vaiha illanviettopaikkaa, joku taidenäyttely tms


    • 7+14

      Olen kohta 24-vuotias mies ja olen melkein kokematon koska olen tällainen luuseri joka ei uskalla lähestyä naisia eikä naiset lähesty mua. En myöskään käy kuin harvoin baareissa eikä sielläkään ole koskaan ollut lähelläkään onnistaa.

      Mikään ruma en ole ulkonäöltä ainakaan omasta mielestäni. En tiedä sitten miten naiset asian näkee. Häpeän itseäni ja omaa tilannettani. En olisi mitenkään joskus nuorempana uskonut että päädyn näin surkeaan tilanteeseen. Niin arka en kuitenkaan ole ettenkö mukaan lähtisi jos joku nainen tekis aloitteen mutta kun naiset ei tee aloitteita niin tässä sitä ollaan.

      • OUTS

        sä et saa HAHAHAHAA!


    • 20+

      Tuoreen tutkimuksen mukaan siis neitsyyden menettäminen alle 20 v on pelkkää tyhmyyttä.
      Mitä myöhemmin aloittaa sitä kauemmin maistuu.

      • jaksatko panna samaa

        Ikä tulee vastaan..ei se sen enempää maistu.

        Yhdyntäänkin voi kyllästyä, jos unohdetaan ikä.


    • katja1994

      Olen 18 vuotias nainen neitsyt.
      Haluan kokea ensimmäisen kerran luotettavan kumppanin kanssa jonka kans on myös tunteet mukana.

      Välillä neitsyys on tuntunut taakalta ja mielessä on käynyt että hankkiutuisin siitä vain eroon, mutta onneksi tulin järkiini(en siis kritisoi niitä jotka ovat menettäneet neitsyytensä esim yhden yön kumppanin kanssa)

      Joskus tuntuu että olen ainut neitsyt mutta eihän se ollenkaan pidä paikkaansa.
      On todella harmi että media ja ryhmäpainostus antaa sellaisen kuvan että neitsyys pitäisi menettää mahdollisimman pian tai muuten pidetään friikkinä.

      Jokaisen seksualisuus on jokaisen oma asia joten vain itselle kuuluu mitä, milloin ja missä neitsyyden haluaa antaa.

      Neitsyet: meillä on koko elämä aikaa joten ei kannata kiirehtiä!

      • qqqqqqqqqqqqq

        Elämä on aikaa, mutta nuoruus menee sukkelaan.


      • ylpeä miehenä

        Tajusin oman juttuni jälkeen, että ei muuta olekaan kuin aikaa..no tosin mulla se juttukin meni erilailla..

        No..kokonaisuudessa olen ylpeä, kun miehinen neitsyys neitsyys meni omalla tavallaan.Jos lasketaan siten että vekottimen sai tiettyyn paikkaan.

        Siis pääsi panemaan.

        Kyllä se sopiva mies sinullekin varmaan löytyy.


      • 18m

        kannattaa se neitsyys säilyttää sille oikealle! Oma tyttöystävä on sen mua ennen menettänyt ja kismittää pirusti koska itse menetin neitsyyteni hänelle. Parhaimmat parisuhteet pohjautuvat kumppaneille jotka eivät ole muita paneskellut vaan pelkästään toisiaan.


    • plrdr

      Olen samaa mieltä kuin Katja tuossa.. Mutta kun vain löytäisi sellaisen kumppanin jostakin :(

    • Ei mitään kiirrettä

      Olen 20-vuotias neitsyt mies. Minulla ei ole mitään kiirettää menettää neitsyyttäni. Mut joskus tuntuu tyhmältä kun olen ainut mies porukassa, joka neitsyt vielläkin. Nykyään haluan vaan pitää hauskaa ja opiskella ja harrastaa seksiä sit ajallaan sen naisenkaa, jonka seurustelen ja pidän hänestä. Mutta välillä kaverit painostaa tästä asiasta.

