Olen asunut pari kuukautta Joensuussa ja yrittänyt etsiä hyvää kebab paikkaa, mutta kaikki joissa olen käynyt ovat olleet kamalia. Eli kertokaa mielipiteenne, onko Joensuussa ainuttakaan hyvää kebab paikkaa?
Joensuun kebabit?
96
13684
Vastaukset
- Kas kanta-asiakas
Kokeileppa Fiestaa. Ei ole hinnan kiroissa ja hinta/laatu -suhde on hyvä.
- Rikastutettu_ruokakultti
Koska muslimien tapoihin kuuluu pyyhkiä takapuolensa vasemmalla kädellä ilman paperia, mahtavatkohan he pestä kätensä huolellisesti sen jälkeen.
Ruokahan syödään oikealla.
Tuli vain mieleeni koska etnisten ravintoloiden henkilökunta on paljolti muslimeita.
Samoin kebabpaikat ovat myös heidän hoidossaan.
Millainen hygieniakulttuuri afrikkalaisten ja arabien asuttamissa maissa vallitsee?
Jalkansahan ainakin arabit pesevät huolellisesti
- kebabisti
Täältäkin ääni Fiestalle.Loistava Iskedar kebab.
- Kanta-asikas
Tottakai Fiesta!
- Ai meneeks
Rieskalla vähän kälysesti?
Juu tottakai RIESKA! Hyvä paikka... JJJJJEEEEEEE!
Ensin keskustelun avaus jossa moititaan lähes kaikkia ja sitten... YLLÄTYS, YLLÄTYS... HAHAAA... IHME!
Löytyykin muuan Kebabrieska jota kaikki kehuu.
No ei, en ole kade, mulla ei ole kebabpaikkaa, enkä asu Joensuussa. - Hyvin/huonosti menee
Ai meneeks kirjoitti:
Ensin keskustelun avaus jossa moititaan lähes kaikkia ja sitten... YLLÄTYS, YLLÄTYS... HAHAAA... IHME!
No ei, en ole kade, mulla ei ole kebabpaikkaa, enkä asu Joensuussa.Tarkoitatko, ettei täällä saa kysellä asioiden perään, ettei tulkittaisi (piilo)mainonnaksi, politiikaksi jne.?
- njnjk
Ai meneeks kirjoitti:
No ei, en ole kade, mulla ei ole kebabpaikkaa, enkä asu Joensuussa....
- herkkusuu899
PARAS on oikeasti Pizza express & cafe. On jossain arvostelussa kehuttu suomen parhaimmiksi paikoiksi. Fiesta ok, mutta express paljon parempi!
- Anonyymi
Totta, hyvä@ edullinen paikka. Ystävällinen palvelu.
- vcxzbtr
Jos tietäisitte miten kebab valmistetaan niin ruokahalunne kaikkoaisi aika vikkelään! Nämä ählypaikkojen kebabit on normaalisti hankittu ns. pimeiltä markkinoilta (ei suomalaisesta tukusta) mikä tarkoittaa sitä, että se on tuotu maahan ilman asianmukaista pakastusta ja on saapuessaan jo mätänemispisteessä. Kebabit valmistetaan normaalisti alemman elintason maissa missä raaka-aineet on halpaa eikä niistä ole pulaa (rotat, koirat, teurasjäte, pikkutytöt ym. kaikki massa käy). Järjestäytynyt rikollisuus ja kebabliha kulkevat käsi kädessä joten syömällä kebabia tuet myös ihmiskauppaa, huumekauppaa ja rahanpesua.
Että hyvää ruokahalua vain.- -645
Asian vierestä sen verran, että lounais-suomessa käydessäni tuli käytyä useasti eräässä pihvipaikassa, josta paljastui myöhemmin, että ko pulju nimenomaisesti oli hankkinut lihansa laittomaksi osoittautuneesta lihatukusta. Pihvipaikan eväät olivat edullisia ja kaikin puolin hyviä. Ei mitään moittimista siinä suhteessa, mutta kieltämättä jäin ihmettelemään kun kerran näin lihaa tuotavan pihvipaikkaan tavallisella pakettiautolla.
