Kuinka mahtaa olla, olen osa-aikainen myyjä ja meillä on syystä tai toisesta ihan sikapaljon ihmiset olleet sairaslomalla viimeisen puolen vuoden aikana. Mun työtunnit on sovittu 24 h/vko ja olen tehnyt (lue joutunut tekemään) 30-37,5 tuntista viikkoa noista saikuista johtuen. Meillä ei oo yhtään sijaista ja kun kesälomatkin on pyörineet niin henkilökuntaa on ollut kertakaikkiaan liian vähän. Eli me terveet ei lomalaiset olemme joutuneet "joustamaan" ihan sikana. No nyt katselin tasoittumisjaksolistaa niin huomasin että mun loppuvuoden tunnit on vajaa 18 h/vko. Eli nää sairaslomatuuraukset on lisätty mun listan mukaisiin viikkotunteihin. Ja nyt kun kaikki on tulleet lomalta niin esim. kolmessa seuraavassa listassa mulla on tunteja 16-20/vko. Ja jos homma jatkuu samanlaisena niin eipä tarvitse loppuvuotena juuri käydä työmaalla kuin kääntymässä. Meillä vaihtui kauppias vuos sitten ja se edellinen ei koskaan lisännyt noita tuurauksia tasoittumisjakson tunteihin vaan sano että ne on ylitöitä ja niitä ei lasketa. Kuin on? Onko mun nyt sit vaan kärvisteltävä lähes rahatta loppuvuosi kun suostuin noihin tuurauskeikkoihin? Esimies joka muakin töihin aneli väänsi itkua ja sanoi että oikeesti mun on melkein niinku pakko tulla, kun vuoron viidestä kolme on saikulla.
Tasoittumisjakso + "pakkoylityöt"
tyhmä ja kiltti?
1
415
Vastaukset
- Maannan
Sopimustunnit on maksettava. Ota selvää mikä on sinun tasoittumisjaksosi pituus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069