      • 17+16

        Noin minäkin ajattelin vielä 22-vuotiaana ettei tässä mitään kiirettä ole kunnes lopulta havahduin tilanteeseen että en tule varmaan koskaan harrastamaan seksiä jos en pian hankkiudu poikuudesta eroon. Olen kohta 24-vuotias ja olen harrastanut seksiä vasta tasan yhden kerran. Kuvittelin myös että naisen löytäminen on ihan helppoa kunhan vain edes vähän yrittää. Olen huomannut että todellisuudessa se on erittäin vaikeaa.

        Ei parantanut juuri ollenkaan mun itsetuntoani edes se poikuuden menetys. Olen edelleen todella ujo naisten kanssa ja murehdin melkein joka päivä miten saisin naisen itselleni tai edes seksiä. Olen kyllästynyt elämään ilman minkäänlaista seksielämää. Runkkaaminen ei todellakaan aja samaa asiaa ja olen jo kyllästynyt siihen. En kyllä tiedä enää mitä tässä tehdä kun en voi sietää itseäni tällaisena. Ei tästä elämästä mitään tule kun ei ole motivaatiota muihinkaan asioihin siitä syystä kun ei ne asiat onnistu joita eniten haluaa. Voin sanoa aivan rehellisesti että tämä naisettomuus vaikuttaa negatiivisesti koko elämään. Onhan tämä melko negatiivinen viesti mutta ei voi mitään kun näen tilanteen niin synkkänä omalla kohdallani.


    • ylpeä menetyksestä

      Itse olin neitsyt miehenä 28 vuotiaaksi kunnes menetin sen rakastamalleni naiselle.

      Johtui kaiketi siitä, että olin ujo ja jopa jännitin sitä..en osaa muuten kertoa.

      Oli itseasiassa sellainen oman ylpeyden paikka.

    • kivireki-satama

      Sä kelpaat ihan hyvin tuollaisena. Älä ota paineita. Naiset tykkää kaikesta
      huolimatta. Rakkaus on korvien välissä, ei kiveksissä. Olen neitsyt 40-vuotias.
      Eikä pelota.

    • pelkuri1

      Miksi suht hyväkroppainen ja kasvoista melko nätti melkein 20v nainen neitsyt?

      Teini-iän alkuvuosina 2 raiskausyritystä ja väkivaltaa. Pelko miehiin ja luottamuspulaa, vaikka mie tiedän etteivät kaikki ole samanlaisia.

      Haluja olisi, mutta kukaan mies ei ole valmis siihen että nainen saattaa saada menneisyyden traumat mieliin kesken kaiken. Tähän mennessä vastaantulevilla miehillä on ollu suurempi tarve saada "täydellinen" tyydytys heti kuin että tehdä naisen olo turvalliseksi ja ymmärtää häntä.

      Anteeksi yleistys, tiedän etteivät kaikki ole samanlaisia. Toivottavasti myös mie saan eteeni sellaisen yksilön.

    • 19vnro2

      samasta syystä kuin keskustelun aloittaja :)

      t: ylpeäneitsyt 19v, nro 2

    • Algharaz

      Olen kohta 29-vuotias käytännössä seksuaalisesti kokematon mies. Joitakin teinivuosien kännisuuteluita ja muutamaa sängyssäpeuhaamiskertaa enempää kokemusta ei ole. Yhdynnässä en ole ollut (tuntuu hieman kornilta rajoittaa seksin määritelmä penetraation tapahtumiseen, mutta johonkin kai se raja on vedettävä).

      Koska fyysiseen minäkuvaani on vaikuttanut ja vaikuttaa edelleen keskivertoa pienempi penikseni ja kireä esinahkani, olen ollut hyvin varovainen sen suhteen ketä ylipäätänsä uskallan lähestyä. Samasta syystä en ole harrastanut yhdenyön juttuja, koska en halua saattaa itseäni tilanteeseen, jossa saattaisin tuottaa jollekin naiselle pettymyksen ja sitä kautta saada kolauksen itsetunnolleni (näin on kerran käynyt). Kuulostaa varmastikin typerältä, mutta en uskalla pyytää ketään edes treffeille jos minusta tuntuu että ihastukseni kohde on luonteeltaan sellainen jolle varustukseni taso olisi iso asia (hehe). Vaikka en ensisijaisesti hae pelkkää seksiä, minulla on siihen kuitenkin tarve ja koen sen olevan olennainen osa sellaista parisuhdetta jota minä kaipaan.

      Em. syystä olen elämäni aikana pyytänyt treffeille tai muuten ilmaissut kiinnostukseni vain neljälle tytölle/naiselle. Yksi niistä 16-vuotiaana, kaksi alle 25-vuotiaana ja viimeisin viime vuonna. Jälkimmäinen johti muutaman kuukauden kestävään tapailuun joka kuitenkin päättyi vastapuolen kiinnostuksen lopahtamiseen. Tarkempaa syytä en saanut (enkä sitä väkisin yrittänyt saada), mutta olettaisin että yritin liikaa olla jotakin mitä kuvittelin hänen haluavan minun olevan, ja sen vuoksi en osannut ottaa rennosti. Tavallaan hänen menettämisensä pelko teki minusta liian takertuvan ja yritin liikaa.

      En myöskään ole taitava ns. small talkissa. Kammoan tilanteita joissa joudun kaksin henkilön kanssa jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä kiinnostuksen aihetta. Tämäkin osaltaan rajoittaa mahdollisuuksiani tutustua kiinnostaviin naisiin, joita uskaltaisin lähestyä intiimimmin. Niistä naisista, joiden kanssa olen todella tuntenut pääseväni samalle aaltopituudelle, kaikki ovat olleet parisuhteessa.

      Lisäksi kun soppaan heittää pitkäaikaisesta masennuksesta johtuvat mielialojen dramaattiset vaihtelut, eristäytymisen, kesken jääneet opinnot sekä alhaisen tulotason (jotka kaikki vaikuttavat itsetuntoon), niin todennäköisyys parisuhteeseen ja/tai seksiin laskee melko olemattomaksi.

      Voisin kirjoittaa pidemmänkin analyysin kun nyt pääsin vauhtiin (tämä oli aika terapeuttista), mutta eiköhän tuossa nyt ole ne olennaisimmat syyt.

    • epätoivoinen

      Olen 43v mieshenkilö,ja edelleen neitsyt.Olen luonteeltani ujo,arka ja ongelmana on tuo jännittäminen ja epäonnistumisen pelko.En ole koskaan seurustellut,ja joskus nuorempana muutamia yhdenillanjuttuja takana.Pystyn naisen kanssa normaaliin keskusteluun,muttakun pitäisi alkaa seksuaalisesti toimia,niin iskee jonkinlainen jännitys päälle ja vaikka erektiossani ei ole normaalisti mitään vikaa,niin en ole yhdyntäyrityksissäni koskaan onnistunut,ja siitä on tullut minulle epäonnistumisen kierre ja pelko.Ja olen kokeillut joskus erektiolääkettäkin,muttei siitä ollut apua.Tilannettani helpottaisi jos minulla olisi vakituinen kumppani,jonka kanssa voisin keskustella asiasta,ja seksi varmaan silloin onnistuisi.Minulla on muutamia naispuolisia ystäviä,joille olen kertonut ongelmastani,ja keskustelu asiasta tuntuu helpottavan taakkaani,sillä en varmaankaan ole ongelmani kanssa yksin.

      • huokausjasurkeus.

        Kyllä jossain kohtaa täytyy jo olla se raja kun ei ole enää mitään asiaa tulla änkyttämään neitsyydestään millekkään penikkapalstalle. Pitäkää itellänne nämä asiat jos on ikää enemmän kun 20v.


    • 20+16

      "Kyllä jossain kohtaa täytyy jo olla se raja kun ei ole enää mitään asiaa tulla änkyttämään neitsyydestään millekkään penikkapalstalle. Pitäkää itellänne nämä asiat jos on ikää enemmän kun 20v."