Kaikki laiton ei automaatisesti tarkoita jauhettuja pikkutyttöjä ja mädäntynyttä sorsaa. Kotipizza kerran arvosteli julkisesti kilpailijoidensa kannattavuutta. Kotipizzalta vaan unohtui mainita mistä kaikkialta heidän omat raaka-aineensa ovat peräisin. Kustannusrakenne oli Vaasasta, mutta mistä raaka-aineet? - Anonyymi
Miten musta tuntuu, että sä puhut: PASKAA!! Et tunnu tietävän asiasta mitään, joten pidäppä ääliö turpas kiinni!!
- Anonyymi
Älä sinä valehtele nälissäs.Kaikkea sitä saakin kuulla moiselta moukalta.Tuolla ramppaa jatkuvasti kaiken maailman tarkastajaa tsekkaamassa että sääntöjä noudatetaan.Nykyään on eri säännöt kuin 90 luvulla..Tule sinäkin tähän päivään houretilastasi.
- Näin on
Älä jauha p:tä pikkutytöt jne.., on se kumma kun valitetaan myös töissä käyvistä maahanmuuttajista.
- sohvalta terve09
Joo-o, se yksi juttu mikä sattui etelä-suomessa niin haloo, ei kai nyt joka paikassa sillä tavalla ruokaa tehdä. Herätys pahvi! Mene töihin ettei aivosolut mätäne koneella maatessa.
- xzcbbxc
Olkaa vain sinisilmäisiä naiiveja ääliöitä, ei se multa mitään ole pois :) Mutta turha valittaa sitten BSA-taudin iskiessä tai kun paljastuu että paikallinen kebab-rahanpesula on sotkeutunut myös tyttäresi parittamiseen...
- Man-dek84
Työskentelen kebabbilassa missä on todella epähygienistä. Itse ei kävisi mielessäkään syödä kun näkee sen hygienian ruoka-aineidensäilytyksen Jne.
Ihmekkään kun mahat on ihmisillä sekasin ja ruokamyrkytyksiä.- Anonyymi
Valehtelija! Mustamaalaat typerällä tavallasi..Ei mene läpi.
- Man-dek84
Onko teillä suomi24 lukijoilla ollut mahat sekaisin kebabbiloiden ruuista?
tämä oli ihan ystävällinen kysymys eikä mitään vinoilua. - Hyi helvete
Mistä johtuu,että yleensäkin pitsa paikkojen työntekijät ovat kovia tupakka miehiä.
Seurasin eräänkin pitserian puuhia sattumalta.leipuri veti tupakkaa ja räki koko ajan.Sitten meni tekemään pitsaa,pesemättä edes käsiään.
Eipä ole moisen kokemuksen jälkeen pitsa maistunut. - kepap
Pizza Housen tyypit vetävät liikkeen edessä koko ajan röökiä, ei ihmekkään kun liike on koko ajan tyhjä, ei näy asiakkaita. Kyllä Fiesta hoitaa asiallisesti asiansa
- mausteista ja mehevä
Maukkaimman makuisen homejuusto-kababrullan saan Elfi-pizeriasta, joka löytyy Vehkalahden uimarannan vierestä, entisen kioskin tiloista. Ruoan otan sieltä mukaani koska tila on pieni eikä kovinkaan viihtyisä.
Fiesta on kuitenkin muilta osin ykkösvalintani. - Siellä usein käyjä
Lehmon agora...
Maistuva kebab ;) - Keb
Minä "Kauko", minä hörökorva, mitähän minä taas kirjoittaisin höpöä, ai niin kebab-tarina...
- schöndojk
Pizzeria elfi. Sijaitsee vehkalahdessa. Käykääpä kokeilemassa. Parasta.
- Kebabystävä
Onko löytynyt jo hyvä kebab paikka ??
- rullaatirullaa2
Sinet Isossa Myyssä. Siisti ja viihtyisä paikka. Henkilökunta ystävällistä, ruoka maistuvaa.
- herkuttelija8948948
rullaatirullaa2 kirjoitti:
Sinet Isossa Myyssä. Siisti ja viihtyisä paikka. Henkilökunta ystävällistä, ruoka maistuvaa.
Kyllä, komppaan! Ja hyviä patonkeja,,, ja ne ranskalaiset!
- Hyvääa
Sinet ja Fiesta parhaat! 1
- kimmon jorma
Sinet nykyään aivan jäätävän paska. En ole käynyt pitkään aikaan ja nyt kun kävin pari päivää sitten järkytyin miten pieni rullakebab oli. Myös kaverini tilaama iskender oli säälittävän näköinen. Liha kuivaa pientä silppua ja annos pieni. Fiestassa sentään saa jotain vastinetta rahoilleen.
- dilledong
Täältä äänet pizza express and cafelle ja sinetille. Fiestassa on hinta kohdillaan vaan kaikki OMAAN makuuni huonompaa.
- kebabmaisterrr
Pizza Express Cafe hands down paras paikka Joensuussa. Vehkalahdella Elfi myös kokeilemisen arvoinen, tuhteja rullakebabeja.
- fiesta hyi vttu
sinetti hyvä paikka. Fiestassa en söisi kun ei tiedä mitä ruuasta löytyy. Muutenkin pahanmakuisia tehty ilmeisesti halvimmista aineksista..
- kimmon jorma
En ymmärrä miksi myydään vain 5 euron annoksia joilla ei nälkä lähde...miksi listalla ei ole vaikkapa 7-8 euron kebabbia jolla isompikin mies saisi mahan täyteen???
- Fiestasta
Ota KimmoJorma tuplaliha, menee tuohon hintahaarukkaan!
- kebab shit
masterin kebab käärylöistä saa jumalattoman paskataudin, 2.kertaa olen hakenut sörsselit ja kummallakin kertaa potenut paripäivää jumalatonta paskatautia. 3kertaa ei tule että "UUDIStYÖVOIMAN" sapuskoihin kosken. ennemin vaikka mäkkärille menen
- hdyttel
miten tulisena otit rullat...?
---> vaikutusta vatsan toimintaan?
- Ei suomeen
Älä syö mätiä kebablihoja. Ei ne kuulu ollenkaan tänne suomeen
- jooooo,
määkin asun pusikossa, ovi ja ikkuna metsään päin,
syön vaan hernekeittoa, perunaa ja läskisoosia,
välillä salaa naurista... he heh. - 2020
jooooo, kirjoitti:
määkin asun pusikossa, ovi ja ikkuna metsään päin,
syön vaan hernekeittoa, perunaa ja läskisoosia,
välillä salaa naurista... he heh.Vitosen kepappien mussuttaminen ei vielä riitä nostmaaan sinua minkään junttitason yläpuolelle - ei vaikka kepapinvääntäjä olisi kuinka tumma hyvänsä.
- Azi
No miksi kaupasta saa Suomessa valmistettua pussikebabia?
Mersu on Saksasta,niin ei kuulu myöskään tuolla periaatteella Suomeen jne.
- Dönerböner
En ole joensuulainen, mutta käyn usein... Missä on fiesta? Ja missä keskustan kotipizza? Expressin tiedän. Miten muuten kepab siis oikeesti tehdään? Mitä lihaa se on? Hyvällehän se maistuu, mutta onko eri koulukuntia tai valmistustapoja. Kerran kun kävin turkissa, en saanut mistään suomessa tuttua kepabia, vaan jotain ihan muuta. Maistui hyvälle nekin, mut ei siis döneriä marmariksessa...
- Jorman kivekset
Kävin testaamassa tuon Vehkalahdella sijaitsevan Elfin ja petyin pahasti. Rullakebab oli kyllä isompi kuin keskustan paikoissa mutta sisällä oli lähinnä salaattia ja tulinen kastike peitti kaikki maut alleen. Hintakin 2e korkeempi joten ei tarvitse uudestaan käydä,
- susshii
ei joensuussa saa aitoa kebua kuin pizza expess paikasta.
