Todella jäätävää paskaa! Näyttelijäsuoritukset huonompia kuin huonoimmassa saippuasarjassa. Tarina on rakkaustarina, joka ei liity mitenkään Mannerheimiin, pääosassa olisi voinut olla vaikka joulupukki!
Tylsä tarina, jonka loppuhuipennus on typerä pöydän ympärillä pyöriskely, melkein aloin myötähäpeemään. Bio Rexissä kourallinen ihmisiä, kertoo kaiken. Ne ketkä siellä oli, rakasti toiseutta ja taputti vain sille.
Elokuvana 0 tähteä ja maininta: "jäätävää paskaa" ei ole edes taidetta!
Marshal Of Finland
7
222
Vastaukset
- gina reivis
ohjaaja: Renny Harlin. "Jäätävä paska tjsp." Laittakaa torrenttiin.
- Tiimille ISO kiitos
Tämän elokuvan ympärille on rakennettu mainio tarina kulttuurieroista ja elokuvan teon vaikeudesta.
Erkolle ja koko tiimille kiitos rohkeasta työstä. Tämä nyt on vaav ensimmäinen loppuun saatettu Marski-elokuva. - ari11
Jotenkin tutunoloiseltahan se alusta asti tuntui. Maantiede auttoi palauttamaan mieleen elokuvan Pekka ja Pätkä Suezilla.
Eihän tämä marsalkkatarina ihan samaan tekniseen ja taitelliseen tasoon yltänyt, mutta ans kattoo jatko-osien kanssa.
Niissähän voisi hyödyntää P &P-formaattia: Marshal of Finland pahassa pulassa, Gustaf ja Käthy lumimiehen jäljillä (kuvattu Kilimandjaro-vuoren maisemissa)jne.
Ehkä ei aivan oscartasoisia, mutta varmasti jusseja tai mitälieemmoja ropisisi. - miinustähtiä
Joo, jos voisi -tähtiä antaa niin ei riittäisi asteikkokaan.
-******************'' tähteä. - Viisas elokuva.
"Elämä on kuin suklaarasia, koskaan ei tiedä mitä saa".... ei kun tuo olikin Forrest Gumpin sitaatti.
Tämä taas taisi olla Marshall of finlandin sitaatti:
"elämä on kuin vuoristo - siinä on ylämäkiä ja alamäkiä" - oppeliini1
Vaikea uskoa että mitään noin ala-arvoista edes osataan tehdä!
- klassikko.
Suomalaisen elokuvaosaamisen mestariteos.
Kaikilla osaalueilla ja mittapuilla.
Viisas ja puhutteleva tarina.
Vangitseva näyttelijäntyö.
Ohjaajan herkkävaistoisuus välittyy näyttelijätyön kautta yleisölle, melkein "Riisutun miehen" veroinen huolellinen ohjaustulkinta käsikirjoituksen kohteena olevasta henkilöhahmosta, mutta ei aivan yllä sille mestariliigatasolle.
Väkevät henkilöhahmot ja kohtalot jäävät elokuvan jälkeen katsojan mieleen ja puhuttelemaan pitkäksi aikaa.
Kosketti. Todella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755