Vihaan viikonloppuja

työnarkkari

Pidän toiminnasta, olen yrityksessäni 16 tuntia vuorokaudessa. Myyn, tilaan, teen kirjanpidon, päivitän kotisivuja, siivoan ja suunnittelen mainontaa. Yrityksellä menee hyvin. Nostan palkkaa 4000€ kuussa, vuokran ym kulujen jälkeen jää lähes tonni säästöön. Omalle tililleni onkin kertynyt jo mukava summa parissa vuodessa.

Vihaan kuitenkin viikonloppuja, silloin ei tapahdu mitään. Yritin tehdä kotona töitä mutta ei innosta, työinto löytyy vain toimistostani. Yritin hankkia harrastuksen mutta tuntuu lapselliselta juosta ryhmässä tai venyä ravintolassa. Työ on minun elämäni, ilman sitä olen onneton.

Sisko kävi sunnuntaina kylässä ja patisti naisen hakuun, ei innosta sekään, niistä on vain harmia ja vaivaa. Millä täyttäisin viikonloput, jotain hyödyllistä ja eteenpäin vievää?

171

4182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

      Kokeile purjehdusta

      • kaamoskaappi

        Niin tai osta aivot. Niille voisiolla käyttöä tapauksessasi


      • HANKI ITSELLESI ELÄMÄ !!!!


      • 24/7
        justers kirjoitti:

        HANKI ITSELLESI ELÄMÄ !!!!

        Maan tappiin veivaa....................!
        Tyhjänpäivästä veivaa veivaa.

        narsistit ne jaksaa jauhaa omasta elämästään ja itsestään kuin mikäkin maailman tärkeimmästä asiasta. Ei niillä ole käsitystä, että maailmassa on oikeasti ihan muutakin kuin he.


    • fdfdfdsfasdf24

      Ala jakamaan lehtiä tai mainoksia.

    • yrittäjä

      Itse ainakin vanhemmiten (nyt liki 50) olen oppinut arvostamaan omaa aikaa, ja työ ei ole kaikki kaikessa.

      • En minäkään

        saanut tätä maailmaa valmiiksi vaikka lähellä se olikin. Sitten päätin siirtyä elämään viisikymppisenä omistamieni asuntojen vuokrilla ja pörssiyhtiöiden osingoilla. Nyt muutaman vuoden jälkeen voin vain todeta että kyllä kannatti.


    • Minä nyt

      Kehitä viikonlopuiksi opiskelu-asiaa yrittäjyyteen liittyen. Miten olisi yrittäjä-yhdistyksen kurssit tai vaikka avoimen yliopiston jutut liiketaloudesta.

    • yrittäjä
    • ei työnarkomaani

      Tuu tekee keikkatöitä mun firmaan viikonlopuiksi.
      Mulle kelpais pari vapaapäivää viikossa.

    • needAmentor

      Ei ihminen jaksa painaa töitä noin pitkiä päiviä loputtomiin, saati vielä viikonlopun lisäksi. Jossain tulee rajaa vastaan ja silloin vasta tuntuu. Suosittelen ehdottomasti liikuntaa tasapainottamaan elämäsi! Mutta kukin omalla tavalla...

      Jos kaipaat tekemistä viikonlopulle niin

      - tee lyhyempiä päiviä, jolloin tekemistä jää myös viikonlopuille
      - hankki harrastus esim. metsästys tai rivitanssi :)
      - ilmoittaudu johonkin hyväntekeväisyysjärjestöön auttamaan niitä vähämmän onnekkaita
      - voisit ryhtyä mentoriksi aloittavalle yrittäjälle (vaikkapa minulle)

      Toivottovasti saat näistä jotain irti.

      • moi...

        Se on jokin asperger-lapsi joka jumittuu yhteen asiaan. Hyvä että on kivaa, mutta kannattaa silti pitää ystävä- ja sukulaissuhteista huolta, jos sellaisia on. On oma asiasi haluatko vaimoa, mutta se juna menee myös ohi.


    • N

      Vai rivitanssi eikös aika mansikki sekä peruna,lanttu,sipuli pelossa ihan omiaan.

    • minä meen Saksaan

      Nyt nopeasti varaat lennon johonkin outoon kaupunkiin ja majoituksen jostain kylpylähotellista, ulkomailla halvempaa kuin suomessa. Nauti ja rauhoitu, syö hyvin ja lilluttele vedessä.

    • yrittäjä9999

      Opiskele nauttimaan elämän oikeista asioista.

      Työ on tärkeää ja yrittäminen hauskaa, mutta elämässä on paljon muitakin asioita.

      Hommaa kavereita jotka ovat yrittämisestä kiinnostuneita, ideoikaa ja alkoholisoitukaa. Ajattele naisen hyviä puolia, kuten se että voit jakaa ongelmasi jonkun kanssa jota oikeasti kiinnostaa.

      • niin vissiin :D

        "voit jakaa ongelmasi jonkun kanssa jota oikeasti kiinnostaa."

        Big fat LOL :D


      • FatLAL
        niin vissiin :D kirjoitti:

        "voit jakaa ongelmasi jonkun kanssa jota oikeasti kiinnostaa."

        Big fat LOL :D

        Kaikkia näyttää täälläkin kiinnostavan kun vastauksia satelee.


    • Tää vaan tioedoxi

      Tämä(kin) on taas yksi trolliketju.

      Aloittaja ei ole yrittäjä, vaan S24-palstan esseekirjailija

      Tehtävänkuvauksena on kirjoittaa max 15 rivin mittaisia raflaavia aktivointiviestejä eri ryhmiin.

      • sdfsfsd

        pitää paikkansa. Trollaukseen sopiva kuvakin katsotaan aina hyvissä ajoin etukäteen.


    • tr0lling

      Mistä näitä trolleja oikein tulee? Noh, Suomi24:ltä tietenkin!

      • 7+4

        Mukavia aiheita keksivät S24-palstan esseekirjailijat.

        Jos tämä työnarkkari on aivan aito, niin mietippä ansioitasi. Noin pitkällä työpäivällä täytyisi jäädä hieman enemmän säästöön, kuin vajaa tonni.
        Tieten toimialasta riippuen tulot voivat vaihdella, mutta työpäivän pituus huomioiden tulotasosi on hieman heikohko.
        Jos naisihmistä et vaivoiksesi halua, niin hanki poikakaveri. Pojat/miehet ovat harvoi halukkaita liimautumaan saman sukupuolen edustajaan ja antanevat vapauksia enemmän.
        Tietenkin tämä asia on kiinni suuntautumisestasi.
        Enkä keljuile, kun näin sanon.
        Runkkaaminen, purjehdus ja rivitanssi ovat hyviä harrastuksia. Lehtien jakelu käy myös harrastuksesta, palkkahan on niin pieni.
        Opiskelu kannatta aina. Vaikkapa tikalla karttaan heitetty matkakohde on mahtava idea.
        Ihmisten bongaus on myös hyvä harrastus. Vaikkapa jonkun marketin parkkipaikalla katselee ohikulkijoita. Arvailee ja miettii. Ammattia, varallisuutta, perhesuhteita ja tyytyväisyyttä elämään sekä kaikkia muitakin asioita, jotka elämään liittyvät.
        Voi yllättyä, jos on rehellinen itselleen. Ja omaa riittävän mielikuvituksen. Oma elämä voikin olla hyvää, jopa täydellistä.
        Arvailu toisen elämästä ja vertailu omaansa vaatii leikkimielisyyttä ja luovaa ajattelua. Näitä ominaisuuksia meillä S24:n käyttäjillä onneksi on runsaasti. Emme totisesti ole totisia. Ja hutkimme vasta tutkimisen jälkeen - ja lujasti, riippumatta tutkimisen tuloksista.
        Jos vapaa-aika on todellinen ongelma, niin yrittäjä voi tehdä töitä 24/7.


      • messor
        7+4 kirjoitti:

        Mukavia aiheita keksivät S24-palstan esseekirjailijat.

        Jos tämä työnarkkari on aivan aito, niin mietippä ansioitasi. Noin pitkällä työpäivällä täytyisi jäädä hieman enemmän säästöön, kuin vajaa tonni.
        Tieten toimialasta riippuen tulot voivat vaihdella, mutta työpäivän pituus huomioiden tulotasosi on hieman heikohko.
        Jos naisihmistä et vaivoiksesi halua, niin hanki poikakaveri. Pojat/miehet ovat harvoi halukkaita liimautumaan saman sukupuolen edustajaan ja antanevat vapauksia enemmän.
        Tietenkin tämä asia on kiinni suuntautumisestasi.
        Enkä keljuile, kun näin sanon.
        Runkkaaminen, purjehdus ja rivitanssi ovat hyviä harrastuksia. Lehtien jakelu käy myös harrastuksesta, palkkahan on niin pieni.
        Opiskelu kannatta aina. Vaikkapa tikalla karttaan heitetty matkakohde on mahtava idea.
        Ihmisten bongaus on myös hyvä harrastus. Vaikkapa jonkun marketin parkkipaikalla katselee ohikulkijoita. Arvailee ja miettii. Ammattia, varallisuutta, perhesuhteita ja tyytyväisyyttä elämään sekä kaikkia muitakin asioita, jotka elämään liittyvät.
        Voi yllättyä, jos on rehellinen itselleen. Ja omaa riittävän mielikuvituksen. Oma elämä voikin olla hyvää, jopa täydellistä.
        Arvailu toisen elämästä ja vertailu omaansa vaatii leikkimielisyyttä ja luovaa ajattelua. Näitä ominaisuuksia meillä S24:n käyttäjillä onneksi on runsaasti. Emme totisesti ole totisia. Ja hutkimme vasta tutkimisen jälkeen - ja lujasti, riippumatta tutkimisen tuloksista.
        Jos vapaa-aika on todellinen ongelma, niin yrittäjä voi tehdä töitä 24/7.