- onymous1
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/39344-luvattomat-tyontekijat-karahtivat-pizzerioista
Täytyy ihan onnitella poliisia onnistuneesta iskusta, harmaan talouden torjunnassa.- Piza-asiakas
Parin viikon kulutua sama meno jatkuu kuten ennenkin. Ratsioita pitäisi tehdä kerran kuukaudessa. Ei liene ihan sattumaa että ulkomaalaisten omistamissa pizzerioissa syntyperäinen suomalainen työntekijä on harvinaisuus.
- m32
http://www.pizzamaster.fi/
Laatu on parhainta mitä näissä paikoissa saa- Maksavavaiva
Kyllähän tuolta vielä mukaan hakee, paikanpäällä syöminen onkin toinen juttu. 2 kertaa olen käyny vaan on häiriöks asti ollu tummempaa miestä torikokoustaan pitämässä tuolla niskakadun pizzamasterissa.
- Juppe
Pizzeria elfi. Sijaitsee vehkalahdessa. Haen kepappini marjalasta asti... ja on sen arvoista...
- Kurdi
Ma tekke sulle kabab ja sa vaa vituilet mulle...!!!
- scanburger paras
Kebabeista ei tietoa, mutta jos hampurilaisia ajattelee käydä niin kokeile Scanburgeria.
- staronparas
Fiesta ja sinet on molemmat hyviä, mutta mieluiten käyn Starissa. Mukava palvelu, paljon valinnanvaraa (esim. leikkeleet, pihvit) ja kebab on parasta mitä joensuusta saa. Ainoa miinus taitaa tulla ahtaista tiloista.
- fiesta on ok paikka
Saako joensuusta mistään kunnon kebabbia? Lampaanlihasta tehtyä?
Fiestassa on mukava käydä, tilaaminen menee tällä litanialla, iskederkebabtulisyötäällä. :D ja aina annan tasarahan käteisenä niin ei tarvii kassa konetta näppäillä ♥- ilmiannan
Itse olen näistä ählypitserioista tms tehnyt samantien verottajalle ilmoituksen jos en ole saanut kuittia kun olen maksanut ostokseni käteisellä. Että jos eivät voi rehellistä bisnestä tehdä suomessa niin ilmiannan heidän verottajalle siinähän sitten selittelevät kun verottaja ja terveysviranomaiset tekevät ratsian heidän kuppaiseen ravintolaan
- Anonyymi
ilmiannan kirjoitti:
Itse olen näistä ählypitserioista tms tehnyt samantien verottajalle ilmoituksen jos en ole saanut kuittia kun olen maksanut ostokseni käteisellä. Että jos eivät voi rehellistä bisnestä tehdä suomessa niin ilmiannan heidän verottajalle siinähän sitten selittelevät kun verottaja ja terveysviranomaiset tekevät ratsian heidän kuppaiseen ravintolaan
Ja sinä voit pysyä kuppaisessa kämpässäsi.Syö kynsiäsi.
- kotimainen ok
en käytä ulkomaista omistuksessa olevaa kebab tai pizza paikkaa.jättävät verot maksamatta.kiertää suvusta sukuun.esim.bosbor.kävelykatu.oli kovat verovelat pystyssä.
- sammy the1
samin grilliltä karsikosta saa ehkä maan parhaat kebabit
- llllĺieiieoe
Haista virtu sen samin gfillin kanssas
- Anonyymi
Sami on symppis ja eeppinen on grilli! 🌭🍔🫵
- ,,,,,,,,,,
.............
- Kebakko
Ravintola Starissa (lähellä musiikkikonservatiota) ja Pizza Masterissa saa ihan hyviä kebabeja ja ne ovat myös siistejä paikkoja.
- Rillihiili
Karsikossa on joku grilli mistä saa todella hyvät kebabit. Muukin sapuska on erinomaisen hyvää ja maukasta. Muistaakseni taitaa olla samoin grilli. Kannattaa käydä. Oikein mehukkaat annokset.
- sioukoulu
miks vitus sitä samin grilli pitää koko ajan puhu sio koulu
- mahmudxd
Käytiin samin kanssa siinä pizzu expressisä. Otetiin perjantai oluet siiän stresii lievintäväks alkuun. Ajateltiin ottaa periantai olueitten jälkeen vihdoinkin sitä sapuskaa. Iso karva pannu pizza kummallekkin tuli vaikean valinnan kautta. Kyllä työstresihuolet kaikkosivat kun tuoksu tuli jo keittiöstä asti. Aivan kuin ramin grillillä olisi ollut. Tosiaan kebu oli ihan aitoa lammasta kjeh kjeh ja sopivasti sipulia. Ei otettu kaikkia mausteita, että muilekkin riittää kjeh kjeh. halal-teurastamon lattialta kaavittua jätelihaa veikkaisin heh. Ruoka oli 5/5 vaikka jotain ihme karvatuppoja ruoassa olikin jäänyt. Otettiin vielä kotiinkuljetus karsikkoon. maksoi 15€
- fedorax
Tuli käytyy rantakylän kebulassa testimielessä ja voin sanoa, että yksi elämäni pahimmista kokemuksistani ikinä. Kävelin kebulan ovesta sisään, iskin silmää parille siellä olleelle kauniille tytöille ja menin tiskille "kebu kaikilla mausteilla please". Kebunpitäjä meinasi naurahtaa ja siinä vaiheessa olin että mitä helvettiä. Meni takahuoneeseen ja hörähti siellä nauramaan totaalisesti. Puhui siellä jollekkin toiselle työntekijälle ja kuulin vain sanan kaulaparta. Noh, menin odottamaan päivän ateriaani ja noin 12 minuutin ja 43 sekunnin päästä se olikin valmis. Puolet kebabista syötyäni mieleeni juolahti, että unohdin mainita olevani laktoosi intoleranssikko. Alkoi tuntumaan niin pahalta, että en pystynyt edes nousemaan tuolilta koska muuten voisi sattua vahinko. Minun oli pakko jäädä odottamaan, että tytöt lähtevät etten nolaisi itseäni koska luulen, että he alkoivat lämmetä jo minulle. Hetken kuluttua alkoi tuntumaan jo niin pahalta, että oli pakko lähteä juoksemaan ulos. Samana hetkenä paskoin housuuni ja aloin nauramaan hysteerisesti. voi helvetti miten nolo tilanne se oli. tytöt alkoivat nauramaan ja samalla yököttelivät. Sen jälkeen ymmärsin, että ei enää koskaan rantakylän kebulaan.
- sdsad
onko rantsikan huora kepapissa laktroosia?
- mistäkepsu
Saako enää tänäpäivänä Joensuusta mistään kelpoa kebabia? Myyn kyljessä oleva on huono, samoin pizzamaster.
- elisabethrehn
Pizza special kaikista paras.Tervemenoa ykköspaikkaan.
- unohtakaa.kebabit
Nepalilaisessa on hyvät sapuskat!
- samaamieltäoleva
niin on
- syökäävaikkatuolla
nepalilaisessa on tullut nyt itsekkin käytyä muutaman kerran ja se oli iloinen yllätys,saa rauhassa syödä ,ei ole asiakkaita tungokseksi asti ainakaan silloin kun viimeksi esim:kävin.
Jos haluaa esim:viedä emännän tai isännän syömään pikkuisen erilaista ruokaa ja saada vaihtelua niin tuo ravintola on oiva paikka,täyttää minun vaatimuksen rauhallisuudesta.
Lihakin on oikein laitettua josta ihmettelin heidän taitojaan.
Eikä ole muslimi paikka,muslimien uhrattua esim:kebab lihaa olisi kaikkien syytä välttää,vaikeaahan se on mutta näin on.
- fhfgjh
Varokaa ruokapaikkoja, joissa on kokkina puhdasoppinen muslimi:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14236241/muslimi-kavi-kyykylla-ja-pyyhki-perseensa-sorme---- Anonyymi
siks kannattaa tilata vaan pizzaa niin se kuumenee uunissa ja bakteerit kuolee...
- Anonyymi
Kaikkea voi kirjoitella mutta tyhmä se on joka uskoo!
- poismuslimit
Älkää menkö syömään muslimien paikkaan,se liha on uhrattua.
Karttakaa kaikki nuo paikat .Eökö maassa pitänyt olla maan tavalla ja nuo ei ollleet.- Anonyymi
Onneton rasisti yrittää onnettomassa elossaan kiukutella,yhyy yhyy🤣
- karvarannelikainen
Ei ole huva kepapi joellasuussa.
- fahur
te ei voita syttää muslimiman ei pestä handy? mina paista pitza te ola ilone me ola tuotu teile ruka mika tekee pahaa hahhaahh
- laktroosi-inkotenssi
Onko halalissa laktroosia? Voi tulla ripulia perseestä jos on.
- Anonyymi
Laktroosia? Ei mutta pakteroosia on ja kakki tulee sitten jauhalihakastikkeen tapaisena.
- AhmedKebab
Joo ei löydy Joensuusta kunnon kebabia - kannattaa ottaa taksi ja ottaa kyyti Jyväskylään. Siellä Troijasta saa maan parhaat kebabit...
- Anonyymi
Minä otin taksikyydin Perniöön kepappille siellä tekee yrittäjä ite kepappit alusta loppuun! On helvetin hyvää. Muut tekee pakasteesta. Taksi maksoi viime tammikuussa ees taas 850 egeä mutta kannatti.
- holivuud
Starista kävin silloin kun Joensuussa asuin. Oli tosin lähin mesta muutenkin.
- Pipipipipiiiipi
Ei ole ksikki on boikotissa. Elfi on hyvä
- kepapilla
Minä syön joskus kepapin. Oli hyvejä. Ostin sen ite ja leikkasin ja tein. nami nami. Sitten tuli kakkapökäle housuun ja harmitti.
- Nakkikepappi
Samin grillillä rantakylässä Joensuun parhaat kepapit lounas myös todella hyvä ja halpa
- kerromiksi
Kerro miksi minä tilaisin yhtään mitään samin grilliltä rantakylässä kun minä saan samalla tavalla syömistä/ruokaa rantakylässä kammarista, ja lisäksi ilman että poistun kyseistä paikasta mihinkään epämääräiselle samin grillille syömään jolla on ostoksistakin vähän niin ja näin että saatko vai etkö saa sitä kuitti ostoksistasi.
- Anonyymi
kerromiksi kirjoitti:
Kerro miksi minä tilaisin yhtään mitään samin grilliltä rantakylässä kun minä saan samalla tavalla syömistä/ruokaa rantakylässä kammarista, ja lisäksi ilman että poistun kyseistä paikasta mihinkään epämääräiselle samin grillille syömään jolla on ostoksistakin vähän niin ja näin että saatko vai etkö saa sitä kuitti ostoksistasi.
Saako Rantakylän kapakka Kammarista ruokaa? Millaista??
- Anonyymi
Dolce Vitassa on ihan hyvä kebabi.
- Anonyymi
Paskaa kaikki, pitsatkin kannattaa käydä kotipitsasta tai tehdä itse.
- Anonyymi
Koiranlihaa ja kadonneita ihmisiä jauhavat kebabiksi
- Anonyymi
Joensuussa useampi pitseria on sisään astuessa siinä kunnossa et oksettaa. Jos näkymä on kuin sikalassa, niin voi arvata että hygienia on muutenkin tasolla et kohta kakka lentää.
- Anonyymi
Sama kirjoittaja jolla henkilökohtaisia ongelmia maahanmuuttajia vastaan.Vituttaa varmaan kun itse istut kotona ja toiset tekee töitä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529