Mielipiteitä ideastani kummilahjaksi?

Innokas kummi

Hyvä ystäväni saa pian vauvan ja onnekseni minut pyydettiin kummiksi.
Olen nyt kovasti miettinyt ristiäislahjaa, ja ystävältäni toiveita kysyessäni vastaus oli jotakuinkin "ei mitään krääsää". Käytännön ihmisenä tottakai haluan itsekin että lahja on hyödyllinen ja tulee käyttöön, eikä jää nurkkiin pölyttymään ja sitten toisaalta on ehkä helppo myydä eteenpäin kun aika kyseisestä tavarasta jättää.

Opiskelen verhoilualaa, ja sen mukana tuli ajatus lasten k-tuolista (ohessa linkki vastaavaan).

http://sepanmaenverhoomojaentisointi.nettisivu.org/esimerkkisivu/teollisin-verhoilumenetelmin-entisoidyt/lastenktuoli/

Nyt kaipaankin mielipiteitä siitä, sopisiko se kummilahjaksi?
Onko idea hyvä vai huono, ja miksi?
Tottakai kankaan ja puun värit olen jo ottanut hyvissä ajoin selville, jotta tuoli on ystävälleni mieleisen värinen mahdollisesti vielä sittenkin kun lapsi on tarpeeksi vanha siinä istumaan. Ja osaanhan minä sen uudelleen verhoilla jos sille on tarvista ;)
Tuolin pohjaan ajattelin kirjoittaa lapsen tiedot, nimen, syntymäpäivän jne.

3

307

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

Idea periaatteessa hyvä - ja ainakin omaperäinen - mutta siinä menee kyllä aika kauan ennenkuin se lapsi tollaisessa (yksin) istuu ;)

Sopivia ristiäislahjoja voisi olla tietysti jotkut sopivat vaatteet (potkupuku, sukat jne.), vauvakirja (sitä on mukavaa lueskella myöhemminkin), kummilusikka ym.

• Innokas kummi

Kiitos kommentista!

Tiedostan kyllä sen, että tuoli ei tulisi olemaan vähään aikaan käytössä :)
      Ajattelin, että jos kerran saan sen tehdä opiskelujen ohessa puoli-ilmaiseksi, niin miksikäs ei?

Olen miettinyt noita vähän perinteisempiäkin lahjoja, mutta en ole keksinyt oikein mitään mikä olisi juuri ystäväni näköinen. Vaatteita ja vauvakirja häneltä löytyy jo valmiiksi (on niin innoissaan tulevasta lapsesta), ja toinen kummi aikoi hankkia sen lusikan tai muun vastaavan kaiverretun lahjan.

• Cherry

Mun mielest toi ois kiva! Sen vois vaikka laittaa lapsen huoneeseen ja siinä millon kukaki pitää sylissä ja siitä tulis lapselle rakas ennenku osaa itekkä vielä yksinään siinä istua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe