Mielipiteitä ideastani kummilahjaksi?

Innokas kummi

Hyvä ystäväni saa pian vauvan ja onnekseni minut pyydettiin kummiksi.
Olen nyt kovasti miettinyt ristiäislahjaa, ja ystävältäni toiveita kysyessäni vastaus oli jotakuinkin "ei mitään krääsää". Käytännön ihmisenä tottakai haluan itsekin että lahja on hyödyllinen ja tulee käyttöön, eikä jää nurkkiin pölyttymään ja sitten toisaalta on ehkä helppo myydä eteenpäin kun aika kyseisestä tavarasta jättää.

Opiskelen verhoilualaa, ja sen mukana tuli ajatus lasten k-tuolista (ohessa linkki vastaavaan).

http://sepanmaenverhoomojaentisointi.nettisivu.org/esimerkkisivu/teollisin-verhoilumenetelmin-entisoidyt/lastenktuoli/

Nyt kaipaankin mielipiteitä siitä, sopisiko se kummilahjaksi?
Onko idea hyvä vai huono, ja miksi?
Tottakai kankaan ja puun värit olen jo ottanut hyvissä ajoin selville, jotta tuoli on ystävälleni mieleisen värinen mahdollisesti vielä sittenkin kun lapsi on tarpeeksi vanha siinä istumaan. Ja osaanhan minä sen uudelleen verhoilla jos sille on tarvista ;)
Tuolin pohjaan ajattelin kirjoittaa lapsen tiedot, nimen, syntymäpäivän jne.

3

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

Idea periaatteessa hyvä - ja ainakin omaperäinen - mutta siinä menee kyllä aika kauan ennenkuin se lapsi tollaisessa (yksin) istuu ;)

Sopivia ristiäislahjoja voisi olla tietysti jotkut sopivat vaatteet (potkupuku, sukat jne.), vauvakirja (sitä on mukavaa lueskella myöhemminkin), kummilusikka ym.

• Innokas kummi

Kiitos kommentista!

Tiedostan kyllä sen, että tuoli ei tulisi olemaan vähään aikaan käytössä :)
      Ajattelin, että jos kerran saan sen tehdä opiskelujen ohessa puoli-ilmaiseksi, niin miksikäs ei?

Olen miettinyt noita vähän perinteisempiäkin lahjoja, mutta en ole keksinyt oikein mitään mikä olisi juuri ystäväni näköinen. Vaatteita ja vauvakirja häneltä löytyy jo valmiiksi (on niin innoissaan tulevasta lapsesta), ja toinen kummi aikoi hankkia sen lusikan tai muun vastaavan kaiverretun lahjan.

• Cherry

Mun mielest toi ois kiva! Sen vois vaikka laittaa lapsen huoneeseen ja siinä millon kukaki pitää sylissä ja siitä tulis lapselle rakas ennenku osaa itekkä vielä yksinään siinä istua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe