Onko mielestänne hyviä ? :) Minun mielestäni ovat. Kertokaahan mielipiteitänne vain :)
Vastaukset 4
- Ooocv
On hyviä! Tykkään :) !!
- JBA for ewer;-)
Hämmentävää oli aluksi se että eri Bond-elokuvissa pääosaa esittää eri näyttelijä. Monet Bond-leffat sisältävät aivan typeriä kohtauksia, mahdottomia laitteita, hyvin epätodennäköisiä temppuja ex-tempore.
Elokuvien stunttien perusteella voisi olettaa että J,.Bondin elinajan odotusarvo olisi erikoisen alhainen, mutta niinpä tuo vain on tsempannut eteenpäin jo vuodesta 1962 lähtien eikä vieläkään tunnu olevan eläköitymässä. 50 vuotta aktiivipalvelusta on kenttäagentille kunnioitettava saavutus. - tseims
Elokuvat toistavat ja toistavat samoja kaavamaisia asenteita ja ns. toimintakohtauksia. Yhtä älykästä ja monipuolista kuin Mikki-Hiiren ja Mustakaavun kamppailu. "Huumori" on keski-ikäisen pikkupoika-sovinistin tasoista.
- JBA for ever;-)
Bond-leffat olivat aluksi minulle jonkinlainen Bond-allergiaa aiheuttava kokemus, mutta aikojen kuluessa olen oppinut niistä pitämään. Ne ovat osa länsimaista kulttuurihistoriaa, kaikessa banaaliudessaankin arvokkaita. Monienkin katsomiskertojen jälkeen ne tuntuvat tuoreilta ja hyvin tehdyiltä (muutama tekninen kämmi poislukien).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567