Sähkötupakkaa?

Spikerev

Olisin ajatellut että voisin ehkä aloittaa sähkötupakan mutta todenäköisesti en. Löysin nikotiinitonta sähkötupakkaa joka olisi "laillista ja terveelistä"

17

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupakkimuija

      Ei järkeä.

      Sähkötupakka on niille onnettomille nikotinisteille, jotka on ketjupolttaneet oikeaa tupakkaa 30 vuotta ja pelkäävät syöpää. Niinku minä.

    • savuton71

      nikotiiniton.fi kauppa on asiallinen. Alaikäisille sieltä ei myydä. Mitä tulee itse sähkötupakkaan, niin itse olen ainakin saanut sen avulla lopetettua tupakoinnin, joten suosittelen sitä kaikille.

      • mies 78

        kyllä mistä tätä sähkötupakkia saa kun olin 10v tupakoimatta ja aloin taas polttamaan kun ystävä seurue sai minut polttamaan ja ajattelin taas lopettaa, tuleeko sillä huono olo viimeksi lopetin nousi liimaa kurkkuun


    • höyryguru

      Nikotiiniton kauppa ehkä muuten hyvä mutta erittäin kallista siellä on. Myyvät yhden tupakan tuotetta samalla hintaa kun muilta saa kahdella tupakalla samaa tuotetta.

    • 59305

      www.lopetan.fi

    • fmeomfe
    • sähkötupakkatauko

      Lisätietoa sähkötupakasta, sen vaaroista ja hyödyistä sekä aloituspaketeista:

      http://www.sähkötupakkatauko.com

      • sähkötupakka

        www.sähkötupakkatauko.com


    • Paras paikka saada tietoa:
      esavuke.com ja sen foorumi

      • Aikuinen109

        Myöskin FastTech on todella halpa paikka. Tilasin sieltä 13v pojalleni sähkötupakan jossa nikotiinitonta nestettö, koska se ei periaattessa ole kovin vaarallista.


    • Rgv

      Mä tilannut esmoke.fi ja startsmog.com ja molemmissa toimitus ollut 1-2 päivää, startsmokilla halvemmat hinnat vaikka siellä esi. Ego akut näköjään visionin akkuja eli ihan laatutavaraa, tai näkyy olevan egoa ilman merkkiäkin pari euroa halvemmalla. Nikotiiniton aika kallis kerran sieltä tilannut.

    • Sampo_

      www.sauhuton.com puljusta tullut yleensä tavarat kahdessa päivässä. Hyvin on toiminu. Seuraavaks isompaa akkua alan tilaileen kun ei toi 650MAH oikein riitä tehokäytössä.

    • hienot

      Näkyy olevan tuossa sauhuton liikkeessä kangerin EMOV laite 1300 mah ja säädettävä jännite ja mikä parasta siinä on tuo aero höyrystin joka on höyrynmuodostuksessa kova juttu, tiedän sen kun aikanaan sähläsin noi CE4-CE8 läpitte.

    • terveyshöyryke

      Olisiko tämä hyvä vaihtoehto ennestään tupakoimattomalle?
      Sähköhöyryke josta saa vitamiineja mutta ei nikotiinia.
      http://www.vitacig.org/

      Tuohan on terveellisempi kuin hedelmät, jotka ovat aikamoisia fruktoosi- ja sakkaroosipommeja.

    • espanjasta

      tästä kaupasta oon ostanut fyysisesti malagassa, nyt ne alottaa suomeen lähetykset: http://clubvapea.es/fi/
      tosi halpa verrattuna noihin muihin ja saa tilattua nikotiininesteitä suomeenkin. ite käytän EVODia :)

    • MañanaMañana...

      Noi Diamondmistit ja Valeot on aika hirveitä kaikki mitä oon maistanut

    • Höyryttelijä

      [email protected] kauppiaalta saa helposti, että heti käyttöön laitteet sekä nesteet. Fyysisesti sijaitsee Helsingissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      214
      35078
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      269
      22437
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11274
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      8421
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6711
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5201
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4135
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      47
      1982
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1883
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe