Taas se nähdään, joukkueella on hieman vaikeampaa niin halli on tyhjä. Se siitä lajikulttuurista.
Ainoastaan vahinkomestaruusvuonna oli hallissa porukkaa, turkulaiset ovat mukana vain silloin kun menee hyvin.
"kulttuuri" turussa.
2
133
Vastaukset
- hoh-hoh
Vuodatuksestasi huolimatta TPS on Sm-liigan menestynein joukkue mitä tulee mestaruuksien suhteen!
Miten muuten mestaruus voitetaan VAHINGOSSA? Tuliko finaalipeleissä tulostaululle VAHINGOSSA väärä tulos ja sen takia vähemmän maaleja tehnyt joukkue voitti ottelun vai miten se vahinko konkreettisesti tapahtui?
Miksei oma suosikkijoukkueesi ollut finaaleissa Tepsiä vastassa ja estänyt VAHINKOMESTARUUTTA menemästä Tepsille?- mitä meinaat?
" Vuodatuksestasi huolimatta TPS on Sm-liigan menestynein joukkue mitä tulee mestaruuksien suhteen! "
ILVES Mestaruudet: 16
TPS Mestaruudet: 11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408