Ideoita halloween juhliin??

Koullut morsian

hHei. Ollaan kavereitten kanssa järkkäämässä halloween juhlii.Meitä on neljä pitäjää minä, mun kaveri, sen isosisko ja tavallaan sen puolveli. Mä oon ainakin kuollut morsian en oo varma mun kaverista ja sen puolveljest mut sen isosisko ainakin on Zombie Cheelerder en osaa oikein kirjottaa tota joten älkää korjailko? Me järjestetään ne sen mun kaverin luona semmosessa kakskerroksisessa omakotitalossa jossa on parveke.Me aateltiin tehä pihalle hautuusmaa ja sen porukat varmaan onsen aikaa poissa sielt talosta.Meitä tulee sinne enemmän kuin neljä joten pitäs keksii sinne jotakin tekemistä ja koristeluita!!

3

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelle

      Heipä hei! :) Olen itsekin järkkäämässä Halloweenpirskeitä n.13 vuotiaille. Ideat olis kyllä tarpeen, mutta on itsellänikin tiedossa muutamia ideoita. :3

      Esim.

      Jos leipoo ihan tavallisia muffineja joihin survoo vaan sekaan mustikoita niin hyvä tulee! :DD

      Ja ihan normaaleista leikeistä voi muuttaa halloween aiheisia muuttamalla nimeä ja vähän ideaa. :)

    • Halloween Expertti

      Niin... Sitten mä voisin antaa vähän koristelu vinkkei..


      KORISTELU/OLESKELU:

      1. Kannattaa laittaa pöytäliinaksi jätesäkki, joka on leikattu.
      2. Voisi olla piinapenkki, johon kun istuu, niin saa tehtäväkseen esim. ´´ Mene ulos mutalammikkoon pyörimään ´´ Se on hauskaa..
      3. Minulla ja minun 2 kaverilla on sellanen suunnitelma, että kun vieraat astuvat sisään nuolet johdattavat heidät piinapenkille.
      4. Ja sitten kun meillä on sellainen idea, että kun he kulkevat niin peilissä(kulkumatkan varrella täytyy olla peili) on hahmo.
      5. Lasipurkki, jossa on sisällä silmämunia(styroksisia)
      6.Oveen lappu ´´ Tervetuloa! Saavu jos uskallat´´
      7. 'Hauta', lapio ja risti sekä luita (koiran luista voi ehkä löytyä sopivia ja niitä voi vaikka värjätä) ja maasta voisi nousta käsi, joka on esim. täytetty kumihanska, joka on värjätty sopivan väriseksi
      8. Silmämunia roikkuu katosta. (styroksisia)
      9. Kuulin jostain myös, että melonin sisuksista voisi thdä aivot. Ota ´kuori´ pois ja vedä sisukseen paksuja viiltoja.
      10. Tiimarista saa hyviä tarvikkeita. Esim. hohtavia haamuja ja - lepakoita.

      Toivottavasti näistä oli edes vähän apua. :D

      • Apuuuuuuu

        Antakaa vinkkei nopeasti ja halpoja toivottavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe