Hyvä ystäväni saa pian vauvan ja onnekseni minut pyydettiin kummiksi.
Olen nyt kovasti miettinyt ristiäislahjaa, ja ystävältäni toiveita kysyessäni vastaus oli jotakuinkin "ei mitään krääsää". Käytännön ihmisenä tottakai haluan itsekin että lahja on hyödyllinen ja tulee käyttöön, eikä jää nurkkiin pölyttymään ja sitten toisaalta on ehkä helppo myydä eteenpäin kun aika kyseisestä tavarasta jättää.
Opiskelen verhoilualaa, ja sen mukana tuli ajatus lasten k-tuolista (ohessa linkki vastaavaan).
http://sepanmaenverhoomojaentisointi.nettisivu.org/esimerkkisivu/teollisin-verhoilumenetelmin-entisoidyt/lastenktuoli/
Nyt kaipaankin mielipiteitä siitä, sopisiko se kummilahjaksi?
Onko idea hyvä vai huono, ja miksi?
Tottakai kankaan ja puun värit olen jo ottanut hyvissä ajoin selville, jotta tuoli on ystävälleni mieleisen värinen mahdollisesti vielä sittenkin kun lapsi on tarpeeksi vanha siinä istumaan. Ja osaanhan minä sen uudelleen verhoilla jos sille on tarvista ;)
Tuolin pohjaan ajattelin kirjoittaa lapsen tiedot, nimen, syntymäpäivän jne.
Mielipiteitä ideastani kummilahjaksi?
3
278
Vastaukset
- joku
Idea periaatteessa hyvä - ja ainakin omaperäinen - mutta siinä menee kyllä aika kauan ennenkuin se lapsi tollaisessa (yksin) istuu ;)
Sopivia ristiäislahjoja voisi olla tietysti jotkut sopivat vaatteet (potkupuku, sukat jne.), vauvakirja (sitä on mukavaa lueskella myöhemminkin), kummilusikka ym. - Innokas kummi
Kiitos kommentista!
Tiedostan kyllä sen, että tuoli ei tulisi olemaan vähään aikaan käytössä :)
Ajattelin, että jos kerran saan sen tehdä opiskelujen ohessa puoli-ilmaiseksi, niin miksikäs ei?
Olen miettinyt noita vähän perinteisempiäkin lahjoja, mutta en ole keksinyt oikein mitään mikä olisi juuri ystäväni näköinen. Vaatteita ja vauvakirja häneltä löytyy jo valmiiksi (on niin innoissaan tulevasta lapsesta), ja toinen kummi aikoi hankkia sen lusikan tai muun vastaavan kaiverretun lahjan. - Cherry
Mun mielest toi ois kiva! Sen vois vaikka laittaa lapsen huoneeseen ja siinä millon kukaki pitää sylissä ja siitä tulis lapselle rakas ennenku osaa itekkä vielä yksinään siinä istua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1527890Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1017327Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht27296Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317212Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216968Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t806812Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126342Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236204Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845700Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475488