Iteäni kiihottaa kovasti metsässä runkkaaminen. Harrastan sitä myös.
Vielä jos joku näkisi touhuni. Kiihottaa todella paljon.
Ihmettelen harrastaako kukaan muu metsässä tai yleisellä paikalla runkkaus?
metsässä runkkaus
140
14163
Vastaukset
- Tirkistelijä.
Olen nähnyt muutaman kerran runkkausta luonnossa. Levähdys alueiden metsiköissä, näkyy ilta-myöhällä usein runkkausta. Menee vain jonkin matkaa etemmäksi levikkeeltä, siellä on sopivan rauhallista runkkailla. Eikä ole vaaraa, että joku sellainen joka ei pidä, näkemästään näkisi touhuiluja. Jos joku näkee tai katselee, se on tarkoituksella tullut katselemaan.
- Anonyymi
olen käynyt levareilla kasellut ja kysynyt voinko auttaa ienyt monet kerrat spermat talteen nyt on jo vakio kavereita tulevat samaan aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen käynyt levareilla kasellut ja kysynyt voinko auttaa ienyt monet kerrat spermat talteen nyt on jo vakio kavereita tulevat samaan aikaan
levareilla suihin otosta se alkoi monet halus myös peppua niinpä puhdistin suoleni ja sain 6 mieheltä samana iltana
- Anonyymi
levareilla saa monesti ottaa suihin sivummalla saa myös peppuun joskus jäänyt puuskuttamaan sana oli kulkenut nopeesti sain ainakin 6miestä peppuun pitää huomenna mennä uudestaan
- tirkistelijää
Pimeännäkokiikarit on mahtavat tuossa tirkistelyhommassa
- et näin
Itsekin tykkään luonnossa runkkaamisesta ja siitä että joku näkisin minut runkkaamassa ja että vielä osallistus kanssani runkkaamaan, olis aivan mahtavaa.
Ikävää mutta totta että pari kertaa on sattunut niin että joku on sanonut et runkataan kimpassa mut sit onkin mieli muuttunut eli sit sanotaankin et aletaan naimaan. Jos mä haluan runkkuseuraa niin silloin myöskin haluan runkkuseuraa enkä sitä et nyt aletaan naimaan. Kaikki muu yhdyntä yms. asioita on erikseen, jos asiat menee hyvin niin sit voidaan tehdä jotain muuta mut jos runkataan niin sit runkataan.
- kaikkea kivaa -
- - Osmo19
Onko kenelläkään tietoa onko olemassa kotimaista runkku sättiä ?
- Anonyymi
Mullei enkää opiklein pippeli seiso jopnka vuoksi tuo runkkaaminenkaan ei enää ole kiinnostanut moneen vuoteen. Kerran runkkasin nuorempana joen varrella kalassa ollessani johonkin puun lehteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullei enkää opiklein pippeli seiso jopnka vuoksi tuo runkkaaminenkaan ei enää ole kiinnostanut moneen vuoteen. Kerran runkkasin nuorempana joen varrella kalassa ollessani johonkin puun lehteen.
Varmaan kovenisi jos kimpassa jonkun kanssa runkkaisit, kerran yksi tuttu kaveri sanoi ettei hänellä oikein kovene.
Eräällä rannalla polvistui hänen eteensä ja otin munan suuhun niin kylläpäs vaan koveni, kohta sainkin kovaa kalua peppuuni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kovenisi jos kimpassa jonkun kanssa runkkaisit, kerran yksi tuttu kaveri sanoi ettei hänellä oikein kovene.
