Terve jälleen. Kyseessä 90 luvun alkupuolen automaatti, 4 portainen. Lieneeköhän vika siinä kartaanin tukilaakerissa tai sitten jossain ristinivelessä yms. kun nopeuden ollessa 70-100,110 km/h niin pitää sellaista matalataajuista jurinaa, ja auto tärisee ainakin jonkinverran.Ääni on melkoisen kova, mutta vähenee kun mennään motari nopeuksille. Ei kai vika laatikossa..vaihtaa kyllä hyvin ja öljyt on ok. Vika ollut jo ainakin useamman 1000 kilometriä ja olen vaan ajanut, mutta pitäisi varmaan jo tehdä jotain, mutta mitä? Autolla ajettu 400000 km mutta muuten kohtuu kunnossa ikäisekseen. Renkaat ja tasapainotukset tarkistettu. Mukava jos jälleen viitsisitte vastailla, tän palstan ohjeilla on jo useampi remontti tehty itse ja eipä tuota tonnin autoa viitsi persaukinen paljoa pajoille viedä :-)
Vanha 960 täristää
70-110 km/h
2
280
Vastaukset
- volvo_puranen
Taekista ne kardaanin ristinevelt jos noin paljon ajettu syytä vaihtaa samalla sekkaa se tukilaakeri ettei tulee mitään suurempaa remonttia.Samallaa sekkaa ne moottorin kannatuskumien kunto ja automaatti laatikon ettei siellä ole väljyyttä kiinnityksessä Tuossa juttua tukilaakeri ja muista http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=2049&mforum=volvoclub
- alottaja vaan
No niin kiitosta jälleen, vaihdellaan porukalla nuo nivelet ja se tukilaakeri ja katsotaan sitten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931