Hyvä ystäväni saa pian vauvan ja onnekseni minut pyydettiin kummiksi.
Olen nyt kovasti miettinyt ristiäislahjaa, ja ystävältäni toiveita kysyessäni vastaus oli jotakuinkin "ei mitään krääsää". Käytännön ihmisenä tottakai haluan itsekin että lahja on hyödyllinen ja tulee käyttöön, eikä jää nurkkiin pölyttymään ja sitten toisaalta on ehkä helppo myydä eteenpäin kun aika kyseisestä tavarasta jättää.
Opiskelen verhoilualaa, ja sen mukana tuli ajatus lasten k-tuolista (ohessa linkki vastaavaan).
http://sepanmaenverhoomojaentisointi.nettisivu.org/esimerkkisivu/teollisin-verhoilumenetelmin-entisoidyt/lastenktuoli/
Nyt kaipaankin mielipiteitä siitä, sopisiko se kummilahjaksi?
Onko idea hyvä vai huono, ja miksi?
Tottakai kankaan ja puun värit olen jo ottanut hyvissä ajoin selville, jotta tuoli on ystävälleni mieleisen värinen mahdollisesti vielä sittenkin kun lapsi on tarpeeksi vanha siinä istumaan. Ja osaanhan minä sen uudelleen verhoilla jos sille on tarvista ;)
Tuolin pohjaan ajattelin kirjoittaa lapsen tiedot, nimen, syntymäpäivän jne.
Mielipiteitä ideastani kummilahjaksi?
3
297
Vastaukset
- joku
Idea periaatteessa hyvä - ja ainakin omaperäinen - mutta siinä menee kyllä aika kauan ennenkuin se lapsi tollaisessa (yksin) istuu ;)
Sopivia ristiäislahjoja voisi olla tietysti jotkut sopivat vaatteet (potkupuku, sukat jne.), vauvakirja (sitä on mukavaa lueskella myöhemminkin), kummilusikka ym. - Innokas kummi
Kiitos kommentista!
Tiedostan kyllä sen, että tuoli ei tulisi olemaan vähään aikaan käytössä :)
Ajattelin, että jos kerran saan sen tehdä opiskelujen ohessa puoli-ilmaiseksi, niin miksikäs ei?
Olen miettinyt noita vähän perinteisempiäkin lahjoja, mutta en ole keksinyt oikein mitään mikä olisi juuri ystäväni näköinen. Vaatteita ja vauvakirja häneltä löytyy jo valmiiksi (on niin innoissaan tulevasta lapsesta), ja toinen kummi aikoi hankkia sen lusikan tai muun vastaavan kaiverretun lahjan. - Cherry
Mun mielest toi ois kiva! Sen vois vaikka laittaa lapsen huoneeseen ja siinä millon kukaki pitää sylissä ja siitä tulis lapselle rakas ennenku osaa itekkä vielä yksinään siinä istua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708