hHei. Ollaan kavereitten kanssa järkkäämässä halloween juhlii.Meitä on neljä pitäjää minä, mun kaveri, sen isosisko ja tavallaan sen puolveli. Mä oon ainakin kuollut morsian en oo varma mun kaverista ja sen puolveljest mut sen isosisko ainakin on Zombie Cheelerder en osaa oikein kirjottaa tota joten älkää korjailko? Me järjestetään ne sen mun kaverin luona semmosessa kakskerroksisessa omakotitalossa jossa on parveke.Me aateltiin tehä pihalle hautuusmaa ja sen porukat varmaan onsen aikaa poissa sielt talosta.Meitä tulee sinne enemmän kuin neljä joten pitäs keksii sinne jotakin tekemistä ja koristeluita!!
Ideoita halloween juhliin??
3
357
Vastaukset
- Pelle
Heipä hei! :) Olen itsekin järkkäämässä Halloweenpirskeitä n.13 vuotiaille. Ideat olis kyllä tarpeen, mutta on itsellänikin tiedossa muutamia ideoita. :3
Esim.
Jos leipoo ihan tavallisia muffineja joihin survoo vaan sekaan mustikoita niin hyvä tulee! :DD
Ja ihan normaaleista leikeistä voi muuttaa halloween aiheisia muuttamalla nimeä ja vähän ideaa. :) - Halloween Expertti
Niin... Sitten mä voisin antaa vähän koristelu vinkkei..
KORISTELU/OLESKELU:
1. Kannattaa laittaa pöytäliinaksi jätesäkki, joka on leikattu.
2. Voisi olla piinapenkki, johon kun istuu, niin saa tehtäväkseen esim. ´´ Mene ulos mutalammikkoon pyörimään ´´ Se on hauskaa..
3. Minulla ja minun 2 kaverilla on sellanen suunnitelma, että kun vieraat astuvat sisään nuolet johdattavat heidät piinapenkille.
4. Ja sitten kun meillä on sellainen idea, että kun he kulkevat niin peilissä(kulkumatkan varrella täytyy olla peili) on hahmo.
5. Lasipurkki, jossa on sisällä silmämunia(styroksisia)
6.Oveen lappu ´´ Tervetuloa! Saavu jos uskallat´´
7. 'Hauta', lapio ja risti sekä luita (koiran luista voi ehkä löytyä sopivia ja niitä voi vaikka värjätä) ja maasta voisi nousta käsi, joka on esim. täytetty kumihanska, joka on värjätty sopivan väriseksi
8. Silmämunia roikkuu katosta. (styroksisia)
9. Kuulin jostain myös, että melonin sisuksista voisi thdä aivot. Ota ´kuori´ pois ja vedä sisukseen paksuja viiltoja.
10. Tiimarista saa hyviä tarvikkeita. Esim. hohtavia haamuja ja - lepakoita.
Toivottavasti näistä oli edes vähän apua. :D- Apuuuuuuu
Antakaa vinkkei nopeasti ja halpoja toivottavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094206
- 783456
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?763249Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243189Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223072- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452760Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim602678Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852519- 332364