hHei. Ollaan kavereitten kanssa järkkäämässä halloween juhlii.Meitä on neljä pitäjää minä, mun kaveri, sen isosisko ja tavallaan sen puolveli. Mä oon ainakin kuollut morsian en oo varma mun kaverista ja sen puolveljest mut sen isosisko ainakin on Zombie Cheelerder en osaa oikein kirjottaa tota joten älkää korjailko? Me järjestetään ne sen mun kaverin luona semmosessa kakskerroksisessa omakotitalossa jossa on parveke.Me aateltiin tehä pihalle hautuusmaa ja sen porukat varmaan onsen aikaa poissa sielt talosta.Meitä tulee sinne enemmän kuin neljä joten pitäs keksii sinne jotakin tekemistä ja koristeluita!!
Ideoita halloween juhliin??
3
310
Vastaukset
- Pelle
Heipä hei! :) Olen itsekin järkkäämässä Halloweenpirskeitä n.13 vuotiaille. Ideat olis kyllä tarpeen, mutta on itsellänikin tiedossa muutamia ideoita. :3
Esim.
Jos leipoo ihan tavallisia muffineja joihin survoo vaan sekaan mustikoita niin hyvä tulee! :DD
Ja ihan normaaleista leikeistä voi muuttaa halloween aiheisia muuttamalla nimeä ja vähän ideaa. :) - Halloween Expertti
Niin... Sitten mä voisin antaa vähän koristelu vinkkei..
KORISTELU/OLESKELU:
1. Kannattaa laittaa pöytäliinaksi jätesäkki, joka on leikattu.
2. Voisi olla piinapenkki, johon kun istuu, niin saa tehtäväkseen esim. ´´ Mene ulos mutalammikkoon pyörimään ´´ Se on hauskaa..
3. Minulla ja minun 2 kaverilla on sellanen suunnitelma, että kun vieraat astuvat sisään nuolet johdattavat heidät piinapenkille.
4. Ja sitten kun meillä on sellainen idea, että kun he kulkevat niin peilissä(kulkumatkan varrella täytyy olla peili) on hahmo.
5. Lasipurkki, jossa on sisällä silmämunia(styroksisia)
6.Oveen lappu ´´ Tervetuloa! Saavu jos uskallat´´
7. 'Hauta', lapio ja risti sekä luita (koiran luista voi ehkä löytyä sopivia ja niitä voi vaikka värjätä) ja maasta voisi nousta käsi, joka on esim. täytetty kumihanska, joka on värjätty sopivan väriseksi
8. Silmämunia roikkuu katosta. (styroksisia)
9. Kuulin jostain myös, että melonin sisuksista voisi thdä aivot. Ota ´kuori´ pois ja vedä sisukseen paksuja viiltoja.
10. Tiimarista saa hyviä tarvikkeita. Esim. hohtavia haamuja ja - lepakoita.
Toivottavasti näistä oli edes vähän apua. :D- Apuuuuuuu
Antakaa vinkkei nopeasti ja halpoja toivottavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303901Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401442Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1741184Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲106937Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764