        Jos tienaa 4000 kuussa ja ei ole muuta elämää kuin työ niin varmasti jää enemmän käteen kuin 1000.


    • Olen työtön

      Olen työtön.

    • ie

      Ala juopottelemaan, niinkuin me muutkin kunnon miehet teemme, silloin löytyy aina autotallissa tekemistä ja juopotellahan voi pienemmälläkin palkalla, elikkä kannattaa siirtyä nelipäiväseen työviikkoon, niin jää harrastyksille enemmän aikaa. Siinä samalla saa naapurin akatki iloiseksi, kun naapurin ukko on päissään, riittää akoilla juoruttavaa.

    • Just joo

      Hanki viikonlopputyö, jos se tekee sut onnelliseksi.

    • Antaa palaa!

      Millainen työ sinulla oikein on, jos sitä ei voi sunnuntaina tehdä? Minä ainakin painan töitä joka päivä viikonloput mukaan lukien enkä myöskään kaipaa muita harrastuksia. Olet varmaan toisen palveluksessa, joten rupea yrittäjäksi! Niin minä tein ja kukaan ei ole rajoittamassa työntekoani. Huilata kerkiää haudassakin, on mottoni! Onhan tuo 16 tuntia vuorokaudessa aika paljon, mutta, jos ottaa sen samalla harrastuksena, niin ei se rasita liikaa ja 6 tuntia yöunia riittää.

      • vkl-tressinpoisto

        Hienoa, "Antaa palaa",
        näin meidän kaikkien pitäisi toimia. Miksi turhaan lepäillä viikonloppuisin ja iltaisin, kun voi tehdä töitäkin. Ja haudassa tosiaan ehtii levätä, ehkä pitkäänkin, jos sydärin saa jo 5-kymppisenä. Muistathan mittailla verenpaineitasi!
        Aloittajalle vinkki: hanki vanha omakotitalo, niin töitä riittää. Koko ajan pientä remppaa ja pihahommia, ei tule aika pitkäksi. Nyt pitäisi siivota pihaa ja istuttaa kukkasipuleita, ikkunatkin voisi pestä ja tiivistää talveksi, kun on vielä lämmintä.
        Mikäli sinulla on erittäin vaikeita työstä vierottautumisoireita, tule meille kylään! Varmasti keksin sinulle jotain hauskaa puuhasteltavaa, vaikkapa kompostoivan pihakäymälän tyhjennys.
        Illalla lämmitetään sauna (kun on ensin hakattu pöllit pieniksi) ja otetaan vähän olutta, eikö? Ja sunnuntaiaamuna sienimetsään! Saalista peratessa ja säilöessä loppupäivä meneekin rattoisasti. Maanantaina pääsee taas sorvin ääreen.


    • hre948f

      mene psykiatrille

      • harrastusnarkkari

        loistava ehdotus tämä!!!


      • 24/7

        Maan tappiin veivaa....................!
        Tyhjänpäivästä veivaa veivaa.

        narsistit ne jaksaa jauhaa omasta elämästään ja itsestään kuin mikäkin maailman tärkeimmästä asiasta. Ei niillä ole käsitystä, että maailmassa on oikeasti ihan muutakin kuin he.


    • Anna palaa!

      Ai niin, luinkin huonosti tuon aloituksesi. Oletkin jo yrittäjä. Mutta, mutta, sikäli tuo aloitus ei kuullosta oikein tosielämästä, kun sanot yritykselläsi menevän hyvin. Jos nostat vain 4000 euroa kuussa, niin se on todella vähän! Minä samalla työmäärällä ansaitsen noin 15.000 euroa kuussa ja yhtiöni on Oy- muotoinen. Eli tuolla tuntimäärällä pitää kyllä hankkia tuloja ihan toisella tavalla. Eipä ihme, jos olet onneton, kun et saa enempää aikaan tuolla työmäärällä!

      • ihmettelevä yrittäjä

        Ap ei vaikuta yrittäjältä, sillä töitä on yrittäjällä aina, jos haluaa tehdä.

        Et kai tuota 15 000/kk nosta palkkana?

        Suomessa ei ole järkevää yrittäjän nostaa palkkaa yli 3500/kk, menee muuten talkootöiksi valtion suuntaan verotuksesta johtuen.

        Ilmeisesti tarkoitit kuitenkin palkka osingot muut pääomatulot päivärahat edut yhteispottia vuositasolla, jaettuna 12, joka tekee 15 000kk, muuten raatamisessa ei ole mitään järkeä.


    • salppupalppu

      Joyenkin outoa, että yrittäjä erottelee viikonlopun arkipäivistä valittaen,ettei viikonloppuna ole töitä.... joyenkin en usko tuota ollenkaan.
      Ei yrittääminen ole millään lailla sidoksissa arkeen.

      yrittäjä voi jakaa työnsä tasaisesti viikonloppuun siinä kuin arkeenkin. se on sitä yrittämisen vapautta.
      Taitaa olla olla ns. provo koko juttu.

    • koettu on tuokin

      Helppo neuvo: ryhdy palkkatyöläiseksi ja kolmivuorotyöhön. Ei tarvitse ainakaan joka viikonloppu murehtia rahojaan ja vapaa-aikaansa.

    • Entä näin?

      Ehdotan että ryhtyisit ystäväksi jollekin lapselle tai nuorelle jolla ei ole ystäviä tai kahta vanhempaa arjessa.
      Veisit uimahalliin, elokuviin, retkelle yms...
      Suomi on pullollaan yksinhuoltajaperheitä joissa ollaan ihan uupununeita. Ja voihan se lapsi löytyä sinun lähisuvustakin...

    • mika77C

      surillista, elämässä on paljon muutakin kuin työ. Kapeaksi jää elämä vaan työn ympärillä. Elämä rakentuu työstä, perheestä, ystävistä, harrastuksista, matkailusta uusiin kulttuureihin, lapsista yms. Kyllä pinnaa varmaan kiristää, jos tosiaan muuta elämässä ei ole, kuin työ. Surullista.

    • 111111111111111112

      Mee töihin laiskimus.

    • ###MODERATOR###

      >2012
      >vihjaillen ettei voi työskennellä viikonloppuisin

      FTFY

    • ostan

      mene baariin juomaan ja iske poikia,niitten kanssa voi tehdä kaikea kivaa!!!

    • jobjob

      Oho...olen nainen ja ihan kuin lukisin omaa kirjoitustani. Olen kyllä perheellinen, mutta tuntuu,että ulkopuolinen siinä jollakin tasolla. Täytin opiskelulla viikonlopun (Sitäkin taustaa kovin paljon).

      Tunnen olevani outo kaveripiirissäni ja saan kuulla siitä. Tämä vaan on elämäntapa niin kuin toisille hevoset tai koirat. Jos nautit työstäsi anna palaa, mutta huom! Älä vaadi toisilta samaa.

      • 24/7

        Maan tappiin veivaa....................!
        Tyhjänpäivästä veivaa veivaa.

        narsistit ne jaksaa jauhaa omasta elämästään ja itsestään kuin mikäkin maailman tärkeimmästä asiasta. Ei niillä ole käsitystä, että maailmassa on oikeasti ihan muutakin kuin he.


    • oikolukija

      Hölöpölö, täälähä sä tekstaat 22/vrk kaikille eri palstoille ittes kans.

      • Ylitarkastaja

        Täähän on oivallista terapiaa. Mä tein töitä aikoinaan vuorokaudet ympäriinsä, pää sekosi ja nyt sitten on aikaa. Olen ollut psykiatrisessa hoidossa jo 13 vuotta ja nää suomi24:n keskustelupalstat on juuri kuin tehty meikäläisille ! Kunnon provoja ja älyttömiä juttuja. Harvoin tänne mitään normaaleita ihmisiä eksyy, joskus käyvät kommentoimassa, mutta, kun huomaavat, että täällä on kaikki luuserit ja psykiatriset tapaukset, häipyvät muille foorumeille ! Yhtä kaikki: mulle tämä on hyvää terapiaa! Eikä ole yhtään ikävä töihin, kunnon eläke juoksee ja ruoka tuodaan pöytään ja pääsee tietokoneelle p######aa jauhamaan silloin kun haluu! Muuten: täällä sairaalassa on paljon johtajia ja päälliköitä, kaksi Napoleonia, yksi Jeesus, Mussoliini ja Henrik IX. tulkaa tänne, jotka jo ette ole!


      • minäminäminä
        Ylitarkastaja kirjoitti:

        Täähän on oivallista terapiaa. Mä tein töitä aikoinaan vuorokaudet ympäriinsä, pää sekosi ja nyt sitten on aikaa. Olen ollut psykiatrisessa hoidossa jo 13 vuotta ja nää suomi24:n keskustelupalstat on juuri kuin tehty meikäläisille ! Kunnon provoja ja älyttömiä juttuja. Harvoin tänne mitään normaaleita ihmisiä eksyy, joskus käyvät kommentoimassa, mutta, kun huomaavat, että täällä on kaikki luuserit ja psykiatriset tapaukset, häipyvät muille foorumeille ! Yhtä kaikki: mulle tämä on hyvää terapiaa! Eikä ole yhtään ikävä töihin, kunnon eläke juoksee ja ruoka tuodaan pöytään ja pääsee tietokoneelle p######aa jauhamaan silloin kun haluu! Muuten: täällä sairaalassa on paljon johtajia ja päälliköitä, kaksi Napoleonia, yksi Jeesus, Mussoliini ja Henrik IX. tulkaa tänne, jotka jo ette ole!

        Hyvä Ylitarkastaja,
        mutta itsekin alan yrityksissä (työ)aikaani viettäneenä voisin kertoa, etten tunne yhtään julkkista. Vain kaikki-mulle- heti-tänne-tyyppejä tai sitten sängyn pohjalla makaavia kaikkensa jo antaneita.
        Mutta lepokodit pois, kaikki avohoitoon, minkä seurauksia saadaan katsella päivittäin kaupungilla. Ehkä Kelan pitäisi kustantaa kaikille läppäri ja suora laajakaistayhteys s24:een. On todella terapeuttista!


    • 2+3

      Täsä huomataan miten säälittäviä nämä Suomi24:en tarinat ovat. Keksivät aivan tuulesta temmattuja juttuja, eivätkä edes viitsi tulla kommentoimaan tarinaansa. Ainiin, mut eihän niit voi kommentoida taikka kertoa enempää kun ne on täysin keksittyjä. Olihan tässä just joku kirjailija poliisin tutkinnan alaisena kun keksittyjä tarinoita julkaisi. Pitäisiköhän Suomi24:sta laittaa tutkinta pyyntö, kun keksivät tarinoita ja ihmiset pahoittavat mielensä.

      • hyvä juttu

        Olisi aiheellista pistää tutkintaan, koska samaisessa porukassa on sellaisia, jotka mielivaltaisesti poistavat viestejä ja näinollen keskustelut menettävät merkityksensä. Toimivat ikäänkuin poliiseina.


      • Leipää ja sirkushuve
        hyvä juttu kirjoitti:

        Olisi aiheellista pistää tutkintaan, koska samaisessa porukassa on sellaisia, jotka mielivaltaisesti poistavat viestejä ja näinollen keskustelut menettävät merkityksensä. Toimivat ikäänkuin poliiseina.

        Hei,
        ei kai kukaan näitä tosissaan ota?


      • 3+17
        Leipää ja sirkushuve kirjoitti:

        Hei,
        ei kai kukaan näitä tosissaan ota?

        Ihan hyvin voidaan ottaa.


      • höpölöpö.

        Hölöpölö, täälähä sä tekstaat 24/vrk kaikille eri palstoille ittes kans.


    • aapi.s

      Ennemmin tai myöhemmin poltat itsesi loppuun tuolla tahilla. Nuorempanan olin itsekkin yötä päivää töissä, kokoajan menossa. Kunnes eräänä päivänä tajusin ,että eihän minulla ole mitään harrastuksia / omaa aikaa... No hankin harrastuksia, vaimo löyty siinä ohi mennessä. Nykyään teen töitä viitenä päivänä viikossa, 07.00-15.30. Tyytyväinen olen tilanteeseen...

    • Joojoo

      Sairautta on monenlaista

    • näin tulee käymään

      Roiku ne kauheat 48 tuntia suomi24:ssä!

      Pian huomaat että työ onkin tylsää, et jaksa tehdä mitään, varsinkaan et sitä 16h/vrk, alat roikkua suomi24:ssä arkisinkin, tulee "maanantaitautia", pomo alkaa vilkuilla epäluuloisesti, saat potkut, tulet sosiaalinettiriippuvaiseksi, ryhtisi huononee, ystäväsi menevät kaduntoiselle puolen kohdatessasi heidät kauppamatkalla, masennut, hyppäät katolta!

    • ggsdds

      Pitääks näitten suomi24 etusivu hommien aina olla niin PROVOJA? Menee paskamedian puolelle... Mut sitähän suomi24 on.

    • Itsekin yrittäjä

      Mikä estää menemästä toimistolle sunnuntaina. Kasaa sille päivälle kaikki sellainen työ, joka ei edellytä asiakaskontakteja eikä muita ihmisiä. Mainitsemissasi kirjanpidossa, kotisivujen päivityksessä ja mainonnan suunnittelussa et tarvitse ketään, paitsi itsesi.

      On hienoa jos työ palkitsee ja kuussa jää tonni säästöön. Se on 120 000 euroa 10 vuodessa. Mutta kannattakohan sittenkään? 4000 euroa kuussa ei ole kovin paljon 16 tunnin työpäivistä, vaikka täällä rahoillasi elvisteletkin.

    • mooses2

      Onhan höpö juttu. Hyppää vaikka pituutta ja yritä k sta pulloon.

    • mielummin vapaalla

      Jos kerran tykkäät työstäsi ja se on sinulle kuin harrastus, niin anna palaa vaan. Kai siellä toimistolla voi viikonloputkin olla. Kunhan nukut riittävästi niin kai sitä saa aikuinen ihminen elämänsä käyttää miten tykkää. Ehkä työ alkaa jossain vaiheessa maistua puulta ja silloin on hyvä että on sen verran säästöjä että voi jäää aikaiselle eläkkeelle. Mutta vaikka miten tykkäisit työstäsi, suosittelisin kuitenkin että alat lähteä tunnin-kaksi aikaisemmin ja yrität harrastaa vähän liikuntaa. Stoppi tulee nimittäin vastaan hyvin äkkiä jos ei yhtään pidä kunnostaan huolta.

      Mieti kuitenkin tarkkaan, onko työ varmasti sinulle mieluisaa vai teetkö hommia veremaku suussa? Saatko esim. nukuttua kunnolla vai onko sinulla ainainen stressi? Jos kallistutkin jälkimmäisen vaihtoehdon puolelle, sinun on paras alkaa himmata tahtia tai käy vielä huonosti.

      Ja sitten vielä yksia asia. Jos nostat itsellesi palkkaa neljä tonnia kuussa ja yksi jää säästöön, mihin ihmeeseen hassaat ne loput kolme tonnia, kun olet olet koko ajan töissä?

    • Eniron nörtit

      Tämän täytyy olla Suomi 24:n provo. Suomessa ei saa tehdä töitä kuin 6 h tuntia ja siitäkään ei saa nauttia. Herrojen ja pankkien juonia kaikki. Saikkua on oltava 21 päivää / vuosi ja jos joku rupeaa pienentämään keskiarvoa niin istutaan se pihalle.

      Työtä tehdään vain ja ainoastaan rahan vuoksi. Palkka on korvaus menetetystä vapaa-ajasta.

      Pomot on kaikki paskoja ja ex:ät narsisteja. Siitä ei tingitä. Alaistaidot on kielletty sana.

      Jos näissä säännöissä ei pysytä, niin akuutti stressireaktio iskee Jersey saarelaisen työterveys firman allekirjoituksella HETI.

    • Lennu42y

      Tule tekemään mulle polttopuita.
      Minulla on 8 tulipesää ja pakkastalvena menee kuorma per pv.
      En tietty maksa, mutta saatpa purettua energiaasi ja hyvät sapuskat tarjoon joka
      päivä! Klapikone ja sirkkeli on! Tervetuloa tänne Savon maisemiin!

    • lemonator36

      Kyllään tuo aloitus kyllä kuulostaa oudolta. 4 tonnia kuussa 16 tunnin työpäivällä, eli 2 tonnia 8 tunnin työpäivällä.
      Oli provo tai ei, niin jokaisen joka vähänkin pitää itseään korvaamattomana pitää tehdä vesilasitesti. Kaada lasiin vettä täyteeen ja paina sormesi veteen ja nosta pois. Jos veteen jäi sormesi tilalle kuoppa olet korvaamaton. Ei ole mulla ainakaan kertaakan vielä jäänyt kuoppaa....

    • II genua

      Kivasti tuota omaa aikaa on ollut, nyt 5-kymppisenä vois harkita jo alkaa tehdä töitä.

      • Mie aattelin

        rakentaa talon. Vetelen jo päivittäin hirsiä pitkät tovit.


    • mitä ajattelet

      KYLLÄ on elämäsi todella yhdenkortin varassa!!!!!!!! Etkö vielä tuohon ikään ole huomannut , että tasapainoiseen elämään kuuluu todella muutakin kuin työ???
      AATTELEPPAS kun olet eläkeiässä etkä ole muuta aikaan saanut kuin olla töissä,
      kovin on tylsää tulossa.Kyllä ihmisen täytyy löytää ystäviä ja muuta kivaa tekemistä,
      jotta voi hyvän elämän itselleen taata.Miten kukaan voikaan olla tuollanen tylsimys
      joka ei mitään kehtaa?????????????Herää ja rupea huvä ihmisnen elämään
      tätä ihanaa elämää , ettei sitten vanhana kaduta.ELÄMÄ on ihanaa .Aattele olet terve voit liikkua ja mennä eteenpäin.Lopetä nysvääminen ja laita vauhtia .
      MONI ON KOTIINSA KUOLLUT.

    • jk

      niinkö

    • imierkki

      Kuulostaa siltä, että työ on pakopaikka jollekkin mitä et halua käsitellä. Kun ihmisellä on kaikki hyvin, hän ei tarvitse mitään. Voi vain olla ja hymyillä. Mietiskely ja itsensä kuulostelu voi tehdä hyvää, mutta siinä on se vaaran, että homma kääntyy toisinpäin. Haluaa enempi vain olla, eikä työ kiinnosta enää niinkään.

      Mutta tuolla tahdilla burn outti on edessä, ennemmin tai myöhemmin.

    • Yrittäjä-87

      Keskity vapaa-ajalla palauttamaan itseäsi ja hoitamaan asioitasi.
      Käy salilla, ei siksi että se kiinnostaisi, vaan koska kroppa pysy paremmin työkunnossa.

      Sehän on vain hyvä että työ on herkkua, mutta viikonloppuna voi silti kerätä voimia ja kehitellä yritystä rauhassa.

    • Laiskanlutjakka

      Minä sinuna menisin kysselemään, josko saisi kaupan kassasta hommia viikonloppuisin.Varmaan tommonen työnarkomaani otetaan mielellään töihin.

    • JKKO

      Pienoismalli harrastus on hyvin kehittävää ja koukuttavaa!

    • heipä hei

      Kuinka paljon sulla on säästössä? Mikset naista halua? Ottajia olisi tuollaiselle hyviä tuloja nauttivalle ahkeralle miehelle.

    • maisaliisa

      Hanki esimerkiksi joku remontoitava mökki tai auto jos kiinnostaa sellaiset.
      Rupea tukihenkilöksi jollekin pojalle ja yhden päivän viikonlopusta käytät hänen kanssaan pelaten palloa, käyden elokuvissa, pelaten tietokoneella, käyden esimerkiksi moottoriradalla, golfissa tai mitä ikinä nyt tarviikaan.
      Hanki joku fyysinen työ viikonlopuksi, mene auttamaan mummoja puuhommissa,
      pihatöissä, lumitöissä.

    • sdqdwddd

      Tee vähän lisää töitä, pääset eroon elämästä jo viisikymppisenä.

    • lintu

      Minulla taas ei ole innostusta siivoamaan töissä ,kotona mielellään. Oletko ajatellut,että olet sairastunut työgolismia? Mutta oli minullakin aika ,kuin vihasin viikonloppua,koska olin yksinäinen,enkä keksinut mitä ajanvietoa. Viikonloppu,oikeasti,pelotti. Hankiudu parisuhdetta !Mene uimahaliin, Lappeenrantaan kylpylään tai Porvoseen ,vaihtaa joskus ympärisöä ja maisemia.Mene herrojalle,hemottelle itseä ,viikonloppu on oltava viikonloppu, ei töittä tai teet sen ,mistä tykäät.Sinulla on työstressia,et vain huoma sitä

      • lintu

        lue viisasta kirjaa


    • nankka

      Siis tuhlaat yli kolme tonnia kuukaudessa?! Miten saat niin paljon törsättyä!

    • otan osaa

      mutta vastaus kysymykseesi, harrasta uhkapeliä, häviää taatusti rahahuolet.

    • Joo, naisista on yleensä vain harmia ja vaivaa :-)

      Ei kai se, jos tykkää todella tehdä omaa työtään. Jotenkin tuntuu ainakin omalta kohdaltani, että vaikka tykkään omista hommistani, niin kyllästyisin niihin kuitenkin tuolla työtahdilla. Joskus tehnyt kolme viikkoa putkeen töitä ja ylitöitä, niin kyllä hommat alkoi tuntua melko puulta lopussa. Liekköhän joka päivä 16 tuntia teet? Sekin kuitenkin on varmaan työstä ja asenteestakin kiinni. Periaatteessahan voisi ajatella, että harrastuksetkin ovat työtä, mutta ne monipuolistavat päivärytmiä ja siten auttavat jaksamaan elämässä.

      Jokin remonttikohde tai rakennusprojekti (kämppä tai kulkuneuvo) voisi olla hyödyllisyyttä tavoittelevalle ihmiselle se vkl juttu.

      • vkl-tressinpoisto

        abc:lle,
        Naiset ovat aina ihania!
        Paitsi, jos tykkää enemmän pojista tai omasta kädestä...
        Aloittajalle ehdotin jo remppaa tai meillä kyläilyä, töitä riittää.


      • vkl-tressinpoisto kirjoitti:

        abc:lle,
        Naiset ovat aina ihania!
        Paitsi, jos tykkää enemmän pojista tai omasta kädestä...
        Aloittajalle ehdotin jo remppaa tai meillä kyläilyä, töitä riittää.

        Omankädenoikeudesta:

        Omankädenoikeus on Suomen rikoslain 17 luvun 9 Ĭ§ mukainen rikos. Omankädenoikeuteen syyllistyy henkilö, joka oikeutensa puolustamiseksi tai toteuttamiseksi omin valloin ryhtyy toimeen, jota hän ei saa tehdä ilman viranomaisen myötävaikutusta. Omankädenoikeudesta tuomitaan, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

        Hankalaa se näemmä tuokin on. Pitää alkaa vissiin harrastamaan noita poikia tai sitten selibaattia. :-)


    • Onnellisesti työtön

      Olet masentunut..Vieraantunut elämästä..

    • Korvatulppa

      Eräs buddhalainen munkki, Ajahn Brahmavamso, on ollut monien kuolevien ihmisten seurana heidän kuolinvuoteellaan, ja hän sanoi että ihmiset usein toivovat viimeisinä hetkinään, että olisivat tehneet elämänsä aikana vähemmän töitä. Mielestäni sitä kannattaa ajatella. Se voi parantaa elämänlaatua.

    • 2+3 ei ole 5

      "Nostan palkkaa 4000€ kuussa, vuokran ym kulujen jälkeen jää lähes tonni säästöön."

      Vain lähes tonni eli alle 1000€. Mihin saat kulutettua niin paljon jos et muka muuta tee kuin töitä? Velkojako maksat?

    • SKYdive68

      Moi
      Olen samanlaisessa tilanteessa ja olen harrastanut laskuvarjourheilua jo vuosia.
      Siinä saa sisältöä elämään. Hyvin sosiaalinen laji ja varmasti pääsee irti arjesta. Ylimääräiselle rahallekkin on käyttöä..;) Talven saa sit tehdä töitä kunnolla kun ei hyppäämään pääse..:)
      Ei muuta kuin lähimmälle laskuvarjokerholle tsekkaamaan miltä se homma näyttää.

      • Najis Kafir

        Laskuvarjohyppääminen kuulostaa mahtavalta!

        Sinne heti!

        Mutta muista myös lihaskunto.


    • yuygfuk

      kyllä mä oon sitten ihan päinvastanen tapaus...mulle työ on vaan menetettyä vapaa aikaa..yhteiskunnan oravanpyörässä riutumista lähes koko elämä

    • harrastus jos

      on muutakin elämää kun työ! Mieti tuotakin, jos saat potkut! Mitäs sitten teet? Ja jos teet 16 tuntista päivää. Niin viet joltain työpaikan!

      Hanki nainen tai

    • predprinimatel

      Hieno homma, että nautit tekemisestä, työhän ei ole millään tavalla rasittavaa tai edes oikeastaan työtä, kun teet sitä itsellesi, omaehtoisesti ja vielä näemmä palkitsevasti. Näissä olosuhteissa ei 16 tunnin työpäivä ole työpäivä, vaan elämää.

      Mikä pakottaa jättämään kaiken työn viikonloppuna? Itse nautiskelen viikonlopuista toimistossa, kaikessa rauhassa puuhastelen kaikkea pientä, kun puhelin ei soi, eikä ole asiakastapaamisia, voin ottaa rennosti, jättää kravatin pois ja tilata ruokaa työpöydän ääreen. Tulee siinä sivussa aina aika paljon hyödyllistä rutiineja tehtyä ja viikolla voi taas keskittyä haalimaan pokaa pyydykseen. Muutaman vuosikymmenen kuluttua ei mikään enää paina, olet taloudellisesti riippumaton ja jos työ on alkanut tuntua työltä, voi sitä "vapaa-aikaa" ottaa silloin mielin määrin.

      Akan jos otat, alkaa kammottava marina siitä yhteisestä ajasta, sen voit hoitaa tuolloin myöhemminkin, parikymmentä vuotta ikäeroa ei paljoa paina, kun puitteet on laitettu rauhassa kuntoon ;D

      • 14+19

        No, huh huh.


      • kgkfkkk.

        predprinimatel . PUHUT ASIAA !


    • Deadlift

      Mene HOITOON!!!

    • ?????

      suomi tarvi seläsija työtekioita niin kuin sinä. OLET IHANA SUOMEN KANSALAINEN.SUOMI ON YLPEÄ SUN KANSSASI.

    • Ajattele asiaa toisinpäin; vaimo/perhe odottaisi sinua kotiin.
      Tee niin kuin meillä; tyhjät viikonloput kun mies juoksee hirvien perässä ja sitten on niin väsynyt, että nukkuu vaan. Voisit alkaa harrastaa metsästystä; siellä viikonloput
      hujahtaaja saat myös raitista ilmaa.
      Ajattele asiaa toisinpäin; miltä tuntuu vaimosta,jokaon "työ- ja metsästyslesli"?
      Naiset huomio.
      onko teillä samanlaisia kokemuksia ja oletteko keksinyt ratkaisuja muuhun kuin odotteluun?

      • vkl-tressinpoisto

        kaukaiselle:
        Olen keksinyt, en odottele. Lapset ovat jo aikuisia, minun ei tarvitse olla kotona odottamassa ketään.
        Harrastan monta kertaa viikossa minua kiinnostavia asioita, lisäksi minulla on salarakas, joka hoitaa hommat, mitä mieheni ei kiireiltään ehdi.


    • anteeksi vain

      Jos tekee toistuvasti 16 tuntia vuorokaudessa töitä, niin kyllä tulee väkisellä silloin mieleen, että ihmisellä ei silloin voi olla mitään muuta sisältöä elämässään kuin työ. Vuorokaudessa on kuitenkin vain 24 tuntia, eikä tähän päivään mennessä vielä kukaan ole onnistunut taikomaan niitä tunteja vuorokauteen lisää. Osa noista tunneista menee syömiseen ja nukkumiseenkin. Jos töitä tekee 16 tuntia vuorokaudessa, niin ei silloin kyllä oikein aikaa jää muulle elämälle.

      Sori vaan, mutta tuo tulee ainakin itselläni ensimmäisenä mieleen.

    • Ex-työnarkkiholisti

      Koita vkl-duunia, vaikka sit Heselle paistamaan pihviä tms.
      Tai sit terapiaa, jos pääsi ei kestä vapaa-aikaa edes tuollaisen työurakoinnin jälkeen edes tuota vähää.
      Itse meinasin tappaa itseni tuollaisilla vähintään 80 tunnin työviikoilla. Tein vielä fyysisesti raskasta työtä joten kroppanikin oli hajoamispisteessä silloin aikanaan, vuorokausirytmit ihan päin vittua sekaisin ym ym. Viitisen vuotta sitten tuli stoppi/järjen ääni ja laitoin asiani kuntoon. Nykyään riittää 45-50 tunnin viikot enkä vapaalla ollessani mieti edes työkavereitani saati mitään muutakaan työhön liittyvää ja oloni on mitä mahtavin. Tienaan kuitenkin nettona 2000-3000e/kk millä pärjää todella hyvin säästämistä myöten. Ikää mulla tuli just 33v täyteen.
      Usko pois kun sanon, että hellää hyvissä ajoin, älä sitten kun terveys on mennyt.

    • harrastusnarkkari

      No eksä ny millään pysty tekemään töitä sitte viä viikonloppunakin, jollet kerran mistään muusta saa kiksejä? .siltähän tuo kuulostaa...

    • pathfinder77

      Hanki elämä.

      • Ottakaa tästä mies!

        Joo, meillä mies on samanlainen narkomaani. Taitaa mennä vaihtoon koko ukko.

        Annetaan kiertoon 37-vuotias kuljetusalan yrittäjä. Kiltti, hellä, ei juo koska ei enää ehdi, ei polta. Laiskanlainen hoitamaan omakotitaloaan ja suhdettaan avovaimoon. Lapset tuskin mikään suuri este, mutta jäänevät kuitenkin hoitamatta häneltä, tykkää lapsista, mutta nykyinen vaimoke ei ole niitä koskaan riesakseen halunnut. Kun ehtii niin nukkuu, selailee nettiä, katselee telkkua, joskus kesäisin saattaa ehtiä jopa moottoripyöräilemään. Pienehkö eläinkään ei ole este suhteelle. On oikea jokaäidin toivevävy, auttelee anoppia kun tarvis vaatii. Osaa kaikki korjaustyöt autoista kodin remontteihin, vain viitseliäisyys esteenä.
        Vaatii kuitenkin aina ehdottomasti siistit ja puhtaat työvaatteet, tämä on tärkeää. Ja on tarkka autostaan.
        Miksikö vaihtaisin? Ei yhteistä aikaa, tunteet alkavat olla viileitä minulla häntä kohtaan, olen löytänyt itselleni miehen, joka on enempi renttu, mutta jolla on minulle aikaa.

        Niin, jos löytäisin hänelle uuden rakkaan, voisin itse hyvillä mielin poistua yhteisestä elämästämme ja aloittaa itsekin uuden elämän uuden miehen kanssa. Ehkä jopa pääsisin naimisiin joskus.....


      • 8+4
        Ottakaa tästä mies! kirjoitti:

        Joo, meillä mies on samanlainen narkomaani. Taitaa mennä vaihtoon koko ukko.

        Annetaan kiertoon 37-vuotias kuljetusalan yrittäjä. Kiltti, hellä, ei juo koska ei enää ehdi, ei polta. Laiskanlainen hoitamaan omakotitaloaan ja suhdettaan avovaimoon. Lapset tuskin mikään suuri este, mutta jäänevät kuitenkin hoitamatta häneltä, tykkää lapsista, mutta nykyinen vaimoke ei ole niitä koskaan riesakseen halunnut. Kun ehtii niin nukkuu, selailee nettiä, katselee telkkua, joskus kesäisin saattaa ehtiä jopa moottoripyöräilemään. Pienehkö eläinkään ei ole este suhteelle. On oikea jokaäidin toivevävy, auttelee anoppia kun tarvis vaatii. Osaa kaikki korjaustyöt autoista kodin remontteihin, vain viitseliäisyys esteenä.
        Vaatii kuitenkin aina ehdottomasti siistit ja puhtaat työvaatteet, tämä on tärkeää. Ja on tarkka autostaan.
        Miksikö vaihtaisin? Ei yhteistä aikaa, tunteet alkavat olla viileitä minulla häntä kohtaan, olen löytänyt itselleni miehen, joka on enempi renttu, mutta jolla on minulle aikaa.

        Niin, jos löytäisin hänelle uuden rakkaan, voisin itse hyvillä mielin poistua yhteisestä elämästämme ja aloittaa itsekin uuden elämän uuden miehen kanssa. Ehkä jopa pääsisin naimisiin joskus.....

        Lähe sen rentun mukaan vaan. Kyllä sua muutaman kuukauden päästä alkaa kaduttamaan. Itse olen myös renttu ja duunailen varattuja naisia jotka ovat naimisissa. Ei olisi aikomustakaan ruveta heidän kanssaan mitään seurustelemaan, koska tiedän että eivät he tätä minun elämän tapaani kestäisi. Ovat olleet ihan tyytyväisiä vaikka olen keskellä yötä hommien jälkeen tilannut taksin.


      • 2+1=
        Ottakaa tästä mies! kirjoitti:

        Joo, meillä mies on samanlainen narkomaani. Taitaa mennä vaihtoon koko ukko.

        Annetaan kiertoon 37-vuotias kuljetusalan yrittäjä. Kiltti, hellä, ei juo koska ei enää ehdi, ei polta. Laiskanlainen hoitamaan omakotitaloaan ja suhdettaan avovaimoon. Lapset tuskin mikään suuri este, mutta jäänevät kuitenkin hoitamatta häneltä, tykkää lapsista, mutta nykyinen vaimoke ei ole niitä koskaan riesakseen halunnut. Kun ehtii niin nukkuu, selailee nettiä, katselee telkkua, joskus kesäisin saattaa ehtiä jopa moottoripyöräilemään. Pienehkö eläinkään ei ole este suhteelle. On oikea jokaäidin toivevävy, auttelee anoppia kun tarvis vaatii. Osaa kaikki korjaustyöt autoista kodin remontteihin, vain viitseliäisyys esteenä.
        Vaatii kuitenkin aina ehdottomasti siistit ja puhtaat työvaatteet, tämä on tärkeää. Ja on tarkka autostaan.
        Miksikö vaihtaisin? Ei yhteistä aikaa, tunteet alkavat olla viileitä minulla häntä kohtaan, olen löytänyt itselleni miehen, joka on enempi renttu, mutta jolla on minulle aikaa.

        Niin, jos löytäisin hänelle uuden rakkaan, voisin itse hyvillä mielin poistua yhteisestä elämästämme ja aloittaa itsekin uuden elämän uuden miehen kanssa. Ehkä jopa pääsisin naimisiin joskus.....

        Vaihtoon vaan,
        minulla on vastaavanlainen, mutta vanhempi. On kiltti ja mukava, tekee jotain koti- ja pihatöitäkin, silloin kun töiltä ja nukkumiseltaan ehtii. Joskus harvoin minuakin viihdyttää, toimii kyllä hyvin.
        Vaihdossa haluaisin enemmän kotona olevan, nuoren, hyväkroppaisen, viriilin miehen.


      • rentun nainen
        8+4 kirjoitti:

        Lähe sen rentun mukaan vaan. Kyllä sua muutaman kuukauden päästä alkaa kaduttamaan. Itse olen myös renttu ja duunailen varattuja naisia jotka ovat naimisissa. Ei olisi aikomustakaan ruveta heidän kanssaan mitään seurustelemaan, koska tiedän että eivät he tätä minun elämän tapaani kestäisi. Ovat olleet ihan tyytyväisiä vaikka olen keskellä yötä hommien jälkeen tilannut taksin.

        No ei se samalla tavalla ole renttu kuin sinä, mutta polttaa ja juodessaan on sitten aina kahakoissa mukana. Elämäntavoissa olisi yleensäkin parantamista, ja siitäkin on puhuttu. Olemme keskustelleet suhteemme tasosta, onko se seksisuhde vai mikä ja sanoo kyllä minut haluavansa loppuelämäkseen (en ihan satasella usko) ja sanoo rakastavansa. Olen sen verran nuori, että jos homma ei pelitä, niin vaihtoon menee. Ehkä lähdenkin hänen matkaan, mutta miksi

        naiset aina rakastuu renttuihin?

        Ja eiks tuo nykyinen narkkari kellekään kelpaa???


      • ääääähhhhh
        2+1= kirjoitti:

        Vaihtoon vaan,
        minulla on vastaavanlainen, mutta vanhempi. On kiltti ja mukava, tekee jotain koti- ja pihatöitäkin, silloin kun töiltä ja nukkumiseltaan ehtii. Joskus harvoin minuakin viihdyttää, toimii kyllä hyvin.
        Vaihdossa haluaisin enemmän kotona olevan, nuoren, hyväkroppaisen, viriilin miehen.

        olette te kai sitten jollain tasolla onnellisia, kun yhdessä olette. Ehkä mekin, mutta kun menin sitten rakastumaan siihen rentuntapaseen. Kaikki oli vahinkoa, hän vain tuli juttelemaan, ja siitä se sitten hiljaa lähti....

        Miksi et vaihda, jos se rahasta ei ole kiinni? Meillä on sen verran kallis talo yhdessä, että tuottaa minulle ongelmia, kun en haluaisi kodistani luopua....


    • luuseriNBR1

      Anna itelles potkut!

    • Vinkkejä kysyjälle

      Olet vielä nuori ihminen, kun jaksat tehdä noin paljon töitä. Itse olen yli kuusikymppinen ja takana on pitkä työura. Antaisin sinulle sellaisen neuvon, että opettele ajoissa löysäämään. Vanhana et kuitenkaan jaksa tehdä samaan tahtiin. Silloin tullaan tilanteeseen, jolloin ystävien merkitys korostuu ja tulet huomaamaan, että et välttämättä saa edes rahalla palvelua kotiin, jos olet siellä apua vailla. Sosiaalinen verkosto ja ystävät ovat tärkeämpiä silloin kuin työ ja raha. Jos et ajoissa luo ystävien verkostoa ja työskentelet jatkuvasti yksin et vanhana sitä enää osaa luodakkaan.

      On ihan hienoa, jos pitää työstään, mutta liika on liikaa ja ihanne on aina janan keskellä. Jo vanhat kirkkoisät olivat sitä mieltä. Minkään asian suhteen ei ole hyvä, että sitä on liikaa tai liian vähän.

      Istu nyt alas ja mieti, onko sinulla joku ongelma? Puuttuuko sinulta kyky solmia ihmissuhteita ja siksi pakenet työhön liikaa?
      Onko sinulla turvattomuudentunne, jonka vuoksi pääsi on ohjelmoitu takomaan rahaa? Sitten kun olet ratkaissut nämä ongelmat ja saanut apua niihin alkaa koko ajatusmaailmasi muuttua ja myös asiat työn ulkopuolella alkavat kiinnostaa.
      Ajattele pitkällä tähtäimellä elämääsi ja jaksamistasi!

