Kohta loppuu kortin voimassaolo ja mulla on lautanen canalin digiboksi. Miten on, näkyykö tällä boksilla enää mitään jos ei ole jotain pakettia ottanut?????
näkyykö ilman korttia
3
579
Vastaukset
- näkyy muutama
Näkyy sillä muutama ilmainen kanava. Mutta miksi kysymyksesi on Canal osastolla, eikö enemmänkin kuuluisi Digitv-osastolle? Canal :lla eli nykyisellä C Morella ja Canal Digitalilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, ovat eri firmaa.
- yyyyyrrrrrpöööhhhh
Hahahahahaha urpo luulee että canal ja canal digital on sama asia, hahahahahaha.
- fdgsdfsafdasdfasdfds
saakohan noihin törkättyä alkuperäistä firmistä jotenkin?
alkuperäisessä ADB-2850ST:ssä kun on tuki dise-qc:lle ja muillekin satelliiteille.
cd on ilmeisesti vain omata firmiksestään nämä disabloinut..
sellaisenaan se adb:n sivuilla oleva firmis ei kyllä boksiin uppoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021