Eräällä rannalla polvistui hänen eteensä ja otin munan suuhun niin kylläpäs vaan koveni, kohta sainkin kovaa kalua peppuuni.tuo on jo kivaa kokeilua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräällä rannalla polvistui hänen eteensä ja otin munan suuhun niin kylläpäs vaan koveni, kohta sainkin kovaa kalua peppuuni.Sitten ei ollut kokenut aikoihin mitään yhtä kiihottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräällä rannalla polvistui hänen eteensä ja otin munan suuhun niin kylläpäs vaan koveni, kohta sainkin kovaa kalua peppuuni.tietää osaavansa kun kovenee ilolla peppua antaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huonosti pelaa vehje itelläkin siksi onkin mukava antaa nuoremmille peppua levarilla joskus pientä joskus suurta aina liukkari mukana saanut myös anaali orkkuja suurella tutut tietää mistä peppu löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräällä rannalla polvistui hänen eteensä ja otin munan suuhun niin kylläpäs vaan koveni, kohta sainkin kovaa kalua peppuuni.joo se ei aivan heti laukea mun peppua höylättiin rannalla varmaan 15min. ennen ku tuli sain vielä imemällä kovaks uudestaan peppuun niin meni iltapäivä rannalla
- Anonyymi
Millanen varustus oli
- Anonyymi
kun sain kovaks varmaan yli 20cm kyllä tuntui
- Anonyymi
Kyllä meitä on. Luonnossa runkkaus on parasta.Kiinnijäämisen ja jonkun katsomisen lisää kiimaa
- Anonyymi
Voit olla varma, että seuraa riittää saman harrastuksen puitteissa. Itse olen harrastanut jo muutaman vuoden luonnossa runkkailua ja nakuilua toivoen seuraa ja/tai tulevan yllätetyksi.
Jotenkin kiima nousee metsässä alastomana runkatessa ja olen usein ottanut vielä kuvia itsestäni eri touhuista.
Olen yrittänyt etsiä myös parkki tai levähdyspaikkoja jossa vois olla muita harrastajia tai edes kiinnostuneista katselijoita, kuin omaan exhib henkeä.
Mikäli tiedätte sopivia paikkoja niin infoa otetaan vastaan. Nurmijärvi.- Anonyymi
Vanha Keimolan mootorirata, siellä hyvä runkata isolla parkkipaikalla.
Tervetuloa runkkaamaan, voin runkata myös sinua.
- Anonyymi
Tänään poikkesin ekakertaa janakkalan levarilla,metsään,no tulihan siellä vastaan kaveri kuka hiero kulliaan housun läpi,no kohta runkattiin toisiemme kulleja. Eikä aikaakaan kun 2 herraa tuli katsomaan,kullejaan runkaten,no pääsin kokeilemaan kahta samaan aikaan kunnes toiselta spermat lensi! Pitää käydä uudestaan!!
Toi on ihanaa! Niin kiihottavaa nähdä miten sperma lentää kullien nokasta. Kumpa pääsisi useammin ja saisi seuraa
- Anonyymi
Joutsan ampumaradan viereinen tiealue iltaisin 21 jälkeen .Kundit käy siellä runkulla.
- Anonyymi
Viimeksi pari viikkoa sitten marjareissulla olin metsässä runkkaamassa. Mulla erikoisuutena se, että jalassa on sukkahousut kun runkkaan. Myös metsässä. Ko. paikassa kulkee lenkki ja pyöräilypolkuja ihan vierestä. Verkkarit vaan veks ja sukkahousut esiin. Joku istuin löytyy aina. Onhan siinä se ajatus mukana että joku sattuu näkemään.?? Myös ne sukkahousut kun oli sillä kertaa mustat.
- Anonyymi
Eilen ajelin alueella olevan golfkentän lähettyvillä olevan metsätien päähän ja auto parkkiin sekä vaatteet pois eli nakuilua exhib hengessä ja runkkailua toivoen tulla nähdyksi ja/tai saadakseni seuraa. Paikka merkattu ns. runkkauspaikaksi, mutta en valitettavasti ole tavannut muita harrastajia samaan aikaan. Paljon voitelua kullille ja kivesten venytyksiä painojen avulla ja muutamia kuvia omaksi iloksi.
- Anonyymi
Kassien venyttely painoilla parasta. Miilaiset painot sulla on
- Anonyymi
Onko kyseessä keimola golf?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä keimola golf?
Kyllä, Keimolan golfin metsän puolella ns. poltettujen talojen luona. Usein nakuillut ja runkkaillut muutamia tunteja. Välillä auton suojaan kun koiran ulkoiluttajia kulkee tietä pitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Keimolan golfin metsän puolella ns. poltettujen talojen luona. Usein nakuillut ja runkkaillut muutamia tunteja. Välillä auton suojaan kun koiran ulkoiluttajia kulkee tietä pitkin.
Lähdetäänkö heti Keimolaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin runkkaillut siellä usein mutta aina ollut yksin. Olisi mukava törmätä johonkin nakuilijaan
- Anonyymi
Itse käyn lähipuistossa runkkailee iltaisin ja olen muutaman kerran varmaan kärähtänyt touhuista. Kun paikalla käy iltaisin kävelijöitä ja pe/la kaljottelijoita. Silloin en mene.
Jätän mällini aina yleiselle penkille missä runkkailen. Heitän mällit ympäri penkkiä et seuraava tulija näkee mitä täällä on tapahtunut ja voi ihailla mällejäni.- Anonyymi
Sitten jos joku miekkonen ei olisikaan sattunut mällejäsi näkemään, vaan olisi istunut suoraan päälle. Sitten olisi muilla miehen housut takaapäin nähneellä ihmettelemistä, että mites sitä hammastahnaa oli tuommoiseen kohtaan päässyt?😁
Naisen asuissa ja joskus pelkissä liiveissä ja sukissa. Orgasmit rajuja.
- Anonyymi
Lauracd kerro lisää. Käytätkö hametta ja mitä sen alta löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauracd kerro lisää. Käytätkö hametta ja mitä sen alta löytyy.
Käytän hamtta tai mekkoa. Myös tekorinnat satiinipaidan tai topin alla heilumassa. Katsoja ei haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän hamtta tai mekkoa. Myös tekorinnat satiinipaidan tai topin alla heilumassa. Katsoja ei haittaa.
Voisin lauracd auttaa sut tulemaan kädellä tai suulla jos kumi päällä. Antaisitko sotkea mekkosi spermalla.
Anonyymi kirjoitti:
Voisin lauracd auttaa sut tulemaan kädellä tai suulla jos kumi päällä. Antaisitko sotkea mekkosi spermalla.
Kyllä se sopii. Tykkäisin jos laukeat päälleni, satiinipaidalle ja hameelle. Spermaisenaa saan helposti.
- Anonyymi
Lauracd kirjoitti:
Kyllä se sopii. Tykkäisin jos laukeat päälleni, satiinipaidalle ja hameelle. Spermaisenaa saan helposti.
Lauracd ajatus sun päälle laukeamisesta saa mut kovaksi. Ois kiihottava imeä sut loppuun saakka kumilla. Mulla kalu nyt ihan kovana
- Anonyymi
Lauracd kirjoitti:
Missä lauracd kaluni on kovana sinulle
Anonyymi kirjoitti:
Lauracd ajatus sun päälle laukeamisesta saa mut kovaksi. Ois kiihottava imeä sut loppuun saakka kumilla. Mulla kalu nyt ihan kovana
Spermattuna saa nopeasti ja rajusti.
- Anonyymi
Kyllä. Se on se vapaus ja kiinni jäämisen tunne. Tulee nopeasti kun kaivaa kalun esiin.
- Anonyymi
Sama minulla et tulee nopeasti luonnossa. Tänään lenkillä viimeksi laukesin. Pari vetoa ja lasti lähti. Kalu sykki pitkään spermaa ulos. Kivan näköisesti sperma valui kivellä.
- Anonyymi
elä mene metsään tule luokseni runkkaan sinua saat runkata minua katsotaan mihin tämä johtaa miten saan sinuun yht.
- Anonyymi
Tänään lenkillä ollessa poikkesin eräällä käytöstä poistetulla uimapaikalla jossa vielä pukukoppi. Naisten puolella penkillä oli käytetty kondomi. Kyllä siinä lasti lensi seinälle ja loput tuli penkille..
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten kesällä ajelin pienellä perämoottorilla Sipoon edustalla. Ylläni oli vain uikkarit, sää oli lämmin ja aurinko paistoi, riisuin myös uikkarit ja nakuna jatkoin ajelua. Alkoi tehdä mieli runkata ja käsi kävikin välillä hieromassa kalua joka sojotti kovana.
Ohjain veneen pienen saaren rantakaislikkoon, perämottorissa oli kivan tuntuinen kuminen ja sileä kaasukahva.