      Haista paska

    • salama 84

      moi olen 28 vuotias mies ja mulla edelleen poikuus tallella olen uskossa ja haluan löytää sen oikean jonka kanssa mennä naimisiin ja perustaa perheen ja arvostan että teitä nuoria fksuja tyttöjä on jotka haluaa sen oikean eikä hypi sängystä sänkyyn..eihän tämä helppoa ole mutta se suuri siunaus mikä avioliittoon kuuluu ja kun sillon antaa sen oman lahjansa toiselle niin se on sitten niin suurta että oksat pois..toivottavasti löydät sen luotettavan kumppanin joka on sulle se oikea terv.salama

    • Ikää paljon

      Syy on se kuuluisa "kun mä oon kiinnostunut jostain, se ei ole kiinnostunut musta, ja kun joku on kiinnostunut musta, mä en oo kiinnostunut siitä."

    • tässäolen

      OLen 28-vuotias mies ja neitsyt. Syitä on pari: "Viallinen" penis ja homous

      Minulla on ollut murrosiästä asti ongelmia esinahan kanssa. Seksiä olen yrittänyt joskus, mutta ei siitä mitään koskaan tullut kun aina teki kipeää. Vasta 27-vuotiaana uskaltauduin urologin juttusille ja sit minulle tehtiin ympärileikkaus. Ympärileikkaus ei ollut kovin helppo asia mulle ja en oo vieläkään selvinnyt siitä. Ja en ole yhtään tykännyt tosta ympärileikatusta peniksestä. Suorastaan inhoan sitä. Kerran oon yrittänyt seksiä harrastella sillä, mutta ei siitä mitään tullut kun seksi kumppani ei osannut käsitellä sitä yhtään.

      Toinen syy on homous. Kun asuu pikku kaupungissa, ei niitä homo miehiä kovin paljoo ole ja jos ei halu kenen tahansa kanssa olla niin onhan se vähän hankalaa löytää seksikumppania.

      Itse olen päätynyt siihen että' menen neitsyenä hautaan asti. Kerta en saannut syntymälahjaksi tervettä munaa, ´niin ollaan sitten ilman. Jos tähän ikään asti on päässyt neitsyenä niin ihan sama vaikka menee hautaan asti. Ja kaiken lisäks oon toottunut niin siihen että hommat hoidetaan niin sanotusti itse.

      Mutta täytyy kyllä sanoa, että olen todella kateellinen hetero kavereilleni, joilla on terveet esinahalliset munat ja seksikumppaneita tarjolla jonoksi asti. Kylllähän se varmaan ihanata on. mut ei voi mitään.

      Ei ois kannattanut syntyä homoksi pikkukaupungiin viallisen munan kanssa. :(

    • cvbxf

      Jaa...a.. Koska istun perjantai-iltana koneella. Mihinkäs tästä...

    • OK mutta neitsyt

      Itse olen kohta 27 vuotias mies ja edelleen neitsyt. Itselläkin nuo teinivuodet olivat siis rauhallisia uskoin aina ettei sinne baareihin ole mikään pakko lähteä naisia iskemään jos ei ole sellaista mielihalua saati sillä seksillä niin kauhea kiire muka olisi, joten keskityin koulunkäyntiin siis. Olihan minulla pari kolme ihastusta kyllä koulussa mutta ne jäivät sitten niihin. Täytyy myöntää että olin kyllä hyvin eristäytynyt mutta oli minulla kuitenkin pari jätkää kaverina. Ongelmani taitaa kuitenkin olla tuo ujous ja eristäytyneisyys maailmasta. Olen kyllä siis toisen asteen koulut, molemmat käynyt ja töissä ollut paljon, töissä tuskin edes uskoisivat minkälaista elämää vietän jos kertoisin. Nykyään työn lisäksi tulee hyvin paljon istuttua koneella, näin on siis jatkunut jo useamman vuoden. Vielä voisi olla mukavaa kokeilla parisuhdetta, se vain että olen kovin paljon yksin ja tottunut siihen varmaan jo aika pitkälti enkä tuskin ihan tuosta noin ketä tahansa edes suostuisi ottamaan, joten se tuo tietenkin oman ongelmansa omaan tilanteeseeni. Ei kiinnostaisi nyt baareihinkaan lähteä ekaa vastaantulijaa iskemään. Mitä tämän kanssa siis tehdä, jatkaako vielä niin kuin ennenkin vai yrittäisikö saada muutosta ja miten?