      Ihminen voi silloin hyvin ja on onnellinen, kun hänellä on kyky rakastaa ja tehdä työtä. Sinulla on kyky tehdä työtä, mutta onko myös kyky rakastaa? Muista myös, että pystyäksesi rakastamaan muita, sinun täytyy ensin osata rakastaa itseäsi!

    • hermojen latausta

      Pelaa räiskintäpelejä ja kuvittele että ampumasi kohteet ovat kusipäisiä asiakkaitasi.

    • Järjetöntä nostaa yli 3500 € palkkaa yrittäjänä. osinkoina loput jos lisää tarvii. Ja todella heikko palkka jos 16h työmäärällä vain 4000 pitäs olla tuplat että edes omilleen pääsis.

    • kaiffarinkaveri

      hanki lisää töitä, kyllä suomessa tekemätöntä työtä piisaa. varmasti halutessasi saat tehdä työtä ihan ilmaiseksikin, siis ilman palkkaa. moni suomalainen patruuna, yritysjohtaja, riistoporvari ottaa sut duuniin ja ihan ilmaseksi.

      parempihan sekin on että tekee hyödyllistä työtä ilman palkkaa kuin lorvii kotona synkissä aatoksissa.

    • EI EI EI...

      Ettei tämä vaan ois semmonen provo viesti mädässä yhteiskunnassamme jossa yritetään saada ihmisiä innostumaan samanlaisiksi että kokoajan työssä ilman vapaa aikaa? Vai että kiina tyyliin sitte ku vielä tajutaan polkea palkat alas ni tämä yhteiskunta on päässyt sinne mihin hallitus tähyää säästetään niin että työ tehdään ilman palkkaa niin saadaan työt pysymään suomessa ja kaikki ois orjia jne. Hahaha nice try EU troll http://www.youtube.com/watch?v=DrASAMgrt1s

      • näin meillä

        Työpaikallani on aina toimittu näin: otetaan töihin "ilmaisia" työharjoittelijoita, työllistettyjä, vajaakuntoisia ym. Siinä sitten vakkareiden aika meneekin näitä opastaessa, mutta eipä maksa firmalle mitään.
        Koskaan ei ensimmäistäkään työllistettyä ole palkattu vakitöihin, vaikka olisi ollut miten pätevä.


      • sdgffdszhggh
        näin meillä kirjoitti:

        Työpaikallani on aina toimittu näin: otetaan töihin "ilmaisia" työharjoittelijoita, työllistettyjä, vajaakuntoisia ym. Siinä sitten vakkareiden aika meneekin näitä opastaessa, mutta eipä maksa firmalle mitään.
        Koskaan ei ensimmäistäkään työllistettyä ole palkattu vakitöihin, vaikka olisi ollut miten pätevä.

        Ihan samalla lailla niiden vakkareiden aika menisi myös palkatun työntekijän ohjaamiseen. Nämä ilmaiset työntekijät monesti ovat sellaisia joilla on jo työkokemusta alalta tai jopa ammattitutkinto ja ehkä vakkareitakin pätevämpiä.

        Pahiten itseään ampuu jalkaan kun tekee työtä ilmaiseksi. Työnantaja ei ikinä palkkaa ilmaistyöntekijää, koska tämä on vain "halpa narttu" koska tekee ilmaiseksi työtä. Naiivit kuvittelevat työllistyvänsä ilmaistyön jälkeen, mutta lähes aina siirrytään vain seuraavaan ilmaistyöhön. Ehkä joskus joku kuukauden parin pätkätyörupeama jos kova kiire työnantajalla mutta heti kiireen jälkeen lentää pihalle ja toinen harjoittelija tulee tilalle.

        Mitä tästä opimme: ÄLKÄÄ TEHKÖ TYÖTÄ ILMAISEKSI!!!!!


      • 7+162
        sdgffdszhggh kirjoitti:

        Ihan samalla lailla niiden vakkareiden aika menisi myös palkatun työntekijän ohjaamiseen. Nämä ilmaiset työntekijät monesti ovat sellaisia joilla on jo työkokemusta alalta tai jopa ammattitutkinto ja ehkä vakkareitakin pätevämpiä.

        Pahiten itseään ampuu jalkaan kun tekee työtä ilmaiseksi. Työnantaja ei ikinä palkkaa ilmaistyöntekijää, koska tämä on vain "halpa narttu" koska tekee ilmaiseksi työtä. Naiivit kuvittelevat työllistyvänsä ilmaistyön jälkeen, mutta lähes aina siirrytään vain seuraavaan ilmaistyöhön. Ehkä joskus joku kuukauden parin pätkätyörupeama jos kova kiire työnantajalla mutta heti kiireen jälkeen lentää pihalle ja toinen harjoittelija tulee tilalle.

        Mitä tästä opimme: ÄLKÄÄ TEHKÖ TYÖTÄ ILMAISEKSI!!!!!

        Katsos kun niitä työkkärin työllistettyjä ei saa pitää kuin maksimissaan jonkun määrätyn ajan, sitten pitää potkia pois. Vakituista ei ihan niin vain potkita ja oteta uutta tilalle, se ero niissä on. Sen takia jos työ on helppo oppia tynantajat käyttävät surutta hyödyksi näitä työkkärin asiakkaita.


    • Mihin kysyjä katos?

      Miksi alkuperäinen kirjoittaja "työnarkkari" ei osallistu enää lainkaan keskusteluun? Monenlaisia asioita kyselit, ja vastauksia ja ehdotuksia on tullut.

      Onko joku syy, "työnarkkari" miksi et enää vastaa etkä osallistu keskusteluun?

      • 1+13

        Sanoppa muuta. Tämän Suomi24:sen tarkoitus on vain laittaa näitä keskusteluja alkuun ja sen jälkeen ruvetaan heti keksimään seuraavaa tuulesta temmattua juttua. Näin pidetään "keskusteluja" yllä ja saadaan hyvät mainosrahat kun voidaan mainostajille sanoa että:"Näin paljon täällä kirjoitellaan päivässä, että sen takia mainospaikat maksavat näin ja näin paljon". Täysin bisneksen takia näitä tarinoita ne tänne keksii.


      • Leipää ja sirkushuve
        1+13 kirjoitti:

        Sanoppa muuta. Tämän Suomi24:sen tarkoitus on vain laittaa näitä keskusteluja alkuun ja sen jälkeen ruvetaan heti keksimään seuraavaa tuulesta temmattua juttua. Näin pidetään "keskusteluja" yllä ja saadaan hyvät mainosrahat kun voidaan mainostajille sanoa että:"Näin paljon täällä kirjoitellaan päivässä, että sen takia mainospaikat maksavat näin ja näin paljon". Täysin bisneksen takia näitä tarinoita ne tänne keksii.

        Totta, mutta hauskaa.


    • REALISTI........

      MITÄ VIT-TUA 4000E KUUSSA TEET TUPLAVUOROJA JA TAVALLAAN KOLMEA ERI TYÖTÄ PITÄS OLLA YLITYÖKORVAUKSET JNE.? EI HYVÄLTÄ NÄYTÄ ELI TAVALLISIA TYÖPÄIVIÄ JOS TEKISIT NI SAISIT 1200EUROA KUUSSA EI TAIVAS. TAIJAT OLLA JOKU 18V VARAMIESPALVELUN TUURAAJA! JA JATKUVASTI 16TUNTIA EI KUULLOSTA KOVIN USKOTTAVALTA MISSÄ VÄLISSÄ HOIDAT OMAT ASIAT KÄYT KAUPASSA SIIVOAT JA ESIMERKIKSI NUKUT, TYÖAIKANA NÄMÄKINKÖ? NOIN PAKSUA SOOPAA EI KUULE KUKAAN TERVEJÄRKINEN USKO! MAHTAA KÄMPPÄS OLLA MELKONEN SIKOLÄTTI KU ET VARMAAN SIELÄ KERKEÄ SIT MUUTA KU JONKU MIKRO PITSAN LÄMMITTÄÄ...

      • 16+18

        Etteko nyt oikeasti osaa lukea. Hän tekee töitä omistamassaan firmassa ja maksaa itse itselleen palkkaa. Tai siis näin tämän Suomi24:en tarinan mukaan, mikä on täysin keksitty. Eli hänen firmallaan menee huonosti kun kerran pystyy noin vähän maksamaan itselleen ja kuitenkin joutuu tekemään noinkin pitkiä päiviä, tai sitten ei osaa laskuttaa asiakkaitaan.


    • Kiinni jäi

      Tää provo... 1.10 oli maanantai eikä työnnarkkari olevma iltana puol 7 kirjoittamassa tänne... Hehhee

    • Virkanarkkarit

      > Tää provo... 1.10 oli maanantai eikä työnnarkkari olevma iltana
      > puol 7 kirjoittamassa tänne... Hehhee

      Nuo Suomi-24:llä palkkaansa nostavat "työnarkkarit", esseekirjoittajat, ne rehkii valtion virastoissa noudatettavana työaikana, eli 08.00 - 16.00, jos kuuluvat päivävuorolaiseen johtajistoon.

      Iltatuuriin tulevat valvojat valvovat sitten 16.00 alkaen seuraavaan aamuun kahdeksaan saakka.

      Iltatuurilainen, yön rehkijä, joku kokkeiikoukussa oleva nuor narkkari, se on käskyn perästä kirjoittanut tämän ketjun avausraapustuksen.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Mutta unohit yhen seikan tää jäbä sano tekevänsä 16h töitä per päivä ja on tehnyt niin jo 2 vuotta eli edellinen oli oikeassa kiinni jäi provo!