Syljellä liukastin peppureiän ja annoin perämoottorin pyöriä tyhjäkäynnillä, ohjasi kaasukahvan pakaroiden väliin ja hitaasti annoin tärisevän kahvan painua sisään, oli niin kiihottava kokemus että en ehtinyt montakaan kertaa tehdä runkkausliikettä kun sain hurjan orgasmin, orgasmia nopeutti vielä ajatus että joku kiikaroi puuhiani rantamökeiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama vuosi sitten kesällä ajelin pienellä perämoottorilla Sipoon edustalla. Ylläni oli vain uikkarit, sää oli lämmin ja aurinko paistoi, riisuin myös uikkarit ja nakuna jatkoin ajelua. Alkoi tehdä mieli runkata ja käsi kävikin välillä hieromassa kalua joka sojotti kovana.
Ohjain veneen pienen saaren rantakaislikkoon, perämottorissa oli kivan tuntuinen kuminen ja sileä kaasukahva.
Syljellä liukastin peppureiän ja annoin perämoottorin pyöriä tyhjäkäynnillä, ohjasi kaasukahvan pakaroiden väliin ja hitaasti annoin tärisevän kahvan painua sisään, oli niin kiihottava kokemus että en ehtinyt montakaan kertaa tehdä runkkausliikettä kun sain hurjan orgasmin, orgasmia nopeutti vielä ajatus että joku kiikaroi puuhiani rantamökeiltä.Vau! Kiihottava tarina ja näky ois varmasti ollut. Siinä on varmaan kiima ollut ylimmillään. Miten keksitkin sauvan survasta, ootko myöhemmin uudestaan kokeillut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syljellä liukastin peppureiän ja annoin perämoottorin pyöriä tyhjäkäynnillä, ohjasi kaasukahvan pakaroiden väliin ja hitaasti annoin tärisevän kahvan painua sisään, oli niin kiihottava kokemus että en ehtinyt montakaan kertaa tehdä runkkausliikettä kun sain hurjan orgasmin, orgasmia nopeutti vielä ajatus että joku kiikaroi puuhiani rantamökeiltä.Ei hitto, mä en saa tätä pois mielestä ;D. Heh, PERÄmoottori! Tuntuu varmaan aika hekumalliselta, sehän tärisee sellasta just mukavaa liikettä ihan kauttaltaan. Tekis mieli itsekin kokeilla, ei oo vaan mahdollisuutta. Saispa tästä videon :D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau! Kiihottava tarina ja näky ois varmasti ollut. Siinä on varmaan kiima ollut ylimmillään. Miten keksitkin sauvan survasta, ootko myöhemmin uudestaan kokeillut?
Oli lainassa perämoottori!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syljellä liukastin peppureiän ja annoin perämoottorin pyöriä tyhjäkäynnillä, ohjasi kaasukahvan pakaroiden väliin ja hitaasti annoin tärisevän kahvan painua sisään, oli niin kiihottava kokemus että en ehtinyt montakaan kertaa tehdä runkkausliikettä kun sain hurjan orgasmin, orgasmia nopeutti vielä ajatus että joku kiikaroi puuhiani rantamökeiltä.mahtava kokemus vois kokeilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syljellä liukastin peppureiän ja annoin perämoottorin pyöriä tyhjäkäynnillä, ohjasi kaasukahvan pakaroiden väliin ja hitaasti annoin tärisevän kahvan painua sisään, oli niin kiihottava kokemus että en ehtinyt montakaan kertaa tehdä runkkausliikettä kun sain hurjan orgasmin, orgasmia nopeutti vielä ajatus että joku kiikaroi puuhiani rantamökeiltä.Tuliko siinä mieleen et miten hassusti kävisi jos perämoottorin kahva menis jotenkin rikki..ja kaasu hirtäis täysille auki .. vene kulkis pitkin ulappaa raketin lailla. Rysäyttäisit jonkun rantasauna porstuaan kesken isäntien sauna illan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syljellä liukastin peppureiän ja annoin perämoottorin pyöriä tyhjäkäynnillä, ohjasi kaasukahvan pakaroiden väliin ja hitaasti annoin tärisevän kahvan painua sisään, oli niin kiihottava kokemus että en ehtinyt montakaan kertaa tehdä runkkausliikettä kun sain hurjan orgasmin, orgasmia nopeutti vielä ajatus että joku kiikaroi puuhiani rantamökeiltä.Seuraavan kerran vibra perässä lenkille😉
- Anonyymi
Sinulle, joka kyselit minkälaiset painot kassien venytykseen. Olen käyttänyt ns. sakkeleita eli parhaimmilaan olen ripustanut seitsemän kappaletta ja se tekee noin kilon verran painoa.