    • oonko väittäny

      Oonko väittäny että olisin

    • 21v kokematon mies

      Yksinkertaiseen kysymykseen, yksinkertainen vastaus: Koska säästän itseäni Sille Oikealle, jota en ole vielä kohdannut.

    • yksin6

      Olen vain niin ujo/arka nainen. Olen 20 vuotias siis. Lisäksi ei ole edes sitä miestä tullut vastaan elämässä jonka kanssa olisi turvallista päästä neitsyydestäni eroon ja tekisi sen rauhassa ja ymmärtäen minua. Tuskinpa sitä miestä koskaan tulee... :-(

    • miees kaks-kasi

      Sepä se...ehkäpä koska en käy baareissa,en omaa kavereita näin en myöskään kavereiden kavereiden piiriä jossa vois tavata uusia tuttavuuksia,ehkäpä koska työpaikkani on mies voittoinen taii koska istun kaiket illat yksinään koneella datailemassa.Nettideitistä sen sijaan minut löytää...mutta,mene ja tiedä.
      Ainut mitä tiedän on että irtosuhteet eivät minulta onnistu,ainkaan vielä,ihan moraalisista syistä.Haluan että on jonkinlainen tunneside/ihastus toiseen,ennen kuin voin hyväksyä seksuaalisen kanssa käymisen.Yksittäinen pano,voisi olla sen tunnin,parin verran olla hauskaa,mitä tutustuminen,lähentyminen ja itse aktikestäisi.Sen jälkeen tiedän että miettisin oliko tämä todella tämän väärtti,toisin sanoen saisin morkiksen,joten siihen en ryhdy.

      Täysin seksitön(siis vastakaisen sukupuolen kanssa) on välistä,melko turhauttavaa ja tuskattuttavaa.Haluan antaa seksuaalisen mielihyvän toiselle ja nauttia/saada siitä itsekkin.Haluan että joku haluaa juuri minun koskettavan häntä ja hän koskettaa minua.Haluan kokea hellyyttä,naisen pehmeyden ja herkkyyden lähelläni.Seksuaalisuuteni ja emotionaalinen puoleni suorastaan huutaa tätä,mutta,mistään sitä ei saa väkisin.Joka päivä toivon,unelmoin ja haaveilen että löytäisin pian neidin,jonka kanssa voisin kokea edellä olevat.Koska,siihen asti tarpeeni ovat vajaat,kuin kuiva tynnyri,joka odottaa kipeästi vedellä täyttöä.

    • 19neitsyt

      Olen 19 v neitsyt. Ja en tiedä mitä haluan. Monet sanoo säästävänsä itseään "sille oikealle", mutta en tiedä onko se lopulta niin tärkeää minulle. Tykkään bilettää ja kaikki kaverini ovat harrastaneet seksiä, joten välillä minulla tulee hieman outolintu olo. Ei ole kyse siitä, että olisin ujo. Päinvastoin, välillä ihan säälittää sanoo ei kiinnostuneille miehille ja välillä mietin, että jos nyt vaan sen tekis kohteliaisuudesta. Mutta joku on estänyt. Ehkä mulla on vaan korkea moraalikäsitys ja haluan odottaa jotain oikeaa suhdetta, enkä vaan mennä jonkun mukaan baarista. Ja sitäkin, että miten voi tuntemattomiin miehiin luottaa ja kun vielä asuu kotona niin aamupäivälläkö sitte vasta kotiin? Ja kyllä mulla on aika korkeet vaatimukset miesten suhteen ja just persoonan ja esim fiksuuden takia. Paria oikeen mukavaa poikaa treffannu, mutta kun jotai vähä fiksumpaa sanoo, niin sitten on ollut huuli pyöreänä. Olis kiva kyllä mennä ehkä ton neitsyyden kanssa iha perinteikästä kautta, pari treffiä alle ja sitten. Mutta mistä noita hyviä miehiä löytää? Ei ainakaa baarista.