      • 8+15

        Ahaa,
        siksi siis öisin tulee joskus parempia juttuja....
        Valitettavasti nykyinen työaikalainsäädäntö ei oikein hyväksy 16-08 työvuoroja.

        Miten pääsisin s24:lle töihin?
        Olen opetellut yhteenlaskua, lukeminen tuottaa vielä hieman vaikeuksia...


    • vitun pelle

      myy homo persettä. ai nii mut sitähän sä nyt jo teetki.

    • Varo sanojas

      Älä ala päätäs aukomaan, taikka perähinta sulle nousee.

    • gl

      ota joku viikonlopputyö

    • tiesin

      Työnarkomaani on varmaan hoitoalalla. Arvelisin että olet Lähihoitajana jossain terveyskeskuksessa hoitamassa kroonikkopotilaita. Arvasinko oikeen?

    • Hoitoyrittäjä

      Juuri yrittäjä-hoitajathan ne terveyskeskuksissa noita vaivalloisia kroonikkopotilaita nostelee

    • -

      Rullalautaile.

    • Mara

      Kyllä sitä nuorena jaksaa ,mietin juuri kun jtsekin tein maalaistalossa koko paivä työt 06.00 -non 18.00 jonka jälkeen pesuille ja ilta työhön alkaen 20.00 -00.30 sen jälkeen kotiin tai entisen tyttö ystävän nykyisen vaimon luose vielä viettämään laatuaikaa .Ja taas aamulla 06.00 maataloustyöt , että silleen . Nyt ollan 33 v .avioliitossa . En tiedä mistä löytäisit virikkeitä ,mutta reipasta mieltä ja hyvää syksyn jatkoa sinulle,

    • Semmosta se.. .

      Hanki lisää työtä, vaikka jotain sivutoimee viikonloppuina...

    • työnarkkari

      Ohoh, tulipa tälle lukijoita kun on etusivulla oikein linkkinä.

      Provoksi väittäjille tiedoksi, että kirjoitin tekstin Maanantai-iltana työpaikalla kahvikupposen äärellä, miettien sunnuntain siskon vierailua ja sitä hänen virttään siitä, että nainen pitäisi tähän vielä vaivoiksi hankkia. Minä viihdyn työpaikallani, omassa yrityksessäni. Koska yritys sijaitsee "toimistotalossa", ei tänne pääse viikonloppuisin. Viikonlopuista on tullut todellinen ongelma kun aikaa ei saa kulumaan millään.

      Joo, tiedän tuon sosiaalisten kontaktien vähyyden, kaikki asiakkaat ovat verkon takana, kavereita ei ole oikein tullut kun en ole missään käynytkään. Samassa talossa toisen toimiston yksi jätkä vei kalastamaan merelle. OK, kiva kun tuli saalista, mutta mitä sitten, mihin tuota kalaa tarvitsen? Kalaparka pääsi hengestään, siillille aikoi tuo heppu kalan syöttää.

      Kai tuo aloitusviesti oli hätähuuto, mutta eipä tänne vielä kummoisia ole tullut. Miehistä en seksuaalisesti piittaa, naista kun tulee tarve koskettaa, hyppään koneesen ja 2 tunnin päästä olen keskieuroopassa tai vielä nopeammin Pietarissa, illassa siitä kaipuusta pääsee eroon.

      • 8+19

        Kerrotko mihin se 3,000€ sitten kuluu, kun kerrat et missään käy?


    • KCX.

      Käytätkö sä sitä rahaa yhtään mihinkään huvituksiin? Vai keräätkö vaan roppakaupalla säästöön? Onhan sitä kai muitakin harrastuksia, kuin ryhmässä "juokseminen" tai ravintoloissa "venyminen"? Etkö sä katso edes elokuvia, tai pelaile pelejä? Odotteletko vaan, että pääset taas töihin?

    • mariana12

      Varmasti olet hyvin ahne säästöpossu,en usko,että olet teet vaapaehtoistä duunia!

    • TEL-suhdeprovo

      >>Kai tuo aloitusviesti oli hätähuuto, mutta eipä tänne vielä kummoisia ole tullut. Miehistä en seksuaalisesti piittaa, naista kun tulee tarve koskettaa, hyppään koneesen ja 2 tunnin päästä olen keskieuroopassa tai vielä nopeammin Pietarissa, illassa siitä kaipuusta pääsee eroon. >>

      Olet 100% varmuudella Suomi-24:n palkkalainen, ja heidän kirjoittelijaprovonsa.

      Et osaa näytellä yrittäjää edes 5 minuutin vertaa, niin että saisit uskottavan tuntuisen viestin aikaiseksi. Luulet tietäväsi, että noin ja noin mun pitää noille kirjoittaa.

      Mutta kun se sun palkkatyöläisen TEL-haju haisee kilometrien päähän. Et sinä mikään yrittäjä ole.

    • 6753332

      Mä voin lähettää sulle mun duunit sulle viikonloppuhommiksi. Itse voin sitten keskittyä vaikka harjoittelemaan tulevaa scrabble-mestaruuttani varten. Jos se ylimääräiset tonnit siellä tilillä vaivaa merkkinä elämättömästä elämästä niin voit pistää ne sitten tännepäin. Mulla kun ei oo koskaan vapaa-ajan ongelmia vaan hyvin kuluu aika ja raha.

    • minäkin olen

      ryhdy sarjamurhaajaksi

    • Cloetta...

      Minäkin tykkään työnteosta mutta rakastan viikonloppuja. Tosin olen naimisissa ja minulla on perhe. Lapset ovat jo aikuisia ja eivät ole kotona enää ja olen huomannut, että aikaa tuntuu olevan enemmän kuin kylliksi. Aloitin siis opiskelun; sellaisen, joka hyödyntää työntekemistä. Tätä suosittelen sinullekin.

      Isäni oli aikoinaan erittäin kova työntekijä tai oikeammin yrittäjä. Jäi eläkkeelle 62 vuotiaana ja kuoli puoli vuotta sen jälkeen kun ei ollut yksinkertaisesti mitään tekemistä, sellaista, joka olisi vastannut sisällöstään aikaisempaa työntekoa. Kaikkeen olisi kyllä ollut mahdollisuus. Toivottavasti sinulle ei käy samoin.

    • Ålisse Copper

      EI JOKA SAAKUTIN PROVOON TARTTE VASTATA VIISAASTI.


      ALOITTAJA ON PROVORISAATTORI .

      • hölöpölö..........

        Hölöpölö, täälähä sä tekstaat 24/vrk kaikille eri palstoille ittes kans.


    • Oravanpyörä

      Sano pomollesi, et sä voit tehä koko viikonlopun töitä firmassa PALKATTA, koska sä niin RAKASTAT sitä työn tekoa.
      Ei siitä tartte ulkopuolisille laverrella, se on sun ja työnantajan välinen asia.
      Jos noin paljon työtään rakastaa, niin sitä tekee palkattakin.
      Vai muuttuko aloittajan suhtautuminen työhön, jos sitä jotus tekemään palkatta.
      Taitas tulla äitiä ikävä aloittajalla.

    • TEL-työsuhdeprovo

      >Sano pomollesi, et sä voit tehä koko viikonlopun töitä firmassa PALKATTA, koska sä niin RAKASTAT sitä työn tekoa.>

      Lue nyt alkajaisiksi että mitä tuo provo sanoo. Provohan on mielestään firmansa omistajayrittäjä. Siellä tekee sikana 7 vrk viikossa duunia, viihtyy hullun lailal hyvin ja nostaa itsellensä 4000 € palkkaakin.

      Ei se provo voi kelleen pomolleen mitään sanoa, kun on itse itsensä pomo.

      Sisko tuli tälle TEL-työsuhdeprovolle kylään ja se kyllä pani provonkin jo ajattelemaan.

    • PC

      Pelaa tietokonepelejä :D

    • ruskapuska

      Voihan sentään !!! minä ainakin lähden luontoon ,vaikka marjaan ,evästä mukaan ..Niin yksinäisyys se ahdistaa !!Kun on työtä niin tuntee tarpelliseksi itsensä ,mutta vapaapäivät on katsottava itseään peiliin ja tyhjyys näkyy!!

    • ehdotus..

      Vedä Kuule Käteen.

    • Kylmät kädet

      Kunpa aloittajan kaltaisia ihmisiä saapuisi tänne rajan yli. He valitettavasti ovat kaikin puolin juuri päinvastaisia tapauksia.

    • Retkuilija

      Vaihda raskaaseen fyysiseen työhön. Esim. Suurtalouskeittiötyöhön, menee viikonloppu akkuja lataillessa, eikä riitäkkään.

    • johan nyt

      Työnarkkari, etkö sä voi viikonloppuisinkin tehdä töitä...? ;o)

      • Elämänsisältöä

        Tule kaapista ja tunnusta itsellesi olevasi homo ja sorvaa sitä talonmiestä hanuriin.


    • mm

      voi jösses mitä ongelmia täällä!! kyllä minäkin voisin haluta enemmän palkkaa, kun käteen jää vajaa 2000€/kk. mua ahdistaa viikonloput lähinnä jos joutuu olemaan yksin. voi voi näitä tän kylän herroja..herroja helsingin. mä voisin muuttaa takas maalle:)

    • Najis Kafir

      Urheiluharrastus. Kun käytät vapaa-aikasi fyysisen kuntosi kohottamiseen, paremmalla itsetunnolla jaksat tehdä vielä enemmän fyrkkaa.

      Perhe tosiaan vie leinonaosan tienesteistä (believe me!), joten jos et ole lisääntyjätyyppiä, niin jätä ne lasten hankkimiset suosiolla pois kokonaan tai jätä myöhemmäksi.

      Tosiasia kuitenkin on se, että mitä enemmän fyrkkaa, sitä parempi.
      Voit vaikka 60-70-vuotiaana siittää keskiaukeaman tytön kanssa lapsia! ;D

    • Greenman

      Kokeile oikein pitkävetoista runkkausta.

    • Tällaanevaa

      Onko se sitte kivaa olla loppu elämä ilman mitään tarkoitusta, muuten kuin työ ? Keräät rahaa jatkuvasti, mutta et käytä sitä... Onpas hienoa.. Jos tutkisit paremmin asioita ja löytäisit jotain mistä innostuisit niin elämä olisi paljon hienompaa.
      Kiva että olet löytänyt työpaikan jossa viihdyt, mutta keksi viikonlopuksi jotain muuta, ettei aina ole vain työtä ja kotona röhnöttämistä... Ja kun löytää oikeaa juttuseuraa, voi olla ihan kivaakin :)

    • Jos voisi saada

      >Voit vaikka 60-70-vuotiaana siittää keskiaukeaman tytön kanssa lapsia! ;D

      Voisinko mitenkään saada tästä asiasta hiukan lisätietoja? Vehkeet toimii edelleen, ja ikääkin alkaa kohta olemaan ihan tarpeeksi.

      Mistä sen yllä mainitun keskiaukeaman tytön voin käydä hakemassa?

    • on se vaikeaa...

      No, mitä jos kokeilisit jotakin työtä?

    • Keskeltä avautuva ty
    • Jatka tältä pohjalta

      Surffaa näillä Suoli24 sivuilla ja heittele sekaan kaikkea järjen riemuvoittoisia kommentteja, aikakin menee rattoisasti.
      Tai myy firma ja muuta thaimaaseen nauttimaan poikamieselämästä.

    • vcxvcxvxcvcx

      Kannattanee ainakin vaihtaa työpaikkaa jos saat 16 tuntisista päivistä 4000 tonnia kuussa. Hyötyisit pakkomielteestäsi silloin edes rahallisesti.

    • näin minä

      hanki viikonloppu töitä,niin minä teen. eli olen aina töissä.en edes tiedä tilini todellista saldoa koska se ei kauheasti kiinnosta.tiedän vain että sääästöä mulla on ihan kivasti.töissä aika menee nopeasti eikä ole vapaa ajan ongelmia

    • ja

      Get a life man!

    • pepi

      Työnarkkari oi ei, tunnen yhden sellaisen ja toivon edelleen etten olisi tavannut koskaan,työ ja työ oli aina se ainoa joka oli tärkeää, minä en ollut tärkeä. Onko Sinulla alkoholi ongelma, minun ystävälläni oli parin kuukauden välillä kun ei pää kestänyt ainaista työ kiirettä,Älä nyt sekoita ketään naista tähän sotkuun ainakaan kertomatta totuutta millainen olet.. Haluatko kertoa viestilläsi että täällä poikamies jolla on rahaa mutta, mitä sinä naisella teet kun vain työ on tärkeä.Ota toinen työ tarvitaanhan noita siivoajia viikonloppuina, tai käy katsomassa ja auttamassa vanhuksia jotka ovat ilman sukulaisia palvelutaloissa ja vanhainkodeissa

    • Equalizer_1976

      HEI KAIKKI!
      Tämä tarian voi olla ihan oikeasti tosi. Mikä on KÄSITTÄMÄTÖNTÄ ja hämmentävää, on se KATEELLISTEN SUOMALAISTEN REAKTIOT !

      Monet kateelliset sanovat "gat a life".Ja ollaan "muka huolissaan" tuntemattomasta ihmisestä. Tosiasiassa katkerat suomalaiset ovat vain kateellisia hänelle.

      Minä ainakin olisin tyytyväinen jos olisin hänen asemassaan tulojen suhteen.Kaikkea kokenut ja hyviä fiksuaj töitä vaikea saada. On jokaisen oma asia minkä verran haluaa sosisaalista elämää missäkin elämän vaiheessa.Mä en ainakaan nyt tarvii bailufrendejä tai viikonloppuhössötystä 35-vuotiaana, kun lapetkin on tehty,ja vielä erohässäkätkin nähty ja suht hyvä nainen vielä saatu.

      Eli on elämää nähty ja ite ainakin kaipaile tasapainoista rauhallista elämää,eten sanoisi tylsää.Intoa ja motivaatiota olisi tehdä sitä 4 kilon bruttoa jos vain saumat löytyisi toimistotyö/it-alalta, ja matemaattista älykkyyttä,kielitaitoa sekä oppikiskykyä kyllä löytyy...mutta en löydä paikkaani.

      Minä ainakin olen tyytyväinen ja onnellinen tämän aloittajan puolesta.Hänellä on ainakin jotkin osa-alueet kunnossa, kyllä se sosiaalinenkin elämä jossain vaiheessa tulee...ei aina voi kaikki olla kerralla täydellisesti.

      AH, voi AH, kuinka kirjoituksista ja vastauksista paistaa katkeruus ja kateus.Suomalaisten paha olo, ja varmasti ei osata iloita jos naapurilla, edes tuntemattomalla menee edes jokin piani osa-alue hyvin....

      • älkää höpiskö

        Jännä juttu, että näet tässäkin kateutta. No, meitä on moneksi.


    • Vuokraan työni!

      Harrastukset, ravintolat tai naiset eivät kiinnosta, sillä työ on elämäni ja ilman sitä olen onneton. Millä täyttäisin viikonloppuni?>>)))

      Tekemällä minunkin työt ja sillä sipuli!
      Liksa tietenkin tulee edelleen tililleni onko selvä!

    • rewgerty5j

      >
      Vihaan kuitenkin viikonloppuja, silloin ei tapahdu mitään. Yritin tehdä kotona töitä mutta ei innosta, työinto löytyy vain toimistostani. Yritin hankkia harrastuksen mutta tuntuu lapselliselta juosta ryhmässä tai venyä ravintolassa. Työ on minun elämäni, ilman sitä olen onneton.>

      Niin kuin joku tuolla aikaisemminkin jo sanoi, hanki elämä. Et varmaan ole päässyt edes pukille vuosikausiin? Hommaa nainen itelles ja pankaa toisenne tainnoksiin. Jos koko ajan tekee vain töitä niin koko maailmankatsomus pikkuhiljaa supistuu ja supistuu. Koko elämä alkaa pyörimään pelkästään sen oman pikku konttorin ympärillä ja kyllä silloin aika suppeaksi elinpiiri kaventuu.

    • jehhd

      Työnarkomaani vai?

      Voi olla että eläkkeellä tulee olemaan kamalat oltavat, tai jos satut jäämään työttömäksi. Tässä maailmantilanteessa kun kaikki on mahdollista.

      Koita nyt hankkia jotain iloa vapaa ajasta, elämässä on muutakin kuin pelkkä työ.

    • työtön aktivisti

      SÄÄLIN SINUA, MIKÄ ON SUN ONGELMA OIKEESTI.
      Työttömälläkin on parempi elämä kun sulla.

    • Helppoa

      Myy asuntosi ja muuta työpaikallesi asumaan. Voit herätä suoraan työpaikaltasi työn tekoon. Asumiskustannukset ja työmatkakustannukset loppuvat siihen.

      On se mukavaa, että on ahkeria yrittäjiä, jotka maksavat meidän työttömien tuet. Sydäntä lämmittää :)

    • Viekäähelevettiin

      Miksi tällainen ihmissuhteiden provoviesti ylipäätään on tuotu Yrittäjyys-palstalle???

      Yksi tyypillinen "olen yksinäinen ja vähän outo..."-höpinä, se jos mikä kuulluu jonnekin ihmissuhdepalstalle. Siellä on ihan prikulleen tätä samaa lätinää tuhansien viestiketjujen verran.

      Ei tosiaan ole tarvis tuoda noita juttuja tänne.

    • Työholistin insiider

      Ongelma ratkeaa viimeistään Burn outilla. Sen jälkeiseslä konkurssilla. Ja lopulta sen tajuamisella, että on olemassa muutakin kuin työ.

    • sama vika mullakiii

      kirjoitit mun ajatukset =)

    • Sniikki

      Jaahas, se on huomenna taas perjantai. Taidanpa lopettaa työt aikaisin, vetää päiväkännit ja lähteä näyttämään hanuria kilpailijoiden toimistojen eteen.

    • työnarkkari

      Vieläkö tämä roikkuu täällä...

      No, selvitetään pari juttua, ettei ketään jää kaivelemaan.

      Eli tarina on keksitty, mutta ei provo, sillä tämä ihminen on todella olemassa ja hänellä on mainitun kaltainen ongelma, viikonloput ovat tyhjää täynnä. Hain tekstillä ideoita itselleni, jotta voisin nostaa hänen henkistä vireystasoaan, hän ei selvästikään lepää viikonlopullakaan eikä oudolla paikkakunnalla osaa tehdä muuta kuin töitä. Tuo kalaan hänet vienyt kaveri olen nimittäin minä itse.

      Teimme lokakuun alussa helpon vaellusretken pohjoiseen, kävelimme Hetasta Pallakselle. Siinä tuli työstettyä kaikenlaisia henkilökohtaisiakin ongelmia ja kyllä sieltä jostain tuli esiin vaikeus solmia ihmissuhteita, hänellä kun ajatukset juoksevat todella lujaa. Joo, hän on mensan jäsen. Hän on vain oppinut jostain, kun aikanaan "kiusattu" on ollut, että kaikki pitää tehdä itse, ei luota toisiin ihmisiin.

      Vaellusreissu oli sillä lailla menestys, että hän lupautui myös keväällä jollekin reissulle ja oli selvästi kiinnostunut itsensä likoon laittamisesta.

      Kiitän kaikkia vastanneita, tuli tässä joitain ideoita, joita voi hyödyntää.

    • jyrs

      Käy kirjastossa hakemassa uusia ideoita yritystoimintaan, ota mukaan kaikki muut kirjat jotka vähänkin kiinnostavat.

      Lähde ulkomaille ammattimessuille. Mukaan voi tarttua jotain muutakin mielenkiintoista.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2885
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      968
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      937
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      912
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      881
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      824
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      801
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    9. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      31
      780
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    Aihe