Kaksi kappaletta on runkatessa hyvä määrä.
Kuvia löytyy mm. a-suomessa- Anonyymi
itsellä monia eri painoja myös, raskain 1060g, millä nimellä löydän sut as:sta?olisi mukava vaihtaa ajatuksia vaikka kikissä tms😊
- Anonyymi
Kiihottaisi ajatus kyseisestä, mut yksin ei kyl mitää uskallusta lähteä kokeilemaa :/
- Anonyymi
Olisihan se kiva kokea ja kenties riisuutua toiselle miehelle kokonaan ja sitten puuhata niin, että ruiskahtaa
Kenties tuntea toisen käsi kalun ympärillä vielä lisäkiihokkeena - Anonyymi
Savossa luonnossa vedän useesti käteen...runkkupaikat kartalla paikoissa,ukm olen
- Anonyymi
Olen just lähdössä lenkille metsään,kortsu mukaan ja sopiva n rauhallisessa paikassa lasti kumiin.
- Anonyymi
Parin päivän iso lasti tuli nopeasti kondomin. Jätin oksalle roikkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parin päivän iso lasti tuli nopeasti kondomin. Jätin oksalle roikkumaan.
Löytyiskö kaveria Maskun Rivieran levarille runkullr?
- Anonyymi
voi missä meet täällä ois halukas peppu kortsun käyttöä varten
- Anonyymi
Jyväskylän alueella, merkityillä paikoilla
- Anonyymi
Löytyykö niiltä kaveria/katselijaa?
- Anonyymi
Löytyykö turusta/läheltä Turkua ulkorunkkupaikkoja? Voisin ottaa vaimon mukaan katsomaan kun runkkaamme.
- Anonyymi
Tänään hki-sipoo seisokki klo 16 mennään metsään,
- Anonyymi
Jos haluutte laittaa kuvii tai videoita nii adaa snap jokupoika 2021
- Anonyymi
Minulla on tapana kauniina kesäpäivänä seisoskella ongella pienen järven laiturilla, laskea uikkarit nilkkoihin. Lämmin aurinko sivelee ihoani. Otan paksun kullin kätteni ja runkkaan sen 45 asteen kulmaan. Käännyn viereisen rannan sanalle päin. Siellä on aina liikettä ja joku kiikaroimassa. Runkkaan kulliani ja tiedän, että minua katselee joko ikäiseni (70) mies tai hänen vaimonsa (70) tai heidän tyttärensä (40). Antaa katsella vaan! Tuskin ottavat asiaa puheeksi, kun tapaamme kylätiellä.
- Anonyymi
pyydä mukaan jos katselevat
- Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://silersliftfattsurfpest.gq/G/G2i0 👈
- Anonyymi
Menneenä kesänä kävin mökilläni kuumana päivänä pesemässä muutaman maton,niinkuin yleensäkin, liikun alasti pihassa.
Mattopyykin aikana otin pari olutta ja se sai mukavan kiimaisen olon aikaiseksi auringon helliessä alastonta vartaloani.
Kuuma ilma saa muutenkin himot mulla liikkeelle,joten matot narulle ripustamisen jälkeen siirryin laiturille ottamaan aurinkoa ja nauttimaan kylmää huurteista.
Hetken paistatellessa huomasin parin laiturin päässä 20-30 vuotiaita nuoria puhelimet kädessä kuvaamassa minuun päin.
Käännyin niin,ettei mitään jäänyt epäselväksi ja aloin hyvåilemään itseäni kova kalu tanassa ja annoin heille kuvaamisen aihetta.
Toivottavasti kuvat onnistui.
Kesään kuuluu mulla muutenkin maalla asujana metsässä runkkailu auringon paistaessa.- Anonyymi
kai sait nuo kaverit mukaan
- Anonyymi
joo metsään sava mukaan ja rasva ensin sauva liuutetaan hiljaa sisään vibra päälle johan seisoo ei tarvi kun muutaman vedon ja tulee antaa värinän jatkua kohta kovana uudestaan nyt kestää jo pitempään voi kun törmäis johonkin samanhenkiseen metsässä olisin kontillani heti
- Anonyymi
Jos törmättäis,tulisin sun taakse ja painaisin hiljaa kullia rasvaiseen reikääsi, kun olisit valmis ja rento alkaisin naida kovempaa hieroen samalla sun kovaa kalua.
Laukaisin sisällesi,sen jälkeen olis sun vuoro tulla mun taakse ja naida mua takaapäin, kovaa,purkautuen mun perseeseen. Ja kaikki tämä auringon paistaessa metsän suojassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos törmättäis,tulisin sun taakse ja painaisin hiljaa kullia rasvaiseen reikääsi, kun olisit valmis ja rento alkaisin naida kovempaa hieroen samalla sun kovaa kalua.
Laukaisin sisällesi,sen jälkeen olis sun vuoro tulla mun taakse ja naida mua takaapäin, kovaa,purkautuen mun perseeseen. Ja kaikki tämä auringon paistaessa metsän suojassa.Mistähän sut löytäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän sut löytäisi
Kouvolan seutu.
- Anonyymi
täällä ois antaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukaisin sisällesi,sen jälkeen olis sun vuoro tulla mun taakse ja naida mua takaapäin, kovaa,purkautuen mun perseeseen. Ja kaikki tämä auringon paistaessa metsän suojassa.lupaatko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lupaatko
Lupaan.
M58 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä ois antaja
Täällä toinen...m58
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://sommerholmz.tk/G/1Nw5O 👈
- Anonyymi
Olen runkkaillut kotona puutarhassa kesällä ja levitellyt peppuani ja fantasioinut et joku vanhempi setä näkis ja tulisi rankaisemaan...metsässä runkkailu ja alasti kulkeminen on kiihottava kun ajattelee et joku näkee..olen 56v bi-mies ja kaveri olis mukava tähän puuhaan..olen Jkl lähettyvillä.
- Anonyymi
Aivan samoilla linjoilla mäkin,lämpimässä metässä lentää vähätkin vaatteet pois ja runkkailee kalua,sama juttu pihalla puuhastellessa,salaa toivoen,et joku näkee.
58bi. Kouvolan seudulla. - Anonyymi
Olisi hieno katsella....ja osallistua.😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hieno katsella....ja osallistua.😎
Olis kivaa jos katselisit,mut joutuisit melko nopeasti osallistumaan...toivottavasti.
Alasti metässä kahden kesken...kiihottavaa.
M58 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kivaa jos katselisit,mut joutuisit melko nopeasti osallistumaan...toivottavasti.
M58Viime viikolla näin Hämeenlinnan levarilla kun kaveri veti housut jalasta autosa vieressä ja runkkas siin loppuun asti. Mä katselin rekasta miehen touhuja salaa ja runkkasin itekki kulli kovana. Sain kyl elämäni ihanimman orkun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M58Haluan imeä sua kovaa polvillani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan imeä sua kovaa polvillani.
Saat imeä mun kovaa posliinia kullia huolella ja kovaa, kunnes laukean sun suuhun ja kasvoille.
Sitten voin ottaa suihin sulta ja saada spermat maisteltavaksi. Anonyymi kirjoitti:
Saat imeä mun kovaa posliinia kullia huolella ja kovaa, kunnes laukean sun suuhun ja kasvoille.
Sitten voin ottaa suihin sulta ja saada spermat maisteltavaksi.Kiitos. Mielelläni.
- Anonyymi
JoneTampereelta kirjoitti:
Kiitos. Mielelläni.
Ole hyvä.