    • Huono elämä 36 vuott

      36-v mies, ei mitään seurustelusuhteita takana. Syynä uskonto, joka pilasi elämän nuoruusiästä aikuisikään asti. Sitten seuraavat parikymmentä vuotta onkin mennyt elämää ihmetellessä. En osaa elää kuten normaalit ihmiset, koska tutustuminen näissä merkeissä vastapuoleen on todella hankala ongelma, kun ei ole kokemusta takana. Lisäksi kun on työtön, niin ei ole varaa naiseen. Tuntuu siltä, että voisi olla taas vaikka 12-vuotias, en menettäisi mitään. Ainut mikä harmittaisi on se, että joutuisi käymään armeijan uusiksi. Muuten kyllä käyttäisin aikakonetta ja eläisin toisin.

    • Haista paska

      No mullahan meni kaikki päin vittua. Tai ehkä just poispäin sieltä vitusta. Lapsuusiän traumat, eläkkeellä mielenterveyssyistä, joten pienet tulot. En juo viinaa vannoutuneena absolutistina ja siitäkös mua onkin sitte rangaistu, kun kehtasin uhmata maan tapaa.

      Lastenhankinnan oon päättäny jättää ja sekin jarrutti kun ei sitä sterilisaatiota saa ennenkö vasta 30-vuotiaasta ylös, ei voinu ottaa vahingon riskiä. Siihen päälle vielä kaikki seksifantasiat on sadomasokismia, mikä tottakai rajaa kumppaniehdokkaita. Ja mitä olen muiden suhteita seurannu, niin vituiksihan ne on menny muiltakin ja jäljelle on jääny kaikilla vaan paha mieli. Vittu täs huvita yrittääkään enää.

    • uskontoja erilaisia

      Mä mietin oikeesti sitä yhtä miestä, joka on komea, lahjakas, menestyvä, suosittu etc. mutta on joutunut uskontonsa takia kieltäytymään seksistä ennen avioliittoa. tietääkseni hän ei ole naimisissa ollut, joten mahtaako kuinka olla noi seksiasiat. mies on jo yli 30. Mä joskus mietin tässä sohvalla lojuessani, että kyllä sekin on jäänyt paljosta paitsi, kun mä kertaan omaa seksielämääni, mikä alkoi 16 vuotiaana. Miten paljon aikuisemmin maailmaa katsookaan, kun on tietoinen siitä, miltä seksi tuntuu sen toisen kanssa. Parisuhdekin on paljon rikkaampi, kun siinä on seksiä. ja sä ymmärrät seksiä vähän syvällisemmin, kun tiedostat, mistä seksissä puhutaan.

    • yksinäinnen

      Olen 22v nainen ja neitsyt. Alun perin siksi kun uskonto kielsi, sittemmin en ole saanut ketään vaikka haluaisin. En ole niin kaunis että ne komeat itsevarmat YTM tulisivat iskemään, mutta olen tarpeeksi nätti että oman tasoiseni miehet vähän ujostelevat minua. Minun pitäisi tehdä aloite itse jos haluaisin jonkun, mutta kun en osaa flirttaillakaan niin aloite pitäisi tehdä suoraan kysymällä eikä millään silmäpelillä. Mutta on vaikea löytää sellaisia tilanteita missä olisi edes vähän luontevaa kysyä sellaista.

    • ttr

      Minulla 40 ja neitsyt on todellisuutta parin vuoden kuluttua (olen mies.) Itselläni neitsyyden/poikuuden säilymiseen on viimeisen viiden vuoden aikana vaikuttanut täydellinen työttömyys ja syrjäytymisen tunne.

      Olen täysin tarpeeton yksilö yhteiskunnassamme. Pikku hiljaa halu huolehtia itsestään on hiipunut. Miksi pestä esim. hampaitaan, kun ei päiväkausiin kuitenkaan tapaa ketään ihmisiä? Vähitellen ei ole jaksanut/huvittanut lähteä enää illanviettopaikkoihinkaan. Nautinto on tullut lähinnä oluen juonnista ja ylensyönnistä loputtoman netissä roikkumisen lisäksi. Sitä paitsi sairastuin vakavasti pari vuotta sitten, minkä jälkeen olin vuoden verran todella vahvalla lääkityksellä. Olisi varmaankin pitänyt käydä poistattamassa poikuus maksullisella naisella hyvän sään aikana, silloin kun vielä seksihaluja ja kykyjä oli.

      Poikuus on tullut seuraavan kehityskaaren lopputuloksen. Eivät ole sosiaaliset taidot näiden seurauksena päässeet kehittymään:
      - ei leikkikavereita lapsena
      - ei kavereita teininä
      - äiti ei vienyt/kannustanut harrastuksiin
      - isän raivo minua kohtaan ja mielenterveysongelmansa
      - nuoruusiän masennus ja mielisairaala 18-vuotiaana ja siitä seurannut erilaisuuden tunne ja vertaistuen puuttuminen ts. ei kehitysmahdollisuutta
      - armeijakiusaaminen
      - keskeytyneet opinnot
      - kavereiden puute/ kaverit ulkomailla/kiireisiä jne.
      - pitkä psykoterapia, joka ei auttanut

      Armeijassa minua kiusasivat toverit. Nauroivat, huusivat, tönivät. Varuskunnan saunassa minulle naurettiin kovaan ääneen. Minussa täytyy olla jotain vikaa alastomana - en vain tiedä mikä se voisi olla.

      Tällä hetkeltä en odota tulevaisuudelta mitään. Elämä on kuin vankilatuomio, jossa kaltereiden tai näkymättömän lasin takaa seuraan muiden onnea. Ainoa tulevaisuuden suunnitelma voisi olla tulevien perintörahojen ryyppääminen ja maksulliset naiset. Niin sanotut hoidot ovat täyttä hömppää: niin psykologin keskustelut teininä kuin myöhempi psykoanalyyttinen/dynaaminen terapiakin. Yleinen käytäntö hoitaa mielenterveysongelmaisia miespuolisia taitaa olla väärä.

      Vauva.fi-palstalta olen lukenut, kuinka vihamielisesti naiset suhtautuvat työttömiin miehiin. Se kertoo paljon naissukupuolen julmuudesta. Niinpä opiskelu/työ ei paljon innosta, sillä siihen sisältyy aina epäonnistumisen riski, ja epäonnistuneita ihmisiä halveksivat sekä miehet että naiset. Työtä en sitä paitsi kuitenkaan näin vanhana saisi. Niin ikään poikuuden säilyttäneisiin miehiin vauvalaiset suhtautuvat kauhulla ja inholla. Ainoa keino saada seksiä/läheisyyttä onkin prostituutio.

    • Neitsytja..

      Olen 22-vuotias nainen ja neitsyt. En haluaisi olla neitsyt enään, mutta niin se vain on. Olen kaunis ja urheilullinen. En tiedä, en ole vain löytänyt ketään. En kuitenkaan jokaisen vastaan tulijan kanssa menisi sänkyyn, joten kaikki jotka ovat olleet kiinnostuneita tapailemaan eivät ole minua kiinnostaneet. Nuorempana kaikki aikani meni jalkapallokentillä kun panostin siihen. Nykyään en vain löydä sellaisia ikäisiäni miehiä mistään jotka mua kiinnostaisivat. Maybe someday! Alle 20 se vielä oli ok, mut entäs nyt?

    • virginvirgin

      Omasta tahdosta :) en jaa niinkuin kaverini muutaman illan tuttavuuksille.

    • Itse olen mies ja alkaa olemaan 28 vuotta mittarissa. Täysin kokematon olen vastakkaisesta sukupuolesta. Kai sitä pahemminkin voisi elämä olla, ainakin on vielä täysin terve ja talous kunnossa ja muut asiat sentään okei. Itse olen normaalin näköinen, koulua ja töitä myös käyty mutta jokin vain on itsellään pielessä siihen toiseen sukupuoleen. Todennäköisesti olen turhan kiltti ja liian arka sen asian kanssa. Vielä ei ole luovuttanut mutta tietysti aika kuluu joten hieman alkaa asia kieltämättä epäilyttämään. Ei asia tunnu etenevän tosi maailmassa sen enempää kuin täälläkään.

    • Positiivisesti onneksi osaa vielä ajatella, joten niin kauan kuin siihen pystyy ei tässä kai tosiasiallisesti pitäisi niin huonosti mennä. Katsotaan mitä tulee...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe