...huomenna mennään pussauskoppiin...
http://www.photographyblog.com/news/olympus_and_sony_enter_into_business_capital_alliance/
Olympus ja Sony ne yhteen soppii...
16
223
Vastaukset
- Koskaan ei ole
Kahden Köyhän avioliitosta rikkautta tullut.
Eikä vajavaisten liitosta muutakaan hyvää...- Ei rikas
Oletko sinä esimerkki tuosta vajavaisten liitosta......
- Näyttää
Ei rikas kirjoitti:
Oletko sinä esimerkki tuosta vajavaisten liitosta......
Olevan
- Tästäkö sitten alkaa
'Lopullinen alamäiki' näille molemmille yrityksille?
Sony olisi ehkä vielä voinut yksistään kitkutella, mutta nyt tuli myllynkivi kaulaan.
No, tervemenoa vaan. Kukapa kaipaa...- Sinun
Pääkopassasi on alkanut alamäki jo aikoja sitten, kun olen näitä provojasi täällä
lukenut.
- zaadaa
Voi olla ihan kannattavakin suhde noilla. Zuikoja sonyn kameroihin ei kuulosta ollenkaan pahalta.
Todennäköisesti sony halusi kuitenkin palan olympuksesta tuon kannattavamman pisnespuolen takia ja kamerapuolen objektiivejen valmistus on vain plussaa. - canonistimallia99
Tämä on aika pelottava yhdistelmä mitä järkkäreiden tulevaisuuteen tulee. Sony/oly saattaa sanella kehityksen suunnan ihan lähivuosina.
- Joo, huonolta
Suunnalta vaikuttaa.
Kahdesta huonosta kun ei tule yhtä hyvää... - hyväähuonoa
Joo, huonolta kirjoitti:
Suunnalta vaikuttaa.
Kahdesta huonosta kun ei tule yhtä hyvää...Pahasti vaikuttaa että kahdesta hyvästä tulee tässä tapauksessa parempi kuin kukaan olis voinut kuvitella... ne ostaa vielä Leican.
- Joo mutta
hyväähuonoa kirjoitti:
Pahasti vaikuttaa että kahdesta hyvästä tulee tässä tapauksessa parempi kuin kukaan olis voinut kuvitella... ne ostaa vielä Leican.
Kumpikaan noista, ei Sony, eikä varsinkaan Olympus ole hyvä. Eikä tule.
- Perinteinen kysymys:
- montako Sony tai Olympus -merkkistä kameraa sinulla on ollut?
- monellako olet kuvannut?
- oletko koskaan pitänyt sellaista kädessäsi? - Vastaus kysymykseen
- 1 kpl Sonyn videokamera (ei hirveästi kehumista vaikka oli hinnaltaan yli 2500€).
- 1 kpl Olympus, oli sitten enimmäinen ja viimeinen kyseisen firman tekele. Täysin kelvotonta laatua. Samoin Zuikon lasit, ei mitään tekoa.
- Näiden lisäksi olen kuvannut hyvin monella muullakin merkillä, sekä filmi- että digikalustolla. Jo kymmeniä vuosia.
- Olen pitänyt kädessäni, sekä Sonya että Olya. Mutta onneksi ei enää tarvi kun on nykyään paremmat välineet.- Onko sulla
Vessassa kädessäsi se parempi, mutta löysä ja lyhyt väline?
- ku(r)vaaja minäkin
Parhaimmat objektiivit millä olen ikinä kuvannut on Zuikoja ja Pentaxeja. Ja tässä lähes 30 vuoden aikana ehtinyt kokeilla arviolta yli 400 erilaista objektiivia, suurin osa vanhoja manuaalitarkenteisia.
Parhaimmat rungot tekee tällä hetkellä Nikon.
- Jaaha 1
Olympustrolli keksi taas uuden vitsin, kuvannut muka kymmeniä vuosia, miten ala-
ikäinen suunpieksijä on ehtinyt kuvata niin kauan ? Vain tietämättömät surkeat
hyypiöt moittivat Zuikon objektiivejä, koita keksiä parempia satuja.- plus+1
Mutta se nyt tarvitsee ne 9 vuotta aikaa kanoninsa huonoksi huomaamiseen. Elä ala kiusata näitä, jotka ovat vasta alussa näiden laitteiden ja kuvaamisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779