Älä avaa Kokoomustyrkylle ovea

Ovi kii kokkarilla

Ovikelloasi rimpauttaa Kokoomuksen pyrkyrit. Älä avaa, anna niiden katsella suljettuja ovia.

10

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimppaTT

... ai minä ku ajattelin tyhjentää pottani niitten päälle?!? ... Onko se väärin?

• U.Telias

Mä suorastaan toivon, että ne tulis meidän ovelle. Olis nimittäin saatava vähän perusteluja näihin niitten mainoslauseisiin.

• 820

minäkin toivon,että tulevat on nimittäin aika paljon kysyttävää tästä
        sosialismista,jota he nykyään edustavat.
        Solidaarisuutta omaa kansaa kohtaan ei tippaakaan
        mutta auta armias kun Ranska ja Saksa pyytävät apua pankkiensa tukemiseen
        niin jo on lompsa yhteinen suomalaisten kanssa.

• riistäjä puolue

Tuleeko ne sillä "paremminvointivaltion" bussilla?

Neuvovat varmaankin missä se valtio on?
      Parempi löytyä vastauksia silloin.

• TimppaTT

... Eikun ne tulee limousiinilla, jonka sinä maksat, bensoilla, jonka sinä maksat, työaikanaan, jonka sinä maksat!

• pusikossa pöllähtää

Saako sen niskalenkittää jos ei sen jutuissa ole tolkkua?

• TimppaTT

Onko toinenkin vaihtoehto?!?!

• Seinäjokinen

"Ovikelloasi rimpauttaa Kokoomuksen pyrkyrit. Älä avaa, anna niiden katsella suljettuja ovia. "

Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin.

• Vesa Kaitera

Seinäjokinen kirjoitti :"Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin."

Emmme me Kokoomuksen koputuskampanjaan osallistuvat tietenkään jää loputtomasti odottelemaan suljetun oven taakse. Ei meilä ole sellaiseen aikaa. Soitamme ovikelloa kahdesti, ja jollei sen jälkeen avata, niin siirrymme seuraavalle ovelle. Kohteita kyllä riittää. Kahden tunnin aikana ehdimme tehdä noin 12-16 kyselyä. Täällä Jyväskylässä saamamme vastaanotto on ollut voittopuolisesti positiivista.

• TimppaTT
        Vesa Kaitera kirjoitti:

Seinäjokinen kirjoitti :"Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin."

Emmme me Kokoomuksen koputuskampanjaan osallistuvat tietenkään jää loputtomasti odottelemaan suljetun oven taakse. Ei meilä ole sellaiseen aikaa. Soitamme ovikelloa kahdesti, ja jollei sen jälkeen avata, niin siirrymme seuraavalle ovelle. Kohteita kyllä riittää. Kahden tunnin aikana ehdimme tehdä noin 12-16 kyselyä. Täällä Jyväskylässä saamamme vastaanotto on ollut voittopuolisesti positiivista.

Jyväskyläläiset onki ollu aina ihan tussuja! :/

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      10
      2898
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2527
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1393
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      786
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe