Hyvä ystäväni saa pian vauvan ja onnekseni minut pyydettiin kummiksi.
Olen nyt kovasti miettinyt ristiäislahjaa, ja ystävältäni toiveita kysyessäni vastaus oli jotakuinkin "ei mitään krääsää". Käytännön ihmisenä tottakai haluan itsekin että lahja on hyödyllinen ja tulee käyttöön, eikä jää nurkkiin pölyttymään ja sitten toisaalta on ehkä helppo myydä eteenpäin kun aika kyseisestä tavarasta jättää.
Opiskelen verhoilualaa, ja sen mukana tuli ajatus lasten k-tuolista (ohessa linkki vastaavaan).
http://sepanmaenverhoomojaentisointi.nettisivu.org/esimerkkisivu/teollisin-verhoilumenetelmin-entisoidyt/lastenktuoli/
Nyt kaipaankin mielipiteitä siitä, sopisiko se kummilahjaksi?
Onko idea hyvä vai huono, ja miksi?
Tottakai kankaan ja puun värit olen jo ottanut hyvissä ajoin selville, jotta tuoli on ystävälleni mieleisen värinen mahdollisesti vielä sittenkin kun lapsi on tarpeeksi vanha siinä istumaan. Ja osaanhan minä sen uudelleen verhoilla jos sille on tarvista ;)
Tuolin pohjaan ajattelin kirjoittaa lapsen tiedot, nimen, syntymäpäivän jne.
Mielipiteitä ideastani kummilahjaksi?
3
287
Vastaukset
- joku
Idea periaatteessa hyvä - ja ainakin omaperäinen - mutta siinä menee kyllä aika kauan ennenkuin se lapsi tollaisessa (yksin) istuu ;)
Sopivia ristiäislahjoja voisi olla tietysti jotkut sopivat vaatteet (potkupuku, sukat jne.), vauvakirja (sitä on mukavaa lueskella myöhemminkin), kummilusikka ym. - Innokas kummi
Kiitos kommentista!
Tiedostan kyllä sen, että tuoli ei tulisi olemaan vähään aikaan käytössä :)
Ajattelin, että jos kerran saan sen tehdä opiskelujen ohessa puoli-ilmaiseksi, niin miksikäs ei?
Olen miettinyt noita vähän perinteisempiäkin lahjoja, mutta en ole keksinyt oikein mitään mikä olisi juuri ystäväni näköinen. Vaatteita ja vauvakirja häneltä löytyy jo valmiiksi (on niin innoissaan tulevasta lapsesta), ja toinen kummi aikoi hankkia sen lusikan tai muun vastaavan kaiverretun lahjan. - Cherry
Mun mielest toi ois kiva! Sen vois vaikka laittaa lapsen huoneeseen ja siinä millon kukaki pitää sylissä ja siitä tulis lapselle rakas ennenku osaa itekkä vielä yksinään siinä istua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413