Tasoittumisjakso + "pakkoylityöt"

tyhmä ja kiltti?

Kuinka mahtaa olla, olen osa-aikainen myyjä ja meillä on syystä tai toisesta ihan sikapaljon ihmiset olleet sairaslomalla viimeisen puolen vuoden aikana. Mun työtunnit on sovittu 24 h/vko ja olen tehnyt (lue joutunut tekemään) 30-37,5 tuntista viikkoa noista saikuista johtuen. Meillä ei oo yhtään sijaista ja kun kesälomatkin on pyörineet niin henkilökuntaa on ollut kertakaikkiaan liian vähän. Eli me terveet ei lomalaiset olemme joutuneet "joustamaan" ihan sikana. No nyt katselin tasoittumisjaksolistaa niin huomasin että mun loppuvuoden tunnit on vajaa 18 h/vko. Eli nää sairaslomatuuraukset on lisätty mun listan mukaisiin viikkotunteihin. Ja nyt kun kaikki on tulleet lomalta niin esim. kolmessa seuraavassa listassa mulla on tunteja 16-20/vko. Ja jos homma jatkuu samanlaisena niin eipä tarvitse loppuvuotena juuri käydä työmaalla kuin kääntymässä. Meillä vaihtui kauppias vuos sitten ja se edellinen ei koskaan lisännyt noita tuurauksia tasoittumisjakson tunteihin vaan sano että ne on ylitöitä ja niitä ei lasketa. Kuin on? Onko mun nyt sit vaan kärvisteltävä lähes rahatta loppuvuosi kun suostuin noihin tuurauskeikkoihin? Esimies joka muakin töihin aneli väänsi itkua ja sanoi että oikeesti mun on melkein niinku pakko tulla, kun vuoron viidestä kolme on saikulla.

1

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maannan

Sopimustunnit on maksettava. Ota selvää mikä on sinun tasoittumisjaksosi pituus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7850
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4524
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3777
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3138
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2682
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2617
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2316
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2190
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2069
    Aihe