Jos joskus tuut Kouvolaan päin,ilmoittele,saat varmasti imut ja muutakin. - Anonyymi
uima-rannoilla vähän sivussa otan simmarit pois aina ollut hyväilijöitä rasvanlevittäjiä sormia ja kullia pepussa yx kerta kaveri kysy tykkäsitkö joo vastasin lupas kertoo kavereilleen missä saa niitä oli 4 mutta oli mukavaa imin ja annoin peppua voi pojat mikä iltapäivä
- Anonyymi
ensiks runkkailin yhen kannon päällä sitten imin jokaista joka halusi lopuksi peppu pystyssä sain ainakin 6 lastia huomenna uusiks
- Anonyymi
yleisellä paikall runkkaus saa naiset ihan kiimaan miksei miehetkin
- Anonyymi
joo jos kullikovana naiset ja miehet tulee rannalla kysymään mitä haluaisin
- Anonyymi
naiset tulee heti läheltä kattoon kun otat mieheltä suihin tai annat penkillä peppua yleensä vielä runkkaa sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo jos kullikovana naiset ja miehet tulee rannalla kysymään mitä haluaisin
sama jos aurinko rasvaa kiiltelevä peppu naiset sormineen miehet kaluinen kimpussa
- Anonyymi
12 vuotiaana monesti runkkasin metsässä ja kerran 18 vuotiaana kaupungintalon portailla.
- Anonyymi
No ei kiinnosta puska-nussu tai runkkaus! Jänikset ja oravat, linnut ja muut saavat nyt nauttia käteenvedostasi!
Jokaiselle jotakin... Mutta outo riippuvuus!?
😉😂🤓- Anonyymi
Luin ensin, että "saavat nyt *vauhtia* käteenvedostasi", eli käsitin, että itsekin kiihoittuisivat siitä ja alkaisivat tuumasta toimeen keskenään 😅
- Anonyymi
No ihan normaalia käydä metsässä runkkaamassa,jotkut ei voi tehdä sitä kotona niin metsäänhän sitä mennään.
- Anonyymi
Juu tuo ajatus varmaankin kiihottaa. Mutta entäs ku salakuvataan kameralla ja menee viraaliksi? mites sit suu pannaan? ;). Juu en o harrastanu, ajatuksena kyl tykkään
- Anonyymi
Joo,kyllähän noi mettät on täynmä kameroita💪
- Anonyymi
Jep jos siellä metsässä on riistakameroita valvomassa.
Sitten kun kuvaukset puretaan ,niin metsästäjät ihmettelevät,
mikähän otus tämä oikein on.Oliskos 1 sarvinen hirvi,vai mikä otus,
on tallentunut kuvaan. - Anonyymi
Niinpä, tai eikö menisi aika häijyksi, jos joku keksisikin käyttää luonnossa runkkaajia hyväkseen ja ottaa kuvan, jonka uhkaisi julkaista, jos ei saisi korvausta?😓
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://3411222.com/G/f1TE6 👈
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://4087555.com/G/6lZ4
- Anonyymi
Olisko oulun lähistöllä sellaista paikkaa metsässä, jossa käy porukkaa, mutta voi olla myöskin yksin alastomana kalu kädessä. Tykkäisin luonnossa olla alastomana.
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Lahdessa paikkoja🤔
- Anonyymi
Kustu oli männynkuorehen,tyttö tarjos vitun tuorehen,
alla oli kuuma hiekka,kyrpä nousi kun miekka.
Kuutamolla sorsa sousi,perse laski perse nousi,
tehtyäni työtä tuikkaa kyrpä laski kun miekka. - Anonyymi
missäpäin oot metsässä kivaa suihin otto myös vaikka bussissa
- Anonyymi
suihin otto bussissa on ihanaa ihmiset katselee ja hurraa kun nostan spermaisen suuni hymyyn
- Anonyymi
Turusta nuorta runkuille
- Anonyymi
metsässä yleisen lenkki polun vieressä nuoret 15-16v pojat pysähtyvät tulee lähelle jotku haluaa imua jotkut peppua tuttuja paljon
- Anonyymi
Jep tulee kyllä runkattua useasti metässä ai että se on kivaa kiimaa
- Anonyymi
Mukava on luonnossa runkata. Muutaman kerran on tullut otettua iso dildo mukaan. Ei tarvii kauaa työnnellä peppuun, niin lasti irtoaa.
- Anonyymi
Pitää varmasti alkaa käymään levähdysalueilla. Jos kävisi niinkuin haluan, niin tapaisin metsässä isokokoisen ja karvaisen isokullisen miehen. Mielellään 20 senttinen paksu ja isot kivekset, joissa viikon satsi valmiina. Sellaista olen aina tykännyt imeä. Nam.
- Anonyymi
Mä kävin nuorena (15v) katselemassa pariskuntia kun nussivat autossa erään metsätien varressa ja runkkaamassa tietenkin , parasta oli kerran kun hetlen olin tirkistellyt autoon sisälle niin tajusin että kaverin mutsi siellä hässii jonkun ukon kanssa.
- Anonyymi
Itse runkkaan erään hoitokodin läheisessä pusikossa ja toivon että joku vanha mies näkisi puuhani.
- Anonyymi
Runkkaan usein parkkiksella autossa JKL
- Anonyymi
Usein tulee seisoteltua ja monesti pakko vetää puskassa. Kortsu päällä lisää vielä jännitystä ja laukeaminen on melkoista urahtelua :->P
- Anonyymi
Missä touhuilette,onko sukkikset jaloissa myös...?t.61ukm
- Anonyymi
Tänään voisi olla kevään ensimmäinen luontorunkkupäivä.
- Anonyymi
Käyn metsässä runkkaamassa Jyväskylässä ja toivon aina että joku näkee.
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Kumpa tietäsin missäpäin käyt,tulisin katteleen
Tuomiojärven rannalla metsässä käyn runkkailemassa.
Anonyymi kirjoitti:
Tuomiojärven rannalla metsässä käyn runkkailemassa.
Sielläkin paljon paikkoja. Taulumäelläkö
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Sielläkin paljon paikkoja. Taulumäelläkö
Kyllä siellä taulumäen metsässä minne noustaan sieltä parkkipaikan kulmalta
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä taulumäen metsässä minne noustaan sieltä parkkipaikan kulmalta
Millonkahan oisit taas siellä
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Millonkahan oisit taas siellä
Kohta kun kelit vähän lämpenee.
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Kumpa tietäsin missäpäin käyt,tulisin katteleen
Joskus tekis mieli myös panna vaimoa siellä metsässä niin että joku katselis.
- Anonyymi
Joka kesä metissä runkkailemassa useita kertoja. Ja sukkahousut jalassa aina. Joskus myös hame ja esim. ballerinat. Ens kesänä taas sukkahousut päälle ja samaan paikkaan runkkaamaan.
- Anonyymi
Kiihottavaa,tulen katsomaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottavaa,tulen katsomaan....
Samoin minäkin... Kuullostaa kiihottavalta
- Anonyymi
Kiihottaa myös yleisillä paikoilla kävellä todella tiukoissa wetlook ja pvc housuissa pullottaa kivasti. Bootsit tiukka nahkatakki huivit korut ja läpikuultava paita. Kiihottaa ajatus imeä ja runkata ja hyväillä yleisillä paikoilla. Pirkanmaalla mukavaa vanhempia miehiä onko?
- Anonyymi
Aaahh..kohta pääsee keski-suomessakin nakuna runkkailmaan metsissä.
P-paikoilta kävelen jonkin verran metsään ja riisuudun aivan alasti ja runkkaan.
Kun tulee lämmintä niin voi olla pelkkä T-paita ja shortsit jotka nopea riisua ja nopea pukea.
Usein käytän myös dildoa samalla kun runkkaan
T. 56v bi- Anonyymi
Minne sua vois tulla katselemaan ? Ukm57
- Anonyymi
On mukava metsässä olla alasti tai paljastella, ja runkkailla. Nuorena poikana käytiin kaverin kanssa lähimetsässä nakuilemassa, ja runkkailemassa. Joskus aina joku näki ja jäi katselemaan. M55
- Anonyymi
Hieno päivä, keli sellainen että voisi imatran seudulla lähteä luontoon.
- Anonyymi
Nyt on sellainen näppituntuma,että täytyypä lähteä,
metsänsiimekseen käsitöitä tekemään.😄- Anonyymi
Santalahteen kohta,tuletko..?
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035